dat dusquote:Op zondag 18 april 2010 01:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook voor geen kinderen. Niet omdat ik een kinderhater ben, maar ze slokken alle aandacht op. We tolereren al een man, maar da's wat mij betreft ff voldoende
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef AmNaBa het volgende:
Is toch wel heel nieuwsgierig naar wat voor toestand het gaat worden op deze meet
Zoals het er nu naar uitziet lopen er straks 19 vrouwen en een man dwalend door Leiden op zoek naar het onbekende adres. En dit bepakt met eten (ik dus met 4 klapstoelen) en dan ook nog met een nagellakstash.
Klinkt als de inhoud voor een nieuwe tv-serie
Zoek de nagelllakmeet leden in Leiden
En jij maar op je luie stoel met je sloffen, terwijl wij met enorme tassen door Leiden lopenquote:
Dan eet ik het wel op hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
Oh, zijn er meiden met een enorme afgunst voor chocolade? Of lusten het gewoon niet? Ik moet namelijk even uitvogelen watvoor iets k ga bakken
Neequote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
Oh, zijn er meiden met een enorme afgunst voor chocolade? Of lusten het gewoon niet? Ik moet namelijk even uitvogelen watvoor iets k ga bakken
Oh... Eh, in sommig chocola zitten sporen toch? In welke niet? (Dat weet je vast wel met zo'n allergiequote:Op donderdag 22 april 2010 @ 12:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Neemaar wel voor noten
![]()
allergie enzo
klopt dit lijstje nog dames?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Definitieve komers
Stormqueen (Bier, gehaktballen en stash)
miss--moana ( muffins met chocolade en een gedeelte van de stash)
Debsterr (flessen frisdrank, Stormqueen, Puckzzz, Loqi en stash)
AmNaBa (weet nog niet wat, en (ruil)stash )
Diconnected (pigs in a blanket, boterkoek? en stash )
IJsdraakje (moet nog even kijken wat, stukje stash)
Lindytje (cola light! (meer dan 1 fles) En mijn stash uiteraard)
Puckzzz (lamsgehaktsnackjes, bier/wijn??, stash)
Loqi (niet alcoholische drank en stash als ik een manier kan vinden hoe
Buzzwheedle( rode wijn, nootjes of chips oid, wat stash en nog wat te ruilen of verkopen)
Peri (ruil- & wat stash, en kijk nog wel wat ik nog meer meeneem want er is al zo veel)
Blizzie
RenRen-
surfijjanseviets![]()
daarom staat daar ook een stripke deurquote:Op woensdag 28 april 2010 18:15 schreef Lindytje het volgende:
Puckzzz komt volgens mij niet...
liek, yeahquote:Op woensdag 28 april 2010 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom staat daar ook een stripke deur
Oh.....quote:Op woensdag 28 april 2010 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom staat daar ook een stripke deur
Uhhh... heel erg misschien. Kan niks beloven. Is een via via'tje.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:24 schreef Mirjam het volgende:
vraagje!
wie van de nageldames kan eventueel P2 lakjes voor mij halen en meenemen naar de meet?
zou tof zijn, maar wil 't ook wel zeker wetenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhhh... heel erg misschien. Kan niks beloven. Is een via via'tje.
Oh nee, dan ga ik me er niet aan wagen want dan voel ik me keischuldig als het niet lukt!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zou tof zijn, maar wil 't ook wel zeker weten
het is voor een swap namelijk
dus mocht iemand het écht zeker weten?
Dat probleem heb ik dus ook, en ik mag leuk met de trein enzoquote:Op woensdag 28 april 2010 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Whoei, ik heb d'r zin an!
Weet alleen nog steeds niet wat ik mee ga nemen, er is al zo veel
Ja, hetzelfde hier.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook, en ik mag leuk met de trein enzo
M'n stash zit in een plastic doos van de Xenos, die gaat dan ook mee met allemaal lakkies. Heb 2 dozen maar ga er echt geen 2 meenemenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hetzelfde hier.Ben ik allang blij dat ik een redelijk handig vervoerssysteem voor m'n lakjes heb, maar het moet wel te tillen blijven.
Volgens mij heb ik dezelfde dozen.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:04 schreef Diconnected het volgende:
[..]
M'n stash zit in een plastic doos van de Xenos, die gaat dan ook mee met allemaal lakkies. Heb 2 dozen maar ga er echt geen 2 meenemen. Moet ook nog boterkoek ofzo meenemen
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:23 schreef Daph_ het volgende:
Ladies, ik moet helaas ook afzeggenVoor een eventuele volgende meet houd ik me aanbevolen! Veel plezier alvast
Ik houd dit topic gewoon in de gaten om jullie voorpret te zien.. En de foto's achteraf natuurlijk!
Dat zal ik maar niet doenquote:Op woensdag 28 april 2010 19:20 schreef Debsterr het volgende:
Hihi, met 3 maffe nageldames in de auto. CD'tjes meenemen is toegestaan
.
Ken je mijn muzieksmaak alquote:Op woensdag 28 april 2010 22:14 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat zal ik maar niet doen![]()
![]()
Kwamen Snkr en Romika niet?
Vertelquote:
Dat is het makkelijkste inderdaad, Lindytje komt daar ook heenquote:Op donderdag 29 april 2010 09:05 schreef Loqi het volgende:
[..]
Vertel![]()
Het is voor jou het makkelijkste als ik naar Eindhoven ga met de trein he? (dat is maar 15 minuutjes voor mij, ik woon niet in Centrum Helmond)
Ikke welquote:
Bwehehe, metalgirl hierquote:Op donderdag 29 april 2010 09:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ikke welLoqi hoe zijn je trommelvliezen?
Hooguit drum 'n bass of Uffie. Maar dat heb ik niet op cd. Wel indie / harcore / metal / punk / rockquote:Op donderdag 29 april 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
zolang je maar geen techno of andere house draait
niemand verder?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:24 schreef Mirjam het volgende:
vraagje!
wie van de nageldames kan eventueel P2 lakjes voor mij halen en meenemen naar de meet?
Waar kan je die P2 lakjes kopen?quote:
Nee, in Duitsland bij de DMquote:Op vrijdag 30 april 2010 19:59 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Waar kan je die P2 lakjes kopen?
Ik ga misschien nog naar rotterdam naar de primarktmaar kUn je ze daar ook kopen?
Primark hier verkoopt geen nagellak. De primark hier is eigenlijk heel kleinquote:Op vrijdag 30 april 2010 @ 19:59 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Waar kan je die P2 lakjes kopen?
Ik ga misschien nog naar rotterdam naar de primarktmaar kan je ze daar ook kopen?
Hmm....nou dan houden die P2 lakjes ook opquote:Op vrijdag 30 april 2010 20:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Primark hier verkoopt geen nagellak. De primark hier is eigenlijk heel klein
geen ideequote:Op vrijdag 30 april 2010 20:21 schreef miss--moana het volgende:
owww bedenk me net dat ik zondag naar coevorden ga, dat ligt dicht bij de duise grens! Maar........het is wel op zondag
En is daar een DM in de buurt?
hmm....ik heb er genoeg gevonden daar in de buurt maar ze zijn op zondag gesloten![]()
helaas, ze worden niet bij haar verkocht, maar iemand wil voor me kijken, yay!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:33 schreef Mirjam het volgende:
ach, helaas.
ik zie net wel dat er ook sowieso 1 in slovenie zit. en dat meisje waarmee ik swap, woont dus in slovenie
ik ga haar mailen, vragen of ze er ff wil kijken, want ze wil ze wel graag hebben
jammer!quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:54 schreef Nune het volgende:
Ik moet ook afzeggen, andere verplichtingen helaasch. Wel veel plezier allemaal!
quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:54 schreef Nune het volgende:
Ik moet ook afzeggen, andere verplichtingen helaasch. Wel veel plezier allemaal!
Jaaaaa leuk! Allemaal nieuwe mensjes meetenquote:
ach, niemand zal bijten hoor, en anders schop ik ze de deur uitquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind het ook heeeeel leuk!! (en heeeeeel eng)
En ik ben nu al aan het bedenken wat ik allemaal mee moet nemen aan lakjes.....
dat had ik dus niet gelezen nog. Wat gaat iedereen dan doen ineens?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Ik moet helaas ook afzeggen wegens andere verplichtingen, hier baal ik stevig van.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, niemand zal bijten hoor, en anders schop ik ze de deur uit
Dat ik ik ook gaan doen ja!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem iig swaplakjes mee! En volgens mij doen peri, amnaba en buzzwheedle dat ook
ja, ik heb niet veel om te swappen, maar wat ik eventueel zou willen ruilen neem ik mee. heb ook nog plates en glitters voor de verkoop en nagellakcorrectiepennen. en wat fimo.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:19 schreef miss--moana het volgende:
ow wat jammer dat er mensen moeten afzeggen!
Maar.....volgens mij komt er snel nog een meet dus dan is er een nieuwe kans
Ik heb er echt zin in, ben serieus benieuwd wat we gaan doen allemaal. Ik heb nog nooit iets als dit meegemaakt maar zie het nu zo voor me:
Allemaal vrouwtjes + fiets die aan het lakken zijn en over nagellak praten![]()
Owjaa even een vraagje: Nemen er ook mensen ''mogelijke'' ruillakjes mee?
Want dan ga ik van de week even swappen, ik heb nu 2 weken vakantie en ik vind swappen wel een mooie opvullingvooral als ik dan op de meet mensen blij kan maken met me swaplakjes.
Ja idd dat dusquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
wel jammer dat er mensen nog moeten afzeggen. heb er errug zin in. ook wel een beetje nerveus want je
'" kent iedereen wel " maar toch weer niet![]()
.
P.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:07 schreef PeRi het volgende:
Ik moet helaas ook afzeggen wegens andere verplichtingen, hier baal ik stevig van.
ik ben 1.82quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ja idd dat dus
Maar.....ben nu nog niet zenuwachtig dat komt pas als ik in me eentje voor de deur sta en aanbel, OMG.
Dan voel ik me waarschijnlijk klein en ik ben al niet zo groot
jij was toch degene die voor mij rhinestones mee gingf nemen ook?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:35 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
ja, ik heb niet veel om te swappen, maar wat ik eventueel zou willen ruilen neem ik mee. heb ook nog plates en glitters voor de verkoop en nagellakcorrectiepennen. en wat fimo.
wel jammer dat er mensen nog moeten afzeggen. heb er errug zin in. ook wel een beetje nerveus want je
'" kent iedereen wel " maar toch weer niet![]()
.
Ja ik ben al op zoek naar postzegels, dat ie morgen de bus op kan maar kan ze nergens vindenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, wordt het toch nog een klein onderonsje![]()
Dic, doe je mijn lakje op de post?
jammer.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:39 schreef Diconnected het volgende:
Mwuuuuuh ladies ik moet ook afzeggenIk heb weer eens lekker slim 2 afspraken gemaakt. Hopelijk ben ik er wel met de volgende meet
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij was toch degene die voor mij rhinestones mee gingf nemen ook?
morgen, isdagoe?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:45 schreef RenRen- het volgende:
Hey maar Mirjammm.
/Irritanteeigenschapkomtnaarboven/
Wanneer ga je je adres en dat kaartje PMen?
geen probleemquote:Op zondag 2 mei 2010 19:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaa.
Ik heb zulke dingen altijd het liefst vroeg, voor het geval datHeel irritant.
ging jij nou die stardingesen meenemen ook ja?quote:Op zondag 2 mei 2010 19:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hele toffe mensen hebben Mirjams adres natuurlijk al gewoon.
Dinsdag gaan we ook een soort van op nagellak- jacht. Dus ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ging jij nou die stardingesen meenemen ook ja?
Dat dus. Ik zorg ervoor dat hij ze meeneemtquote:Op zondag 2 mei 2010 @ 19:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dinsdag gaan we ook een soort van op nagellak- jacht. Dus ja.
quote:Op zondag 2 mei 2010 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat dus. Ik zorg ervoor dat hij ze meeneemt [ afbeelding ]
ja dat had ik al 5 keer gezegd maar dat wilde je niet doen dusquote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus als iemand nog iets moet hebben of zo
Als je nog van die star-dingen op de kop kan tikken: gráág!!!!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat had ik al 5 keer gezegd maar dat wilde je niet doen dus
Niet versturen nee. Wel meebrengen naar de meet!quote:Op zondag 2 mei 2010 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je nog van die star-dingen op de kop kan tikken: gráág!!!!
ik wil er eentje. Geen roze. Geen idee welke kleuren er zijnquote:Op zondag 2 mei 2010 20:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
Niet versturen nee. Wel meebrengen naar de meet!![]()
van elke kleur 1 of zo?
Kosten 2,50 per stuk.
kloptquote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef Lindytje het volgende:
Jaaa, van elke kleur 1 is prima!! (zijn er vier toch?)
Oh, trouwens... doe er maar twee. Maakt niet uit welke kleurquote:
Ik wil er 1, als ze grijs hebben. Anders nietquote:
mijn zusje wil er wel een paar, en mijn contactpersoon betreffende de P2 lakjes wil er ook wel 1 of 2quote:Op zondag 2 mei 2010 20:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |