Als Gerrit meedoet, dan wil ik ook wel meedoen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zal het aan Gerrit vragen, je moet altijd instaan voor gekke dingen tochZeg nooit nee
Vooral voor Heggequote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef Twizu het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig. AP is een gevaar voor zichzelf en de samenleving.
M'n broer belde net en wilde ook meedoen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef Qaox het volgende:
[..]
Mag ik dan ook meedoen?
Hier is mijn hyves http://elvispapa.hyves.nl/
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef Qaox het volgende:
[..]
Mag ik dan ook meedoen?
Hier is mijn hyves http://elvispapa.hyves.nl/
Hoor wie het zegtquote:
Als je spontaan komt is er altijd plaatsquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:17 schreef Trollface. het volgende:
is er ngo platas vor mji dti kan geselig wodrn
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:15 schreef Qaox het volgende:
[..]
M'n broer belde net en wilde ook meedoen.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!
http://djfred96.hyves.nl/
Je moet niet altijd ja zeggen, je moet wel aan jezelf blijven denken Gea! Niet altijd jezelf wegcijferen voor anderen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zal het aan Gerrit vragen, je moet altijd instaan voor gekke dingen tochZeg nooit nee
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
DJ Fred is een goede DJSamen met DJ Jacob één van de betere DJ's, ze draaien tenminste waar het volk echt op zit te wachten
Niet die commerciële troep
![]()
Ik ga altijd uit van "Ja heb je, nee kun je krijgen"quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet niet altijd ja zeggen, je moet wel aan jezelf blijven denken Gea! Niet altijd jezelf wegcijferen voor anderen.
quote:
En het is ook nog eens mijn broer. Is toch prachtig?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet niet altijd ja zeggen, je moet wel aan jezelf blijven denken Gea! Niet altijd jezelf wegcijferen voor anderen.
Mijn zoon heeft een matjequote:Op zaterdag 10 april 2010 13:19 schreef Trollface. het volgende:
Ik ben altijd spontaan![]()
vraag maar aan mijn zoon Geert
, laatst gingen we nog gewoon naar de kapper, hij en dochter Emily hebben nu ook een kort kapsel en maken het nu op school
![]()
beter dan al die vieze lange kapsels waar allemaal vieze dingen in zitten
Goed werk meidquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef Nemain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ,wat vind je ervan?
Moet je maar eens proberen, korte kapsels worden het ook helemaal deze zomerquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft een matjeDat staat bij jongens veel beter dan een echt kort kapsel
Volgens mij heb ik jou vaker gezien, je hebt toch niet zomaar een plaatje van internet geplukt he, zoals die bulletmevrouwvanlichtezeden?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:20 schreef Nemain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ,wat vind je ervan?
Dat dacht ik maar!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Goed werk meidje laat zien dat je niet zomaar over je heen laat lopen en je eigen mening durft te hebben
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |