quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:14 schreef Adelante het volgende:
Het zou niet gepast zijn ivm overlijden Poolse president, maar toch gaat de vlag maar uit
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb dit topic op de frontpage ingestuurd als nieuwsbericht
Zijn ouders lezen meequote:Op zaterdag 10 april 2010 12:32 schreef Zero17 het volgende:
Ik zal je missen AP.
Hoe weten je ouders eigenlijk dat je Fok!'t en waarom zou het een ordinaire site zijn eigenlijk?
[..]
![]()
Zijn ouders willen hem beschermen tegen korte pittige kapsels... En terecht, de moeder van AP lijkt precies nog op Hegequote:
Ben jij ook lekker spontaan en prettig gestoord PB?quote:
Ik doe graag mijn eigen dingetje jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:34 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ben jij ook lekker spontaan en prettig gestoord PB?
Ja maar voordat hij fok zat was het een schattig lief jochiequote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Als ik zo naar je postverleden kijk is het niet zozeer Fok waar ze zich zorgen om moeten maken, maar is eerder hun zoontje zelf vies en ordinair
Je durft ook gewoon te zeggen wat je wilt, je trekt je niets van anderen aan?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik doe graag mijn eigen dingetje ja
Ach ja, dat zijn ouders hè. Schuiven de schuld liever af op de omgeving dan op hun eigen kinderen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Als ik zo naar je postverleden kijk is het niet zozeer Fok waar ze zich zorgen om moeten maken, maar is eerder hun zoontje zelf vies en ordinair
Shit dat ik daar niet zelf op ben gekomenquote:
Ik ben een lekkere gekke dame met een eigen mening die zich niet laat tegenhouden door anderen, lekker brutaal.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je durft ook gewoon te zeggen wat je wilt, je trekt je niets van anderen aan?
Leuk kapselquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:41 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik ben een lekkere gekke dame met een eigen mening die zich niet laat tegenhouden door anderen, lekker brutaal.
Bedankt, lekker pittig tochquote:
Je moet je gwoon niets van mannen aantrekkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bedankt, lekker pittig tochManlief is normaal niet zo'n liefhebber van kort haar, maar toen ik hiermee kwam was hij dolblij
Kort, maar toch lekker vlot.
Precies, ik doe ook wat voor mij het beste voeltquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:45 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Je moet je gwoon niets van mannen aantrekken90% van de tijd merken ze het niet eens als je een nieuw kapsel hebt
![]()
dus waarom zou het ze nu wel boeien?
Gewoon negeren die mening en voor jezelf gaan
![]()
![]()
Wat vinden de kids er van Gea?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Precies, ik doe ook wat voor mij het beste voeltKort haar is veel makkelijker, je krijgt niet van dat vieze lange haar
Kort haar staat ook veel beter dan dat suffe lange haar wat iedereen heeft, dit is weer eens wat anders.
Jij kan je zo goed inleven, het is bijna eng.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Precies, ik doe ook wat voor mij het beste voeltKort haar is veel makkelijker, je krijgt niet van dat vieze lange haar
Kort haar staat ook veel beter dan dat suffe lange haar wat iedereen heeft, dit is weer eens wat anders.
De kids vinden het helemaal super, ze zijn dolblij met mama's nieuwe kapselquote:
Als man houdt ik toch meer van sletterig lang haar, maar vind het wel goed dat je helemaal je eigen ding doet, zo spontaan, je staat model voor een hele generatie.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De kids vinden het helemaal super, ze zijn dolblij met mama's nieuwe kapsel![]()
Misschien dat de kleine Priscilla nu ook een kort kapsel neemt, heb ik ook liever dan dat ze van dat lange slettenhaar net als de rest van die jonge meiden heeft
Heerlijk toch, nu hebben de kids twee vader figuren in plaats van éénquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De kids vinden het helemaal super, ze zijn dolblij met mama's nieuwe kapsel![]()
Misschien dat de kleine Priscilla nu ook een kort kapsel neemt, heb ik ook liever dan dat ze van dat lange slettenhaar net als de rest van die jonge meiden heeft
Ik vind het wel wat hebben. Heb je misschien een grotere foto? Dan print ik 'm uit voor mijn vrouw, die is ook wel toe aan iets nieuws.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als man houdt ik toch meer van sletterig lang haar, maar vind het wel goed dat je helemaal je eigen ding doet, zo spontaan, je staat model voor een hele generatie.
zoquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:55 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Heb je misschien een grotere foto? Dan print ik 'm uit voor mijn vrouw man, die is ook wel toe aan iets nieuws.
Je wil die foto gewoon op bed boven je fleshlight, viezerikquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:55 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben. Heb je misschien een grotere foto? Dan print ik 'm uit voor mijn vrouw, die is ook wel toe aan iets nieuws.
Dat zeggen alle mannen, dat komt door de propaganda van de media. Mannen houden echt meer van kort haar, geloof mij nou maarquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:54 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als man houdt ik toch meer van sletterig lang haar, maar vind het wel goed dat je helemaal je eigen ding doet, zo spontaan, je staat model voor een hele generatie.
Hoe bedoel je inleven, Penisbaard is gewoon zichzelf hoorquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:48 schreef Nemain het volgende:
[..]
Jij kan je zo goed inleven, het is bijna eng.
Geil wijf ben jij, zeg. Nuecken?quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:59 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik met een geit
[ afbeelding ]
Dit was mijn kapsel eerst, met een lekkere gekke kuifMannen houden daar echt van.
[ afbeelding ]
Toch maar mijn kuif eraf laten knippen, lekker stoer!!!
Inderdaad, ik trek mij gewoon niks aan van wat anderen denkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:59 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Hoe bedoel je inleven, Penisbaard is gewoon zichzelf hoorstoer, vlot, brutaal en zich niets van anderen aantrekkend
![]()
Ik zie dat jij ook een vrouw bent, maar dat maakt niet uitquote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:59 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik met een geit
[ afbeelding ]
Dit was mijn kapsel eerst, met een lekkere gekke kuifMannen houden daar echt van.
[ afbeelding ]
Goed zo meis, laat die anderen maar praten!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Inderdaad, ik trek mij gewoon niks aan van wat anderen denkenIk weet zelf wat mij het beste staat
jij klinkt wel vlot en spontaan, heb je ook kort haar?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:03 schreef Nemain het volgende:
[..]
Goed zo meis, laat die anderen maar praten!
Epische topic-kaping!
Tuurlijk! Wil je een foto zien?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
jij klinkt wel vlot en spontaan, heb je ook kort haar?
Stoer hoor meid! Wat is je mannetje toch een mazzelaar!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:59 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ik met een geit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, dat geeft helemaal niets. Gerrit mag ook best meedoen als hij daar belang bij heeft, hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zie dat jij ook een vrouw bent, maar dat maakt niet uitJe moet alles eens proberen in het leven, lekker gek toch. Ik moet wel even aan Gerrit vragen of het goed is
quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:06 schreef Twizu het volgende:
[..]
Stoer hoor meid! Wat is je mannetje toch een mazzelaar!
Denk niet dat zijn ouders hem laten gaanquote:
Mag ik dan ook meedoen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dat geeft helemaal niets. Gerrit mag ook best meedoen als hij daar belang bij heeft, hoor.
Lijkt me niet verstandig. AP is een gevaar voor zichzelf en de samenleving.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:10 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Denk niet dat zijn ouders hem laten gaan
Ik zal het aan Gerrit vragen, je moet altijd instaan voor gekke dingen tochquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dat geeft helemaal niets. Gerrit mag ook best meedoen als hij daar belang bij heeft, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |