Misschien dat die in latere films komt maar deze hoogstwaarschijnlijk niet.quote:
Volgens mij is Stark dan nog geen Iron Man.quote:Op maandag 5 april 2010 12:10 schreef Netsplitter het volgende:
Gisteravond weer The Incredible Hulk zitten kijken.
De beste Hulk film tot nu toe.
Maar wat ik me nu zit te bedenken is dat op het end gen Ross zit te drinken en dat Tony Stark binnen komt en zegt dat hij kan helpen met z'n groen probleem.
Zou dat kunnen betekenen dat de Hulk in eerste instantie inderdaad de schurk is en dat hij zich later bij de Avengers aansluit om een common enemy te verslaan?
Zo ja, wie zou dat kunnen zijn?
Zou dat die knakker kunnen zijn met dat enorme hoofd??
In het end stukje van the Incredible Hulk??quote:Op maandag 5 april 2010 16:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgens mij is Stark dan nog geen Iron Man.
Ik denk dat ze hem om wapens vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op maandag 5 april 2010 16:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In het ens stukje van the Incredible Hulk??Ah oke. Het is al lang gelden dat ik de film heb gezien, maar lijkt me toch raar als Hulk de vijand zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Hulk is zeker in het begin hun common enemy maar ik denk dus dat er een grotere badguy ten tonele komt zodat ze moeten samenwerken.quote:Op maandag 5 april 2010 16:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ah oke. Het is al lang gelden dat ik de film heb gezien, maar lijkt me toch raar als Hulk de vijand zou zijn.
Aardig wat.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
Hoeveel superhero films gaan ze nog uitpoepen zeg...
Serenity vond ik een goede film.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Joss Whedon zou in "final talks" zitten voor de regie.
Ik ben benieuwd, uiteindelijk is al vaker gebleken dat Whedon nauwelijks tot helemaal niet aanslaat bij het grote publiek en het vooral een nerdpleaser is.
Mag hopen van niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk toch dat je deze film gewoon als sequel van Iron Man kan zien.
Dan zijn er 2 dingen in ieder geval goed vertegenwoordigd in de filmquote:Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef MikeyMo het volgende:
Misschien cast Whedon Christina hendrickx wel weer
Het zijn gewoon dezelfde personages in dezelfde wereld binnen dezelfde franchise. Avengers staat op IMDb ook als sequel bij Iron Man en Captain America. Als hij zelf had gewild, dan had Favreau waarschijnlijk ook gewoon deze film geregisseerd. Volgens mij gaat men in deze film ook gewoon verwijzen naar gebeurtenissen in de Iron Man, Captain America en Thor-films (misschien zelfs ook Hulk als die meedoet).quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag hopen van niet.
Fury gaat hier een grote rol in spelen aangezien hij de leider wordt van dat team.
Waar zie je bij Capt, America staan dat het een sequel is?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het zijn gewoon dezelfde personages in dezelfde wereld binnen dezelfde franchise. Avengers staat op IMDb ook als sequel bij Iron Man en Captain America. Als hij zelf had gewild, dan had Favreau waarschijnlijk ook gewoon deze film geregisseerd. Volgens mij gaat men in deze film ook gewoon verwijzen naar gebeurtenissen in de Iron Man, Captain America en Thor-films (misschien zelfs ook Hulk als die meedoet).
Zolang Hawkeye maar meedoet. En Ant-Man (of Giant-Man, Goliath, Yellowjacket of hoe hij die dag ook heet) en Wasp.
Ja ok, maar dat wil niet zeggen dat het meteen een sequel is.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0458339/movieconnections
hell yeahquote:Op woensdag 21 april 2010 14:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan zijn er 2 dingen in ieder geval goed vertegenwoordigd in de film
Ligt er aan welke ze gebruiken.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef Komakie het volgende:
Ik snap die ant man niet zo goed. Lijkt me een beetje een saai karakter....
Is juist het meest fascinerende personage van allemaal. Lees je anders eens wat in op wiki of zo.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef Komakie het volgende:
Het hoeft dan ook niet echt Ant-Man te zijn die meedoet, zolang het maar Henry Pym is en die is wel interessant (met zijn schizofrene neigingen). Die moet er gewoon inzitten zodat hij Ultron kan bouwen die dan in de 2e film de bad guy is en daarna zelf de coolste Avenger ooit bouwt, namelijk Visionquote:Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef Komakie het volgende:
Dat hebben ze 12 jaar geleden al eens gedaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:01 schreef Bellatrix het volgende:
O ik dacht een remake van die serie. Thank god.
Dit heeft toch niets te maken met Marvelquote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat hebben ze 12 jaar geleden al eens gedaan.
Ik word moe van je.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dit heeft toch niets te maken met Marvel
Zover ik weet is Batman van DC en niet van Marvel.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef Komakie het volgende:
Damn het wordt wel weer ingewikkeld zo.
Ik ben niet zo'n grote Marvel fan. Sterker nog, eigenlijk is Batman de enige die ik nog echt een beetje volg en dat is al veel omvattend. Inclusief de comics bedoel ik.
Ik vind het altijd wel leuk om bij een film me een beetje in te lezen bij de karakters. Sommige zijn dan wel vet. Iron Man is wel cool, maar Hulk vind ik bijvoorbeeld weer geen hol aan. Net als Spiderman. Ik denk dat het in mijn geval is, hoe echter de held, hoe beter
Mja weet ik. Ik bedoelde ook eigenlijk het enige comic karakter. Beetje onduidelijk neer gezetquote:Op donderdag 22 april 2010 11:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zover ik weet is Batman van DC en niet van Marvel.
Oja, die was er ook nog.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat hebben ze 12 jaar geleden al eens gedaan.
Ja dat is mogelijk. Check www.comicasa.nlquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Komakie het volgende:
Ik heb het ook al gevraagd in het Batman topic maar toch hier ook maar even.
Weet iemand of je een abonnement kunt nemen op Amerikaanse comics? Dus dat je ze automatisch thuis gestuurd krijgt elke maand (tenminste, elke maand komt er een Batman uit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zou een iron man en thor vs the hulk gevecht kunnen brengen![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef luffyd het volgende:Voorspelbaar maar wel gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zou een iron man en thor vs the hulk gevecht kunnen brengen![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Volgens mij ben je dan de enigequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:07 schreef Lucky8 het volgende:
Jammer.... ik las de titel, en hoopte op een nieuw John Steed en Emma Peel (of Purdey).
Ach... komt met de leeftijd denk ik. Mocht ik vroeger (toen de TV's nog op kolen gestookt werden) voor opblijven.quote:
Je bent niet de enige, maar ik denk dat die eerdere posts gedelete zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:39 schreef Lucky8 het volgende:
[..]
Ach... komt met de leeftijd denk ik. Mocht ik vroeger (toen de TV's nog op kolen gestookt werden) voor opblijven.
Dat kun je doen bij de publishers zelf (althans, ik heb het eens met DC gedaan, hier) of bij je lokale comicboer. Alleen in dat laatste geval moet je ze zelf ophalen bij de winkel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Komakie het volgende:
Ik heb het ook al gevraagd in het Batman topic maar toch hier ook maar even.
Weet iemand of je een abonnement kunt nemen op Amerikaanse comics? Dus dat je ze automatisch thuis gestuurd krijgt elke maand (tenminste, elke maand komt er een Batman uit)
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarschijnlijk geen Norton in The Avengers.
De Hulk zou wel degelijk meedoen, maar volgens de geruchten zou de rol van de Bruce Banner-helft zo klein zijn dat ze daar het loon van Norton niet voor overhebben.
Helaas: http://www.spinoffonline.(...)-wont-be-an-avenger/quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoop dat de geruchten er naast zitten in dit geval.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind Bruce Banner niet echt nodig, alleen de Hulk zou ook wel volstaan.
Nou ja, zelfs de Hulk is niet echt nodig, die is anderhalf nummer een Avenger geweesten heeft ook totaal geen band met het hele team.
Nah, in #1 werd hij lid en in #2 was hij weg om niet meer terug te keren (uiteraard nog wel een als guest star, maar niet meer als lid).quote:Op maandag 12 juli 2010 19:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is toch een haat/liefde verhouding?
Dan zit hij er wel in en zo weer niet?
Ja, ik dacht al wel dat je daarop doelde. Misschien kan ze een kleine cameo krijgenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Marble het volgende:
Joss schrijft altijd een rol voor Amy dus wie moet ze volgens jou dan spelen?
Heb jij in een grot geleefd de afgelopen weken? Die man moet tegenwoordig geld toegeven om aan rollen te komen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:59 schreef Komakie het volgende:
Mel Gibson vraagt aan salaris net zo veel als de rest van de cast bij elkaar gok ik
Defenders was ook lastig om goede verhalen voor te schrijven die niet neerkomen op "Dr. Strange lost het wel even op".quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het enige groepje waar Hulk echt serieus lid van was, was van de niet al te interessante Defenders.
Vond haar in The Sentinel toch niet onaardig. Daarnaast was Wasp natuurlijk niet direkt de meest vrijgevochten vrouwenrol in eerste instantie in de comics (alhoewel ze dat vast wel iets zullen updaten).quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:37 schreef Deceit het volgende:
Aja, misschien schuilt er in Eva Longoria wel iets leuks.. nu denk je meteen aan desp. housewives, maar ze zal vast wel beter kunnen
Misschien omdat hij wel zo duur is? En een slechte reputatie heeft op dit moment als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Heb jij in een grot geleefd de afgelopen weken? Die man moet tegenwoordig geld toegeven om aan rollen te komen.
Zeker met Whedon als regisseur...quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarnaast was Wasp natuurlijk niet direkt de meest vrijgevochten vrouwenrol in eerste instantie in de comics (alhoewel ze dat vast wel iets zullen updaten).
Als Whedon ook mee mag schrijven overleeft het huwelijk van de familie Pym de eerste film nietquote:
Wat is het probleem? Hij is toch een goede acteur?? Waar ik me zorgen over maak of er een "No hold barred" gevecht tussen The hulk en Thor komt.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:13 schreef Netsplitter het volgende:
Mijn god....
[ afbeelding ]
Hij als Banner.
Ik denk dat er 1 tof gaat zijn en 1 gaat floppen (artistiek dan, commercieel zal 't bij beiden wel goedkomen).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef japzooi het volgende:
Eesrt maar eens zien hoe Thor en Cap 't gaan doen....
50% score, daar zou ik tevreden mee zijn, denk ik....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat er 1 tof gaat zijn en 1 gaat floppen (artistiek dan, commercieel zal 't bij beiden wel goedkomen).
Ik denk dat de verwachtingen rond Capt. America zeer hoog gespannen zullen zijn waardoor deze zeer goed moet zijn wil die goede kritieken krijgen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat er 1 tof gaat zijn en 1 gaat floppen (artistiek dan, commercieel zal 't bij beiden wel goedkomen).
Mwah niet helemaal waar, Ik had zelf niets met Buffy de Vampire Slayer maar iedereen was er altijd lyrisch over.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
En alles wat Whedon doet, slaat meestal enkel aan bij een kleine groep, die sowieso alles wat Whedon doet automatisch fantastisch vindt.
Joss Whedon.... Dan moet ik altijd aan The Big Bang Theory denkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:51 schreef luffyd het volgende:
So The Avengers is really happening, and Marvel’s hopefully mighty team–up movie now has a start date: Superhero Hype got info that says The Avengers will shoot in February 2011. We don’t know how long the Joss Whedon-directed project will be before cameras, nor exactly where it is shooting. (LA most likely.)
We do know the cast: Robert Downey Jr. as Iron Man, Chris Evans as Captain America, Chris Hemsworth as Thor, Jeremy Renner as Hawkeye, Samuel L. Jackson as Nick Fury, Mark Ruffalo as Hulk, Scarlett Johansson as Black Widow and Clark Gregg as Agent Phil Coulson.
Read more: The Avengers: The Real Movie Gets a Start Date While a Fan-Made Trailer Teases the ’50s Version that Never Was | /Film http://www.slashfilm.com/(...)r-was/#ixzz0wELcy7IS
Wie???quote:
Een nietszeggend edoch lekker wijf.quote:
Could be worse.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een nietszeggend edoch lekker wijf.
Ah ok.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, hij deed wel mee in Avengers #1 als reden waarom ze samen kwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
9 mogelijke filmsquote:Cobie Smulders in talks for 'Avengers'
Marvel Studios has decided to recruit Cobie Smulders for "The Avengers," the actioner that will team up superheroes Iron Man, Thor, Captain America, the Hulk and Hawkeye for summer 2012.
Smulders, best known as a regular on CBS' comedy "How I Met Your Mother," is wrapping up a deal to star in the pic that Joss Whedon is writing and starts helming sometime in April, while "Mother" is on hiatus.
Disney releases "The Avengers" on May 4, 2012.
Robert Downey Jr., Chris Hemsworth, Chris Evans, Mark Ruffalo, Jeremy Renner, Scarlett Johansson and Samuel L. Jackson are the leads in the ensemble.
Smulder's deal would integrate her S.H.I.E.L.D agent character in nine films, as is typical for actors landing roles in Marvel's pics. Character would work closely with Jackson's Nick Fury, and eventually becomes the head of the espionage and law enforcement group.
Pic would mark Smulder's first major film outing. She had once been considered for Whedon's adapation of "Wonder Woman" at Warner Bros.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef japzooi het volgende:
'Teaser'
Eesrt maar eens zien hoe Thor en Cap 't gaan doen....
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
50% score, daar zou ik tevreden mee zijn, denk ik....
Leuk om terug te lezen dat er afgelopen jaar nog best wat twijfel was rondom Thor (zeker ook bij mij).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk dat de verwachtingen rond Capt. America zeer hoog gespannen zullen zijn waardoor deze zeer goed moet zijn wil die goede kritieken krijgen.
Ik denk dat Thor dat wat minder heeft.
1 2 3 4 5 6 7 | Production Budget: $150 million Total gross as of May. 30, 2011: Domestic: $162,375,000 39.4% Foreign: $249,510,315 60,6% ---------------------------------------- =Worldwide: $411,885,315 |
Zie ook Goede startpositie voor Thor en Eerste details van Thor-vervolg bekendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Leuk om terug te lezen dat er afgelopen jaar nog best wat twijfel was rondom Thor (zeker ook bij mij).
Maar gelukkig kunnen we inmiddels concluderen dat Thor het bovenverwachting heeft gedaan,
zowel op het gebied van opbrengst als filmkritieken.
De tekenfilms kijken is op zich ook wel voldoendequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vraag me af hoeveel nieuwe fans deze saga met prequels oplevert. Zouden nu ook meer mensen comics kopen. En hoeveel mensen die naar Thor gaan zouden weten dat hij ook in Avengers terug komt?
Nou sorry, maar je hoort mij niet klagen als hij Christina Hendricks cast:quote:Op woensdag 14 april 2010 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar hij cast altijd zo ongelooflijk slecht (met uitzondering van af en toe een Boreanaz of een Fillion). Nu hebben we wel het voordeel dat een groot deel van de cast hem sowieso al wordt opgedrongen zonder dat hij er veel over te vertellen heeft, maar straks zie je weer dat hij één van zijn buitengewoon matige fetisj-actrices cast als Wasp.
Ik denk dat je trouwens nog anderhalf jaar kan wachten op een eerste teaser.
Is Spider-man ooit niet van Marvel geweest? ik snap je niet helemaalquote:Op maandag 25 juli 2011 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit spider-man er ook in ? Heel die reboot is toch zo dat hij weer onder de rechten van Marvel valt ?
Door de vorige films zijm de rechten toch in handen van Sony?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..
Is Spider-man ooit niet van Marvel geweest? ik snap je niet helemaal
is de nieuwe spidey ook van sony?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:26 schreef Tokus het volgende:
Ik gok dat Sony nog altijd die rechten heeft (en ze niet zomaar kwijt wil)
Over welke comics heb je het?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:06 schreef Tokus het volgende:
mooie poster, zo lijkt hij tenminste op de Hulk uit de comics.
de gemiddelde Hulk comic.quote:
Doet me denken aan het logo van de Fantastic Four.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:34 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
goh, deze keer eens niet een compleet nieuw logo, maar daadwerkelijk een die lijkt op die uit de comics.
Er zijn al 4 karakters uitgediept (+ scarlett en nog wat randlui). Dan is Hawk-eye wel een prima simpel karakter. Over Namor en Black Panther kun je zo weer een franchise maken...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister de teaser gezien erg gaaf.
Maar ik blijf het jammer vinden van Hawkeye mee doet. Hij is toch niets meer dan een keer met een pijl en boog en een grote bek. Ik had liever Namor of de Black Panter dan gezien .
Dat is best interessant, maar niet in een marvel action hero filmquote:Tevens vind ik het jammer dat er niet eerst een Captain America 2 komt waar hij kan wennen aan onze tijd . Misschien maken ze daar ruimte voor in Avengers anders ben ik bang dat hij gelijk voor de leeuwen gegooid wordt, Terwijl ik het juist wel een interessant verhaal vind om te zien wat het met iemand doet die opeens 60 jaar later wakker wordt in een totaal nieuwe wereld.
Banner wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:37 schreef Bisamrat het volgende:
De trailer belooft veel goeds, alleen jammer dat de Hulk nergens in de trailer zat :0
Qua rechten hoort Namor ook gewoon bij de Fantastic Four.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Er zijn al 4 karakters uitgediept (+ scarlett en nog wat randlui). Dan is Hawk-eye wel een prima simpel karakter. Over Namor en Black Panther kun je zo weer een franchise maken...
Ik heb Edward Fucking Norton nergens gezien hoor. Eric Bana trouwens ook niet.quote:
Bruce Banner wordt in The Avengers gespeeld door Mark Ruffalo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb Edward Fucking Norton nergens gezien hoor. Eric Bana trouwens ook niet.
Als ze de comics volgen, hoort dat ook wel bij de verhaallijn. Maar ja, daar heeft Black Widow ondertussen al onder het halve Marvel-universum gelegen.quote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef One_conundrum het volgende:
Renner lijkt haar ook wel een paar keer te checken
nou, daarom dus.quote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef Deceit het volgende:
kan iem mij uitleggen waarom thor in the avengers zit, aangezien hij echte superhelden powers heeft en een god is. voor jullie waarschijnlijk een domme vraag, maar ik vroeg me dit af en google wil niet meewerken
Waarom zou daar onderscheid in moeten zijn dan? In de comics zijn er wel meer Avengers met aangeboren krachten. Enkele mutants bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar elke avenger heeft geen 'echte' powers, bij hun is het niet aangeboren, bij Thor wel
Iron man is geweldig, deel 2 stukken minder en Thor is middelmatig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef Komakie het volgende:
Als hij dezelfde kwaliteit heeft als Iron Man zie ik het wel zitten en Thor svhijnt ook wel aardig te zijn. Alleen zelf nog niet gezien. Captain America trouwens ook niet. Loop ff w achter
Gruwelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.iwatchstuff.co(...)roes-unite-for-r.php
Veeeeeeeet. Mooie beelden, en niets van het verhaal. Precies hoe een trailer moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Ik heb een redelijk vertrouwen in Joss Whedonquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef Komakie het volgende:
Als hij dezelfde kwaliteit heeft als Iron Man zie ik het wel zitten en Thor svhijnt ook wel aardig te zijn. Alleen zelf nog niet gezien. Captain America trouwens ook niet. Loop ff w achter
Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk vertrouwen in Joss Whedon
Het is de Arwen van de Avengers? Erin gepropt zodat er maar een paar vrouwenrollen in zitten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vond het al met Iron Man 2 en dat gevoel bekruipt me nu weer, ik vind die Black Widow echt niks toevoegen...
Hoezo ? Captain America was een vrijwel perfecte verfilming van de comics.quote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
Als The Avengers dezelfde kwaliteit heeft als Captain America, belooft het weinig goeds...
Ach, er zijn toch nauwelijks volwaardige superheroines (of hoe noem je zoiets).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is de Arwen van de Avengers? Erin gepropt zodat er maar een paar vrouwenrollen in zitten?.
Kijk dan maar niet naar de nieuwste Catwoman vanwege de DC reboot...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, er zijn toch nauwelijks volwaardige superheroines (of hoe noem je zoiets).
Bij de Avengers is Scarlet Witch een beetje tof, bij de X-Men is Rogue wel okay en verder kan ik bij Marvel nauwelijks wat bedenken, de rest geldt hoofdzakelijk als lustobject of aanhangsel.
DC ken ik minder, maar dat lijkt het nauwelijks beter, hun grote boegbeeld Wonder Woman stelt ook niet veel voor, zelfs Catwomen lijkt me dan interessanter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat raar dat deze nog niet in het topic staat
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.iwatchstuff.co(...)roes-unite-for-r.php
Veeeeeeeet. Mooie beelden, en niets van het verhaal. Precies hoe een trailer moet zijn.
Norton Schmorton. Ik vind Mark Ruffalo goed te pruimenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch liever Edward Norton als Banner gezien.
Je zou ze in volgorde moeten kijken. Dan klopt de doorlopende S.H.I.E.L.D.-verhaallijn ook.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Vorige week vrijdag was Iron Man in BE op tv, en maar eens besloten om eindelijk Thor dan ook maar eens te kijken. Daarna begon het alweer te kriebelen en heb ik Iron Man 2 maar weer eens opgezet vanmiddag. Als ik dan toch bezig ben kijken we ergens dit weekend of in de loop van de week ook maar Captain America, Hulk en Incredible Hulk nog maar eens
Zitten we weer mooi op schema voor The Avengers
Weet het, maar tis dat ik Thor nog ergens op de HD had staan, en nog niet gezien had, en zoals ik al zei begon het te kriebelen om de rest ook weer eens te kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je zou ze in volgorde moeten kijken. Dan klopt de doorlopende S.H.I.E.L.D.-verhaallijn ook.
Eens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch liever Edward Norton als Banner gezien.
Vooral Cap lijkt me interessant, aangezien die uit de jaren '40 komt, kan zorgen voor een komische noot.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop wel dat ze iets met het feit doen dat Thor en Cap'
In een totaal onbekende wereld terecht zijn gekomen het is iets unieks. Besteed daar aandacht aan.
Voor de volledigheid: Deadpool stond er ook bij, maar heb ik weggelaten omdat die niet bij de filmreeks van The Avengers hoort.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Black panther ook toch.
Strange lijkt mij nog het leukst.
En ik hoop nog op Venom en Deadpool.
Komt nog eens bij dat de personages van de Spider-man films en X-men films (incl. Origins) eigendom zijn van 20th Century Fox en dus ook de komende aantal jaren niet in films zullen voorkomen die door Marvel Entreprises geproduceerd worden. Jammer genoeg kan er zo nooit (althans voor zolang die licenties lopen) een volledige cross-over komen met alle Marvel personages, of cameo's in diverse films.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:00 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Voor de volledigheid: Deadpool stond er ook bij, maar heb ik weggelaten omdat die niet bij de filmreeks van The Avengers hoort.
Hij staat op de agenda voor 2014, met Tim Miller als regisseur en Ryan Reynolds als Wade Wilson / Deadpool
Ze hoeven natuurlijk niet The Avengers én Spider-man én Wolverine én Daredevil én enzo.......quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een crossover is sowieso niet realistisch. In een film zijn zoveel personages meestal een slechte zaak, dat krijg je niet in een script verwerkt zonder sommigen te reduceren tot figurant. Dan moet je al die bekende acteurs ook nog eens gaan betalen wat het ook ontzettend duur maakt en ze moeten ook nog eens allemaal tegelijk vrij zijn voor opnames. Lijkt me een nachtmerrie voor studiobazen.
Is ook geen toeval dat ze de Avengers beperken tot 6. Kijk maar naar de 3e X-Men film om te zien hoe een film met heel veel personages eindigt, dat was gewoon een rommeltje. Spider-Man 3 kwam de 3 verschillende villains ook al niet te boven. Zelfs The Dark Knight had ruim 2 en een half uur nodig om de vele belangrijke rollen toch een beetje in balans te krijgen.
Spider-man is eigendom van Sony.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Komt nog eens bij dat de personages van de Spider-man films en X-men films (incl. Origins) eigendom zijn van 20th Century Fox en dus ook de komende aantal jaren niet in films zullen voorkomen die door Marvel Entreprises geproduceerd worden. Jammer genoeg kan er zo nooit (althans voor zolang die licenties lopen) een volledige cross-over komen met alle Marvel personages, of cameo's in diverse films.
Tim Miller ken ik niet maar Frank Miller als regisseur en Ryan als Deadpool is awsome.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:00 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Voor de volledigheid: Deadpool stond er ook bij, maar heb ik weggelaten omdat die niet bij de filmreeks van The Avengers hoort.
Hij staat op de agenda voor 2014, met Tim Miller als regisseur en Ryan Reynolds als Wade Wilson / Deadpool
http://www.imdb.com/name/nm1783265/quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tim Miller ken ik niet maar Frank Miller als regisseur en Ryan als Deadpool is awsome.
De Phoenix-saga en het ego van Halle "talentvacuum" Berry in één script steken was dan ook niet het beste idee. Het had best wat kunnen worden, zoveel meer karakters dan 2 was het niet, maar niet met dat script.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk maar naar de 3e X-Men film om te zien hoe een film met heel veel personages eindigt, dat was gewoon een rommeltje.
Ant-Man ziet er niet uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Vooral Cap lijkt me interessant, aangezien die uit de jaren '40 komt, kan zorgen voor een komische noot.
Thor in 'onze' wereld is in zijn eigen film al behandeld
Andere projecten van Marvel Studios m.b.t. The Avengers:
Ant-Man (2014) Announced, Director: Edgar Wright
Nick Fury (2014) Announced
Iron Man 3 (2013) Pre-Production, Director: Shane Black
Doctor Strange (2013) Announced
En nog 9 in-development titles (die ik niet kan zien vanwege IMDB-Pro).
Hier zal ongetwijfeld Thor 2 bij staan, maar die is officieel nog 'Unannounced' volgens Wikipedia
http://www.imdb.com/company/co0051941/
Ik denk dat er met Brett Ratner een groter ego én een groter talentvacuum aanwezig was op de set van die film.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Phoenix-saga en het ego van Halle "talentvacuum" Berry in één script steken was dan ook niet het beste idee. Het had best wat kunnen worden, zoveel meer karakters dan 2 was het niet, maar niet met dat script.
Iets waar hij achteraf ook spijt van heeft, heb ik weleens gelezen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef Franktastic1984 het volgende:
En het ergste is nog dat Bryan Singer de X-men reeks verliet om Superman Returns te maken, wat een draak van een film is geworden...
Overigens: we raken wel erg offtopic.. Idee: een Marvel-film-topic openen?
Avengers zou verteld worden uit het perspectief van Cap.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:21 schreef MikeyMo het volgende:
Ik denk dat Cap's wennen aan de huidige tijd onderdeel wordt van deel 2
Of ze doen het zoals bij de Ultimates, waar het geen Skrulls zijn maar een variatie erop genaamd de Chitauri.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Avengers zou verteld worden uit het perspectief van Cap.
Verder wordt ondertussen (nogmaals) ontkend dat de Skrulls iets met het verhaal te maken hebben. Eerlijk gezegd zou ik wel een beetje teleurgesteld indien de tegenstand enkel van Loki zou komen, eventueel vergezeld door wat Asgard-gespuis (reuzen, trollen en al die andere figuren die daar rondlopen)
De Avengers hebben genoeg interessante vijanden om voor de film niet één van hun privé-vijandjes te moeten herkauwen. Al was Loki eigenlijk wel de aanleiding voor het vormen van de groep, dat dan weer wel.
I came buckets.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Loki: "I have an Army"
Tony Stark: "We have a HULK"
Secret nerdgasm
Shout it out?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat de omschrijving "vet" wel van toepassing is.
Holy fuck!quote:
Typisch Whedon stukjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Loki: "I have an Army"
Tony Stark: "We have a HULK"
Secret nerdgasm
het was je nog nooit opgevallen dat normaal ongeveer alle Marvel verhalen in New York afspelen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:49 schreef MikeyMo het volgende:
weet je waar ik wel mee zit... alles in die trailer en op de promoshots lijkt zich voornamelijk op één grote stad af te spelen, met name in en rond eenzelfde wijk.. Geeft het echt zo'n beperkt gevoel terwijl dit toch een Intergalactische oorlog betreft.
Dat zijn Black Widow en Hawkeye, uit respectievelijk Iron Man 2 en Thor. (Zie ook de preview.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:05 schreef over_hedge het volgende:
Ziet er heel vet uitIk weet alleen niet wie die vrouw is, en wie die gast met pijl en boog is?
Mmm iron man 2 heb ik wel gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zijn Black Widow en Hawkeye, uit respectievelijk Iron Man 2 en Thor. (Zie ook de preview.)
"Barton is compromised" oftewel Clint Barton (Hawkeye)quote:Op woensdag 4 april 2012 17:50 schreef One_conundrum het volgende:
wat zegt die kerel nou; Protocol is broken?
Zie het probleem niet zo, ze hypen gebeurd bij alle major releases tegenwoordig. Gewoon niet naar kijken als je niet wilt.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik word een beetje moe van de overdaad aan clipjes die vanuit alle hoeken opduiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |