Of ze doen het zoals bij de Ultimates, waar het geen Skrulls zijn maar een variatie erop genaamd de Chitauri.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Avengers zou verteld worden uit het perspectief van Cap.
Verder wordt ondertussen (nogmaals) ontkend dat de Skrulls iets met het verhaal te maken hebben. Eerlijk gezegd zou ik wel een beetje teleurgesteld indien de tegenstand enkel van Loki zou komen, eventueel vergezeld door wat Asgard-gespuis (reuzen, trollen en al die andere figuren die daar rondlopen)
De Avengers hebben genoeg interessante vijanden om voor de film niet één van hun privé-vijandjes te moeten herkauwen. Al was Loki eigenlijk wel de aanleiding voor het vormen van de groep, dat dan weer wel.
I came buckets.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Loki: "I have an Army"
Tony Stark: "We have a HULK"
Secret nerdgasm
Shout it out?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat de omschrijving "vet" wel van toepassing is.
Holy fuck!quote:
Typisch Whedon stukjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Loki: "I have an Army"
Tony Stark: "We have a HULK"
Secret nerdgasm
het was je nog nooit opgevallen dat normaal ongeveer alle Marvel verhalen in New York afspelen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:49 schreef MikeyMo het volgende:
weet je waar ik wel mee zit... alles in die trailer en op de promoshots lijkt zich voornamelijk op één grote stad af te spelen, met name in en rond eenzelfde wijk.. Geeft het echt zo'n beperkt gevoel terwijl dit toch een Intergalactische oorlog betreft.
Dat zijn Black Widow en Hawkeye, uit respectievelijk Iron Man 2 en Thor. (Zie ook de preview.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:05 schreef over_hedge het volgende:
Ziet er heel vet uitIk weet alleen niet wie die vrouw is, en wie die gast met pijl en boog is?
Mmm iron man 2 heb ik wel gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zijn Black Widow en Hawkeye, uit respectievelijk Iron Man 2 en Thor. (Zie ook de preview.)
"Barton is compromised" oftewel Clint Barton (Hawkeye)quote:Op woensdag 4 april 2012 17:50 schreef One_conundrum het volgende:
wat zegt die kerel nou; Protocol is broken?
Zie het probleem niet zo, ze hypen gebeurd bij alle major releases tegenwoordig. Gewoon niet naar kijken als je niet wilt.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik word een beetje moe van de overdaad aan clipjes die vanuit alle hoeken opduiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |