Oh, Starbucks gaat me lukken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan willen straks 20 vrouwen jou om ste beurten lakken. Na die dag kan jij geen nagellak meer zien
En wat betreft afspreken, Starbucks is prima te vinden.
Ik ben 23 en heb zelf al een dochtertje, maja moeders blijven moeders....quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoeoudbenjijdan?
Maar mijn moeder is wel heel lief.Maar vergeet af en toe even dat ik geen 12 ben
Ja kunnen we met een paar zwerven in Leiden, heb ook echt geen idee waar Mir woont eigenlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, Starbucks gaat me lukken.Je mot me alleen niet loslaten in Leiden, dat loopt (of beter ik loop) fout.
En ik vind het wel stoer van Fiets.
jullie krijgen ook echt niet mijn adresquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja kunnen we met een paar zwerven in Leiden, heb ook echt geen idee waar Mir woont eigenlijk
Als het mag en niet vervelend wordt gevonden zou ik er wel mee willen nemen, ze is 6 en een nagellak fanquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:16 schreef RenRen- het volgende:
Komen er trouwens ook nog kinderen van mee?
ik weet nou niet of dat handig is hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:16 schreef RenRen- het volgende:
Komen er trouwens ook nog kinderen van mee?
jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP! Komt Fiets ook?
- edit - niet alles goed gelezen![]()
3 weken is niet erg vroeg om opvang te vinden (Althans... Lijkt mij), vandaar dat ik het ook aansnijd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 20:21 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Als het mag en niet vervelend wordt gevonden zou ik er wel mee willen nemen, ze is 6 en een nagellak fan
Maar kan begrijpen dat het niet fijn gevonden kan worden enzo...Dus ik weet het niet...heb daar eerlijk gezegd zelf nog niet over nagedacht, om het te vragen etc...8 mei is nog een eindje weg.
dat dusquote:Op zondag 18 april 2010 01:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben ook voor geen kinderen. Niet omdat ik een kinderhater ben, maar ze slokken alle aandacht op. We tolereren al een man, maar da's wat mij betreft ff voldoende
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef AmNaBa het volgende:
Is toch wel heel nieuwsgierig naar wat voor toestand het gaat worden op deze meet
Zoals het er nu naar uitziet lopen er straks 19 vrouwen en een man dwalend door Leiden op zoek naar het onbekende adres. En dit bepakt met eten (ik dus met 4 klapstoelen) en dan ook nog met een nagellakstash.
Klinkt als de inhoud voor een nieuwe tv-serie
Zoek de nagelllakmeet leden in Leiden
En jij maar op je luie stoel met je sloffen, terwijl wij met enorme tassen door Leiden lopenquote:
Dan eet ik het wel op hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
Oh, zijn er meiden met een enorme afgunst voor chocolade? Of lusten het gewoon niet? Ik moet namelijk even uitvogelen watvoor iets k ga bakken
Neequote:Op donderdag 22 april 2010 11:56 schreef RenRen- het volgende:
Oh, zijn er meiden met een enorme afgunst voor chocolade? Of lusten het gewoon niet? Ik moet namelijk even uitvogelen watvoor iets k ga bakken
Oh... Eh, in sommig chocola zitten sporen toch? In welke niet? (Dat weet je vast wel met zo'n allergiequote:Op donderdag 22 april 2010 @ 12:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
Neemaar wel voor noten
![]()
allergie enzo
klopt dit lijstje nog dames?quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Definitieve komers
Stormqueen (Bier, gehaktballen en stash)
miss--moana ( muffins met chocolade en een gedeelte van de stash)
Debsterr (flessen frisdrank, Stormqueen, Puckzzz, Loqi en stash)
AmNaBa (weet nog niet wat, en (ruil)stash )
Diconnected (pigs in a blanket, boterkoek? en stash )
IJsdraakje (moet nog even kijken wat, stukje stash)
Lindytje (cola light! (meer dan 1 fles) En mijn stash uiteraard)
Puckzzz (lamsgehaktsnackjes, bier/wijn??, stash)
Loqi (niet alcoholische drank en stash als ik een manier kan vinden hoe
Buzzwheedle( rode wijn, nootjes of chips oid, wat stash en nog wat te ruilen of verkopen)
Peri (ruil- & wat stash, en kijk nog wel wat ik nog meer meeneem want er is al zo veel)
Blizzie
RenRen-
surfijjanseviets![]()
daarom staat daar ook een stripke deurquote:Op woensdag 28 april 2010 18:15 schreef Lindytje het volgende:
Puckzzz komt volgens mij niet...
liek, yeahquote:Op woensdag 28 april 2010 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom staat daar ook een stripke deur
Oh.....quote:Op woensdag 28 april 2010 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom staat daar ook een stripke deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |