abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80237325
Ik moet zeggen dat ik echt gewacht heb op deze serie. Mooie trailers, posters etc., maar nu ik hem eenmaal aan het kijken ben betrap ik mij er op dat ik vaak pauzeer en wegloop bij de computer. Ik wordt gewoon niet echt meegenomen in het verhaal omdat het toch enige 'actie' mist waardoor het spannend blijft. Iets dat BoB zeker wel had.
Ik ben nu 5 aan het binnen halen, dus straks maar eens zien of ik verder ga met kijken.....
pi_80237688
Die explosies zagen er soms wat nep uit, dat was wat minder
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 12 april 2010 @ 19:46:28 #153
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_80237904
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:41 schreef DutchErrorist het volgende:
Die explosies zagen er soms wat nep uit, dat was wat minder
Soms is dat juist het reële van deze serie.
Het is voor een producer heel makkelijk om dikke heftige explosies op shot te krijgen.... maar als je in het echt eens mee zou lopen met een groep tanks, en je zou zien hoe de explosies zijn, lijken ze ook behoorlijk nep in vergelijking met wat je van de films gewend bent!
pi_80237914
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:33 schreef firewirecable het volgende:
Ik moet zeggen dat ik echt gewacht heb op deze serie. Mooie trailers, posters etc., maar nu ik hem eenmaal aan het kijken ben betrap ik mij er op dat ik vaak pauzeer en wegloop bij de computer. Ik wordt gewoon niet echt meegenomen in het verhaal omdat het toch enige 'actie' mist waardoor het spannend blijft. Iets dat BoB zeker wel had.
Ik ben nu 5 aan het binnen halen, dus straks maar eens zien of ik verder ga met kijken.....
Genoeg actie in deel 5 denk ik

Maar het was tot nu toe nog wat traagjes allemaal ja. Ben benieuwd naar de komende afleveringen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 12 april 2010 @ 20:01:39 #155
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_80238557
Mooi trouwens ook hoe ze lieten zien hoe die landingsdingen uit de boeg van de boot komen en te water gaan. Mooie 'beelden'
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 12 april 2010 @ 20:06:17 #156
97934 ASroma
Flamboyant
  maandag 12 april 2010 @ 20:09:27 #157
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80238928
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:01 schreef One_conundrum het volgende:
Mooi trouwens ook hoe ze lieten zien hoe die landingsdingen uit de boeg van de boot komen en te water gaan. Mooie 'beelden'
Ja dat vond ik ook vet gedaan, met dat zonlicht in zijn ogen..
Hij ziet niets, hoort wel al het geweld, en als kijker bevindt je je op dat moment in dezelfde positie want jij ziet ook niets en hoort ook alleen Ja ik vond dat een mooi stukje
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_80239540
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:46 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Het is voor een producer heel makkelijk om dikke heftige explosies op shot te krijgen.... maar als je in het echt eens mee zou lopen met een groep tanks, en je zou zien hoe de explosies zijn, lijken ze ook behoorlijk nep in vergelijking met wat je van de films gewend bent!
Het ging mij om die explosie in die boot...
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:09 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Ja dat vond ik ook vet gedaan, met dat zonlicht in zijn ogen..
Hij ziet niets, hoort wel al het geweld, en als kijker bevindt je je op dat moment in dezelfde positie want jij ziet ook niets en hoort ook alleen Ja ik vond dat een mooi stukje
Dat was inderdaad heel mooi
  maandag 12 april 2010 @ 20:23:10 #159
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_80239604
Ik ga 3 maar ff afkijken straks
pi_80241391
Beetje jammer van de 2.0 Stereo. Het wordt in 5.1 surround uitgezonden
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_80243016
Niet slecht deze aflevering.

Die jappen die door die tank opgeblazen werden .
pi_80243484
Toffe aflevering De gevechts scenes in deze serie zijn echt enorm goed gedaan
pi_80243582
quote:
Op maandag 12 april 2010 19:46 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Precies, in een oorlog zit er niet bij elke ontploffing 300 liter benzine
pi_80243853
quote:
Op maandag 12 april 2010 21:54 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Precies, in een oorlog zit er niet bij elke ontploffing 300 liter benzine
Nee dat bedoel ik ook niet, zodra ze in dat amfibische voertuig zitten, dan gaat er een ander de lucht in, dat zag er gewoon niet uit.
pi_80244187
Hier de explosie in die boot...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier lelijk uitgeknipt... (Die blur om hun heen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens vind ik het een hele goede serie, maar dit viel gewoon op
pi_80244327
Mooie aflevering weer! Een paar goeie nieuwe personages, en de landing op het strand en de gevechtscenes daarna werden echt geweldig in beeld gebracht. Wederom weer een enorm goed oog voor detail en de sfeer.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_80246426
TerugVindPacific
pi_80247664
Oh en die blonde griet die Basilone neukte aan het begin van part 5 is Anna Torv uit de serie Fringe
  dinsdag 13 april 2010 @ 00:27:13 #169
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_80250069
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:00 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik ook niet, zodra ze in dat amfibische voertuig zitten, dan gaat er een ander de lucht in, dat zag er gewoon niet uit.
Wat betreft explosies voelde BoB een stuk 'echter' aan. Als dit het 'Foy' moet zijn van The Pacific dan moet Spielberg echt maar eens in de spiegel gaan kijken.
Dat met die Japanse tank, tering wat nep, je zag het karton bijna
pi_80250489
quote:
Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
Oh en die blonde griet die Basilone neukte aan het begin van part 5 is Anna Torv uit de serie Fringe
Viel me ook al op ja.

Verder een leuke aflevering.
pi_80250927
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:10 schreef marcodej het volgende:
Mooie aflevering weer! Een paar goeie nieuwe personages, en de landing op het strand en de gevechtscenes daarna werden echt geweldig in beeld gebracht. Wederom weer een enorm goed oog voor detail en de sfeer.
Had het idee dat ze uit die landende boten op hun eigen linie zaten te schieten.. Overigens lijkt het met dat soort scenes ook altijd of 95% het niet haalt. Vond het er verder wel goed uit zien hoor Iig weer dikke actie, zag er na scene 1 met de landing op agent Dunham eerst niet naar uit.
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 13 april 2010 @ 10:34:34 #172
251119 Rainesz
flets outz
pi_80255518
Net aflevering 5 gezien.
Zag er goed uit,veel actie.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_80255721
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 01:15 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Had het idee dat ze uit die landende boten op hun eigen linie zaten te schieten..
Dat leek mij ook wel inderdaad, lijkt me lastig om om je eigen mannen heen te schieten
Of mikte ze juist een beetje hoger in de bomen oid ?
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:02:28 #174
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_80256403
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 10:41 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Dat leek mij ook wel inderdaad, lijkt me lastig om om je eigen mannen heen te schieten
Of mikte ze juist een beetje hoger in de bomen oid ?
Je kon duidelijk zine dat het strand veel lager zat dan de bossen er achter.... die boten vuurden duidelijk over hun eigen mannen heen!
pi_80256485
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:02 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Je kon duidelijk zine dat het strand veel lager zat dan de bossen er achter.... die boten vuurden duidelijk over hun eigen mannen heen!
Ja behalve dat er al Amerikanen in de bossen zelf zaten
pi_80256506
Oh en vond het ook raar dat al die amerikanen in de bossen zaten maar die bunker die iedereen op het strand zat neer te maaien met rust lieten
pi_80257905
Wat een kutkop die Joseph Mazzello. Het Jurassic Park kindje.

Aflevering 5 was weer goed. Die neukscene kon er van mijn part wel uit. De actie was lekker, en aflevering 6 gaat daar vrolijk verder.
  dinsdag 13 april 2010 @ 11:53:22 #178
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_80258363
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:03:47 #179
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_80260578
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:41 schreef Zipportal het volgende:
Wat een kutkop die Joseph Mazzello. Het Jurassic Park kindje.

[ afbeelding ]
Oh! Daar herken ik dat hoofd van!
Ik kreeg sterk de indruk dat zijn karakter last had van bromance gevoelens richting z'n maatje Philips, die tot zijn ontzetting totaal veranderd is door Guadalcanal.

Vond het trouwens een goede, onderhoudende aflevering deze week.
  dinsdag 13 april 2010 @ 13:13:56 #180
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_80260879
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:

Ik kreeg sterk de indruk dat zijn karakter last had van bromance gevoelens richting z'n maatje Philips, die tot zijn ontzetting totaal veranderd is door Guadalcanal.

Hehe, een Bromance weet ik niet, maar het is duidelijk dat Eugene doorheeft dat die oorlog z'n mattie al aanzienlijk heeft aangetast.

En bij Lackey is het ook wel duidelijk. Wel mooi trouwens dat ze midden in de gevechten op de frontlinie hun matties weer opzoeken.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_80261303
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 13:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Oh! Daar herken ik dat hoofd van!

Vond het trouwens een goede, onderhoudende aflevering deze week.
Volgens mij kijkt hij gewoon heel erg tegen hem op en is hij verrast dat zijn buddie zo zwaar veranderd/aangetast is door de oorlog.
pi_80262689
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 00:27 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Dat met die Japanse tank, tering wat nep, je zag het karton bijna
Echt heel nep een echte Jap tank op de set, waar is het karton te zien
pi_80262900
Zojuist aflevering 5 gekeken en als ik al niet overtuigd was, zou dat nu wel gebeurd zijn. De landingsscène (en de aanloop daar naar toe) zijn weer geweldig in beeld gebracht. Ik vind het inmiddels een briljante serie.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_80265428
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 11:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://www.hbo.com/the-pa(...)FJWmsjGyMQIAWCcXOA==

Preview Part 6
Ik zou echt niet weten waarom je previews zou willen bekijken. Dat verziekt de uiteindelijke aflevering alleen maar.
pi_80265452
Je kan veel zeggen van die Jappen, maar ze bouwden toen ook al kleine zuinige voertuigen (die Japanse mini-tank ).
  dinsdag 13 april 2010 @ 15:15:11 #186
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_80265676
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:08 schreef pberends het volgende:
Je kan veel zeggen van die Jappen, maar ze bouwden toen ook al kleine zuinige voertuigen (die Japanse mini-tank ).

Dit was zelfs hun kleinste in die tijd
pi_80268888
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 15:15 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit was zelfs hun kleinste in die tijd
German Tigers zouden die crushen alsof het pissebedden zijn.
  dinsdag 13 april 2010 @ 16:48:43 #188
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_80269892
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 16:28 schreef pberends het volgende:

[..]

German Tigers zouden die crushen alsof het pissebedden zijn.
Net als de Amerikaanse.
pi_80275351
De Japanners reden zelfs rond in luciferdoosjes op rupsbanden...

“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_80280757
De special effects zijn wel echt van de kwaliteit likmevestje. Juist bij een serie als deze heb je naar mijn mening goede effecten nodig om het verhaal geloofwaardig over te brengen.

En verder:
Duurste serie aller tijden, yeah right
  dinsdag 13 april 2010 @ 21:20:15 #191
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_80280879
De effecten vallen mij echt niets tegen..... had je de nieuwe avatar verwacht ofzo?
Ik mag mezelf gerust een filmkenner noemen, en in vergelijking met het gros kaskrakers is dit een stuk beter!
pi_80281244
Maar normaal gesproken vind ik het landschap niet essentieel en is het verhaal van een film overheersend. Juist nu is het landschap waarin ze vechten zo belangrijk en dan valt me gewoon op dat alles in de studio voor blauwe doeken is opgenomen.

Ik vind het een gemiste kans, maar daar hoef jij of anderen het niet mee eens te zijn natuurlijk
pi_80281276
Lui, heel eerlijk. Ik ben een beetje afgehaakt bij deze serie.
Het maakt sowieso de hype vooraf als zijnde een waardige
opvolger van Band of Brothers niet waar.

Ik zeg niet dat het slecht is,maar het heeft niet dat pakkende
en onderhoudende wat Band of Brothers wel had. Ik volg het
wel als ik toevallig thuis ben en het wordt uitgezonden,maar
het is niet zoals bij Band of Brothers dat ik er speciaal voor
de tv gids in de gaten houdt en eventueel laat opnemen.
75 topics = FIN
  dinsdag 13 april 2010 @ 21:34:42 #194
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_80281688
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:27 schreef FP128 het volgende:
Lui, heel eerlijk. Ik ben een beetje afgehaakt bij deze serie.
Het maakt sowieso de hype vooraf als zijnde een waardige
opvolger van Band of Brothers niet waar.

Ik zeg niet dat het slecht is,maar het heeft niet dat pakkende
en onderhoudende wat Band of Brothers wel had. Ik volg het
wel als ik toevallig thuis ben en het wordt uitgezonden,maar
het is niet zoals bij Band of Brothers dat ik er speciaal voor
de tv gids in de gaten houdt en eventueel laat opnemen.
Gast.... er is nog maar één aflevering uitgezonden......
pi_80281797
en voor de usenet mensen:

teevee post ook altijd een nzb bestand mee, daaraan kan je zien welke versie je moet pakken. Je kan het beste zoeken op "efnet 21612" waarbij je 21612 terug vind als je gewoon zoekt op the.pacific

met sabnzbd icm een nzb mapje die hij in de gaten houdt volstaat alleen het downloaden van de nzb van teevee ook ik ben er al een dikke maand weer password vrij mee!
pi_80284199
zometeen ff epi 3 kijken
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_80284660
Aflevering 4 was aardig. Vijf was ook wel oke, maar dan vooral het laatste gedeelte (de landing). Dus ik blijf maar verder kijken voorlopig.
pi_80284747
Ik snap de kritiek op de special effects eerlijk gezegd niet zo, ik vind ze in ieder geval absoluut overtuigend. De landingsscène in aflevering 5 en de daar op volgende gevechtscène vond ik bijvoorbeeld érg gaaf gemaakt, maar blijkbaar ben ik één van de weinigen die wél helemaal gepakt wordt door de serie.
pi_80287132
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik snap de kritiek op de special effects eerlijk gezegd niet zo, ik vind ze in ieder geval absoluut overtuigend. De landingsscène in aflevering 5 en de daar op volgende gevechtscène vond ik bijvoorbeeld érg gaaf gemaakt, maar blijkbaar ben ik één van de weinigen die wél helemaal gepakt wordt door de serie.
Zeker niet de enige, ik kijk ook met veel plezier erna.

BoB is niet te evenaren, maar behalve The Pacific is er totaal niks op TV geweest wat het qua kwaliteit kan naderen

De omgevingen, historische correctheid (in uitrusting en verhaal), hoge kwaliteit.
Zoiets als die slang bij de waterbedding is wel slecht gedaan, maar het gehele plaatje ziet er fantastisch uit.

Als men de dwangmatige neurose loslaat om tijdens het kijken maar te blijven vergelijken met BoB zie je een prachtige serie.
pi_80288079
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 22:17 schreef DDDDDaaf het volgende:
Heb je deze post van mij gemist...
quote:
Op maandag 12 april 2010 22:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Hier de explosie in die boot...
SPOILER
En hier lelijk uitgeknipt... (Die blur om hun heen)
SPOILER
Overigens vind ik het een hele goede serie, maar dit viel gewoon op
?

Ik geniet van de serie, maar als deze serie duurder is dan BoB en de explosies zien er net zo uit als in een spel van de jaren 90 vind ik het wat minder...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')