Dat probleem heb ik dus ook, en ik mag leuk met de trein enzoquote:Op woensdag 28 april 2010 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoei, ik heb d'r zin an!
Weet alleen nog steeds niet wat ik mee ga nemen, er is al zo veel
Ja, hetzelfde hier.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook, en ik mag leuk met de trein enzo
M'n stash zit in een plastic doos van de Xenos, die gaat dan ook mee met allemaal lakkies. Heb 2 dozen maar ga er echt geen 2 meenemenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde hier.Ben ik allang blij dat ik een redelijk handig vervoerssysteem voor m'n lakjes heb, maar het moet wel te tillen blijven.
Volgens mij heb ik dezelfde dozen.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
M'n stash zit in een plastic doos van de Xenos, die gaat dan ook mee met allemaal lakkies. Heb 2 dozen maar ga er echt geen 2 meenemen. Moet ook nog boterkoek ofzo meenemen
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:23 schreef Daph_ het volgende:
Ladies, ik moet helaas ook afzeggenVoor een eventuele volgende meet houd ik me aanbevolen! Veel plezier alvast
Ik houd dit topic gewoon in de gaten om jullie voorpret te zien.. En de foto's achteraf natuurlijk!
Dat zal ik maar niet doenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:20 schreef Debsterr het volgende:
Hihi, met 3 maffe nageldames in de auto. CD'tjes meenemen is toegestaan
.
Ken je mijn muzieksmaak alquote:Op woensdag 28 april 2010 22:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat zal ik maar niet doen![]()
![]()
Kwamen Snkr en Romika niet?
Vertelquote:
Dat is het makkelijkste inderdaad, Lindytje komt daar ook heenquote:Op donderdag 29 april 2010 09:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
Vertel![]()
Het is voor jou het makkelijkste als ik naar Eindhoven ga met de trein he? (dat is maar 15 minuutjes voor mij, ik woon niet in Centrum Helmond)
Ikke welquote:
Bwehehe, metalgirl hierquote:Op donderdag 29 april 2010 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ikke welLoqi hoe zijn je trommelvliezen?
Hooguit drum 'n bass of Uffie. Maar dat heb ik niet op cd. Wel indie / harcore / metal / punk / rockquote:Op donderdag 29 april 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
zolang je maar geen techno of andere house draait
niemand verder?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:24 schreef Mirjam het volgende:
vraagje!
wie van de nageldames kan eventueel P2 lakjes voor mij halen en meenemen naar de meet?
Waar kan je die P2 lakjes kopen?quote:
Nee, in Duitsland bij de DMquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Waar kan je die P2 lakjes kopen?
Ik ga misschien nog naar rotterdam naar de primarktmaar kUn je ze daar ook kopen?
Primark hier verkoopt geen nagellak. De primark hier is eigenlijk heel kleinquote:Op vrijdag 30 april 2010 @ 19:59 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Waar kan je die P2 lakjes kopen?
Ik ga misschien nog naar rotterdam naar de primarktmaar kan je ze daar ook kopen?
Hmm....nou dan houden die P2 lakjes ook opquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Primark hier verkoopt geen nagellak. De primark hier is eigenlijk heel klein
geen ideequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:21 schreef miss--moana het volgende:
owww bedenk me net dat ik zondag naar coevorden ga, dat ligt dicht bij de duise grens! Maar........het is wel op zondag
En is daar een DM in de buurt?
hmm....ik heb er genoeg gevonden daar in de buurt maar ze zijn op zondag gesloten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |