quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb dit topic op de frontpage ingestuurd als nieuwsbericht
Zijn ouders lezen meequote:Op zaterdag 10 april 2010 12:32 schreef Zero17 het volgende:
Ik zal je missen AP.
Hoe weten je ouders eigenlijk dat je Fok!'t en waarom zou het een ordinaire site zijn eigenlijk?
[..]
![]()
Zijn ouders willen hem beschermen tegen korte pittige kapsels... En terecht, de moeder van AP lijkt precies nog op Hegequote:
Ben jij ook lekker spontaan en prettig gestoord PB?quote:
Ik doe graag mijn eigen dingetje jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ben jij ook lekker spontaan en prettig gestoord PB?
Ja maar voordat hij fok zat was het een schattig lief jochiequote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Als ik zo naar je postverleden kijk is het niet zozeer Fok waar ze zich zorgen om moeten maken, maar is eerder hun zoontje zelf vies en ordinair
Je durft ook gewoon te zeggen wat je wilt, je trekt je niets van anderen aan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik doe graag mijn eigen dingetje ja
Ach ja, dat zijn ouders hè. Schuiven de schuld liever af op de omgeving dan op hun eigen kinderen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Als ik zo naar je postverleden kijk is het niet zozeer Fok waar ze zich zorgen om moeten maken, maar is eerder hun zoontje zelf vies en ordinair
Shit dat ik daar niet zelf op ben gekomenquote:
Ik ben een lekkere gekke dame met een eigen mening die zich niet laat tegenhouden door anderen, lekker brutaal.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je durft ook gewoon te zeggen wat je wilt, je trekt je niets van anderen aan?
Leuk kapselquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben een lekkere gekke dame met een eigen mening die zich niet laat tegenhouden door anderen, lekker brutaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |