in de 720p versie zat deze week in ieder geval een "previously on Pacific" en "next time on Pacific"quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Flashback en Previeuws ?? Welke Pacific kijken jullie?
Als ik de afleveringen kijk zie ik wat mooie historische beelden met commentaar van de veteranen erbij.... dan begint het mooie liedje en begint de serie!
Beide zaten ze niet bij mij.... die "next time" had ik wel graag willen zien!quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:11 schreef Shoombak het volgende:
[..]
in de 720p versie zat deze week in ieder geval een "previously on Pacific" en "next time on Pacific"
Vroeger dacht ik dat dat spookverhalen waren, maar ze bestaan echt idd.. Kan zelfs nog heftigerquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:13 schreef Drugshond het volgende:
Afl 6 rulez......
Zeker als je nog eens op onderzoek gaat wat er nu eigenlijk precies op dat eiland is gebeurd.
- stay in your fucking foxholes -
Zelfs maanden nadat het eiland zogenaamd veilig zou zijn waren er nog steeds verdwaalde Japanse units bezig.
De laatste japanners hebben zich pas in 1947 !! overgegeven.
http://en.wikipedia.org/wiki/Hiroo_Onodaquote:On 20 February 1974, Onoda met a Japanese college dropout, Norio Suzuki, who was traveling the world and was looking for "Lieutenant Onoda, a panda, and the Abominable Snowman, in that order".[2] Onoda and Suzuki became friends, but Onoda still refused to surrender, saying that he was waiting for orders from a superior officer.
daarom is het wel goed dat ie er is... dat we wat meer leren over dat gedeelte. De eilanden die ze pakken zijn allemaal eilanden met airstrips zo kunnen ze vliegtuigen inlaten vliegen en stukje bij beetje de jappen terug dringen. Eerste eiland was duidelijk, dat was om te zorgen dat de jappen Australie niet zouden binnen vallen, de rest dus strategische puntenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:11 schreef boeiuh2 het volgende:
Echt genieten, deze serie! Helemaal top.. Maar toch, BoB vond en vind ik veel leuker! En ik ben er eindelijk achter waarom: bij Pacific mis ik de herkenning: ik weet te weinig van dat gedeelte van de oorlog, ik ken de eilanden niet waar het zich allemaal afspeelt, ik snap het gedrag van de Japanners niet, en de serie laat weinig zien van het grote geheel van de oorlog zodat ik niet begrijp waarom de mariniers het ene moment op eiland-x aan het vechten zijn en even later op eiland-y.
BoB speelde zich af in 'onze achtertuin'. We kennen allemaal het verloop van de invasie in Europa, we kennen het landschap, dus we wisten bijvoorbeeld waarom Frank Perconte daar in dat schuttersputje zat. En die herkenning mis ik een beetje bij The Pacific...
Echt? Dit is wat jij doet?quote:Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef GrotePierFR het volgende:
Whehe, gaan lekker veel Amerikanen dood voor de verandering
Ja klopt, en wist ik ook al. Maar omdat we die eilanden niet kennen is het toch iets minder boeiend dan BoB dat zich in bv Nuenen afspeelde.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom is het wel goed dat ie er is... dat we wat meer leren over dat gedeelte. De eilanden die ze pakken zijn allemaal eilanden met airstrips zo kunnen ze vliegtuigen inlaten vliegen en stukje bij beetje de jappen terug dringen. Eerste eiland was duidelijk, dat was om te zorgen dat de jappen Australie niet zouden binnen vallen, de rest dus strategische punten
Best wel ziek inderdaad.quote:Op maandag 26 april 2010 12:19 schreef gniffie het volgende:
Snafu wat een baas is dat zeg, met die steentjes![]()
idd.quote:Op maandag 26 april 2010 12:19 schreef gniffie het volgende:
Die vent heeft ook zo'n droge manier van pratenquote:Op maandag 26 april 2010 12:19 schreef gniffie het volgende:
Ja echt hè, sowieso een geweldig karakter. Ook heel mooi hoe ze Sledges overgang van streng religieus, niet vloekend, niet rokend broekie naar een gehardende soldaat laten zien. En nu begrijpen we met de preview van deel 8 meteen waarom we zo beperkt boot camp te zien kregen: dat komt nog!quote:Op maandag 26 april 2010 17:04 schreef pberends het volgende:
[..]
Die vent heeft ook zo'n droge manier van praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |