ging jij nou die stardingesen meenemen ook ja?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hele toffe mensen hebben Mirjams adres natuurlijk al gewoon.
Dinsdag gaan we ook een soort van op nagellak- jacht. Dus ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ging jij nou die stardingesen meenemen ook ja?
Dat dus. Ik zorg ervoor dat hij ze meeneemtquote:Op zondag 2 mei 2010 @ 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dinsdag gaan we ook een soort van op nagellak- jacht. Dus ja.
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zorg ervoor dat hij ze meeneemt [ afbeelding ]
ja dat had ik al 5 keer gezegd maar dat wilde je niet doen dusquote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus als iemand nog iets moet hebben of zo
Als je nog van die star-dingen op de kop kan tikken: grįįg!!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat had ik al 5 keer gezegd maar dat wilde je niet doen dus
Niet versturen nee. Wel meebrengen naar de meet!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je nog van die star-dingen op de kop kan tikken: grįįg!!!!
ik wil er eentje. Geen roze. Geen idee welke kleuren er zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Niet versturen nee. Wel meebrengen naar de meet!![]()
van elke kleur 1 of zo?
Kosten 2,50 per stuk.
kloptquote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef Lindytje het volgende:
Jaaa, van elke kleur 1 is prima!! (zijn er vier toch?)
Oh, trouwens... doe er maar twee. Maakt niet uit welke kleurquote:
Ik wil er 1, als ze grijs hebben. Anders nietquote:
mijn zusje wil er wel een paar, en mijn contactpersoon betreffende de P2 lakjes wil er ook wel 1 of 2quote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
hmm, ik heb 4 stoelen, en 4 klapstoelen.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:13 schreef buzzwheedle het volgende:
ooh, das ook jammer, er zijn er m=nog maaar 11 over![]()
wat denk je heb je nog extra stoelen nodig?, voor ik door leiden sjouw met met stoelen die we niet nodig hebbben
de OP is up-to-datequote:Op zondag 2 mei 2010 21:19 schreef miss--moana het volgende:
ik weet nu niet meer wie wel en wie niet komtMaar ik kom wel !!!!
zijn er trouwens nog mensen die met de trein gaan? Ik kom vanaf almere en zou het eigenlijk wel fijn vinden om samen met iemand te komen
Doen we voor zaterdag nog ff nummers wisselen enzo? En Loqi ookquote:Op zondag 2 mei 2010 23:33 schreef Lindytje het volgende:
Oh, zet er bij mij ook maar een fles bacardi bij, aangezien ik niet met de auto kom
Nee maar bij de animopeiling waren er wel over de twintig, vandaarquote:Op maandag 3 mei 2010 09:59 schreef Puckzzz het volgende:
3 afzeggingen valt nog best mee toch? Soms komen er gewoon dingen tussen.
Alle dames die gaan meeten iig heel veel plezier gewenst
En hopen op wat beter weer dan vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |