is de nieuwe spidey ook van sony?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:26 schreef Tokus het volgende:
Ik gok dat Sony nog altijd die rechten heeft (en ze niet zomaar kwijt wil)
Over welke comics heb je het?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:06 schreef Tokus het volgende:
mooie poster, zo lijkt hij tenminste op de Hulk uit de comics.
de gemiddelde Hulk comic.quote:
Doet me denken aan het logo van de Fantastic Four.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 09:34 schreef Tokus het volgende:
[ afbeelding ]
goh, deze keer eens niet een compleet nieuw logo, maar daadwerkelijk een die lijkt op die uit de comics.
Er zijn al 4 karakters uitgediept (+ scarlett en nog wat randlui). Dan is Hawk-eye wel een prima simpel karakter. Over Namor en Black Panther kun je zo weer een franchise maken...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gister de teaser gezien erg gaaf.
Maar ik blijf het jammer vinden van Hawkeye mee doet. Hij is toch niets meer dan een keer met een pijl en boog en een grote bek. Ik had liever Namor of de Black Panter dan gezien .
Dat is best interessant, maar niet in een marvel action hero filmquote:Tevens vind ik het jammer dat er niet eerst een Captain America 2 komt waar hij kan wennen aan onze tijd . Misschien maken ze daar ruimte voor in Avengers anders ben ik bang dat hij gelijk voor de leeuwen gegooid wordt, Terwijl ik het juist wel een interessant verhaal vind om te zien wat het met iemand doet die opeens 60 jaar later wakker wordt in een totaal nieuwe wereld.
Banner wel.quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:37 schreef Bisamrat het volgende:
De trailer belooft veel goeds, alleen jammer dat de Hulk nergens in de trailer zat :0
Qua rechten hoort Namor ook gewoon bij de Fantastic Four.quote:Op maandag 1 augustus 2011 16:13 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Er zijn al 4 karakters uitgediept (+ scarlett en nog wat randlui). Dan is Hawk-eye wel een prima simpel karakter. Over Namor en Black Panther kun je zo weer een franchise maken...
Ik heb Edward Fucking Norton nergens gezien hoor. Eric Bana trouwens ook niet.quote:
Bruce Banner wordt in The Avengers gespeeld door Mark Ruffalo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb Edward Fucking Norton nergens gezien hoor. Eric Bana trouwens ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |