Doen we voor zaterdag nog ff nummers wisselen enzo? En Loqi ookquote:Op zondag 2 mei 2010 23:33 schreef Lindytje het volgende:
Oh, zet er bij mij ook maar een fles bacardi bij, aangezien ik niet met de auto kom
Nee maar bij de animopeiling waren er wel over de twintig, vandaarquote:Op maandag 3 mei 2010 09:59 schreef Puckzzz het volgende:
3 afzeggingen valt nog best mee toch? Soms komen er gewoon dingen tussen.
Alle dames die gaan meeten iig heel veel plezier gewenst
En hopen op wat beter weer dan vandaag
Jaaa ik ik ikquote:Op maandag 3 mei 2010 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Iemand nog zin om op station Leiden af te spreken?
quote:Op maandag 3 mei 2010 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ja als grijs of paars niet gaat lukken neem ik ook genoegen met iets anders
Ik kan jullie hormonsters wel aan.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ben je al gespannen voor al die vrouwelijke hormonen?
Ja hoorquote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef Diconnected het volgende:
AmNaBa is nu op vakantie toch? Die zou namelijk P2 lakjes meenemen voor meHeb der maar even een PM gestuurd. Maar mocht ze dat niet lezen, wil iemand haar er dan op wijzen dat ze een PM heeft
En ditquote:Op maandag 3 mei 2010 21:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ja als grijs of paars niet gaat lukken neem ik ook genoegen met iets anders
quote:
de hele boel is daar verbouwd, maar als je het station uitloopt (niet aan de ziekenhuiskant, gewoon richting centrum) dan staat er op het plein voor het station 1 of ander wit, iets. een monumentachtig ding.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet iemand overigens een handig afspreekpunt op station Leiden? De laatste keer dat ik daar was is alweer een paar jaar geleden.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Heeel veeel Magnet stars. Alleen maar 1 grijs, die we aan Debsterrr hebben gegeven, aangezien iedereen dan een lakje heeft.
Oh wat lievvvvquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Heeel veeel Magnet stars. Alleen maar 1 grijs, die we aan Debsterrr hebben gegeven, aangezien iedereen dan een lakje heeft.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Jeps!!quote:
Briljant!!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:32 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de treiners misschien een idee? Dan kunnen we per PM wel even een tijd afspreken ofzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de hele boel is daar verbouwd, maar als je het station uitloopt (niet aan de ziekenhuiskant, gewoon richting centrum) dan staat er op het plein voor het station 1 of ander wit, iets. een monumentachtig ding.
daar misschien>?:
ze is voor de meet weer terug hoor, dus geen probleem , gaat vast helemaal goed komenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef Diconnected het volgende:
AmNaBa is nu op vakantie toch? Die zou namelijk P2 lakjes meenemen voor meHeb der maar even een PM gestuurd. Maar mocht ze dat niet lezen, wil iemand haar er dan op wijzen dat ze een PM heeft
Ligt eraan hoe je het gaat doen! En watvoor chocolade.quote:Op woensdag 5 mei 2010 @ 23:59 schreef miss--moana het volgende:
Ik ga muffins meenemen maar zijn er mensen die een voorkeur hebben voor wel of geen chocolade erop??
tut tut tutquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het gaat doen! En watvoor chocolade.
geeft niet hoor, het klonkt zo leukquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik word heel misselijk van pure chocolade.
Dan wachten ik en mijn 12 potjes nagellak nog even.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan wachten ik en mijn 12 potjes nagellak nog even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |