Ah ok.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou, hij deed wel mee in Avengers #1 als reden waarom ze samen kwamen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
9 mogelijke filmsquote:Cobie Smulders in talks for 'Avengers'
Marvel Studios has decided to recruit Cobie Smulders for "The Avengers," the actioner that will team up superheroes Iron Man, Thor, Captain America, the Hulk and Hawkeye for summer 2012.
Smulders, best known as a regular on CBS' comedy "How I Met Your Mother," is wrapping up a deal to star in the pic that Joss Whedon is writing and starts helming sometime in April, while "Mother" is on hiatus.
Disney releases "The Avengers" on May 4, 2012.
Robert Downey Jr., Chris Hemsworth, Chris Evans, Mark Ruffalo, Jeremy Renner, Scarlett Johansson and Samuel L. Jackson are the leads in the ensemble.
Smulder's deal would integrate her S.H.I.E.L.D agent character in nine films, as is typical for actors landing roles in Marvel's pics. Character would work closely with Jackson's Nick Fury, and eventually becomes the head of the espionage and law enforcement group.
Pic would mark Smulder's first major film outing. She had once been considered for Whedon's adapation of "Wonder Woman" at Warner Bros.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef japzooi het volgende:
'Teaser'
Eesrt maar eens zien hoe Thor en Cap 't gaan doen....
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat er 1 tof gaat zijn en 1 gaat floppen (artistiek dan, commercieel zal 't bij beiden wel goedkomen).
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
50% score, daar zou ik tevreden mee zijn, denk ik....
Leuk om terug te lezen dat er afgelopen jaar nog best wat twijfel was rondom Thor (zeker ook bij mij).quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk dat de verwachtingen rond Capt. America zeer hoog gespannen zullen zijn waardoor deze zeer goed moet zijn wil die goede kritieken krijgen.
Ik denk dat Thor dat wat minder heeft.
| 1 2 3 4 5 6 7 | Production Budget: $150 million Total gross as of May. 30, 2011: Domestic: $162,375,000 39.4% Foreign: $249,510,315 60,6% ---------------------------------------- =Worldwide: $411,885,315 |
Zie ook Goede startpositie voor Thor en Eerste details van Thor-vervolg bekendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Leuk om terug te lezen dat er afgelopen jaar nog best wat twijfel was rondom Thor (zeker ook bij mij).
Maar gelukkig kunnen we inmiddels concluderen dat Thor het bovenverwachting heeft gedaan,
zowel op het gebied van opbrengst als filmkritieken.
De tekenfilms kijken is op zich ook wel voldoendequote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:50 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vraag me af hoeveel nieuwe fans deze saga met prequels oplevert. Zouden nu ook meer mensen comics kopen. En hoeveel mensen die naar Thor gaan zouden weten dat hij ook in Avengers terug komt?
Nou sorry, maar je hoort mij niet klagen als hij Christina Hendricks cast:quote:Op woensdag 14 april 2010 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar hij cast altijd zo ongelooflijk slecht (met uitzondering van af en toe een Boreanaz of een Fillion). Nu hebben we wel het voordeel dat een groot deel van de cast hem sowieso al wordt opgedrongen zonder dat hij er veel over te vertellen heeft, maar straks zie je weer dat hij één van zijn buitengewoon matige fetisj-actrices cast als Wasp.
Ik denk dat je trouwens nog anderhalf jaar kan wachten op een eerste teaser.
Is Spider-man ooit niet van Marvel geweest? ik snap je niet helemaalquote:Op maandag 25 juli 2011 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit spider-man er ook in ? Heel die reboot is toch zo dat hij weer onder de rechten van Marvel valt ?
Door de vorige films zijm de rechten toch in handen van Sony?quote:Op maandag 25 juli 2011 15:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..
Is Spider-man ooit niet van Marvel geweest? ik snap je niet helemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |