Wat is het probleem? Hij is toch een goede acteur?? Waar ik me zorgen over maak of er een "No hold barred" gevecht tussen The hulk en Thor komt.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:13 schreef Netsplitter het volgende:
Mijn god....
[ afbeelding ]
Hij als Banner.
Ik denk dat er 1 tof gaat zijn en 1 gaat floppen (artistiek dan, commercieel zal 't bij beiden wel goedkomen).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef japzooi het volgende:
Eesrt maar eens zien hoe Thor en Cap 't gaan doen....
50% score, daar zou ik tevreden mee zijn, denk ik....quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat er 1 tof gaat zijn en 1 gaat floppen (artistiek dan, commercieel zal 't bij beiden wel goedkomen).
Ik denk dat de verwachtingen rond Capt. America zeer hoog gespannen zullen zijn waardoor deze zeer goed moet zijn wil die goede kritieken krijgen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat er 1 tof gaat zijn en 1 gaat floppen (artistiek dan, commercieel zal 't bij beiden wel goedkomen).
Mwah niet helemaal waar, Ik had zelf niets met Buffy de Vampire Slayer maar iedereen was er altijd lyrisch over.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
En alles wat Whedon doet, slaat meestal enkel aan bij een kleine groep, die sowieso alles wat Whedon doet automatisch fantastisch vindt.
Joss Whedon.... Dan moet ik altijd aan The Big Bang Theory denkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:51 schreef luffyd het volgende:
So The Avengers is really happening, and Marvel’s hopefully mighty team–up movie now has a start date: Superhero Hype got info that says The Avengers will shoot in February 2011. We don’t know how long the Joss Whedon-directed project will be before cameras, nor exactly where it is shooting. (LA most likely.)
We do know the cast: Robert Downey Jr. as Iron Man, Chris Evans as Captain America, Chris Hemsworth as Thor, Jeremy Renner as Hawkeye, Samuel L. Jackson as Nick Fury, Mark Ruffalo as Hulk, Scarlett Johansson as Black Widow and Clark Gregg as Agent Phil Coulson.
Read more: The Avengers: The Real Movie Gets a Start Date While a Fan-Made Trailer Teases the ’50s Version that Never Was | /Film http://www.slashfilm.com/(...)r-was/#ixzz0wELcy7IS
Wie???quote:
Een nietszeggend edoch lekker wijf.quote:
Could be worse.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Een nietszeggend edoch lekker wijf.
Ah ok.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, hij deed wel mee in Avengers #1 als reden waarom ze samen kwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
9 mogelijke filmsquote:Cobie Smulders in talks for 'Avengers'
Marvel Studios has decided to recruit Cobie Smulders for "The Avengers," the actioner that will team up superheroes Iron Man, Thor, Captain America, the Hulk and Hawkeye for summer 2012.
Smulders, best known as a regular on CBS' comedy "How I Met Your Mother," is wrapping up a deal to star in the pic that Joss Whedon is writing and starts helming sometime in April, while "Mother" is on hiatus.
Disney releases "The Avengers" on May 4, 2012.
Robert Downey Jr., Chris Hemsworth, Chris Evans, Mark Ruffalo, Jeremy Renner, Scarlett Johansson and Samuel L. Jackson are the leads in the ensemble.
Smulder's deal would integrate her S.H.I.E.L.D agent character in nine films, as is typical for actors landing roles in Marvel's pics. Character would work closely with Jackson's Nick Fury, and eventually becomes the head of the espionage and law enforcement group.
Pic would mark Smulder's first major film outing. She had once been considered for Whedon's adapation of "Wonder Woman" at Warner Bros.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef japzooi het volgende:
'Teaser'
Eesrt maar eens zien hoe Thor en Cap 't gaan doen....
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
50% score, daar zou ik tevreden mee zijn, denk ik....
Leuk om terug te lezen dat er afgelopen jaar nog best wat twijfel was rondom Thor (zeker ook bij mij).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk dat de verwachtingen rond Capt. America zeer hoog gespannen zullen zijn waardoor deze zeer goed moet zijn wil die goede kritieken krijgen.
Ik denk dat Thor dat wat minder heeft.
| 1 2 3 4 5 6 7 | Production Budget: $150 million Total gross as of May. 30, 2011: Domestic: $162,375,000 39.4% Foreign: $249,510,315 60,6% ---------------------------------------- =Worldwide: $411,885,315 |
Zie ook Goede startpositie voor Thor en Eerste details van Thor-vervolg bekendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Leuk om terug te lezen dat er afgelopen jaar nog best wat twijfel was rondom Thor (zeker ook bij mij).
Maar gelukkig kunnen we inmiddels concluderen dat Thor het bovenverwachting heeft gedaan,
zowel op het gebied van opbrengst als filmkritieken.
De tekenfilms kijken is op zich ook wel voldoendequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vraag me af hoeveel nieuwe fans deze saga met prequels oplevert. Zouden nu ook meer mensen comics kopen. En hoeveel mensen die naar Thor gaan zouden weten dat hij ook in Avengers terug komt?
Nou sorry, maar je hoort mij niet klagen als hij Christina Hendricks cast:quote:Op woensdag 14 april 2010 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar hij cast altijd zo ongelooflijk slecht (met uitzondering van af en toe een Boreanaz of een Fillion). Nu hebben we wel het voordeel dat een groot deel van de cast hem sowieso al wordt opgedrongen zonder dat hij er veel over te vertellen heeft, maar straks zie je weer dat hij één van zijn buitengewoon matige fetisj-actrices cast als Wasp.
Ik denk dat je trouwens nog anderhalf jaar kan wachten op een eerste teaser.
Is Spider-man ooit niet van Marvel geweest? ik snap je niet helemaalquote:Op maandag 25 juli 2011 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit spider-man er ook in ? Heel die reboot is toch zo dat hij weer onder de rechten van Marvel valt ?
Door de vorige films zijm de rechten toch in handen van Sony?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..
Is Spider-man ooit niet van Marvel geweest? ik snap je niet helemaal
is de nieuwe spidey ook van sony?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:26 schreef Tokus het volgende:
Ik gok dat Sony nog altijd die rechten heeft (en ze niet zomaar kwijt wil)
Over welke comics heb je het?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:06 schreef Tokus het volgende:
mooie poster, zo lijkt hij tenminste op de Hulk uit de comics.
de gemiddelde Hulk comic.quote:
Doet me denken aan het logo van de Fantastic Four.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:34 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
goh, deze keer eens niet een compleet nieuw logo, maar daadwerkelijk een die lijkt op die uit de comics.
Er zijn al 4 karakters uitgediept (+ scarlett en nog wat randlui). Dan is Hawk-eye wel een prima simpel karakter. Over Namor en Black Panther kun je zo weer een franchise maken...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister de teaser gezien erg gaaf.
Maar ik blijf het jammer vinden van Hawkeye mee doet. Hij is toch niets meer dan een keer met een pijl en boog en een grote bek. Ik had liever Namor of de Black Panter dan gezien .
Dat is best interessant, maar niet in een marvel action hero filmquote:Tevens vind ik het jammer dat er niet eerst een Captain America 2 komt waar hij kan wennen aan onze tijd . Misschien maken ze daar ruimte voor in Avengers anders ben ik bang dat hij gelijk voor de leeuwen gegooid wordt, Terwijl ik het juist wel een interessant verhaal vind om te zien wat het met iemand doet die opeens 60 jaar later wakker wordt in een totaal nieuwe wereld.
Banner wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:37 schreef Bisamrat het volgende:
De trailer belooft veel goeds, alleen jammer dat de Hulk nergens in de trailer zat :0
Qua rechten hoort Namor ook gewoon bij de Fantastic Four.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Er zijn al 4 karakters uitgediept (+ scarlett en nog wat randlui). Dan is Hawk-eye wel een prima simpel karakter. Over Namor en Black Panther kun je zo weer een franchise maken...
Ik heb Edward Fucking Norton nergens gezien hoor. Eric Bana trouwens ook niet.quote:
Bruce Banner wordt in The Avengers gespeeld door Mark Ruffalo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb Edward Fucking Norton nergens gezien hoor. Eric Bana trouwens ook niet.
Als ze de comics volgen, hoort dat ook wel bij de verhaallijn. Maar ja, daar heeft Black Widow ondertussen al onder het halve Marvel-universum gelegen.quote:Op zondag 4 september 2011 18:47 schreef One_conundrum het volgende:
Renner lijkt haar ook wel een paar keer te checken
nou, daarom dus.quote:Op maandag 5 september 2011 19:12 schreef Deceit het volgende:
kan iem mij uitleggen waarom thor in the avengers zit, aangezien hij echte superhelden powers heeft en een god is. voor jullie waarschijnlijk een domme vraag, maar ik vroeg me dit af en google wil niet meewerken
Waarom zou daar onderscheid in moeten zijn dan? In de comics zijn er wel meer Avengers met aangeboren krachten. Enkele mutants bijvoorbeeld.quote:Op maandag 5 september 2011 19:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja maar elke avenger heeft geen 'echte' powers, bij hun is het niet aangeboren, bij Thor wel
Iron man is geweldig, deel 2 stukken minder en Thor is middelmatig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef Komakie het volgende:
Als hij dezelfde kwaliteit heeft als Iron Man zie ik het wel zitten en Thor svhijnt ook wel aardig te zijn. Alleen zelf nog niet gezien. Captain America trouwens ook niet. Loop ff w achter
Gruwelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.iwatchstuff.co(...)roes-unite-for-r.php
Veeeeeeeet. Mooie beelden, en niets van het verhaal. Precies hoe een trailer moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Ik heb een redelijk vertrouwen in Joss Whedonquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:36 schreef Komakie het volgende:
Als hij dezelfde kwaliteit heeft als Iron Man zie ik het wel zitten en Thor svhijnt ook wel aardig te zijn. Alleen zelf nog niet gezien. Captain America trouwens ook niet. Loop ff w achter
Iemand moet het doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk vertrouwen in Joss Whedon
Het is de Arwen van de Avengers? Erin gepropt zodat er maar een paar vrouwenrollen in zitten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vond het al met Iron Man 2 en dat gevoel bekruipt me nu weer, ik vind die Black Widow echt niks toevoegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |