quote:
En ruilen! en en !quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:38 schreef buzzwheedle het volgende:
Yes, heb er echt zin in, lekker lakken en ook nog een magnetisch lakje![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:26 schreef miss--moana het volgende:
nee ik hou ook niet van pure chocoladeDenk dat ik muffins koop waar die stukjes in die mix zitten en dan gewoon naturel met een chocoladesaus erover (die hard wordt).
Dan bak jij ze met stukkies!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]stukjes in muffins is zoooooo lekker
.
Dat, en ik heb twee ingebouwde stoelkussens waardoor ik overal comfy zitquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:36 schreef Mirjam het volgende:
doe maar geen klapstoelen, moet geod komen met wat ik hier heb
Hoezo?? Kan toch makkelijk!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ohw debs... zou je me misschien toch thuis op kunnen halen?
Want met oude swapdoos, nieuwe swapdoos, m'n eigen ruilstash, bier en gehaktballen op de fiets gaat wat tricky worden
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat, en ik heb twee ingebouwde stoelkussens waardoor ik overal comfy zit(ik zit graag op de grond
)
Die heb ik ook!!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat, en ik heb twee ingebouwde stoelkussens waardoor ik overal comfy zit(ik zit graag op de grond
)
Jou altijdquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ohw debs... zou je me misschien toch thuis op kunnen halen?
Want met oude swapdoos, nieuwe swapdoos, m'n eigen ruilstash, bier en gehaktballen op de fiets gaat wat tricky worden
tuurlijk mag je m'n poes kroelenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jou altijd! Mag ik dan nog even poes kroelen
?
Als m'n duimnagel het nog red tot zaterdag, wil iemand me dan repareren?
Ik wel, kan het er daar ook wel afhalenquote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 17:13 schreef AmNaBa het volgende:
Bijna zaterdag :joepie:
Komen jullie al met gelakte nagels? of juist nog niet?
keuzes keuzes en keuzes
en wat zou ik nog mee kunnen nemen?
Je gaat wel naar huis met lak op je nagelsquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik ga zonder lak op m'n nagels
Daar ga ik wel van uit jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je gaat wel naar huis met lak op je nagels
Moet ik bij mij thuis de remover verstoppen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 @ 18:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je gaat wel naar huis met lak op je nagels
Je weet dat je dan echt geen oog dicht doet he....quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet ik bij mij thuis de remover verstoppen?
Ook nog browniesquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef Mirjam het volgende:
ik zit te twijfelen of ik enkel een cheesecake ga bakken, of ook nog brownies.
hmmm *denk*
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:54 schreef Mirjam het volgende:
bwhehe
ik ben m'n receptenboek gewoon kwijt
en dara staat het recept in, dus ik weet niet of het gaat lukken
Haha maar ik heb cookies dus ik zal niet teleurgesteld zijn als het niet lukt!! Je bent al heel lief om ons welkom te hetenquote:
Goed dat je het zegt, dan frot ik mijn batterijen nog even in de laderquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:20 schreef Holyme het volgende:
Heel veel plezier allemaal morgen!(En wel foto's maken van Fiets nagels met Konad en steentjes en alles een andere kleur he
)
Ga ik vanavond ook doenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dan frot ik mijn batterijen nog even in de lader
Wut!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:20 schreef Holyme het volgende:
Heel veel plezier allemaal morgen!(En wel foto's maken van Fiets nagels met Konad en steentjes en alles een andere kleur he
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |