quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
![]()
vraagt zich nu ernstig af wat voor rare nagellakhooligans ik allemaal ga meeten
Ik wil ook een kuiken achter mijn naam v'domme.quote:Op vrijdag 16 april 2010 @ 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HAHA ik heb lekker een kuiken achter m'n naam!![]()
![]()
![]()
jeweetsquote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
HAHA ik heb lekker een kuiken achter m'n naam!![]()
![]()
![]()
ies mineee!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil ook een kuiken achter mijn naam v'domme.
OH WACHT IK HEB POWAHS, dat kan ik doen
Moet nog ff bedenken wat ik meebrengquote:
een zak chips is ook goed hoorquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ies mineee!![]()
Jij mag de koe wel![]()
[..]
Moet nog ff bedenken wat ik meebrengniet iets wat gemakkelijk op valt te eten... moet 2 uur met de trein dus ja
te verleidelijk dan
![]()
nagels lakkenquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef MissJ het volgende:
ik wil niet lullig doen ofzo, maar wat moet een man op een nagellakmeet?
Heuj, ik neem ook nagellak meequote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef MissJ het volgende:
hij gaat ook nog wel terugkrabbelen denk ik. Like, 20 wijven, en dan daar tussen gaan zitten als ventje van 20quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef MissJ het volgende:
21!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij gaat ook nog wel terugkrabbelen denk ik. Like, 20 wijven, en dan daar tussen gaan zitten als ventje van 20![]()
fiets mocht van mij komen, op voorwaarde dat hij mee komt lakken. en het lakparcours aflegtquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef MissJ het volgende:
Volgens mij denkt fiets op deze manier makkelijk aan een date te komen ofzo, hij als man alleen tussen al die vrouwen. Ik vind het serieus best wel triest
Oh vast wel, maar ik ben geenszins van plan om het minder vrouwerig te houden omdat er zonodig een vent bij moet. Dus Fiets kan zich vast voorbereiden op verhalen over klontjes en sliertjes in maandverbanden, ongewenste haargroei, vrouwen die poepen en roddels over piem0lsquote:Op zaterdag 17 april 2010 14:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
fiets mocht van mij komen, op voorwaarde dat hij mee komt lakken. en het lakparcours aflegt![]()
dus niks triest, fiets is volgens mij best een toffe peer
quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar ik ben geenszins van plan om het minder vrouwerig te houden omdat er zonodig een vent bij moet. Dus Fiets kan zich vast voorbereiden op verhalen over klontjes en sliertjes in maandverbanden, ongewenste haargroei, vrouwen die poepen en roddels over piem0ls![]()
[..]
Oh vast wel, maar ik ben geenszins van plan om het minder vrouwerig te houden omdat er zonodig een vent bij moet. Dus Fiets kan zich vast voorbereiden op verhalen over klontjes en sliertjes in maandverbanden, ongewenste haargroei, vrouwen die poepen en roddels over piem0ls![]()
Nee johquote:Op zaterdag 17 april 2010 12:31 schreef MissJ het volgende:
Volgens mij denkt fiets op deze manier makkelijk aan een date te komen ofzo, hij als man alleen tussen al die vrouwen. Ik vind het serieus best wel triest
[..]
Ik denk dat die gedachte meer over jou zegt dan over Fiets.quote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 12:31 schreef MissJ het volgende:
Ik ga met de trein, omdat ik er vanuit ging dat niemand via rotterdam gaatquote:Op zaterdag 17 april 2010 @ 15:30 schreef PeRi het volgende:
Wie rijdt er via Rotterdam en heeft een plekje over in de auto?.
Dan kunnen we iig samen reizenquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:13 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga met de trein, omdat ik er vanuit ging dat niemand via rotterdam gaat
quote:
Dat laatste lijkt mij een goed planquote:Op zaterdag 17 april 2010 18:46 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga via Schiedam Centrum naar Leiden, dus wie weet kom ik iemand tegenOf we spreken af op het station bij Leiden bij de Starbucks ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |