.comquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:18 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ik zou een mailtje sturen
geavanceerdeouders@hotmail.nl
Welke plaats sta ik nu?quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:49 schreef Equites het volgende:
Zit AP serieus de moeder van ze vriendin te bangen? Dan stijg je 10 plaatsen in mijn bazen top 10.
Plaats 16quote:
Nou...succes verder met je leven en het was leuk je te leren (virtueel) kennenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik moet stoppen met FOK! van mijn ouders.Ze vinden FOK! een vieze ordinaire site.
Dit is geen 1 april grap en ik kom echt niet meer terug. Ik mag alleen nog maar op de
Frontpage posten.Misschien ben ik af en toe wel nog te vinden in de KLB, maar
dan alleen maar als ik op school ben. Hier wordt FOK! op geblokkeerd.
zoek maar eens naar namen in de TT van topics die door AP geopend zijnquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS, ik wil nu echt weten wie dat meisje op je ava is
je bent er nog niet achter wie het is? Lees het topic ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
TS, ik wil nu echt weten wie dat meisje op je ava is
TS heeft een ICT-leraar als vaderquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:08 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik moet stoppen met FOK! van mijn ouders.Ze vinden FOK! een vieze ordinaire site. Dit is geen 1 april grap en ik kom echt niet meer terug. Ik mag alleen nog maar op de Frontpage posten.
Misschien ben ik af en toe wel nog te vinden in de KLB, maar dan alleen maar als ik op school ben. Hier wordt FOK! op geblokkeerd.
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 03:53 schreef Biogarde het volgende:
AdvancedPower doet weer waar hij zelf zin in heeft. Enorme sloot aan bagger en z'n toetsenbord is stuk. Mail ergens eind mei maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |