Daarbij vond ik, dat het geluid tijdens de intro ook niet deugde. Dan hard dan weer soms zacht. Prutsers.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:31 schreef Pierce-Showdown het volgende:
What the?!?! Veronica heeft een heel stuk van het begin eraf geknipt! Het documentaire stuk en het deel waar die veteranen aan het woord komen (wat in BoB toch wel zeer mooie en indrukwekkende scenes waren)
Stelletje prutsers!
Tel daarbij op dat het in Amerika sowieso zonder reclame onderbrekingen wordt uitgezondenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik haal ze wel van internet denk ik, die reclames tussendoor in zo'n serie zijn kut voor het sfeertje
Op de duur betaalde kanalen ja.... maar amerika is al jaren koploper wat reclames betreft,,,, iedere 5 minuten hebben ze daar 5 minuten reclame op sommige zenders....quote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat het in Amerika sowieso zonder reclame onderbrekingen wordt uitgezonden
Kijk, hier spreekt een echte manquote:Op woensdag 7 april 2010 20:53 schreef GrotePierFR het volgende:
Eerste 4 afleveringen gezien en bah, weer dezelfde quasi-romantische hollywood crap.
Vergeleken met Band of Brothers is deze serie heel matig.
Als je gaat doorspoelen bij veel scenes omdat ze zó voorspelbaar zijn, dan weet je dat er wat mis is.
Sorry, maar welke idiot gaat The Pacific nu op de Nederlandse tv kijken met reclames? Wees een echte vent en downkoop die zooi gewoon.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarbij vond ik, dat het geluid tijdens de intro ook niet deugde. Dan hard dan weer soms zacht. Prutsers.
Downkoop deed ik allang. Als echte fan, ga je toch niet tot 7 april wachten.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Sorry, maar welke idiot gaat The Pacific nu op de Nederlandse tv kijken met reclames? Wees een echte vent en downkoop die zooi gewoon.
Daarom.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Downkoop deed ik allang. Als echte fan, ga je toch niet tot 7 april wachten.
Zal ik jou eens kapotschieten!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk, hier spreekt een echte man, in tegenstelling tot die andere pussy's in dit topic.
Ha, typisch, ik vond het ook al erg tegenvallen, ook al na 4 afleveringen. Helemaal afgehaakt.quote:Op donderdag 8 april 2010 22:51 schreef giessss het volgende:
Ik heb nu de eerste 4 afleveringen gezien en ik vind het tot nu toe erg tegenvallen deze serie.
Banzaiiiiiiiiiii!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zal ik jou eens kapotschieten!Zou je tof moeten vinden!
Echte fans? Zijn die er al na 4 middelmatige afleveringen?quote:Op donderdag 8 april 2010 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Downkoop deed ik allang. Als echte fan, ga je toch niet tot 7 april wachten.
Was dat romantiek dan? Een paar vluggertjes?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:35 schreef Watashiwa het volgende:
Tot nu toe vind ik het erg tegenvallen (erg langdradig)! En er moet natuurlijk weer romantiek in, anders kijken de vrouwtjes het niet!
Hopen dat de volgende afleveringen beter word!
Wat is er middelmatig tot dusver dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:33 schreef Symer het volgende:
Echte fans? Zijn die er al na 4 middelmatige afleveringen?
Die 'vluggertjes' besloeg wel driekwart van een afleveringquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:48 schreef Steeven het volgende:
[..]
Was dat romantiek dan? Een paar vluggertjes?
Het is juist te veel stompzinnige actie. Het verhaal eromheen schiet te kort.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat is er middelmatig tot dusver dan?
Ik vind het top tot nu toe! Herkenbare en sympathieke hoofdpersonen, bizarre gevechten door de tactieken van de Japanners. De jungle en weersomstandigheden op die eilanden. Melbourne. Fantastisch tijdsbeeld en zo anders dan de oorlog in Europa! Ik heb me tot dusver geen seconde verveeld. Elke aflevering was voorbij voordat ik er erg in had.
Maar goed, voor de ADHD-generatie van tegenwoordig moet het natuurlijk weer allemaal non-stop stompzinnige actie zijn. Ga anders lekker 24 kijken.
Euh? Kijken wij dezelfde serie?quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Het is juist te veel stompzinnige actie. Het verhaal eromheen schiet te kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |