De definitieve komers tot nu toe en wat ze meebrengen:quote:okay, zoals voorgesteld wil ik best een voorjaarsmeet hosten bij mij thuis
let wel: ik kan géén 25 dames kwijt ja, kan wel, maar dan moet er ook op de grond gelakt worden
ik woon dus in Leiden
da's in de buurt van Den Haag.
ik dacht aan de eerste of tweede zaterdag in mei.
misschien is het het handigst hier aan te geven wanneer wie kan (1 lijstje c/p'en) en dan te kijken wat het beste uitkomt.
dat zou dus zaterdag 1 mei of zaterdag 8 mei worden.
ik heb gekozen voor een zaterdag omdat ik midden in het centrum woon, hier zitten sowieso kruidvat, etos en claire's waar eventueel geneusd kan worden.
let op: omdat ik in het centrum woon, is parkeren een bitch. er is wel een garage op 5 minuten loopafstand, en uiteraard kan er in de omgeving betaald geparkeerd worden.
Ik kom uit Alkmaar, dus ik ga sowieso over Haarlem, niet over A'dam.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
áls ik kan komen (denk het wel, maar heb mezelf nog niet op de definitieve lijst gezet) kom ik of vanuit Amsterdam of vanuit Den Haag.
Sowieso met de trein
En jullie?
jaaaaa!quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:30 schreef Blizzie het volgende:
ik kom ook definitief.. mirjam is mn zus dus tsja ik kan niet weigeren he
Heul wel!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:22 schreef AmNaBa het volgende:
Als je nog iets mist voor het meeneemspul, hoor ik het graag.
Ik kom BTW zaterdag terug van een weekje Frankrijk, dus kan geen verse dingen meenemen.
Maar het is leuk om veel verschilllende dingen te hebben!quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:25 schreef Mirjam het volgende:
oh, en iets meenemen is géén verplichting he
maar wel fijn voor mij als er een paar wat lekkere spullies, drankjes etc. meenemen
en of!quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar het is leuk om veel verschilllende dingen te hebben!![]()
Ik heb 4 fijne klapstoeltjes om mee te nemen, die nog best comfy zitten ookquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:25 schreef Mirjam het volgende:
ik denk dat het sowieso handig is als er iemand met nog wat ruimte in de auto wat klapstoeltjes of krukjes meeneemt, dus dat kan ook nog
okquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Ik heb 4 fijne klapstoeltjes om mee te nemen, die nog best comfy zitten ook
doe ik die wel!! Vind het niet zo'n fijn plan om 12 uur (met wat geluk, anders 14 uur) met kaas in de auto te zitten. We hebben geen koeling bij ons.
camembert moet ook helemaal niet in de koelingquote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
doe ik die wel!! Vind het niet zo'n fijn plan om 12 uur (met wat geluk, anders 14 uur) met kaas in de auto te zitten. We hebben geen koeling bij ons.
Ziplock zakjes is je way to go,quote:Op dinsdag 6 april 2010 23:29 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
3quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik meld me met m'n 4 bevallige assistentes.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
3ik moet me afmelden. Maar wel voor een hele leuke reden. Mijn oudste zoon en zwangere vriendin komen speciaal voor moederdag naar me toe
I know! Maar ik kon niet weigeren! En we hebben in de zomer toch nog een meeting bij mij?quote:
daar gaan we je nu helemaal keihard aan houden natuurlijkquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
I know! Maar ik kon niet weigeren! En we hebben in de zomer toch nog een meeting bij mij?
Bijkomend voordeel: meer ruimte in de auto.quote:Op woensdag 14 april 2010 09:11 schreef Loqi het volgende:
Oh jammer Puckzzz! Maar wel een hele leuke reden natuurlijk
Ik neem niet zoveel ruimte in dus dat valt wel meequote:Op woensdag 14 april 2010 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel: meer ruimte in de auto.
jamaar het scheelt ook 3 kisten bierquote:Op woensdag 14 april 2010 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik neem niet zoveel ruimte in dus dat valt wel mee
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
3ik moet me afmelden. Maar wel voor een hele leuke reden. Mijn oudste zoon en zwangere vriendin komen speciaal voor moederdag naar me toe
tuukquote:Op donderdag 15 april 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil wel komen, ik zou misschien wat lekkers kunnen bakken mits ik tijd heb tussen het huiswerk door.
Is e nog ruimte voor nog iemand?
Woohoo. Ik zal kijken wat ik kan doen, misschien maak ik namelijk een paar dagen ervoor een taart.quote:
Na een paar dagen issie wel oud hoorquote:Op donderdag 15 april 2010 12:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Woohoo. Ik zal kijken wat ik kan doen, misschien maak ik namelijk een paar dagen ervoor een taart.
Ik heb heel goede bewaartechnieken.quote:Op donderdag 15 april 2010 @ 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Na een paar dagen issie wel oud hoor
Taartquote:Op donderdag 15 april 2010 12:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Woohoo. Ik zal kijken wat ik kan doen, misschien maak ik namelijk een paar dagen ervoor een taart.
niemand krijgt mijn adres, en mijn grote slagersmes ligt al klaarquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:18 schreef RenRen- het volgende:
MirjaaaamMijn mamma wil je adres voor het geval ik bij je thuis vermoord word. Weet je wel.
Wel jammer dat ik niet veel kan nemen, gaat een beetje lastig in de trein
Ik zal het doorgeven, je hoort nog van mamquote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 17:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niemand krijgt mijn adres, en mijn grote slagersmes ligt al klaar
*gaat mes slijpen*
haha ken het...Mijn moeder is ook zo, maar wel begrijpelijk hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:18 schreef RenRen- het volgende:
MirjaaaamMijn mamma wil je adres voor het geval ik bij je thuis vermoord word. Weet je wel.
Wel jammer dat ik niet veel kan nemen, gaat een beetje lastig in de trein
Hoeoudbenjijdan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 18:23 schreef miss--moana het volgende:
[..]
haha ken het...Mijn moeder is ook zo, maar wel begrijpelijk hoor
Het wordt trowens lekker druk 8 mei!
quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niemand krijgt mijn adres, en mijn grote slagersmes ligt al klaar
*gaat mes slijpen*
quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
![]()
vraagt zich nu ernstig af wat voor rare nagellakhooligans ik allemaal ga meeten
Forum Opties | |