Hoezo ? Captain America was een vrijwel perfecte verfilming van de comics.quote:Op maandag 5 september 2011 22:30 schreef FireFox1 het volgende:
Als The Avengers dezelfde kwaliteit heeft als Captain America, belooft het weinig goeds...
Ach, er zijn toch nauwelijks volwaardige superheroines (of hoe noem je zoiets).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is de Arwen van de Avengers? Erin gepropt zodat er maar een paar vrouwenrollen in zitten?.
Kijk dan maar niet naar de nieuwste Catwoman vanwege de DC reboot...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, er zijn toch nauwelijks volwaardige superheroines (of hoe noem je zoiets).
Bij de Avengers is Scarlet Witch een beetje tof, bij de X-Men is Rogue wel okay en verder kan ik bij Marvel nauwelijks wat bedenken, de rest geldt hoofdzakelijk als lustobject of aanhangsel.
DC ken ik minder, maar dat lijkt het nauwelijks beter, hun grote boegbeeld Wonder Woman stelt ook niet veel voor, zelfs Catwomen lijkt me dan interessanter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:44 schreef Dawnbreaker het volgende:
wat raar dat deze nog niet in het topic staat
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.iwatchstuff.co(...)roes-unite-for-r.php
Veeeeeeeet. Mooie beelden, en niets van het verhaal. Precies hoe een trailer moet zijn.
Norton Schmorton. Ik vind Mark Ruffalo goed te pruimenquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch liever Edward Norton als Banner gezien.
Je zou ze in volgorde moeten kijken. Dan klopt de doorlopende S.H.I.E.L.D.-verhaallijn ook.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Vorige week vrijdag was Iron Man in BE op tv, en maar eens besloten om eindelijk Thor dan ook maar eens te kijken. Daarna begon het alweer te kriebelen en heb ik Iron Man 2 maar weer eens opgezet vanmiddag. Als ik dan toch bezig ben kijken we ergens dit weekend of in de loop van de week ook maar Captain America, Hulk en Incredible Hulk nog maar eens
Zitten we weer mooi op schema voor The Avengers
Weet het, maar tis dat ik Thor nog ergens op de HD had staan, en nog niet gezien had, en zoals ik al zei begon het te kriebelen om de rest ook weer eens te kijkenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Je zou ze in volgorde moeten kijken. Dan klopt de doorlopende S.H.I.E.L.D.-verhaallijn ook.
Eens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch liever Edward Norton als Banner gezien.
Vooral Cap lijkt me interessant, aangezien die uit de jaren '40 komt, kan zorgen voor een komische noot.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop wel dat ze iets met het feit doen dat Thor en Cap'
In een totaal onbekende wereld terecht zijn gekomen het is iets unieks. Besteed daar aandacht aan.
Voor de volledigheid: Deadpool stond er ook bij, maar heb ik weggelaten omdat die niet bij de filmreeks van The Avengers hoort.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Black panther ook toch.
Strange lijkt mij nog het leukst.
En ik hoop nog op Venom en Deadpool.
Komt nog eens bij dat de personages van de Spider-man films en X-men films (incl. Origins) eigendom zijn van 20th Century Fox en dus ook de komende aantal jaren niet in films zullen voorkomen die door Marvel Entreprises geproduceerd worden. Jammer genoeg kan er zo nooit (althans voor zolang die licenties lopen) een volledige cross-over komen met alle Marvel personages, of cameo's in diverse films.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:00 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Voor de volledigheid: Deadpool stond er ook bij, maar heb ik weggelaten omdat die niet bij de filmreeks van The Avengers hoort.
Hij staat op de agenda voor 2014, met Tim Miller als regisseur en Ryan Reynolds als Wade Wilson / Deadpool
Ze hoeven natuurlijk niet The Avengers én Spider-man én Wolverine én Daredevil én enzo.......quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een crossover is sowieso niet realistisch. In een film zijn zoveel personages meestal een slechte zaak, dat krijg je niet in een script verwerkt zonder sommigen te reduceren tot figurant. Dan moet je al die bekende acteurs ook nog eens gaan betalen wat het ook ontzettend duur maakt en ze moeten ook nog eens allemaal tegelijk vrij zijn voor opnames. Lijkt me een nachtmerrie voor studiobazen.
Is ook geen toeval dat ze de Avengers beperken tot 6. Kijk maar naar de 3e X-Men film om te zien hoe een film met heel veel personages eindigt, dat was gewoon een rommeltje. Spider-Man 3 kwam de 3 verschillende villains ook al niet te boven. Zelfs The Dark Knight had ruim 2 en een half uur nodig om de vele belangrijke rollen toch een beetje in balans te krijgen.
Spider-man is eigendom van Sony.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Komt nog eens bij dat de personages van de Spider-man films en X-men films (incl. Origins) eigendom zijn van 20th Century Fox en dus ook de komende aantal jaren niet in films zullen voorkomen die door Marvel Entreprises geproduceerd worden. Jammer genoeg kan er zo nooit (althans voor zolang die licenties lopen) een volledige cross-over komen met alle Marvel personages, of cameo's in diverse films.
Tim Miller ken ik niet maar Frank Miller als regisseur en Ryan als Deadpool is awsome.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:00 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Voor de volledigheid: Deadpool stond er ook bij, maar heb ik weggelaten omdat die niet bij de filmreeks van The Avengers hoort.
Hij staat op de agenda voor 2014, met Tim Miller als regisseur en Ryan Reynolds als Wade Wilson / Deadpool
http://www.imdb.com/name/nm1783265/quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tim Miller ken ik niet maar Frank Miller als regisseur en Ryan als Deadpool is awsome.
De Phoenix-saga en het ego van Halle "talentvacuum" Berry in één script steken was dan ook niet het beste idee. Het had best wat kunnen worden, zoveel meer karakters dan 2 was het niet, maar niet met dat script.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk maar naar de 3e X-Men film om te zien hoe een film met heel veel personages eindigt, dat was gewoon een rommeltje.
Ant-Man ziet er niet uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Vooral Cap lijkt me interessant, aangezien die uit de jaren '40 komt, kan zorgen voor een komische noot.
Thor in 'onze' wereld is in zijn eigen film al behandeld
Andere projecten van Marvel Studios m.b.t. The Avengers:
Ant-Man (2014) Announced, Director: Edgar Wright
Nick Fury (2014) Announced
Iron Man 3 (2013) Pre-Production, Director: Shane Black
Doctor Strange (2013) Announced
En nog 9 in-development titles (die ik niet kan zien vanwege IMDB-Pro).
Hier zal ongetwijfeld Thor 2 bij staan, maar die is officieel nog 'Unannounced' volgens Wikipedia
http://www.imdb.com/company/co0051941/
Ik denk dat er met Brett Ratner een groter ego én een groter talentvacuum aanwezig was op de set van die film.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Phoenix-saga en het ego van Halle "talentvacuum" Berry in één script steken was dan ook niet het beste idee. Het had best wat kunnen worden, zoveel meer karakters dan 2 was het niet, maar niet met dat script.
Iets waar hij achteraf ook spijt van heeft, heb ik weleens gelezen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef Franktastic1984 het volgende:
En het ergste is nog dat Bryan Singer de X-men reeks verliet om Superman Returns te maken, wat een draak van een film is geworden...
Overigens: we raken wel erg offtopic.. Idee: een Marvel-film-topic openen?
Avengers zou verteld worden uit het perspectief van Cap.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:21 schreef MikeyMo het volgende:
Ik denk dat Cap's wennen aan de huidige tijd onderdeel wordt van deel 2
Of ze doen het zoals bij de Ultimates, waar het geen Skrulls zijn maar een variatie erop genaamd de Chitauri.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Avengers zou verteld worden uit het perspectief van Cap.
Verder wordt ondertussen (nogmaals) ontkend dat de Skrulls iets met het verhaal te maken hebben. Eerlijk gezegd zou ik wel een beetje teleurgesteld indien de tegenstand enkel van Loki zou komen, eventueel vergezeld door wat Asgard-gespuis (reuzen, trollen en al die andere figuren die daar rondlopen)
De Avengers hebben genoeg interessante vijanden om voor de film niet één van hun privé-vijandjes te moeten herkauwen. Al was Loki eigenlijk wel de aanleiding voor het vormen van de groep, dat dan weer wel.
I came buckets.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Loki: "I have an Army"
Tony Stark: "We have a HULK"
Secret nerdgasm
Shout it out?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat de omschrijving "vet" wel van toepassing is.
Holy fuck!quote:
Typisch Whedon stukjequote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Loki: "I have an Army"
Tony Stark: "We have a HULK"
Secret nerdgasm
het was je nog nooit opgevallen dat normaal ongeveer alle Marvel verhalen in New York afspelen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 09:49 schreef MikeyMo het volgende:
weet je waar ik wel mee zit... alles in die trailer en op de promoshots lijkt zich voornamelijk op één grote stad af te spelen, met name in en rond eenzelfde wijk.. Geeft het echt zo'n beperkt gevoel terwijl dit toch een Intergalactische oorlog betreft.
Dat zijn Black Widow en Hawkeye, uit respectievelijk Iron Man 2 en Thor. (Zie ook de preview.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:05 schreef over_hedge het volgende:
Ziet er heel vet uitIk weet alleen niet wie die vrouw is, en wie die gast met pijl en boog is?
Mmm iron man 2 heb ik wel gezien.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat zijn Black Widow en Hawkeye, uit respectievelijk Iron Man 2 en Thor. (Zie ook de preview.)
"Barton is compromised" oftewel Clint Barton (Hawkeye)quote:Op woensdag 4 april 2012 17:50 schreef One_conundrum het volgende:
wat zegt die kerel nou; Protocol is broken?
Zie het probleem niet zo, ze hypen gebeurd bij alle major releases tegenwoordig. Gewoon niet naar kijken als je niet wilt.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik word een beetje moe van de overdaad aan clipjes die vanuit alle hoeken opduiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |