quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:54 schreef Nune het volgende:
Ik moet ook afzeggen, andere verplichtingen helaasch. Wel veel plezier allemaal!
Jaaaaa leuk! Allemaal nieuwe mensjes meetenquote:
ach, niemand zal bijten hoor, en anders schop ik ze de deur uitquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind het ook heeeeel leuk!! (en heeeeeel eng)
En ik ben nu al aan het bedenken wat ik allemaal mee moet nemen aan lakjes.....
dat had ik dus niet gelezen nog. Wat gaat iedereen dan doen ineens?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Ik moet helaas ook afzeggen wegens andere verplichtingen, hier baal ik stevig van.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, niemand zal bijten hoor, en anders schop ik ze de deur uit
Dat ik ik ook gaan doen ja!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem iig swaplakjes mee! En volgens mij doen peri, amnaba en buzzwheedle dat ook
ja, ik heb niet veel om te swappen, maar wat ik eventueel zou willen ruilen neem ik mee. heb ook nog plates en glitters voor de verkoop en nagellakcorrectiepennen. en wat fimo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:19 schreef miss--moana het volgende:
ow wat jammer dat er mensen moeten afzeggen!
Maar.....volgens mij komt er snel nog een meet dus dan is er een nieuwe kans
Ik heb er echt zin in, ben serieus benieuwd wat we gaan doen allemaal. Ik heb nog nooit iets als dit meegemaakt maar zie het nu zo voor me:
Allemaal vrouwtjes + fiets die aan het lakken zijn en over nagellak praten![]()
Owjaa even een vraagje: Nemen er ook mensen ''mogelijke'' ruillakjes mee?
Want dan ga ik van de week even swappen, ik heb nu 2 weken vakantie en ik vind swappen wel een mooie opvullingvooral als ik dan op de meet mensen blij kan maken met me swaplakjes.
Ja idd dat dusquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
wel jammer dat er mensen nog moeten afzeggen. heb er errug zin in. ook wel een beetje nerveus want je
'" kent iedereen wel " maar toch weer niet![]()
.
P.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Ik moet helaas ook afzeggen wegens andere verplichtingen, hier baal ik stevig van.
ik ben 1.82quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja idd dat dus
Maar.....ben nu nog niet zenuwachtig dat komt pas als ik in me eentje voor de deur sta en aanbel, OMG.
Dan voel ik me waarschijnlijk klein en ik ben al niet zo groot
jij was toch degene die voor mij rhinestones mee gingf nemen ook?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ja, ik heb niet veel om te swappen, maar wat ik eventueel zou willen ruilen neem ik mee. heb ook nog plates en glitters voor de verkoop en nagellakcorrectiepennen. en wat fimo.
wel jammer dat er mensen nog moeten afzeggen. heb er errug zin in. ook wel een beetje nerveus want je
'" kent iedereen wel " maar toch weer niet![]()
.
Ja ik ben al op zoek naar postzegels, dat ie morgen de bus op kan maar kan ze nergens vindenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, wordt het toch nog een klein onderonsje![]()
Dic, doe je mijn lakje op de post?
jammer.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:39 schreef Diconnected het volgende:
Mwuuuuuh ladies ik moet ook afzeggenIk heb weer eens lekker slim 2 afspraken gemaakt. Hopelijk ben ik er wel met de volgende meet
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij was toch degene die voor mij rhinestones mee gingf nemen ook?
morgen, isdagoe?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:45 schreef RenRen- het volgende:
Hey maar Mirjammm.
/Irritanteeigenschapkomtnaarboven/
Wanneer ga je je adres en dat kaartje PMen?
geen probleemquote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaa.
Ik heb zulke dingen altijd het liefst vroeg, voor het geval datHeel irritant.
ging jij nou die stardingesen meenemen ook ja?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hele toffe mensen hebben Mirjams adres natuurlijk al gewoon.
Dinsdag gaan we ook een soort van op nagellak- jacht. Dus ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ging jij nou die stardingesen meenemen ook ja?
Dat dus. Ik zorg ervoor dat hij ze meeneemtquote:Op zondag 2 mei 2010 @ 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dinsdag gaan we ook een soort van op nagellak- jacht. Dus ja.
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zorg ervoor dat hij ze meeneemt [ afbeelding ]
ja dat had ik al 5 keer gezegd maar dat wilde je niet doen dusquote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus als iemand nog iets moet hebben of zo
Als je nog van die star-dingen op de kop kan tikken: gráág!!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat had ik al 5 keer gezegd maar dat wilde je niet doen dus
Niet versturen nee. Wel meebrengen naar de meet!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je nog van die star-dingen op de kop kan tikken: gráág!!!!
ik wil er eentje. Geen roze. Geen idee welke kleuren er zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Niet versturen nee. Wel meebrengen naar de meet!![]()
van elke kleur 1 of zo?
Kosten 2,50 per stuk.
kloptquote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef Lindytje het volgende:
Jaaa, van elke kleur 1 is prima!! (zijn er vier toch?)
Oh, trouwens... doe er maar twee. Maakt niet uit welke kleurquote:
Ik wil er 1, als ze grijs hebben. Anders nietquote:
mijn zusje wil er wel een paar, en mijn contactpersoon betreffende de P2 lakjes wil er ook wel 1 of 2quote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
hmm, ik heb 4 stoelen, en 4 klapstoelen.quote:Op zondag 2 mei 2010 21:13 schreef buzzwheedle het volgende:
ooh, das ook jammer, er zijn er m=nog maaar 11 over![]()
wat denk je heb je nog extra stoelen nodig?, voor ik door leiden sjouw met met stoelen die we niet nodig hebbben
de OP is up-to-datequote:Op zondag 2 mei 2010 21:19 schreef miss--moana het volgende:
ik weet nu niet meer wie wel en wie niet komtMaar ik kom wel !!!!
zijn er trouwens nog mensen die met de trein gaan? Ik kom vanaf almere en zou het eigenlijk wel fijn vinden om samen met iemand te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |