Misschien dat die in latere films komt maar deze hoogstwaarschijnlijk niet.quote:
Volgens mij is Stark dan nog geen Iron Man.quote:Op maandag 5 april 2010 12:10 schreef Netsplitter het volgende:
Gisteravond weer The Incredible Hulk zitten kijken.
De beste Hulk film tot nu toe.
Maar wat ik me nu zit te bedenken is dat op het end gen Ross zit te drinken en dat Tony Stark binnen komt en zegt dat hij kan helpen met z'n groen probleem.
Zou dat kunnen betekenen dat de Hulk in eerste instantie inderdaad de schurk is en dat hij zich later bij de Avengers aansluit om een common enemy te verslaan?
Zo ja, wie zou dat kunnen zijn?
Zou dat die knakker kunnen zijn met dat enorme hoofd??
In het end stukje van the Incredible Hulk??quote:Op maandag 5 april 2010 16:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgens mij is Stark dan nog geen Iron Man.
Ik denk dat ze hem om wapens vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op maandag 5 april 2010 16:44 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In het ens stukje van the Incredible Hulk??Ah oke. Het is al lang gelden dat ik de film heb gezien, maar lijkt me toch raar als Hulk de vijand zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Hulk is zeker in het begin hun common enemy maar ik denk dus dat er een grotere badguy ten tonele komt zodat ze moeten samenwerken.quote:Op maandag 5 april 2010 16:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ah oke. Het is al lang gelden dat ik de film heb gezien, maar lijkt me toch raar als Hulk de vijand zou zijn.
Aardig wat.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:33 schreef Dawnbreaker het volgende:
Hoeveel superhero films gaan ze nog uitpoepen zeg...
Serenity vond ik een goede film.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Joss Whedon zou in "final talks" zitten voor de regie.
Ik ben benieuwd, uiteindelijk is al vaker gebleken dat Whedon nauwelijks tot helemaal niet aanslaat bij het grote publiek en het vooral een nerdpleaser is.
Mag hopen van niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk toch dat je deze film gewoon als sequel van Iron Man kan zien.
Dan zijn er 2 dingen in ieder geval goed vertegenwoordigd in de filmquote:Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef MikeyMo het volgende:
Misschien cast Whedon Christina hendrickx wel weer
Het zijn gewoon dezelfde personages in dezelfde wereld binnen dezelfde franchise. Avengers staat op IMDb ook als sequel bij Iron Man en Captain America. Als hij zelf had gewild, dan had Favreau waarschijnlijk ook gewoon deze film geregisseerd. Volgens mij gaat men in deze film ook gewoon verwijzen naar gebeurtenissen in de Iron Man, Captain America en Thor-films (misschien zelfs ook Hulk als die meedoet).quote:Op woensdag 21 april 2010 14:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mag hopen van niet.
Fury gaat hier een grote rol in spelen aangezien hij de leider wordt van dat team.
Waar zie je bij Capt, America staan dat het een sequel is?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het zijn gewoon dezelfde personages in dezelfde wereld binnen dezelfde franchise. Avengers staat op IMDb ook als sequel bij Iron Man en Captain America. Als hij zelf had gewild, dan had Favreau waarschijnlijk ook gewoon deze film geregisseerd. Volgens mij gaat men in deze film ook gewoon verwijzen naar gebeurtenissen in de Iron Man, Captain America en Thor-films (misschien zelfs ook Hulk als die meedoet).
Zolang Hawkeye maar meedoet. En Ant-Man (of Giant-Man, Goliath, Yellowjacket of hoe hij die dag ook heet) en Wasp.
Ja ok, maar dat wil niet zeggen dat het meteen een sequel is.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0458339/movieconnections
hell yeahquote:Op woensdag 21 april 2010 14:30 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan zijn er 2 dingen in ieder geval goed vertegenwoordigd in de film
Ligt er aan welke ze gebruiken.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef Komakie het volgende:
Ik snap die ant man niet zo goed. Lijkt me een beetje een saai karakter....
Is juist het meest fascinerende personage van allemaal. Lees je anders eens wat in op wiki of zo.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef Komakie het volgende:
Het hoeft dan ook niet echt Ant-Man te zijn die meedoet, zolang het maar Henry Pym is en die is wel interessant (met zijn schizofrene neigingen). Die moet er gewoon inzitten zodat hij Ultron kan bouwen die dan in de 2e film de bad guy is en daarna zelf de coolste Avenger ooit bouwt, namelijk Visionquote:Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef Komakie het volgende:
Dat hebben ze 12 jaar geleden al eens gedaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:01 schreef Bellatrix het volgende:
O ik dacht een remake van die serie. Thank god.
Dit heeft toch niets te maken met Marvelquote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat hebben ze 12 jaar geleden al eens gedaan.
Ik word moe van je.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dit heeft toch niets te maken met Marvel
Zover ik weet is Batman van DC en niet van Marvel.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:47 schreef Komakie het volgende:
Damn het wordt wel weer ingewikkeld zo.
Ik ben niet zo'n grote Marvel fan. Sterker nog, eigenlijk is Batman de enige die ik nog echt een beetje volg en dat is al veel omvattend. Inclusief de comics bedoel ik.
Ik vind het altijd wel leuk om bij een film me een beetje in te lezen bij de karakters. Sommige zijn dan wel vet. Iron Man is wel cool, maar Hulk vind ik bijvoorbeeld weer geen hol aan. Net als Spiderman. Ik denk dat het in mijn geval is, hoe echter de held, hoe beter
Mja weet ik. Ik bedoelde ook eigenlijk het enige comic karakter. Beetje onduidelijk neer gezetquote:Op donderdag 22 april 2010 11:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zover ik weet is Batman van DC en niet van Marvel.
Oja, die was er ook nog.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat hebben ze 12 jaar geleden al eens gedaan.
Ja dat is mogelijk. Check www.comicasa.nlquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Komakie het volgende:
Ik heb het ook al gevraagd in het Batman topic maar toch hier ook maar even.
Weet iemand of je een abonnement kunt nemen op Amerikaanse comics? Dus dat je ze automatisch thuis gestuurd krijgt elke maand (tenminste, elke maand komt er een Batman uit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zou een iron man en thor vs the hulk gevecht kunnen brengen![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef luffyd het volgende:Voorspelbaar maar wel gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zou een iron man en thor vs the hulk gevecht kunnen brengen![]()
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Volgens mij ben je dan de enigequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:07 schreef Lucky8 het volgende:
Jammer.... ik las de titel, en hoopte op een nieuw John Steed en Emma Peel (of Purdey).
Ach... komt met de leeftijd denk ik. Mocht ik vroeger (toen de TV's nog op kolen gestookt werden) voor opblijven.quote:
Je bent niet de enige, maar ik denk dat die eerdere posts gedelete zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:39 schreef Lucky8 het volgende:
[..]
Ach... komt met de leeftijd denk ik. Mocht ik vroeger (toen de TV's nog op kolen gestookt werden) voor opblijven.
Dat kun je doen bij de publishers zelf (althans, ik heb het eens met DC gedaan, hier) of bij je lokale comicboer. Alleen in dat laatste geval moet je ze zelf ophalen bij de winkel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Komakie het volgende:
Ik heb het ook al gevraagd in het Batman topic maar toch hier ook maar even.
Weet iemand of je een abonnement kunt nemen op Amerikaanse comics? Dus dat je ze automatisch thuis gestuurd krijgt elke maand (tenminste, elke maand komt er een Batman uit)
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarschijnlijk geen Norton in The Avengers.
De Hulk zou wel degelijk meedoen, maar volgens de geruchten zou de rol van de Bruce Banner-helft zo klein zijn dat ze daar het loon van Norton niet voor overhebben.
Helaas: http://www.spinoffonline.(...)-wont-be-an-avenger/quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoop dat de geruchten er naast zitten in dit geval.
quote:Op maandag 12 juli 2010 19:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind Bruce Banner niet echt nodig, alleen de Hulk zou ook wel volstaan.
Nou ja, zelfs de Hulk is niet echt nodig, die is anderhalf nummer een Avenger geweesten heeft ook totaal geen band met het hele team.
Nah, in #1 werd hij lid en in #2 was hij weg om niet meer terug te keren (uiteraard nog wel een als guest star, maar niet meer als lid).quote:Op maandag 12 juli 2010 19:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het is toch een haat/liefde verhouding?
Dan zit hij er wel in en zo weer niet?
Ja, ik dacht al wel dat je daarop doelde. Misschien kan ze een kleine cameo krijgenquote:Op maandag 12 juli 2010 21:37 schreef Marble het volgende:
Joss schrijft altijd een rol voor Amy dus wie moet ze volgens jou dan spelen?
Heb jij in een grot geleefd de afgelopen weken? Die man moet tegenwoordig geld toegeven om aan rollen te komen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:59 schreef Komakie het volgende:
Mel Gibson vraagt aan salaris net zo veel als de rest van de cast bij elkaar gok ik
Defenders was ook lastig om goede verhalen voor te schrijven die niet neerkomen op "Dr. Strange lost het wel even op".quote:Op maandag 12 juli 2010 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het enige groepje waar Hulk echt serieus lid van was, was van de niet al te interessante Defenders.
Vond haar in The Sentinel toch niet onaardig. Daarnaast was Wasp natuurlijk niet direkt de meest vrijgevochten vrouwenrol in eerste instantie in de comics (alhoewel ze dat vast wel iets zullen updaten).quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:37 schreef Deceit het volgende:
Aja, misschien schuilt er in Eva Longoria wel iets leuks.. nu denk je meteen aan desp. housewives, maar ze zal vast wel beter kunnen
Misschien omdat hij wel zo duur is? En een slechte reputatie heeft op dit moment als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Heb jij in een grot geleefd de afgelopen weken? Die man moet tegenwoordig geld toegeven om aan rollen te komen.
Zeker met Whedon als regisseur...quote:Op donderdag 15 juli 2010 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarnaast was Wasp natuurlijk niet direkt de meest vrijgevochten vrouwenrol in eerste instantie in de comics (alhoewel ze dat vast wel iets zullen updaten).
Als Whedon ook mee mag schrijven overleeft het huwelijk van de familie Pym de eerste film nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |