The.Pacific.Pt.IV.720p.HDTV.x264-IMMERSEquote:
Ik heb hem al binnen in HD.quote:Op maandag 5 april 2010 13:24 schreef Strolie75 het volgende:
Is hij al als torrent gesignaleerd?
Installeer de k-lite codecpack maar eens.quote:Op maandag 5 april 2010 13:41 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb die HD versie van Teevee binnengehaald, nu stottert deze een beetje. Ligt dit aan m'n computer of aan de download?
In 2020 zou je door de geheime dienst bij je gezin weg worden gesleurd om zo'n opmerking.... Gelukkig werkt brein nog niet samen met de geheime dienstquote:
Omdat Torrents prima werken?quote:Op maandag 5 april 2010 15:24 schreef franske19 het volgende:
Vind The Pacific tot nog toe enorm tegenvallend. Misschien realistischer dan Band of Brothers maar als TV kijker wil je toch geamuseerd worden. De acteurs zijn niet zo goed en het verhaal springt van de hak op de tak.
Waarom torrents gebruiken als je nieuwsgroepen hebt?
Is te merken aan bovenstaande reacties!quote:Op maandag 5 april 2010 15:32 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Omdat Torrents prima werken?
je zet je Torrent aan.... heb het bestand soms al binnen 30 minuten binnen... en kunt het op HD niveau kijken.
En met de juiste Torrent sites heb je ook nog eens nooit last van Virussen of rotzooi
Omdat ik nog altijd te lui ben geweest om me eens fatsoenlijk in nieuwsgroepen te verdiepen...quote:Op maandag 5 april 2010 15:24 schreef franske19 het volgende:
Waarom torrents gebruiken als je nieuwsgroepen hebt?
passwordquote:Op maandag 5 april 2010 15:22 schreef .aeon het volgende:
Ik heb ook maar die van ~550 MB gedaan, duurde me te lang
Kost alleen al heeeel veel geld om alles authentiek te krijgen.quote:Op maandag 5 april 2010 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
Echt heel mooi gemaakt dit. Top serie, maar waar ze de 20 miljoen per aflevering voor nodig hebben is me niet volledig duidelijk
Ik vind die schepen er trouwens heel erg nep uit zien, vooral die beelden dat ze die kerstliedjes aan het zingen waren.quote:Op maandag 5 april 2010 17:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kost alleen al heeeel veel geld om alles authentiek te krijgen.
Die slang rechtsonderin in een scene nadat Leckie vier Jappen neerknalde zag er echt te nep uit. De schepen zijn er niets bij!quote:Op maandag 5 april 2010 17:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind die schepen er trouwens heel erg nep uit zien, vooral die beelden dat ze die kerstliedjes aan het zingen waren.
klopt hele serie voor mij verpest door die bewegende tuinslangquote:Op maandag 5 april 2010 19:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Die slang rechtsonderin in een scene nadat Leckie vier Jappen neerknalde zag er echt te nep uit. De schepen zijn er niets bij!
Inderdaad ja!quote:Op maandag 5 april 2010 19:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
klopt hele serie voor mij verpest door die bewegende tuinslang
Hoezo, 'dit keer niet', zijn ze ooit verslagen dan door de Japanners? Leuk trouwens dat ze weer vechten in het donkerquote:Juist mooi om te zien, hoe ze dit keer niet verslagen werden door de jappen, maar gewoon langzaam gek werden van de omstandigheden...
Ja dat had ik even anders moeten formuleren...quote:Op maandag 5 april 2010 20:56 schreef Steeven het volgende:
[..]
Hoezo, 'dit keer niet', zijn ze ooit verslagen dan door de Japanners? Leuk trouwens dat ze weer vechten in het donker.
Heb hetzelfde. Het is gewoon een ijzersterke serie, wat zich echt kan meten met BoB. Maar de 'herkijkfactor' van BoB is dermate groot, dat zal The Pacific niet lukken denk ik.quote:Op maandag 5 april 2010 21:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vind het een hele sterke serie, maar onderhand wel geconcludeerd dat ik dit niet zo vaak ga kijken als bob. Maar dat was dan ook wel erg vaak.
Vond ik ook, samen met de vorige. Leuk om in een oorlogsserie iets anders te zien dan alleen maar knokken, maar ook wat het met de mensen op persoonlijk niveau doet.quote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef FrankRicard het volgende:
Aflv. 4 was de beste aflevering tot nu toe imho.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn, dit is een aspect van de oorlog dat maar al te vaak wordt vergeten.quote:Op maandag 5 april 2010 18:23 schreef ASroma het volgende:
beste aflevering tot nu toe![]()
goed uitgewerkte aflevering over de psychologisch last die er op soldaten in combat rust
trollquote:Op dinsdag 6 april 2010 05:19 schreef copilco het volgende:
maar eens kijken of we in ep 4 weer een beetje actie krijgen
quote:Guadalcanal
Basilone with his machinegun at Guadalcanal
While on Guadalcanal his fellow Marines gave him the nickname "Manila John" due to his former service in the Philippines.[3] On the night of October 24–25, 1942 his unit engaged the Japanese in the Lunga area when their position came under attack by a regiment of approximately 3,000 soldiers. The Japanese forces began a frontal attack using machine-guns, grenades and mortars against the American heavy machine-guns. Basilone commanded two sections of machineguns that fought for the next 48 hours until only Basilone and two other men were still able to continue fighting. Basilone moved an extra gun into position and maintained continual fire against the incoming Japanese forces. He repaired another machine-gun and personally manned it, holding the defensive line until replacements arrived. With the continuous fighting, ammunition became critically low and supply lines were cut off. Basilone fought through hostile lines and returned with urgently needed ammunition for his gunners. By the end of the battle, the Japanese regiment was virtually annihilated. For his actions during this battle he received the United States military's highest award for bravery, the Medal of Honor.[4]
Afterwards Private First Class Nash W. Phillips, of Fayetteville, North Carolina, recalled him from the battle for Guadalcanal: "Basilone had a machine gun on the go for three days and nights without sleep, rest or food". "He was in a good emplacement, and causing the Japanese lots of trouble, not only firing his machine gun but also using his pistol."[3]
Het is nog steeds dezelfde oorlog hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:41 schreef colorito86 het volgende:
Ik snap al die vergelijkingen eigenlijk niet echt. Het is een andere oorlog en een totaal andere serie. Dus waarom vergelijken met BoB?
Daarnaast is de serie gebaseerd op de boeken van Sledge & Leckie, dus daar zal vooral de nadruk op liggen.
Dit is eigenlijk gelijk het punt waarom de serie niet zo goed 'aanslaat'. Als je niets van Leckie moet hebben (waar eigenlijk de laatste paar afleveringen over gingen) dan is de serie gelijk wat minder. Sledge heeft nog niet zo'n grote rol gehad maar dat moet blijkbaar ik aflevering 5 komen. Eerlijk gezegd vind ik dit ook jammer want karakters als Hoosier, Chuckler etc. zijn ook interessant.
Daarnaast draait het ook om Basilone omdat hij bekend staat om zijn Medal of Honor en wat hij daarvoor heeft gedaan. En degene die zeggen dat het niet realistisch was weergegeven, moet je maar eens even opzoeken wat hij daadwerkelijk heeft gedaan. Dat gevecht duurde 2 dagen lang waarbij hij tegen 3000 Japanners moest vechten.
[..]
Ik snap niet dat jij het niet snapt. Zelfde makers, zelfde opzet, zelfde oorlog. Andere acteurs, andere plaats, ander verhaal.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:41 schreef colorito86 het volgende:
Ik snap al die vergelijkingen eigenlijk niet echt. Het is een andere oorlog en een totaal andere serie. Dus waarom vergelijken met BoB?
Daarnaast is de serie gebaseerd op de boeken van Sledge & Leckie, dus daar zal vooral de nadruk op liggen.
Dit is eigenlijk gelijk het punt waarom de serie niet zo goed 'aanslaat'. Als je niets van Leckie moet hebben (waar eigenlijk de laatste paar afleveringen over gingen) dan is de serie gelijk wat minder. Sledge heeft nog niet zo'n grote rol gehad maar dat moet blijkbaar ik aflevering 5 komen. Eerlijk gezegd vind ik dit ook jammer want karakters als Hoosier, Chuckler etc. zijn ook interessant.
Daarnaast draait het ook om Basilone omdat hij bekend staat om zijn Medal of Honor en wat hij daarvoor heeft gedaan. En degene die zeggen dat het niet realistisch was weergegeven, moet je maar eens even opzoeken wat hij daadwerkelijk heeft gedaan. Dat gevecht duurde 2 dagen lang waarbij hij tegen 3000 Japanners moest vechten.
[..]
Dat was meer omdat het praktisch onmogelijk was elk eiland los te veroveren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:37 schreef Steeven het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar de komende episodes, want dan gaan de Amerikanen in de aanval. Ze gooiden niet voor niets nukes op Japan dus ik verwacht veel doden aan beide kanten.
Die gasten ZIJN de mariniers.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:57 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb alvast de eerste echte fout gespot in de serie.
Tijdens deel 3 is er een uitreiking waarbij één van de soldaten een Medal of Honour krijgt.
In een tel zie je de medaille voorbij flitsen, en dit is inderdaad een medal of honour, het nieuwe model uit 1943.... maar er is duidelijk een medal of honour te zien voor de mariniers en niet voor de grondtroepen.
De groentroepen kregen een hele andere vorm medal of honour...
Als ik het mis heb mag iemand me verbeteren
Nope, alle manschappen in The Pacific (wat betreft hoofdpersonen) zijn mariniers en niet military police of civilians of zo.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat ze worden verplaatst met boodjes maakt ze nog geen mariniers.... toch ?
Nee natuurlijk niet. US Army is ook ingezet in de Pacific. Maar het feit dat er heel groot USMC op hun gevechtsuniform staat moet toch wel een belletje doen rinkelen.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het feit dat er Semper Fi wordt geroepen in iig aflevering 3, continue wordt geroepen dat het marines zijn, dat de kolonel in een toespraak zegt dat ze er niet uit zien en de army er aan komt, maar dat het niet uitmaakt, want ze zijn marines. Dat ze van de army de goede spullen jatten. Al dat soort dingen. En oh ja, omdat de serie wordt omschreven als: The Pacific focuses on the United States Marine Corps.quote:Op woensdag 7 april 2010 01:31 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Wat bedoel je met praktisch? Volgens mij herhaal je gewoon wat ik zegquote:Op woensdag 7 april 2010 00:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat was meer omdat het praktisch onmogelijk was elk eiland los te veroveren.
Wat is het verschil tussen USMC en US Army?quote:Op woensdag 7 april 2010 07:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het feit dat er Semper Fi wordt geroepen in iig aflevering 3, continue wordt geroepen dat het marines zijn, dat de kolonel in een toespraak zegt dat ze er niet uit zien en de army er aan komt, maar dat het niet uitmaakt, want ze zijn marines. Dat ze van de army de goede spullen jatten. Al dat soort dingen. En oh ja, omdat de serie wordt omschreven als: The Pacific focuses on the United States Marine Corps.
Dat zijn lijkt mij wel voldoende aanwijzingen...
quote:Op woensdag 7 april 2010 09:45 schreef horned_reaper het volgende:
stom... ik vindt dat mariniers op boodjes horen te vechten, grondtroepen op de grond, en luchtmacht in de lucht... maja
quote:The United States Marine Corps (USMC) is a branch of the United States armed forces responsible for providing force projection from the sea,[5] using the mobility of the United States Navy to rapidly deliver combined-arms task forces.
quote:Op woensdag 7 april 2010 12:34 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
[..]
Bovendien zijn het bootjes en niet boodjes.
Dan heb je blijkbaar totaal geen idee wat mariniers zijn. Alleen omdat het zoveel op marine lijkt wil niet zeggen dat ze 24/7 op een boot zitten, integendeel.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:45 schreef horned_reaper het volgende:
stom... ik vindt dat mariniers op boodjes horen te vechten, grondtroepen op de grond, en luchtmacht in de lucht... maja
USMC zijn de grondtroepen van de Marine, de US Army is de VS variant van de Landmacht.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:33 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen USMC en US Army?
Daar heb ik me stiekem ook een beetje aan geërgerd. Komt over als een vrij beperkt acteur.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:29 schreef pberends het volgende:
Depressieve aflevering... die Leckie-acteur kan ook niet al te best acteren, dat gedoe in het modder kwam op mij meer melodramatisch-nep over.
Staan compleet los van elkaar qua verhaallijn en sfeer.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:17 schreef Shadow_NL het volgende:
Hij komt dus zo op veronica, maar heb nog even een vraag.
Als je Band of Brothers niet heb gekeken, heeft dat dan invloed op het kijken naar deze serie of staan deze 2 los van elkaar?
iddquote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef Pierce-Showdown het volgende:
What the?!?! Veronica heeft een heel stuk van het begin eraf geknipt! Het documentaire stuk en het deel waar die veteranen aan het woord komen (wat in BoB toch wel zeer mooie en indrukwekkende delen waren)
Stelletje prutsers!
Ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
maar had je die stukken alleen aan het begin? want wil ze niet missen
Ik heb Band Of Brothers nog niet gezien en dat lijkt mij een groot voordeel als ik al het gezeur in dit topic lees.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:17 schreef Shadow_NL het volgende:
Als je Band of Brothers niet heb gekeken, heeft dat dan invloed op het kijken naar deze serie of staan deze 2 los van elkaar?
Daarbij vond ik, dat het geluid tijdens de intro ook niet deugde. Dan hard dan weer soms zacht. Prutsers.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef Pierce-Showdown het volgende:
What the?!?! Veronica heeft een heel stuk van het begin eraf geknipt! Het documentaire stuk en het deel waar die veteranen aan het woord komen (wat in BoB toch wel zeer mooie en indrukwekkende scenes waren)
Stelletje prutsers!
Tel daarbij op dat het in Amerika sowieso zonder reclame onderbrekingen wordt uitgezondenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik haal ze wel van internet denk ik, die reclames tussendoor in zo'n serie zijn kut voor het sfeertje
Op de duur betaalde kanalen ja.... maar amerika is al jaren koploper wat reclames betreft,,,, iedere 5 minuten hebben ze daar 5 minuten reclame op sommige zenders....quote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat het in Amerika sowieso zonder reclame onderbrekingen wordt uitgezonden
Kijk, hier spreekt een echte manquote:Op woensdag 7 april 2010 20:53 schreef GrotePierFR het volgende:
Eerste 4 afleveringen gezien en bah, weer dezelfde quasi-romantische hollywood crap.
Vergeleken met Band of Brothers is deze serie heel matig.
Als je gaat doorspoelen bij veel scenes omdat ze zó voorspelbaar zijn, dan weet je dat er wat mis is.
Sorry, maar welke idiot gaat The Pacific nu op de Nederlandse tv kijken met reclames? Wees een echte vent en downkoop die zooi gewoon.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarbij vond ik, dat het geluid tijdens de intro ook niet deugde. Dan hard dan weer soms zacht. Prutsers.
Downkoop deed ik allang. Als echte fan, ga je toch niet tot 7 april wachten.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Sorry, maar welke idiot gaat The Pacific nu op de Nederlandse tv kijken met reclames? Wees een echte vent en downkoop die zooi gewoon.
Daarom.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Downkoop deed ik allang. Als echte fan, ga je toch niet tot 7 april wachten.
Zal ik jou eens kapotschieten!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk, hier spreekt een echte man, in tegenstelling tot die andere pussy's in dit topic.
Ha, typisch, ik vond het ook al erg tegenvallen, ook al na 4 afleveringen. Helemaal afgehaakt.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:51 schreef giessss het volgende:
Ik heb nu de eerste 4 afleveringen gezien en ik vind het tot nu toe erg tegenvallen deze serie.
Banzaiiiiiiiiiii!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zal ik jou eens kapotschieten!Zou je tof moeten vinden!
Echte fans? Zijn die er al na 4 middelmatige afleveringen?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Downkoop deed ik allang. Als echte fan, ga je toch niet tot 7 april wachten.
Was dat romantiek dan? Een paar vluggertjes?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:35 schreef Watashiwa het volgende:
Tot nu toe vind ik het erg tegenvallen (erg langdradig)! En er moet natuurlijk weer romantiek in, anders kijken de vrouwtjes het niet!
Hopen dat de volgende afleveringen beter word!
Wat is er middelmatig tot dusver dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:33 schreef Symer het volgende:
Echte fans? Zijn die er al na 4 middelmatige afleveringen?
Die 'vluggertjes' besloeg wel driekwart van een afleveringquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
Was dat romantiek dan? Een paar vluggertjes?
Het is juist te veel stompzinnige actie. Het verhaal eromheen schiet te kort.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er middelmatig tot dusver dan?
Ik vind het top tot nu toe! Herkenbare en sympathieke hoofdpersonen, bizarre gevechten door de tactieken van de Japanners. De jungle en weersomstandigheden op die eilanden. Melbourne. Fantastisch tijdsbeeld en zo anders dan de oorlog in Europa! Ik heb me tot dusver geen seconde verveeld. Elke aflevering was voorbij voordat ik er erg in had.
Maar goed, voor de ADHD-generatie van tegenwoordig moet het natuurlijk weer allemaal non-stop stompzinnige actie zijn. Ga anders lekker 24 kijken.
Euh? Kijken wij dezelfde serie?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is juist te veel stompzinnige actie. Het verhaal eromheen schiet te kort.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is juist te veel stompzinnige actie. Het verhaal eromheen schiet te kort.
Weet ik nietquote:
Zeker niet. Het is wel jammerquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef Happel het volgende:
Hoeft ook niet.
't Is natuurlijk wel zo dat eerste indrukken bepalend zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt pas 1 aflevering gezien? Dat zou i.i.g. een hoop verklaren.
Dat zal het het zijn, niet het middelmatige verhaaltje of zoquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maar goed, voor de ADHD-generatie van tegenwoordig moet het natuurlijk weer allemaal non-stop stompzinnige actie zijn. Ga anders lekker 24 kijken.
Ik heb niets gemerkt iig.quote:Op maandag 12 april 2010 08:00 schreef wolfrolf het volgende:
Is de IMMERSE HDTV rip van part 5 zonder glitches? Anders ga ik op de proper wachten.
Ik denk niet dat veel mensen om de actie kijken, maar omdat ze een 2e BoB verwachten. Dat was ook niet veel actie, maar veel plot en verhaal en verdieping etc. Dat vind ik niet terug bij ''The Pacific''.quote:Op maandag 12 april 2010 14:58 schreef horned_reaper het volgende:
Alsof het alleen om de actie gaat .... dan moet je Die Hard of Mission Impossible gaan kijken
Die met het srr bestand.quote:Op maandag 12 april 2010 18:02 schreef superworm het volgende:
Ik heb er nu al 3 gedownload met een wachtwoord. Welke usenet-versie moet ik wel hebben?
De bestanden die "720p.HDTV.x264-IMMERSE.mkv" daarop eindigen werken voor mij perfect.quote:Op maandag 12 april 2010 18:02 schreef superworm het volgende:
Ik heb er nu al 3 gedownload met een wachtwoord. Welke usenet-versie moet ik wel hebben?
Ik pak altijd degene die het eerst gepost is.quote:Op maandag 12 april 2010 18:02 schreef superworm het volgende:
Soms is dat juist het reële van deze serie.quote:Op maandag 12 april 2010 19:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Die explosies zagen er soms wat nep uit, dat was wat minder
Genoeg actie in deel 5 denk ikquote:Op maandag 12 april 2010 19:33 schreef firewirecable het volgende:
Ik moet zeggen dat ik echt gewacht heb op deze serie. Mooie trailers, posters etc., maar nu ik hem eenmaal aan het kijken ben betrap ik mij er op dat ik vaak pauzeer en wegloop bij de computer. Ik wordt gewoon niet echt meegenomen in het verhaal omdat het toch enige 'actie' mist waardoor het spannend blijft. Iets dat BoB zeker wel had.
Ik ben nu 5 aan het binnen halen, dus straks maar eens zien of ik verder ga met kijken.....
Ja dat vond ik ook vet gedaan, met dat zonlicht in zijn ogen..quote:Op maandag 12 april 2010 20:01 schreef One_conundrum het volgende:
Mooi trouwens ook hoe ze lieten zien hoe die landingsdingen uit de boeg van de boot komen en te water gaan. Mooie 'beelden'
Het ging mij om die explosie in die boot...quote:Op maandag 12 april 2010 19:46 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Soms is dat juist het reële van deze serie.
Het is voor een producer heel makkelijk om dikke heftige explosies op shot te krijgen.... maar als je in het echt eens mee zou lopen met een groep tanks, en je zou zien hoe de explosies zijn, lijken ze ook behoorlijk nep in vergelijking met wat je van de films gewend bent!
Dat was inderdaad heel mooiquote:Op maandag 12 april 2010 20:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook vet gedaan, met dat zonlicht in zijn ogen..
Hij ziet niets, hoort wel al het geweld, en als kijker bevindt je je op dat moment in dezelfde positie want jij ziet ook niets en hoort ook alleenJa ik vond dat een mooi stukje
Precies, in een oorlog zit er niet bij elke ontploffing 300 liter benzinequote:Op maandag 12 april 2010 19:46 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Soms is dat juist het reële van deze serie.
Het is voor een producer heel makkelijk om dikke heftige explosies op shot te krijgen.... maar als je in het echt eens mee zou lopen met een groep tanks, en je zou zien hoe de explosies zijn, lijken ze ook behoorlijk nep in vergelijking met wat je van de films gewend bent!
Nee dat bedoel ik ook niet, zodra ze in dat amfibische voertuig zitten, dan gaat er een ander de lucht in, dat zag er gewoon niet uit.quote:Op maandag 12 april 2010 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Precies, in een oorlog zit er niet bij elke ontploffing 300 liter benzine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier lelijk uitgeknipt... (Die blur om hun heen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vind ik het een hele goede serie, maar dit viel gewoon op![]()
Wat betreft explosies voelde BoB een stuk 'echter' aan. Als dit het 'Foy' moet zijn van The Pacific dan moet Spielberg echt maar eens in de spiegel gaan kijken.quote:Op maandag 12 april 2010 22:00 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik ook niet, zodra ze in dat amfibische voertuig zitten, dan gaat er een ander de lucht in, dat zag er gewoon niet uit.
Viel me ook al op ja.quote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
Oh en die blonde griet die Basilone neukte aan het begin van part 5 is Anna Torv uit de serie Fringe
Had het idee dat ze uit die landende boten op hun eigen linie zaten te schieten.. Overigens lijkt het met dat soort scenes ook altijd of 95% het niet haalt. Vond het er verder wel goed uit zien hoorquote:Op maandag 12 april 2010 22:10 schreef marcodej het volgende:
Mooie aflevering weer! Een paar goeie nieuwe personages, en de landing op het strand en de gevechtscenes daarna werden echt geweldig in beeld gebracht. Wederom weer een enorm goed oog voor detail en de sfeer.
Dat leek mij ook wel inderdaad, lijkt me lastig om om je eigen mannen heen te schietenquote:Op dinsdag 13 april 2010 01:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Had het idee dat ze uit die landende boten op hun eigen linie zaten te schieten..
Je kon duidelijk zine dat het strand veel lager zat dan de bossen er achter.... die boten vuurden duidelijk over hun eigen mannen heen!quote:Op dinsdag 13 april 2010 10:41 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Dat leek mij ook wel inderdaad, lijkt me lastig om om je eigen mannen heen te schieten
Of mikte ze juist een beetje hoger in de bomen oid ?
Ja behalve dat er al Amerikanen in de bossen zelf zatenquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:02 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Je kon duidelijk zine dat het strand veel lager zat dan de bossen er achter.... die boten vuurden duidelijk over hun eigen mannen heen!
Oh!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:41 schreef Zipportal het volgende:
Wat een kutkop die Joseph Mazzello.Het Jurassic Park kindje.
[ afbeelding ]
Hehe, een Bromance weet ik niet, maar het is duidelijk dat Eugene doorheeft dat die oorlog z'n mattie al aanzienlijk heeft aangetast.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik kreeg sterk de indruk dat zijn karakter last had van bromance gevoelens richting z'n maatje Philips, die tot zijn ontzetting totaal veranderd is door Guadalcanal.![]()
Volgens mij kijkt hij gewoon heel erg tegen hem op en is hij verrast dat zijn buddie zo zwaar veranderd/aangetast is door de oorlog.quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oh!Daar herken ik dat hoofd van!
Ik kreeg sterk de indruk dat zijn karakter last had van bromance gevoelens richting z'n maatje Philips, die tot zijn ontzetting totaal veranderd is door Guadalcanal.![]()
Vond het trouwens een goede, onderhoudende aflevering deze week.
Echt heel nep een echte Jap tank op de set, waar is het karton te zienquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:27 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Dat met die Japanse tank, tering wat nep, je zag het karton bijna
Ik zou echt niet weten waarom je previews zou willen bekijken. Dat verziekt de uiteindelijke aflevering alleen maar.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.hbo.com/the-pa(...)FJWmsjGyMQIAWCcXOA==
Preview Part 6
quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:08 schreef pberends het volgende:
Je kan veel zeggen van die Jappen, maar ze bouwden toen ook al kleine zuinige voertuigen (die Japanse mini-tank).
German Tigers zouden die crushen alsof het pissebedden zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:15 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was zelfs hun kleinste in die tijd
Net als de Amerikaanse.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:28 schreef pberends het volgende:
[..]
German Tigers zouden die crushen alsof het pissebedden zijn.
Gast.... er is nog maar één aflevering uitgezonden......quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:27 schreef FP128 het volgende:
Lui, heel eerlijk. Ik ben een beetje afgehaakt bij deze serie.
Het maakt sowieso de hype vooraf als zijnde een waardige
opvolger van Band of Brothers niet waar.
Ik zeg niet dat het slecht is,maar het heeft niet dat pakkende
en onderhoudende wat Band of Brothers wel had. Ik volg het
wel als ik toevallig thuis ben en het wordt uitgezonden,maar
het is niet zoals bij Band of Brothers dat ik er speciaal voor
de tv gids in de gaten houdt en eventueel laat opnemen.
Zeker niet de enige, ik kijk ook met veel plezier erna.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik snap de kritiek op de special effects eerlijk gezegd niet zo, ik vind ze in ieder geval absoluut overtuigend. De landingsscène in aflevering 5 en de daar op volgende gevechtscène vond ik bijvoorbeeld érg gaaf gemaakt, maar blijkbaar ben ik één van de weinigen die wél helemaal gepakt wordt door de serie.
Heb je deze post van mij gemist...quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik snap de kritiek op de special effects eerlijk gezegd niet zo, ik vind ze in ieder geval absoluut overtuigend. De landingsscène in aflevering 5 en de daar op volgende gevechtscène vond ik bijvoorbeeld érg gaaf gemaakt, maar blijkbaar ben ik één van de weinigen die wél helemaal gepakt wordt door de serie.
quote:Op maandag 12 april 2010 22:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Hier de explosie in die boot...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier lelijk uitgeknipt... (Die blur om hun heen)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vind ik het een hele goede serie, maar dit viel gewoon op
Ik geniet van de serie, maar als deze serie duurder is dan BoB en de explosies zien er net zo uit als in een spel van de jaren 90 vind ik het wat minder...
Die blur valt mij totaal niet op tijdens het afspelen en kan ook het gevolg zijn van 1080i naar 720p conversie (en de release is van IMMERSE, die brengen alleen maar crap uit).quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je deze post van mij gemist...
[..]
?
Ik geniet van de serie, maar als deze serie duurder is dan BoB en de explosies zien er net zo uit als in een spel van de jaren 90 vind ik het wat minder...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veronicaquote:Op woensdag 14 april 2010 22:30 schreef One_conundrum het volgende:
Ja dus, want de die zitten voor de intro
Haha ja, SBS6 is precies hetzelfde. SBS6 had grote stukken uit de serie 'Rome' geknipt toendertijds.quote:
Nee, dat is Sledge.quote:Op donderdag 15 april 2010 11:10 schreef GrotePierFR het volgende:
Dus omdat hij als jochie tussen de nep-dino's rende mag ie nu chicks ketsen?
Het is niet eerlijk
Ik zat ook zo van: "quote:Op donderdag 15 april 2010 01:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Was die John Basilone nu met die chick uit Fringe aan het ketsen
THXquote:Op woensdag 14 april 2010 23:45 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Haha ja, SBS6 is precies hetzelfde. SBS6 had grote stukken uit de serie 'Rome' geknipt toendertijds.
Commerciëlen. So sad.
PS. Mooie avatar.
Die site kan ik al twee weken niet benaderen, overbelast?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Op de site van HBO kun je toch kijken? Je moet alleen nog wel even registreren..
quote:Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef Jimmie het volgende:
Wat een afleveringen voor de huilies was het nog overdag ook.
Alleen jammer dat ze steeds meer van de kostbare zendtijd verspillen aan flashbacks en previews...
Afl 7 belooft een hoop, jammer dat de serie dan al weer bijna voorbij is
Dat idee had ik ook, minder dan 3 kwartier volgens mij...quote:Op maandag 19 april 2010 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
The Pacific is sowieso kort, zeker als je alle onzin ertussen uithaalt, duurde Band Of Brothers niet veel langer?
De serie draait om drie hoofdpersonen: John Basilone, Robert Leckie (Lucky) en Eugene Sledge (Sledgehammer).quote:Op dinsdag 20 april 2010 03:09 schreef Watashiwa het volgende:
Te gek, de afleveringen wordt alleen maar beter. Maar wie is wie? enig iemand dat ik nu volg is 'sledgehammer' en de persoon dat zijn naam had verzonnen (die gek!).
het is niet illegaal hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Torrents![]()
Vragen om illegale shit
Het zelf niet kunnen vinden
BoB had alleen de veteranen aan het begin.quote:Op maandag 19 april 2010 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
The Pacific is sowieso kort, zeker als je alle onzin ertussen uithaalt, duurde Band Of Brothers niet veel langer?
Op FOK! is het in ieder geval illegaal om om dit soort dingen te vragen. Zou je mee uit moeten kijken, je hebt zo een ban te pakkenquote:
Flashback en Previeuws ?? Welke Pacific kijken jullie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef Jimmie het volgende:
http://www.ezrss.it/
[..]
BoB had alleen de veteranen aan het begin.
Pacific, historische beelden/achtergrondinfo met veteranen, flashbacks en preview.
Die historische beelden/achtergrondinfo met de veteranen zijn wel noodzakelijk en leuk om te zien, maar de flashbacks en previews zijn zonde van de zendtijd
in de 720p versie zat deze week in ieder geval een "previously on Pacific" en "next time on Pacific"quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Flashback en Previeuws ?? Welke Pacific kijken jullie?
Als ik de afleveringen kijk zie ik wat mooie historische beelden met commentaar van de veteranen erbij.... dan begint het mooie liedje en begint de serie!
Beide zaten ze niet bij mij.... die "next time" had ik wel graag willen zien!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:11 schreef Shoombak het volgende:
[..]
in de 720p versie zat deze week in ieder geval een "previously on Pacific" en "next time on Pacific"
Vroeger dacht ik dat dat spookverhalen waren, maar ze bestaan echt idd.. Kan zelfs nog heftigerquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:13 schreef Drugshond het volgende:
Afl 6 rulez......
Zeker als je nog eens op onderzoek gaat wat er nu eigenlijk precies op dat eiland is gebeurd.
- stay in your fucking foxholes -
Zelfs maanden nadat het eiland zogenaamd veilig zou zijn waren er nog steeds verdwaalde Japanse units bezig.
De laatste japanners hebben zich pas in 1947 !! overgegeven.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hiroo_Onodaquote:On 20 February 1974, Onoda met a Japanese college dropout, Norio Suzuki, who was traveling the world and was looking for "Lieutenant Onoda, a panda, and the Abominable Snowman, in that order".[2] Onoda and Suzuki became friends, but Onoda still refused to surrender, saying that he was waiting for orders from a superior officer.
daarom is het wel goed dat ie er is... dat we wat meer leren over dat gedeelte. De eilanden die ze pakken zijn allemaal eilanden met airstrips zo kunnen ze vliegtuigen inlaten vliegen en stukje bij beetje de jappen terug dringen. Eerste eiland was duidelijk, dat was om te zorgen dat de jappen Australie niet zouden binnen vallen, de rest dus strategische puntenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:11 schreef boeiuh2 het volgende:
Echt genieten, deze serie! Helemaal top.. Maar toch, BoB vond en vind ik veel leuker! En ik ben er eindelijk achter waarom: bij Pacific mis ik de herkenning: ik weet te weinig van dat gedeelte van de oorlog, ik ken de eilanden niet waar het zich allemaal afspeelt, ik snap het gedrag van de Japanners niet, en de serie laat weinig zien van het grote geheel van de oorlog zodat ik niet begrijp waarom de mariniers het ene moment op eiland-x aan het vechten zijn en even later op eiland-y.
BoB speelde zich af in 'onze achtertuin'. We kennen allemaal het verloop van de invasie in Europa, we kennen het landschap, dus we wisten bijvoorbeeld waarom Frank Perconte daar in dat schuttersputje zat. En die herkenning mis ik een beetje bij The Pacific...
Echt? Dit is wat jij doet?quote:Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef GrotePierFR het volgende:
Whehe, gaan lekker veel Amerikanen dood voor de verandering
Ja klopt, en wist ik ook al. Maar omdat we die eilanden niet kennen is het toch iets minder boeiend dan BoB dat zich in bv Nuenen afspeelde.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom is het wel goed dat ie er is... dat we wat meer leren over dat gedeelte. De eilanden die ze pakken zijn allemaal eilanden met airstrips zo kunnen ze vliegtuigen inlaten vliegen en stukje bij beetje de jappen terug dringen. Eerste eiland was duidelijk, dat was om te zorgen dat de jappen Australie niet zouden binnen vallen, de rest dus strategische punten
Best wel ziek inderdaad.quote:Op maandag 26 april 2010 12:19 schreef gniffie het volgende:
Snafu wat een baas is dat zeg, met die steentjes![]()
idd.quote:Op maandag 26 april 2010 12:19 schreef gniffie het volgende:
Die vent heeft ook zo'n droge manier van pratenquote:Op maandag 26 april 2010 12:19 schreef gniffie het volgende:
Ja echt hè, sowieso een geweldig karakter. Ook heel mooi hoe ze Sledges overgang van streng religieus, niet vloekend, niet rokend broekie naar een gehardende soldaat laten zien. En nu begrijpen we met de preview van deel 8 meteen waarom we zo beperkt boot camp te zien kregen: dat komt nog!quote:Op maandag 26 april 2010 17:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Die vent heeft ook zo'n droge manier van praten.
Speelt gewoon a angel of death.quote:Op maandag 26 april 2010 17:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Die vent heeft ook zo'n droge manier van praten.
an angel.quote:Op maandag 26 april 2010 18:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Speelt gewoon a angel of death.
Zet wel een duidelijke rol neer .... no longer part of the human race.
Heeft de oorlog overigens wel overleefd.
Hij doet me een beetje denken aan die ene dude uit Full Metal Jacket, Animal Mother.quote:Op maandag 26 april 2010 18:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Speelt gewoon a angel of death.
Zet wel een duidelijke rol neer .... no longer part of the human race.
Heeft de oorlog overigens wel overleefd.
Ik vraag me dan wel af waar zijn hersenen zijn gebleven?quote:Op maandag 26 april 2010 16:57 schreef pberends het volgende:
Inderdaad een goede aflevering... die bunker.
[ afbeelding ]
En die klotsende Jap.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel af waar zijn hersenen zijn gebleven?
Hersenen zijn zo zacht en week als maar mogelijk wanneer het nog in iemands hoofd zit.... zo te zien heeft de klap weinig schade aan zijn gezicht gebracht en zou er dus geen kracht geweest moeten zijn om de hersenen volledig uit de pan te wippen..... het zou simpelweg uit elkaar gevallen moeten zijn lijkt me? vooral omdat het onderaan nog vast zit aan heel veel zenuwbanen en cynussen!
Mwah, jaren later zou de vietcong met vergelijkbare low-tech tacktieken Amerika in een langdurige oorlog slepen die uiteindelijk geen winnaars kent. Ze konden moeilijk anders.quote:Op maandag 26 april 2010 22:06 schreef GrotePierFR het volgende:
Nice.
Maar wat een stelletje amateurs die Jappen.
De oorlog in the pacific was beyond belief.quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:50 schreef schijffie het volgende:
30 dagen aan vechten gestopt in ongeveer 3 scenes waarbij het niet echt duidelijk is wie op wat schiet, wie wat doet en wie er doodgaan. (hillbilly?) Oorlog in de pacific mag misschien veel anders zijn dan in Europa, maar dat mag toch geen reden zijn van het onduidelijk in beeld brengen van de oorlog.
Zo moest het.![]()
Wel als de oorlog van simpel eiland-hoppen compleet op zijn kop wordt gezet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:50 schreef schijffie het volgende:
maar dat mag toch geen reden zijn van het onduidelijk in beeld brengen van de oorlog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En later:
What you doin' , sledgehammer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Artikelen Levertijd Aantal Prijs Totaal
Helmet for My Pillow
Helmet for My Pillow Robert Leckie
Engels - Paperback 5-7 werkdagen 1 ¤ 15,99 ¤ 15,99
With the Old Breed
With the Old Breed E.B. Sledge
Engels - Paperback 5-7 werkdagen 1 ¤ 15,99 ¤ 15,99
Adresgegevens
Factuuradres
Mooie scene inderdaad.quote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef Strolie75 het volgende:
Enorm goede aflevering.
Ik vond het meest indrukwekkende de scene waar die oude sergeant het niet meer aankon.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef RubenSosa het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas is het toch:
"Makes it easier"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En later:
What you doin' , sledgehammer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If isn't coming out your mouth, its coming out your ass..' ( 37.00)
[ Bericht 0% gewijzigd door Watashiwa op 28-04-2010 06:31:27 ]
Lolwut?quote:Op woensdag 28 april 2010 10:56 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik mis een beetje de groene filter wat er ook over BoB heen zat. Nu ziet het er zo 'b-achtig' uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |