Speelt gewoon a angel of death.quote:Op maandag 26 april 2010 17:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Die vent heeft ook zo'n droge manier van praten.
an angel.quote:Op maandag 26 april 2010 18:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Speelt gewoon a angel of death.
Zet wel een duidelijke rol neer .... no longer part of the human race.
Heeft de oorlog overigens wel overleefd.
Hij doet me een beetje denken aan die ene dude uit Full Metal Jacket, Animal Mother.quote:Op maandag 26 april 2010 18:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Speelt gewoon a angel of death.
Zet wel een duidelijke rol neer .... no longer part of the human race.
Heeft de oorlog overigens wel overleefd.
Ik vraag me dan wel af waar zijn hersenen zijn gebleven?quote:Op maandag 26 april 2010 16:57 schreef pberends het volgende:
Inderdaad een goede aflevering... die bunker.
[ afbeelding ]
En die klotsende Jap.
quote:Op maandag 26 april 2010 19:19 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel af waar zijn hersenen zijn gebleven?
Hersenen zijn zo zacht en week als maar mogelijk wanneer het nog in iemands hoofd zit.... zo te zien heeft de klap weinig schade aan zijn gezicht gebracht en zou er dus geen kracht geweest moeten zijn om de hersenen volledig uit de pan te wippen..... het zou simpelweg uit elkaar gevallen moeten zijn lijkt me? vooral omdat het onderaan nog vast zit aan heel veel zenuwbanen en cynussen!
Mwah, jaren later zou de vietcong met vergelijkbare low-tech tacktieken Amerika in een langdurige oorlog slepen die uiteindelijk geen winnaars kent. Ze konden moeilijk anders.quote:Op maandag 26 april 2010 22:06 schreef GrotePierFR het volgende:
Nice.
Maar wat een stelletje amateurs die Jappen.
De oorlog in the pacific was beyond belief.quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:50 schreef schijffie het volgende:
30 dagen aan vechten gestopt in ongeveer 3 scenes waarbij het niet echt duidelijk is wie op wat schiet, wie wat doet en wie er doodgaan. (hillbilly?) Oorlog in de pacific mag misschien veel anders zijn dan in Europa, maar dat mag toch geen reden zijn van het onduidelijk in beeld brengen van de oorlog.
Zo moest het.![]()
Wel als de oorlog van simpel eiland-hoppen compleet op zijn kop wordt gezet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:50 schreef schijffie het volgende:
maar dat mag toch geen reden zijn van het onduidelijk in beeld brengen van de oorlog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En later:
What you doin' , sledgehammer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Artikelen Levertijd Aantal Prijs Totaal
Helmet for My Pillow
Helmet for My Pillow Robert Leckie
Engels - Paperback 5-7 werkdagen 1 ¤ 15,99 ¤ 15,99
With the Old Breed
With the Old Breed E.B. Sledge
Engels - Paperback 5-7 werkdagen 1 ¤ 15,99 ¤ 15,99
Adresgegevens
Factuuradres
Mooie scene inderdaad.quote:Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef Strolie75 het volgende:
Enorm goede aflevering.
Ik vond het meest indrukwekkende de scene waar die oude sergeant het niet meer aankon.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:08 schreef RubenSosa het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas is het toch:
"Makes it easier"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En later:
What you doin' , sledgehammer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If isn't coming out your mouth, its coming out your ass..' ( 37.00)
[ Bericht 0% gewijzigd door Watashiwa op 28-04-2010 06:31:27 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |