De definitieve komers tot nu toe en wat ze meebrengen:quote:okay, zoals voorgesteld wil ik best een voorjaarsmeet hosten bij mij thuis
let wel: ik kan géén 25 dames kwijt ja, kan wel, maar dan moet er ook op de grond gelakt worden
ik woon dus in Leiden
da's in de buurt van Den Haag.
ik dacht aan de eerste of tweede zaterdag in mei.
misschien is het het handigst hier aan te geven wanneer wie kan (1 lijstje c/p'en) en dan te kijken wat het beste uitkomt.
dat zou dus zaterdag 1 mei of zaterdag 8 mei worden.
ik heb gekozen voor een zaterdag omdat ik midden in het centrum woon, hier zitten sowieso kruidvat, etos en claire's waar eventueel geneusd kan worden.
let op: omdat ik in het centrum woon, is parkeren een bitch. er is wel een garage op 5 minuten loopafstand, en uiteraard kan er in de omgeving betaald geparkeerd worden.
Ik kom uit Alkmaar, dus ik ga sowieso over Haarlem, niet over A'dam.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
áls ik kan komen (denk het wel, maar heb mezelf nog niet op de definitieve lijst gezet) kom ik of vanuit Amsterdam of vanuit Den Haag.
Sowieso met de trein
En jullie?
jaaaaa!quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:30 schreef Blizzie het volgende:
ik kom ook definitief.. mirjam is mn zus dus tsja ik kan niet weigeren he
Heul wel!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:22 schreef AmNaBa het volgende:
Als je nog iets mist voor het meeneemspul, hoor ik het graag.
Ik kom BTW zaterdag terug van een weekje Frankrijk, dus kan geen verse dingen meenemen.
Maar het is leuk om veel verschilllende dingen te hebben!quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:25 schreef Mirjam het volgende:
oh, en iets meenemen is géén verplichting he
maar wel fijn voor mij als er een paar wat lekkere spullies, drankjes etc. meenemen
en of!quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het is leuk om veel verschilllende dingen te hebben!![]()
Ik heb 4 fijne klapstoeltjes om mee te nemen, die nog best comfy zitten ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:25 schreef Mirjam het volgende:
ik denk dat het sowieso handig is als er iemand met nog wat ruimte in de auto wat klapstoeltjes of krukjes meeneemt, dus dat kan ook nog
okquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik heb 4 fijne klapstoeltjes om mee te nemen, die nog best comfy zitten ook
doe ik die wel!! Vind het niet zo'n fijn plan om 12 uur (met wat geluk, anders 14 uur) met kaas in de auto te zitten. We hebben geen koeling bij ons.
camembert moet ook helemaal niet in de koelingquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
doe ik die wel!! Vind het niet zo'n fijn plan om 12 uur (met wat geluk, anders 14 uur) met kaas in de auto te zitten. We hebben geen koeling bij ons.
Ziplock zakjes is je way to go,quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
3quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik meld me met m'n 4 bevallige assistentes.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
3ik moet me afmelden. Maar wel voor een hele leuke reden. Mijn oudste zoon en zwangere vriendin komen speciaal voor moederdag naar me toe
I know! Maar ik kon niet weigeren! En we hebben in de zomer toch nog een meeting bij mij?quote:
daar gaan we je nu helemaal keihard aan houden natuurlijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I know! Maar ik kon niet weigeren! En we hebben in de zomer toch nog een meeting bij mij?
Bijkomend voordeel: meer ruimte in de auto.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:11 schreef Loqi het volgende:
Oh jammer Puckzzz! Maar wel een hele leuke reden natuurlijk
Ik neem niet zoveel ruimte in dus dat valt wel meequote:Op woensdag 14 april 2010 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel: meer ruimte in de auto.
jamaar het scheelt ook 3 kisten bierquote:Op woensdag 14 april 2010 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik neem niet zoveel ruimte in dus dat valt wel mee
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
3ik moet me afmelden. Maar wel voor een hele leuke reden. Mijn oudste zoon en zwangere vriendin komen speciaal voor moederdag naar me toe
tuukquote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil wel komen, ik zou misschien wat lekkers kunnen bakken mits ik tijd heb tussen het huiswerk door.
Is e nog ruimte voor nog iemand?
Woohoo. Ik zal kijken wat ik kan doen, misschien maak ik namelijk een paar dagen ervoor een taart.quote:
Na een paar dagen issie wel oud hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 12:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Woohoo. Ik zal kijken wat ik kan doen, misschien maak ik namelijk een paar dagen ervoor een taart.
Ik heb heel goede bewaartechnieken.quote:Op donderdag 15 april 2010 @ 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na een paar dagen issie wel oud hoor
Taartquote:Op donderdag 15 april 2010 12:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Woohoo. Ik zal kijken wat ik kan doen, misschien maak ik namelijk een paar dagen ervoor een taart.
niemand krijgt mijn adres, en mijn grote slagersmes ligt al klaarquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:18 schreef RenRen- het volgende:
MirjaaaamMijn mamma wil je adres voor het geval ik bij je thuis vermoord word. Weet je wel.
Wel jammer dat ik niet veel kan nemen, gaat een beetje lastig in de trein
Ik zal het doorgeven, je hoort nog van mamquote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 17:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niemand krijgt mijn adres, en mijn grote slagersmes ligt al klaar
*gaat mes slijpen*
haha ken het...Mijn moeder is ook zo, maar wel begrijpelijk hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:18 schreef RenRen- het volgende:
MirjaaaamMijn mamma wil je adres voor het geval ik bij je thuis vermoord word. Weet je wel.
Wel jammer dat ik niet veel kan nemen, gaat een beetje lastig in de trein
Hoeoudbenjijdan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 18:23 schreef miss--moana het volgende:
[..]
haha ken het...Mijn moeder is ook zo, maar wel begrijpelijk hoor
Het wordt trowens lekker druk 8 mei!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niemand krijgt mijn adres, en mijn grote slagersmes ligt al klaar
*gaat mes slijpen*
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
![]()
vraagt zich nu ernstig af wat voor rare nagellakhooligans ik allemaal ga meeten
Ik wil ook een kuiken achter mijn naam v'domme.quote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HAHA ik heb lekker een kuiken achter m'n naam!![]()
![]()
![]()
jeweetsquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HAHA ik heb lekker een kuiken achter m'n naam!![]()
![]()
![]()
ies mineee!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil ook een kuiken achter mijn naam v'domme.
OH WACHT IK HEB POWAHS, dat kan ik doen
Moet nog ff bedenken wat ik meebrengquote:
een zak chips is ook goed hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ies mineee!![]()
Jij mag de koe wel![]()
[..]
Moet nog ff bedenken wat ik meebrengniet iets wat gemakkelijk op valt te eten... moet 2 uur met de trein dus ja
te verleidelijk dan
![]()
nagels lakkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef MissJ het volgende:
ik wil niet lullig doen ofzo, maar wat moet een man op een nagellakmeet?
Heuj, ik neem ook nagellak meequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef MissJ het volgende:
hij gaat ook nog wel terugkrabbelen denk ik. Like, 20 wijven, en dan daar tussen gaan zitten als ventje van 20quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef MissJ het volgende:
21!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij gaat ook nog wel terugkrabbelen denk ik. Like, 20 wijven, en dan daar tussen gaan zitten als ventje van 20![]()
fiets mocht van mij komen, op voorwaarde dat hij mee komt lakken. en het lakparcours aflegtquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef MissJ het volgende:
Volgens mij denkt fiets op deze manier makkelijk aan een date te komen ofzo, hij als man alleen tussen al die vrouwen. Ik vind het serieus best wel triest
Oh vast wel, maar ik ben geenszins van plan om het minder vrouwerig te houden omdat er zonodig een vent bij moet. Dus Fiets kan zich vast voorbereiden op verhalen over klontjes en sliertjes in maandverbanden, ongewenste haargroei, vrouwen die poepen en roddels over piem0lsquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
fiets mocht van mij komen, op voorwaarde dat hij mee komt lakken. en het lakparcours aflegt![]()
dus niks triest, fiets is volgens mij best een toffe peer
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar ik ben geenszins van plan om het minder vrouwerig te houden omdat er zonodig een vent bij moet. Dus Fiets kan zich vast voorbereiden op verhalen over klontjes en sliertjes in maandverbanden, ongewenste haargroei, vrouwen die poepen en roddels over piem0ls![]()
[..]
Oh vast wel, maar ik ben geenszins van plan om het minder vrouwerig te houden omdat er zonodig een vent bij moet. Dus Fiets kan zich vast voorbereiden op verhalen over klontjes en sliertjes in maandverbanden, ongewenste haargroei, vrouwen die poepen en roddels over piem0ls![]()
Nee johquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef MissJ het volgende:
Volgens mij denkt fiets op deze manier makkelijk aan een date te komen ofzo, hij als man alleen tussen al die vrouwen. Ik vind het serieus best wel triest
[..]
Ik denk dat die gedachte meer over jou zegt dan over Fiets.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 12:31 schreef MissJ het volgende:
Ik ga met de trein, omdat ik er vanuit ging dat niemand via rotterdam gaatquote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 15:30 schreef PeRi het volgende:
Wie rijdt er via Rotterdam en heeft een plekje over in de auto?.
Dan kunnen we iig samen reizenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga met de trein, omdat ik er vanuit ging dat niemand via rotterdam gaat
quote:
Dat laatste lijkt mij een goed planquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga via Schiedam Centrum naar Leiden, dus wie weet kom ik iemand tegenOf we spreken af op het station bij Leiden bij de Starbucks ofzo.
Ok was ook maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Je hebt nu vast een beeld dat ik iedereen ga proberen te versieren of zo'HOI, doe je dat vaker,,, je nagels lakken? '
![]()
Nee, die gedachte is niet eens bij mij op gekomen![]()
Nagellakquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ok was ook maar een grapje hoor![]()
maar ben toch erg nieuwsgierig wat een man naar een nagellaktopic / nagellakmeet trekt..?
Dus als je daar iets over kwijt wil
Dan willen straks 20 vrouwen jou om ste beurten lakken. Na die dag kan jij geen nagellak meer zienquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nagellakgezelligheid
jwtz
Dan zitten we wss in dezelfde trein!quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 18:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga via Schiedam Centrum naar Leiden, dus wie weet kom ik iemand tegenOf we spreken af op het station bij Leiden bij de Starbucks ofzo.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan willen straks 20 vrouwen jou om ste beurten lakken. Na die dag kan jij geen nagellak meer zien
neequote:Op zaterdag 17 april 2010 19:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij hebt toch geen nagellak-fetish he?
Het heeft in ieder geval geen enkel effect,, down therequote:
mooi zo, dan mag je komenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval geen enkel effect,, down there
hahaha dat zat ik ook al te denkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij hebt toch geen nagellak-fetish he?
je zei komenquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:29 schreef Loqi het volgende:
ik vind het iig wel tof dat je durft, zo met 20 giebelende/tuttende mutsen
En willen ze ook allemaal je msn, mobiele nummer en met je op de fotoquote:
het is gordon nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En willen ze ook allemaal je msn, mobiele nummer en met je op de foto.
Oh, Starbucks gaat me lukken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan willen straks 20 vrouwen jou om ste beurten lakken. Na die dag kan jij geen nagellak meer zien
En wat betreft afspreken, Starbucks is prima te vinden.
Ik ben 23 en heb zelf al een dochtertje, maja moeders blijven moeders....quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoeoudbenjijdan?
Maar mijn moeder is wel heel lief.Maar vergeet af en toe even dat ik geen 12 ben
Ja kunnen we met een paar zwerven in Leiden, heb ook echt geen idee waar Mir woont eigenlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, Starbucks gaat me lukken.Je mot me alleen niet loslaten in Leiden, dat loopt (of beter ik loop) fout.
En ik vind het wel stoer van Fiets.
jullie krijgen ook echt niet mijn adresquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja kunnen we met een paar zwerven in Leiden, heb ook echt geen idee waar Mir woont eigenlijk
Als het mag en niet vervelend wordt gevonden zou ik er wel mee willen nemen, ze is 6 en een nagellak fanquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:16 schreef RenRen- het volgende:
Komen er trouwens ook nog kinderen van mee?
ik weet nou niet of dat handig is hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:16 schreef RenRen- het volgende:
Komen er trouwens ook nog kinderen van mee?
jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP! Komt Fiets ook?
- edit - niet alles goed gelezen![]()
3 weken is niet erg vroeg om opvang te vinden (Althans... Lijkt mij), vandaar dat ik het ook aansnijd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 20:21 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Als het mag en niet vervelend wordt gevonden zou ik er wel mee willen nemen, ze is 6 en een nagellak fan
Maar kan begrijpen dat het niet fijn gevonden kan worden enzo...Dus ik weet het niet...heb daar eerlijk gezegd zelf nog niet over nagedacht, om het te vragen etc...8 mei is nog een eindje weg.
dat dusquote:Op zondag 18 april 2010 01:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook voor geen kinderen. Niet omdat ik een kinderhater ben, maar ze slokken alle aandacht op. We tolereren al een man, maar da's wat mij betreft ff voldoende
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef AmNaBa het volgende:
Is toch wel heel nieuwsgierig naar wat voor toestand het gaat worden op deze meet
Zoals het er nu naar uitziet lopen er straks 19 vrouwen en een man dwalend door Leiden op zoek naar het onbekende adres. En dit bepakt met eten (ik dus met 4 klapstoelen) en dan ook nog met een nagellakstash.
Klinkt als de inhoud voor een nieuwe tv-serie
Zoek de nagelllakmeet leden in Leiden
En jij maar op je luie stoel met je sloffen, terwijl wij met enorme tassen door Leiden lopenquote:
Dan eet ik het wel op hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
Oh, zijn er meiden met een enorme afgunst voor chocolade? Of lusten het gewoon niet? Ik moet namelijk even uitvogelen watvoor iets k ga bakken
Neequote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
Oh, zijn er meiden met een enorme afgunst voor chocolade? Of lusten het gewoon niet? Ik moet namelijk even uitvogelen watvoor iets k ga bakken
Oh... Eh, in sommig chocola zitten sporen toch? In welke niet? (Dat weet je vast wel met zo'n allergiequote:Op donderdag 22 april 2010 @ 12:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Neemaar wel voor noten
![]()
allergie enzo
klopt dit lijstje nog dames?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Definitieve komers
Stormqueen (Bier, gehaktballen en stash)
miss--moana ( muffins met chocolade en een gedeelte van de stash)
Debsterr (flessen frisdrank, Stormqueen, Puckzzz, Loqi en stash)
AmNaBa (weet nog niet wat, en (ruil)stash )
Diconnected (pigs in a blanket, boterkoek? en stash )
IJsdraakje (moet nog even kijken wat, stukje stash)
Lindytje (cola light! (meer dan 1 fles) En mijn stash uiteraard)
Puckzzz (lamsgehaktsnackjes, bier/wijn??, stash)
Loqi (niet alcoholische drank en stash als ik een manier kan vinden hoe
Buzzwheedle( rode wijn, nootjes of chips oid, wat stash en nog wat te ruilen of verkopen)
Peri (ruil- & wat stash, en kijk nog wel wat ik nog meer meeneem want er is al zo veel)
Blizzie
RenRen-
surfijjanseviets![]()
daarom staat daar ook een stripke deurquote:Op woensdag 28 april 2010 18:15 schreef Lindytje het volgende:
Puckzzz komt volgens mij niet...
liek, yeahquote:Op woensdag 28 april 2010 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom staat daar ook een stripke deur
Oh.....quote:Op woensdag 28 april 2010 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom staat daar ook een stripke deur
Uhhh... heel erg misschien. Kan niks beloven. Is een via via'tje.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:24 schreef Mirjam het volgende:
vraagje!
wie van de nageldames kan eventueel P2 lakjes voor mij halen en meenemen naar de meet?
zou tof zijn, maar wil 't ook wel zeker wetenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhhh... heel erg misschien. Kan niks beloven. Is een via via'tje.
Oh nee, dan ga ik me er niet aan wagen want dan voel ik me keischuldig als het niet lukt!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zou tof zijn, maar wil 't ook wel zeker weten
het is voor een swap namelijk
dus mocht iemand het écht zeker weten?
Dat probleem heb ik dus ook, en ik mag leuk met de trein enzoquote:Op woensdag 28 april 2010 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoei, ik heb d'r zin an!
Weet alleen nog steeds niet wat ik mee ga nemen, er is al zo veel
Ja, hetzelfde hier.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook, en ik mag leuk met de trein enzo
M'n stash zit in een plastic doos van de Xenos, die gaat dan ook mee met allemaal lakkies. Heb 2 dozen maar ga er echt geen 2 meenemenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde hier.Ben ik allang blij dat ik een redelijk handig vervoerssysteem voor m'n lakjes heb, maar het moet wel te tillen blijven.
Volgens mij heb ik dezelfde dozen.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
M'n stash zit in een plastic doos van de Xenos, die gaat dan ook mee met allemaal lakkies. Heb 2 dozen maar ga er echt geen 2 meenemen. Moet ook nog boterkoek ofzo meenemen
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:23 schreef Daph_ het volgende:
Ladies, ik moet helaas ook afzeggenVoor een eventuele volgende meet houd ik me aanbevolen! Veel plezier alvast
Ik houd dit topic gewoon in de gaten om jullie voorpret te zien.. En de foto's achteraf natuurlijk!
Dat zal ik maar niet doenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:20 schreef Debsterr het volgende:
Hihi, met 3 maffe nageldames in de auto. CD'tjes meenemen is toegestaan
.
Ken je mijn muzieksmaak alquote:Op woensdag 28 april 2010 22:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat zal ik maar niet doen![]()
![]()
Kwamen Snkr en Romika niet?
Vertelquote:
Dat is het makkelijkste inderdaad, Lindytje komt daar ook heenquote:Op donderdag 29 april 2010 09:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
Vertel![]()
Het is voor jou het makkelijkste als ik naar Eindhoven ga met de trein he? (dat is maar 15 minuutjes voor mij, ik woon niet in Centrum Helmond)
Ikke welquote:
Bwehehe, metalgirl hierquote:Op donderdag 29 april 2010 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ikke welLoqi hoe zijn je trommelvliezen?
Hooguit drum 'n bass of Uffie. Maar dat heb ik niet op cd. Wel indie / harcore / metal / punk / rockquote:Op donderdag 29 april 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
zolang je maar geen techno of andere house draait
niemand verder?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:24 schreef Mirjam het volgende:
vraagje!
wie van de nageldames kan eventueel P2 lakjes voor mij halen en meenemen naar de meet?
Waar kan je die P2 lakjes kopen?quote:
Nee, in Duitsland bij de DMquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Waar kan je die P2 lakjes kopen?
Ik ga misschien nog naar rotterdam naar de primarktmaar kUn je ze daar ook kopen?
Primark hier verkoopt geen nagellak. De primark hier is eigenlijk heel kleinquote:Op vrijdag 30 april 2010 @ 19:59 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Waar kan je die P2 lakjes kopen?
Ik ga misschien nog naar rotterdam naar de primarktmaar kan je ze daar ook kopen?
Hmm....nou dan houden die P2 lakjes ook opquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Primark hier verkoopt geen nagellak. De primark hier is eigenlijk heel klein
geen ideequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:21 schreef miss--moana het volgende:
owww bedenk me net dat ik zondag naar coevorden ga, dat ligt dicht bij de duise grens! Maar........het is wel op zondag
En is daar een DM in de buurt?
hmm....ik heb er genoeg gevonden daar in de buurt maar ze zijn op zondag gesloten![]()
helaas, ze worden niet bij haar verkocht, maar iemand wil voor me kijken, yay!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
ach, helaas.
ik zie net wel dat er ook sowieso 1 in slovenie zit. en dat meisje waarmee ik swap, woont dus in slovenie
ik ga haar mailen, vragen of ze er ff wil kijken, want ze wil ze wel graag hebben
jammer!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:54 schreef Nune het volgende:
Ik moet ook afzeggen, andere verplichtingen helaasch. Wel veel plezier allemaal!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:54 schreef Nune het volgende:
Ik moet ook afzeggen, andere verplichtingen helaasch. Wel veel plezier allemaal!
Jaaaaa leuk! Allemaal nieuwe mensjes meetenquote:
ach, niemand zal bijten hoor, en anders schop ik ze de deur uitquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind het ook heeeeel leuk!! (en heeeeeel eng)
En ik ben nu al aan het bedenken wat ik allemaal mee moet nemen aan lakjes.....
dat had ik dus niet gelezen nog. Wat gaat iedereen dan doen ineens?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Ik moet helaas ook afzeggen wegens andere verplichtingen, hier baal ik stevig van.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, niemand zal bijten hoor, en anders schop ik ze de deur uit
Dat ik ik ook gaan doen ja!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem iig swaplakjes mee! En volgens mij doen peri, amnaba en buzzwheedle dat ook
ja, ik heb niet veel om te swappen, maar wat ik eventueel zou willen ruilen neem ik mee. heb ook nog plates en glitters voor de verkoop en nagellakcorrectiepennen. en wat fimo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:19 schreef miss--moana het volgende:
ow wat jammer dat er mensen moeten afzeggen!
Maar.....volgens mij komt er snel nog een meet dus dan is er een nieuwe kans
Ik heb er echt zin in, ben serieus benieuwd wat we gaan doen allemaal. Ik heb nog nooit iets als dit meegemaakt maar zie het nu zo voor me:
Allemaal vrouwtjes + fiets die aan het lakken zijn en over nagellak praten![]()
Owjaa even een vraagje: Nemen er ook mensen ''mogelijke'' ruillakjes mee?
Want dan ga ik van de week even swappen, ik heb nu 2 weken vakantie en ik vind swappen wel een mooie opvullingvooral als ik dan op de meet mensen blij kan maken met me swaplakjes.
Ja idd dat dusquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
wel jammer dat er mensen nog moeten afzeggen. heb er errug zin in. ook wel een beetje nerveus want je
'" kent iedereen wel " maar toch weer niet![]()
.
P.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Ik moet helaas ook afzeggen wegens andere verplichtingen, hier baal ik stevig van.
ik ben 1.82quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja idd dat dus
Maar.....ben nu nog niet zenuwachtig dat komt pas als ik in me eentje voor de deur sta en aanbel, OMG.
Dan voel ik me waarschijnlijk klein en ik ben al niet zo groot
jij was toch degene die voor mij rhinestones mee gingf nemen ook?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ja, ik heb niet veel om te swappen, maar wat ik eventueel zou willen ruilen neem ik mee. heb ook nog plates en glitters voor de verkoop en nagellakcorrectiepennen. en wat fimo.
wel jammer dat er mensen nog moeten afzeggen. heb er errug zin in. ook wel een beetje nerveus want je
'" kent iedereen wel " maar toch weer niet![]()
.
Ja ik ben al op zoek naar postzegels, dat ie morgen de bus op kan maar kan ze nergens vindenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, wordt het toch nog een klein onderonsje![]()
Dic, doe je mijn lakje op de post?
jammer.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:39 schreef Diconnected het volgende:
Mwuuuuuh ladies ik moet ook afzeggenIk heb weer eens lekker slim 2 afspraken gemaakt. Hopelijk ben ik er wel met de volgende meet
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij was toch degene die voor mij rhinestones mee gingf nemen ook?
morgen, isdagoe?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:45 schreef RenRen- het volgende:
Hey maar Mirjammm.
/Irritanteeigenschapkomtnaarboven/
Wanneer ga je je adres en dat kaartje PMen?
geen probleemquote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaa.
Ik heb zulke dingen altijd het liefst vroeg, voor het geval datHeel irritant.
ging jij nou die stardingesen meenemen ook ja?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hele toffe mensen hebben Mirjams adres natuurlijk al gewoon.
Dinsdag gaan we ook een soort van op nagellak- jacht. Dus ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ging jij nou die stardingesen meenemen ook ja?
Dat dus. Ik zorg ervoor dat hij ze meeneemtquote:Op zondag 2 mei 2010 @ 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dinsdag gaan we ook een soort van op nagellak- jacht. Dus ja.
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zorg ervoor dat hij ze meeneemt [ afbeelding ]
ja dat had ik al 5 keer gezegd maar dat wilde je niet doen dusquote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus als iemand nog iets moet hebben of zo
Als je nog van die star-dingen op de kop kan tikken: gráág!!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat had ik al 5 keer gezegd maar dat wilde je niet doen dus
Niet versturen nee. Wel meebrengen naar de meet!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je nog van die star-dingen op de kop kan tikken: gráág!!!!
ik wil er eentje. Geen roze. Geen idee welke kleuren er zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Niet versturen nee. Wel meebrengen naar de meet!![]()
van elke kleur 1 of zo?
Kosten 2,50 per stuk.
kloptquote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef Lindytje het volgende:
Jaaa, van elke kleur 1 is prima!! (zijn er vier toch?)
Oh, trouwens... doe er maar twee. Maakt niet uit welke kleurquote:
Ik wil er 1, als ze grijs hebben. Anders nietquote:
mijn zusje wil er wel een paar, en mijn contactpersoon betreffende de P2 lakjes wil er ook wel 1 of 2quote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
hmm, ik heb 4 stoelen, en 4 klapstoelen.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:13 schreef buzzwheedle het volgende:
ooh, das ook jammer, er zijn er m=nog maaar 11 over![]()
wat denk je heb je nog extra stoelen nodig?, voor ik door leiden sjouw met met stoelen die we niet nodig hebbben
de OP is up-to-datequote:Op zondag 2 mei 2010 21:19 schreef miss--moana het volgende:
ik weet nu niet meer wie wel en wie niet komtMaar ik kom wel !!!!
zijn er trouwens nog mensen die met de trein gaan? Ik kom vanaf almere en zou het eigenlijk wel fijn vinden om samen met iemand te komen
Doen we voor zaterdag nog ff nummers wisselen enzo? En Loqi ookquote:Op zondag 2 mei 2010 23:33 schreef Lindytje het volgende:
Oh, zet er bij mij ook maar een fles bacardi bij, aangezien ik niet met de auto kom
Nee maar bij de animopeiling waren er wel over de twintig, vandaarquote:Op maandag 3 mei 2010 09:59 schreef Puckzzz het volgende:
3 afzeggingen valt nog best mee toch? Soms komen er gewoon dingen tussen.
Alle dames die gaan meeten iig heel veel plezier gewenst
En hopen op wat beter weer dan vandaag
Jaaa ik ik ikquote:Op maandag 3 mei 2010 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Iemand nog zin om op station Leiden af te spreken?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ja als grijs of paars niet gaat lukken neem ik ook genoegen met iets anders
Ik kan jullie hormonsters wel aan.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben je al gespannen voor al die vrouwelijke hormonen?
Ja hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef Diconnected het volgende:
AmNaBa is nu op vakantie toch? Die zou namelijk P2 lakjes meenemen voor meHeb der maar even een PM gestuurd. Maar mocht ze dat niet lezen, wil iemand haar er dan op wijzen dat ze een PM heeft
En ditquote:Op maandag 3 mei 2010 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ja als grijs of paars niet gaat lukken neem ik ook genoegen met iets anders
quote:
de hele boel is daar verbouwd, maar als je het station uitloopt (niet aan de ziekenhuiskant, gewoon richting centrum) dan staat er op het plein voor het station 1 of ander wit, iets. een monumentachtig ding.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet iemand overigens een handig afspreekpunt op station Leiden? De laatste keer dat ik daar was is alweer een paar jaar geleden.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Heeel veeel Magnet stars. Alleen maar 1 grijs, die we aan Debsterrr hebben gegeven, aangezien iedereen dan een lakje heeft.
Oh wat lievvvvquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Heeel veeel Magnet stars. Alleen maar 1 grijs, die we aan Debsterrr hebben gegeven, aangezien iedereen dan een lakje heeft.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Jeps!!quote:
Briljant!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de treiners misschien een idee? Dan kunnen we per PM wel even een tijd afspreken ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de hele boel is daar verbouwd, maar als je het station uitloopt (niet aan de ziekenhuiskant, gewoon richting centrum) dan staat er op het plein voor het station 1 of ander wit, iets. een monumentachtig ding.
daar misschien>?:
ze is voor de meet weer terug hoor, dus geen probleem , gaat vast helemaal goed komenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef Diconnected het volgende:
AmNaBa is nu op vakantie toch? Die zou namelijk P2 lakjes meenemen voor meHeb der maar even een PM gestuurd. Maar mocht ze dat niet lezen, wil iemand haar er dan op wijzen dat ze een PM heeft
Ligt eraan hoe je het gaat doen! En watvoor chocolade.quote:Op woensdag 5 mei 2010 @ 23:59 schreef miss--moana het volgende:
Ik ga muffins meenemen maar zijn er mensen die een voorkeur hebben voor wel of geen chocolade erop??
tut tut tutquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het gaat doen! En watvoor chocolade.
geeft niet hoor, het klonkt zo leukquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik word heel misselijk van pure chocolade.
Dan wachten ik en mijn 12 potjes nagellak nog even.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan wachten ik en mijn 12 potjes nagellak nog even.
quote:
En ruilen! en en !quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:38 schreef buzzwheedle het volgende:
Yes, heb er echt zin in, lekker lakken en ook nog een magnetisch lakje![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:26 schreef miss--moana het volgende:
nee ik hou ook niet van pure chocoladeDenk dat ik muffins koop waar die stukjes in die mix zitten en dan gewoon naturel met een chocoladesaus erover (die hard wordt).
Dan bak jij ze met stukkies!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]stukjes in muffins is zoooooo lekker
.
Dat, en ik heb twee ingebouwde stoelkussens waardoor ik overal comfy zitquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:36 schreef Mirjam het volgende:
doe maar geen klapstoelen, moet geod komen met wat ik hier heb
Hoezo?? Kan toch makkelijk!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ohw debs... zou je me misschien toch thuis op kunnen halen?
Want met oude swapdoos, nieuwe swapdoos, m'n eigen ruilstash, bier en gehaktballen op de fiets gaat wat tricky worden
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat, en ik heb twee ingebouwde stoelkussens waardoor ik overal comfy zit(ik zit graag op de grond
)
Die heb ik ook!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat, en ik heb twee ingebouwde stoelkussens waardoor ik overal comfy zit(ik zit graag op de grond
)
Jou altijdquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ohw debs... zou je me misschien toch thuis op kunnen halen?
Want met oude swapdoos, nieuwe swapdoos, m'n eigen ruilstash, bier en gehaktballen op de fiets gaat wat tricky worden
tuurlijk mag je m'n poes kroelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jou altijd! Mag ik dan nog even poes kroelen
?
Als m'n duimnagel het nog red tot zaterdag, wil iemand me dan repareren?
Ik wel, kan het er daar ook wel afhalenquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 17:13 schreef AmNaBa het volgende:
Bijna zaterdag :joepie:
Komen jullie al met gelakte nagels? of juist nog niet?
keuzes keuzes en keuzes
en wat zou ik nog mee kunnen nemen?
Je gaat wel naar huis met lak op je nagelsquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga zonder lak op m'n nagels
Daar ga ik wel van uit jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je gaat wel naar huis met lak op je nagels
Moet ik bij mij thuis de remover verstoppen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je gaat wel naar huis met lak op je nagels
Je weet dat je dan echt geen oog dicht doet he....quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet ik bij mij thuis de remover verstoppen?
Ook nog browniesquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef Mirjam het volgende:
ik zit te twijfelen of ik enkel een cheesecake ga bakken, of ook nog brownies.
hmmm *denk*
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:54 schreef Mirjam het volgende:
bwhehe
ik ben m'n receptenboek gewoon kwijt
en dara staat het recept in, dus ik weet niet of het gaat lukken
Haha maar ik heb cookies dus ik zal niet teleurgesteld zijn als het niet lukt!! Je bent al heel lief om ons welkom te hetenquote:
Goed dat je het zegt, dan frot ik mijn batterijen nog even in de laderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:20 schreef Holyme het volgende:
Heel veel plezier allemaal morgen!(En wel foto's maken van Fiets nagels met Konad en steentjes en alles een andere kleur he
)
Ga ik vanavond ook doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dan frot ik mijn batterijen nog even in de lader
Wut!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:20 schreef Holyme het volgende:
Heel veel plezier allemaal morgen!(En wel foto's maken van Fiets nagels met Konad en steentjes en alles een andere kleur he
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |