quote:Op maandag 19 april 2010 13:29 schreef Jimmie het volgende:
Wat een afleveringen voor de huilies was het nog overdag ook.
Alleen jammer dat ze steeds meer van de kostbare zendtijd verspillen aan flashbacks en previews...
Afl 7 belooft een hoop, jammer dat de serie dan al weer bijna voorbij is
Dat idee had ik ook, minder dan 3 kwartier volgens mij...quote:Op maandag 19 april 2010 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
The Pacific is sowieso kort, zeker als je alle onzin ertussen uithaalt, duurde Band Of Brothers niet veel langer?
De serie draait om drie hoofdpersonen: John Basilone, Robert Leckie (Lucky) en Eugene Sledge (Sledgehammer).quote:Op dinsdag 20 april 2010 03:09 schreef Watashiwa het volgende:
Te gek, de afleveringen wordt alleen maar beter. Maar wie is wie? enig iemand dat ik nu volg is 'sledgehammer' en de persoon dat zijn naam had verzonnen (die gek!).
het is niet illegaal hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Torrents![]()
Vragen om illegale shit
Het zelf niet kunnen vinden
BoB had alleen de veteranen aan het begin.quote:Op maandag 19 april 2010 18:49 schreef pberends het volgende:
[..]
The Pacific is sowieso kort, zeker als je alle onzin ertussen uithaalt, duurde Band Of Brothers niet veel langer?
Op FOK! is het in ieder geval illegaal om om dit soort dingen te vragen. Zou je mee uit moeten kijken, je hebt zo een ban te pakkenquote:
Flashback en Previeuws ?? Welke Pacific kijken jullie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:49 schreef Jimmie het volgende:
http://www.ezrss.it/
[..]
BoB had alleen de veteranen aan het begin.
Pacific, historische beelden/achtergrondinfo met veteranen, flashbacks en preview.
Die historische beelden/achtergrondinfo met de veteranen zijn wel noodzakelijk en leuk om te zien, maar de flashbacks en previews zijn zonde van de zendtijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |