Ze hoeven natuurlijk niet The Avengers én Spider-man én Wolverine én Daredevil én enzo.......quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een crossover is sowieso niet realistisch. In een film zijn zoveel personages meestal een slechte zaak, dat krijg je niet in een script verwerkt zonder sommigen te reduceren tot figurant. Dan moet je al die bekende acteurs ook nog eens gaan betalen wat het ook ontzettend duur maakt en ze moeten ook nog eens allemaal tegelijk vrij zijn voor opnames. Lijkt me een nachtmerrie voor studiobazen.
Is ook geen toeval dat ze de Avengers beperken tot 6. Kijk maar naar de 3e X-Men film om te zien hoe een film met heel veel personages eindigt, dat was gewoon een rommeltje. Spider-Man 3 kwam de 3 verschillende villains ook al niet te boven. Zelfs The Dark Knight had ruim 2 en een half uur nodig om de vele belangrijke rollen toch een beetje in balans te krijgen.
Spider-man is eigendom van Sony.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:48 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Komt nog eens bij dat de personages van de Spider-man films en X-men films (incl. Origins) eigendom zijn van 20th Century Fox en dus ook de komende aantal jaren niet in films zullen voorkomen die door Marvel Entreprises geproduceerd worden. Jammer genoeg kan er zo nooit (althans voor zolang die licenties lopen) een volledige cross-over komen met alle Marvel personages, of cameo's in diverse films.
Tim Miller ken ik niet maar Frank Miller als regisseur en Ryan als Deadpool is awsome.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:00 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Voor de volledigheid: Deadpool stond er ook bij, maar heb ik weggelaten omdat die niet bij de filmreeks van The Avengers hoort.
Hij staat op de agenda voor 2014, met Tim Miller als regisseur en Ryan Reynolds als Wade Wilson / Deadpool
http://www.imdb.com/name/nm1783265/quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tim Miller ken ik niet maar Frank Miller als regisseur en Ryan als Deadpool is awsome.
De Phoenix-saga en het ego van Halle "talentvacuum" Berry in één script steken was dan ook niet het beste idee. Het had best wat kunnen worden, zoveel meer karakters dan 2 was het niet, maar niet met dat script.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk maar naar de 3e X-Men film om te zien hoe een film met heel veel personages eindigt, dat was gewoon een rommeltje.
Ant-Man ziet er niet uitquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Vooral Cap lijkt me interessant, aangezien die uit de jaren '40 komt, kan zorgen voor een komische noot.
Thor in 'onze' wereld is in zijn eigen film al behandeld
Andere projecten van Marvel Studios m.b.t. The Avengers:
Ant-Man (2014) Announced, Director: Edgar Wright
Nick Fury (2014) Announced
Iron Man 3 (2013) Pre-Production, Director: Shane Black
Doctor Strange (2013) Announced
En nog 9 in-development titles (die ik niet kan zien vanwege IMDB-Pro).
Hier zal ongetwijfeld Thor 2 bij staan, maar die is officieel nog 'Unannounced' volgens Wikipedia
http://www.imdb.com/company/co0051941/
Ik denk dat er met Brett Ratner een groter ego én een groter talentvacuum aanwezig was op de set van die film.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
De Phoenix-saga en het ego van Halle "talentvacuum" Berry in één script steken was dan ook niet het beste idee. Het had best wat kunnen worden, zoveel meer karakters dan 2 was het niet, maar niet met dat script.
Iets waar hij achteraf ook spijt van heeft, heb ik weleens gelezen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef Franktastic1984 het volgende:
En het ergste is nog dat Bryan Singer de X-men reeks verliet om Superman Returns te maken, wat een draak van een film is geworden...
Overigens: we raken wel erg offtopic.. Idee: een Marvel-film-topic openen?
Avengers zou verteld worden uit het perspectief van Cap.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:21 schreef MikeyMo het volgende:
Ik denk dat Cap's wennen aan de huidige tijd onderdeel wordt van deel 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |