Ik wil ook een kuiken achter mijn naam v'domme.quote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HAHA ik heb lekker een kuiken achter m'n naam!![]()
![]()
![]()
jeweetsquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HAHA ik heb lekker een kuiken achter m'n naam!![]()
![]()
![]()
ies mineee!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil ook een kuiken achter mijn naam v'domme.
OH WACHT IK HEB POWAHS, dat kan ik doen
Moet nog ff bedenken wat ik meebrengquote:
een zak chips is ook goed hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ies mineee!![]()
Jij mag de koe wel![]()
[..]
Moet nog ff bedenken wat ik meebrengniet iets wat gemakkelijk op valt te eten... moet 2 uur met de trein dus ja
te verleidelijk dan
![]()
nagels lakkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef MissJ het volgende:
ik wil niet lullig doen ofzo, maar wat moet een man op een nagellakmeet?
Heuj, ik neem ook nagellak meequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef MissJ het volgende:
hij gaat ook nog wel terugkrabbelen denk ik. Like, 20 wijven, en dan daar tussen gaan zitten als ventje van 20quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef MissJ het volgende:
21!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij gaat ook nog wel terugkrabbelen denk ik. Like, 20 wijven, en dan daar tussen gaan zitten als ventje van 20![]()
fiets mocht van mij komen, op voorwaarde dat hij mee komt lakken. en het lakparcours aflegtquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef MissJ het volgende:
Volgens mij denkt fiets op deze manier makkelijk aan een date te komen ofzo, hij als man alleen tussen al die vrouwen. Ik vind het serieus best wel triest
Oh vast wel, maar ik ben geenszins van plan om het minder vrouwerig te houden omdat er zonodig een vent bij moet. Dus Fiets kan zich vast voorbereiden op verhalen over klontjes en sliertjes in maandverbanden, ongewenste haargroei, vrouwen die poepen en roddels over piem0lsquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
fiets mocht van mij komen, op voorwaarde dat hij mee komt lakken. en het lakparcours aflegt![]()
dus niks triest, fiets is volgens mij best een toffe peer
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar ik ben geenszins van plan om het minder vrouwerig te houden omdat er zonodig een vent bij moet. Dus Fiets kan zich vast voorbereiden op verhalen over klontjes en sliertjes in maandverbanden, ongewenste haargroei, vrouwen die poepen en roddels over piem0ls![]()
[..]
Oh vast wel, maar ik ben geenszins van plan om het minder vrouwerig te houden omdat er zonodig een vent bij moet. Dus Fiets kan zich vast voorbereiden op verhalen over klontjes en sliertjes in maandverbanden, ongewenste haargroei, vrouwen die poepen en roddels over piem0ls![]()
Nee johquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef MissJ het volgende:
Volgens mij denkt fiets op deze manier makkelijk aan een date te komen ofzo, hij als man alleen tussen al die vrouwen. Ik vind het serieus best wel triest
[..]
Ik denk dat die gedachte meer over jou zegt dan over Fiets.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 12:31 schreef MissJ het volgende:
Ik ga met de trein, omdat ik er vanuit ging dat niemand via rotterdam gaatquote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 15:30 schreef PeRi het volgende:
Wie rijdt er via Rotterdam en heeft een plekje over in de auto?.
Dan kunnen we iig samen reizenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga met de trein, omdat ik er vanuit ging dat niemand via rotterdam gaat
quote:
Dat laatste lijkt mij een goed planquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga via Schiedam Centrum naar Leiden, dus wie weet kom ik iemand tegenOf we spreken af op het station bij Leiden bij de Starbucks ofzo.
Ok was ook maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 16:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Je hebt nu vast een beeld dat ik iedereen ga proberen te versieren of zo'HOI, doe je dat vaker,,, je nagels lakken? '
![]()
Nee, die gedachte is niet eens bij mij op gekomen![]()
Nagellakquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ok was ook maar een grapje hoor![]()
maar ben toch erg nieuwsgierig wat een man naar een nagellaktopic / nagellakmeet trekt..?
Dus als je daar iets over kwijt wil
Dan willen straks 20 vrouwen jou om ste beurten lakken. Na die dag kan jij geen nagellak meer zienquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nagellakgezelligheid
jwtz
Dan zitten we wss in dezelfde trein!quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 18:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga via Schiedam Centrum naar Leiden, dus wie weet kom ik iemand tegenOf we spreken af op het station bij Leiden bij de Starbucks ofzo.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan willen straks 20 vrouwen jou om ste beurten lakken. Na die dag kan jij geen nagellak meer zien
neequote:Op zaterdag 17 april 2010 19:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij hebt toch geen nagellak-fetish he?
Het heeft in ieder geval geen enkel effect,, down therequote:
mooi zo, dan mag je komenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval geen enkel effect,, down there
hahaha dat zat ik ook al te denkenquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jij hebt toch geen nagellak-fetish he?
je zei komenquote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:29 schreef Loqi het volgende:
ik vind het iig wel tof dat je durft, zo met 20 giebelende/tuttende mutsen
En willen ze ook allemaal je msn, mobiele nummer en met je op de fotoquote:
het is gordon nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
En willen ze ook allemaal je msn, mobiele nummer en met je op de foto.
Oh, Starbucks gaat me lukken.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan willen straks 20 vrouwen jou om ste beurten lakken. Na die dag kan jij geen nagellak meer zien
En wat betreft afspreken, Starbucks is prima te vinden.
Ik ben 23 en heb zelf al een dochtertje, maja moeders blijven moeders....quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoeoudbenjijdan?
Maar mijn moeder is wel heel lief.Maar vergeet af en toe even dat ik geen 12 ben
Ja kunnen we met een paar zwerven in Leiden, heb ook echt geen idee waar Mir woont eigenlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, Starbucks gaat me lukken.Je mot me alleen niet loslaten in Leiden, dat loopt (of beter ik loop) fout.
En ik vind het wel stoer van Fiets.
jullie krijgen ook echt niet mijn adresquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja kunnen we met een paar zwerven in Leiden, heb ook echt geen idee waar Mir woont eigenlijk
Als het mag en niet vervelend wordt gevonden zou ik er wel mee willen nemen, ze is 6 en een nagellak fanquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:16 schreef RenRen- het volgende:
Komen er trouwens ook nog kinderen van mee?
ik weet nou niet of dat handig is hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:16 schreef RenRen- het volgende:
Komen er trouwens ook nog kinderen van mee?
jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 20:54 schreef pussydeluxe het volgende:
TVP! Komt Fiets ook?
- edit - niet alles goed gelezen![]()
3 weken is niet erg vroeg om opvang te vinden (Althans... Lijkt mij), vandaar dat ik het ook aansnijd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 20:21 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Als het mag en niet vervelend wordt gevonden zou ik er wel mee willen nemen, ze is 6 en een nagellak fan
Maar kan begrijpen dat het niet fijn gevonden kan worden enzo...Dus ik weet het niet...heb daar eerlijk gezegd zelf nog niet over nagedacht, om het te vragen etc...8 mei is nog een eindje weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |