Omdat ik nog altijd te lui ben geweest om me eens fatsoenlijk in nieuwsgroepen te verdiepen...quote:Op maandag 5 april 2010 15:24 schreef franske19 het volgende:
Waarom torrents gebruiken als je nieuwsgroepen hebt?
passwordquote:Op maandag 5 april 2010 15:22 schreef .aeon het volgende:
Ik heb ook maar die van ~550 MB gedaan, duurde me te lang
Kost alleen al heeeel veel geld om alles authentiek te krijgen.quote:Op maandag 5 april 2010 17:40 schreef wolfrolf het volgende:
Echt heel mooi gemaakt dit. Top serie, maar waar ze de 20 miljoen per aflevering voor nodig hebben is me niet volledig duidelijk
Ik vind die schepen er trouwens heel erg nep uit zien, vooral die beelden dat ze die kerstliedjes aan het zingen waren.quote:Op maandag 5 april 2010 17:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Kost alleen al heeeel veel geld om alles authentiek te krijgen.
Die slang rechtsonderin in een scene nadat Leckie vier Jappen neerknalde zag er echt te nep uit. De schepen zijn er niets bij!quote:Op maandag 5 april 2010 17:47 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind die schepen er trouwens heel erg nep uit zien, vooral die beelden dat ze die kerstliedjes aan het zingen waren.
klopt hele serie voor mij verpest door die bewegende tuinslangquote:Op maandag 5 april 2010 19:29 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Die slang rechtsonderin in een scene nadat Leckie vier Jappen neerknalde zag er echt te nep uit. De schepen zijn er niets bij!
Inderdaad ja!quote:Op maandag 5 april 2010 19:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
klopt hele serie voor mij verpest door die bewegende tuinslang
Hoezo, 'dit keer niet', zijn ze ooit verslagen dan door de Japanners? Leuk trouwens dat ze weer vechten in het donkerquote:Juist mooi om te zien, hoe ze dit keer niet verslagen werden door de jappen, maar gewoon langzaam gek werden van de omstandigheden...
Ja dat had ik even anders moeten formuleren...quote:Op maandag 5 april 2010 20:56 schreef Steeven het volgende:
[..]
Hoezo, 'dit keer niet', zijn ze ooit verslagen dan door de Japanners? Leuk trouwens dat ze weer vechten in het donker.
Heb hetzelfde. Het is gewoon een ijzersterke serie, wat zich echt kan meten met BoB. Maar de 'herkijkfactor' van BoB is dermate groot, dat zal The Pacific niet lukken denk ik.quote:Op maandag 5 april 2010 21:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
Vind het een hele sterke serie, maar onderhand wel geconcludeerd dat ik dit niet zo vaak ga kijken als bob. Maar dat was dan ook wel erg vaak.
Vond ik ook, samen met de vorige. Leuk om in een oorlogsserie iets anders te zien dan alleen maar knokken, maar ook wat het met de mensen op persoonlijk niveau doet.quote:Op maandag 5 april 2010 22:52 schreef FrankRicard het volgende:
Aflv. 4 was de beste aflevering tot nu toe imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |