quote:Op zondag 4 april 2010 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra,
Jij mag het fort bewaken vannacht?
Die garantie krijg je niet van me.quote:Op zondag 4 april 2010 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's mooi, kunnen wij weer veilig gaan slapen
quote:
Een aparte combinatie!quote:Op maandag 5 april 2010 01:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:Thee met een cognacje er naast blijkt best een aardige combi te zijn
. Waarom heb ik dat gedronken? Ik was op een verjaardagsfeestje en liet andere mensen uitkiezen wat ik als volgende zou drinken
Nope, het was in een café dus als er iemand al sigaren had gehad had ik naar het rookhok moeten verhuizenquote:Op maandag 5 april 2010 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een aparte combinatie!![]()
Maar toch wel met een goede sigaar?
quote:Op maandag 5 april 2010 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit ondertussen de jonge gasten hier wat "muziek les" te geven. Ze hadden nog nooit iets van KLF geluisterd.
ik ook nietquote:Op maandag 5 april 2010 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit ondertussen de jonge gasten hier wat "muziek les" te geven. Ze hadden nog nooit iets van KLF geluisterd.
Dit is tot nu toe wel de favoriet van de jongens.quote:
quote:
vind ze niet zo heel super eikquote:Op maandag 5 april 2010 02:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je heel wat "schade" in te halen.
We hebben 'm net aan staan.quote:Op maandag 5 april 2010 02:19 schreef lubje25 het volgende:
last train to trancentral is ook te gek trouwens
Met Tammy Winette.quote:Op maandag 5 april 2010 02:19 schreef lubje25 het volgende:
Ik ken alleen een paar singles trouwens. Misschien wel van hetzelfde album allemaal. Met dat ohohoh moemoeland bedoelde ik natuurlijk Justified & Ancient
Straks als ik thuis ben maar een kijken of ik de 12" platen kan vinden.quote:Op maandag 5 april 2010 02:23 schreef lubje25 het volgende:
creme de la creme van de eurodance/house, eigenlijk de voorloper ervan
Graag gedaan!quote:Op maandag 5 april 2010 02:37 schreef lubje25 het volgende:
nu al een half uur KLF aan t luisteren, ondertussen spoken er allerlei andere juweeltjes door mijn hoofd van die tijd en net iets later.
dank je cobra
Is dat een soort beertender?quote:Op maandag 5 april 2010 02:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
En de KLF is hier populair aan het worden. Een van de jongens heeft net een maat van 'm, die hier bij de brandweer werkt, uit het nest gebeld dat ie moest komen luisteren. Er staat hier dus nu een crashtender voor de deur en we zitten samen met wat brandweer collega's te luisteren.
quote:
en daarmee rijden ze gewoon over de basisquote:Op maandag 5 april 2010 02:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
En de KLF is hier populair aan het worden. Een van de jongens heeft net een maat van 'm, die hier bij de brandweer werkt, uit het nest gebeld dat ie moest komen luisteren. Er staat hier dus nu een crashtender voor de deur en we zitten samen met wat brandweer collega's te luisteren.
quote:Op maandag 5 april 2010 02:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en daarmee rijden ze gewoon over de basis
De (vrijwillige) brandweermannen die ik ken lusten allemaal wel een sapje. 20:14 brandmelding, vals alarm 20:37 heren terug op de kazerne. 03:14 lampen nog aan in de kantine van de brandweer. Met bijbehorende muzikale begeleiding, bij voorkeur Hazes, en meerdere fietsen voor de deurquote:Op maandag 5 april 2010 02:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Met een hele grote voorraad bier aan boord.
[ afbeelding ]
quote:
Hier zijn het allemaal beroeps. Maar ook die houden, net als wij, wel van een feestje. Regelmatig houden we samen met de brandweer en de verkeersleiding een feestje bij hun voor de kazerne. Paar fustjes bier en de BBQ.quote:Op maandag 5 april 2010 02:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
De (vrijwillige) brandweermannen die ik ken lusten allemaal wel een sapje. 20:14 brandmelding, vals alarm 20:37 heren terug op de kazerne. 03:14 lampen nog aan in de kantine van de brandweer. Met bijbehorende muzikale begeleiding, bij voorkeur Hazes, en meerdere fietsen voor de deur
Ze kregen hier ruzie met het bestuur of zo. Bijna de hele vrijwillige brandweer is nu een roeiploeg. Ze trainen vaakquote:Op maandag 5 april 2010 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier zijn het allemaal beroeps. Maar ook die houden, net als wij, wel van een feestje. Regelmatig houden we samen met de brandweer en de verkeersleiding een feestje bij hun voor de kazerne. Paar fustjes bier en de BBQ.
Alleen jammer dat de dienstdoende ploeg dan niets mag drinken.
Het ging hier ook goed hoor, alleen na de afhandeling van de melding dronken ze er een paar.quote:Op maandag 5 april 2010 03:16 schreef Cobra4 het volgende:
Bij ons is het allemaal wel goed te doen. Als wij zo'n feest hebben gehad laten we ons gewoon wegbrengen door het dienstdoende bewakings peloton. Het enige wat we dan de volgende dag moeten doen is eventuele schade vergoeden.
[stegemanmodus]quote:Op maandag 5 april 2010 03:16 schreef Cobra4 het volgende:
Bij ons is het allemaal wel goed te doen. Als wij zo'n feest hebben gehad laten we ons gewoon wegbrengen door het dienstdoende bewakings peloton. Het enige wat we dan de volgende dag moeten doen is eventuele schade vergoeden.
Tuurlijk kan dat. We helpen elkaar altijd.quote:Op maandag 5 april 2010 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[stegemanmodus]
Dat dit kan in nederland![]()
[/stegemanmodus]
Stegeman is toch gewoon heel aardige worst?quote:Op maandag 5 april 2010 03:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. We helpen elkaar altijd.
Goed te pruimen.quote:Op maandag 5 april 2010 03:39 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Stegeman is toch gewoon heel aardige worst?
quote:Op maandag 5 april 2010 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
KLF blijft idd lekkere muziek
Geen problemen met vastlopers hier, maar er zijn wel veel kijkers nar dat filmpje...quote:Op maandag 5 april 2010 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
hmm hij loopt bij mij steeds vast.
Klaar met werken Cobra?
quote:
Is het eindelijk mooi weer, moet je je nest weer in.quote:Op maandag 5 april 2010 10:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Nog even een film kijken en dan snurken.
Mooi weer!? Sneeuwt het dan weer?quote:Op maandag 5 april 2010 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het eindelijk mooi weer, moet je je nest weer in.
Ook zonde...
Nog een keer!!quote:Op maandag 5 april 2010 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zonnetje lacht, de lucht is blauw.
Teletubbies, kom maar gauw.
Nou nou, poe poe...1 huisquote:De beving verwoestte zeker een huis en een parkeergarage. Een onbekend aantal gebouwen raakte beschadigd, aldus lokale autoriteiten.
weer een nieuwe variant. Alleen al vanwege deze scene is der Untergang een briljante film (Daarnaast is het helemaal een ontzettend goede film)quote:Op maandag 5 april 2010 10:43 schreef MadMaster het volgende:
Hoe WK-kandidaat Nederland een bekerfinale organiseert...
![]()
Doe dat dan ook een keer.quote:Op maandag 5 april 2010 12:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb Der Untergang nog nooit gezien, maar varianten met die scene al verscheidene malen. Elke keer denk ik dan 'oh ja die moet ik nog zien'
Ik vermoed dat die film over een maand wel op tv isquote:
Voor of na Schindlers list?quote:Op maandag 5 april 2010 13:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die film over een maand wel op tv is
Ik heb altijd gedacht dat ze een typo bij de titel van die film hadden gemaakt...quote:Op maandag 5 april 2010 13:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat me in Schindlers list altijd wel opvalt is dat er geen enkele lift of roltrap in voorkomt. Is hij dat pas na de oorlog gaan doen?
Was dat niet bij 'Knoop in je Zakmes'?...quote:Op maandag 5 april 2010 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
In "Het zakmes" werd er net beweerd dat Almere de hoofdstad is van Flevoland
Heb de kaartjes ook vanmiddag pas gekregen, maar heb geen interesse/geen tijd...quote:Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel interesse, helaas geen tijd.
Als ik het een dag eerder had geweten was het gelukt. Helaas.
Gaat het niet lukken om zelf te gaan?
Ik doe liever ingrijpen en afmakenquote:
Speciaal voor jou dan: Semi0n.quote:Op maandag 5 april 2010 21:04 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 ook geen behoefte heeft aan volkszangers die opeens een cultstatus verkrijgen. Moet het hebben van obscure artiesten waarvan bijna niemand gehoord heeft...
Precies.... dat vond deze jongen ook niet normaal. Die vrouw heeft hem dus ook niet uit magazijn gepakt, maar van de balie... en dat mag/kan absoluut niet volgens hem.quote:Op maandag 5 april 2010 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Mooi dat je die DSi hebt om kunnen ruilen.
Ook al is dat ding maar 1 of dagen gebruikt, om hem als nieuw te verkopen is asociaal...
Op Sidder.nl?quote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies.... dat vond deze jongen ook niet normaal. Die vrouw heeft hem dus ook niet uit magazijn gepakt, maar van de balie... en dat mag/kan absoluut niet volgens hem.
Nu nog die R4i kaart.. ik heb op die site gekeken, maar ze vragen nogal veel verzendkosten...
Sash?quote:Op maandag 5 april 2010 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
De stem klinkt een beetje als van Sash.
En dat afgezet tegen een gemiddeld spelletje van zo'n 30 Euri's...quote:Op maandag 5 april 2010 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
yeps.. ze versturen aangetekend... dus er komt ¤ 6,95 bij.
En nu moeten wij gaan gokken?quote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef EauDeToilette het volgende:
Nee ik ben hier vaker geweest ,maar dan onder een andere gebruikersnaam
EDTceteraquote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef EauDeToilette het volgende:
Wie?quote:Op maandag 5 april 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
jayhawk/plasterk en stanley_climbfall zijn mijn gokjes.
ook gezien, blijft een leuke filmquote:Op maandag 5 april 2010 22:49 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren Wallace & Gromit - The Curse of the Were Rabbit gezien, was leuk
'O, het toilet' was het voorheen?quote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef EauDeToilette het volgende:
quote:
Eensquote:
Dat noemen ze simpelweg marketing...quote:Op maandag 5 april 2010 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind het schrijnend dat Apple-fanboys zich gek laten krijgen door Steve Jobs, terwijl de recentste producten bijna niets toevoegen.
Mensen die buiten in de rij gaan wachten om een gadget te kopen... daar zit ook wel een steekje bij los ja.quote:Op maandag 5 april 2010 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind het schrijnend dat Apple-fanboys zich gek laten krijgen door Steve Jobs, terwijl de recentste producten bijna niets toevoegen.
Die case van de G5 zou ik op zich wel willen kopen, mits er geen apple computer in zit maar ik er zelf mn eigen computer in kan bouwen. En dat gaat dus niet passen...quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat noemen ze simpelweg marketing...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 04:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm vast niemand aan het nachtbraken op maandag...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 04:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar ik vind jullie wel allemaal lief
zowaaar!quote:
Ik heb net mijn laatste nachtdienst gewerkt. Nu 2 dagen vrij, daarna wat voorbereidingen voor het reisje en zaterdag vertrek naar A.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
koffie, en veel
Had redelijk wat moeite met opstaan vanmorgen
quote:
A. = Afghanistanquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:11 schreef MadMaster het volgende:
A. = Amsterdam?
Dat mag je denken hoorquote:Op maandag 5 april 2010 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De meeste PC behuizingen zijn gewoon ronduit lelijk met al die lampjes en raampjes en shit(sorry etc)
Als alles goed gaat zijn we er binnen 12 uur.quote:
Op weg naar indonesiė vlogen we er overheen en het verbaasde me hoe snel je boven Afghanistan hangt...quote:
Daarom vroeg ik ook of er een verkooppunt zou zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij wilde daar kaarten gaan halen voor een concert?
Rock The Casbah, Rock the Casbah...
o.a. daar naartoequote:Op dinsdag 6 april 2010 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op weg naar indonesiė vlogen we er overheen en het verbaasde me hoe snel je boven Afghanistan hangt...
Ik dacht dat je daarom Amsterdam bedoelde.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook of er een verkooppunt zou zijn.
En The Clash is wel goed te doen.
Normaal let je er niet zo op waarboven je vliegt, maar toen zat NL er nog niet zo lang en dan valt valt het je meer op dan normaal...quote:
De vlucht met een passagierstoestel naar het overstap punt in een buurland van A. duurt net zo lang als de tactische vlucht om in A. te komen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's nog goed te doen. 12 uur. Ben wel eens langer onderweg geweest voor een paar dagen werk
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daarom Amsterdam bedoelde.
Had nog bijna 'Ja, graag, alvast bedankt' gezegd...
You got to dance, motherfuckers...quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:37 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb trouwens mijn 12" platen en LP's van de KLF gevonden. Die heb heb ik nu, incl het sentimentele gekraak en geruis, op staan.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
You got to dance, motherfuckers...
What Time Is Love...
Nee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:44 schreef MadMaster het volgende:
Je weet waar de ene helft van de KLF zijn zakken mee heeft gevuld?
Wacht even, klok en klepel...quote:
Dus dan kunnen de mensen kiezen tussen de kauwgom uitspugen of in hun jassen/tassen zoeken naar dat potje, de kauwgom verpakken en vervolgens opbergen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
Kauwgumpot met dubbele bodem Ik vind het best een goed idee
Er zijn natuurlijk altijd mensen die nooit tevreden zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus dan kunnen de mensen kiezen tussen de kauwgom uitspugen of in hun jassen/tassen zoeken naar dat potje, de kauwgom verpakken en vervolgens opbergen.
Ik gok dat het bij het uitspugen blijft.
Doe het dan eens een keer goed, dan ben je er klaar mee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd mensen die nooit tevreden zijn
Ik ben weer met m'n PvA bezig![]()
![]()
![]()
Het is dat ik weet wie het zegt andersquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe het dan eens een keer goed, dan ben je er klaar mee.
Dat Duitse gekaapte schip bevrijden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat? kleine bootjes lekschieten, de piraten een aai over de bol geven, snoepzakej mee en weer thuis afzetten.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wie het zegt anders![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
Mogguh.
Plus, als je gewoon zo blistertje hebt met tien vakjes kun je de kauwgom gewoon terugstoppen, zelfs is dat is voor de meesten al te veel moeite.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus dan kunnen de mensen kiezen tussen de kauwgom uitspugen of in hun jassen/tassen zoeken naar dat potje, de kauwgom verpakken en vervolgens opbergen.
Ik gok dat het bij het uitspugen blijft.
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laatste nachtdienst gewerkt. Nu 2 dagen vrij, daarna wat voorbereidingen voor het reisje en zaterdag vertrek naar A.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze zoeken nog vrijwilligers voor het opsporen van bermbommen...
Gezien de uitzending van Paul de Leeuw van afgelopen zaterdag zal de vrije plek wel door hem bezet zijn.quote:
Ik snap totaal niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien de uitzending van Paul de Leeuw van afgelopen zaterdag zal de vrije plek wel door hem bezet zijn.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze zoeken nog vrijwilligers voor het opsporen van bermbommen...
Hij had Stas Jack de Vries in de uitzending (de uitzending stond in het teken van de uitgezonden militairen) en daagde hem uit samen met hem een hindernisbaan te pakken. Jack stelde als tegenprestatie dat Paul dan ging optreden voor de troepen in Afghanistan. Beiden gingen accoord.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet waar je het over hebt
Bedoel je dat Paul is uitgezonden?(ja, heel flauw)
Jack de Vries nodigde PdL uit voor een tripje A.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet waar je het over hebt
Bedoel je dat Paul is uitgezonden?(ja, heel flauw)
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij had Stas Jack de Vries in de uitzending (de uitzending stond in het teken van de uitgezonden militairen) en daagde hem uit samen met hem een hindernisbaan te pakken. Jack stelde als tegenprestatie dat Paul dan ging optreden voor de troepen in Afghanistan. Beiden gingen accoord.
Nutteloos te zeggen dat Jack de race over de hindernisbaan makkelijk won.
Het was een leuke uitzending. Ze hadden een Alouette III van de KLu gebietst voor een rondvlucht, een YP408 om een McFlurry te gaan halen bij de McDrive, live verbinding met Kamp Holland en Deh Rawod en natuurlijk de hindernisbaan waar Jack een aantal maal kopje onderging in een stinkende sloot terwijl (watje) Paul over de hindernissen stapte.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk nooit meer maar ik heb het vroeger echt VAAK gekeken. Leuke shows vind ik. Een vriend van me werk er nu in de studio als manusje-van-alles. Wat een gekkenhuis daar af en toe
Was dat de vrachtwagen die door een blinde/slechtziende vrouw naar Belgiė is gereden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe die YP408
Vorige keer hadden ze een olifant begreep ik. De eigenaar vervoert dat beest gewoon in een vrachtwagen
Jammer dat ze het gezicht van de medewerker van McDonalds niet hebben gefilmd toen dat ding bij de praatpaal verscheen.quote:
Mijn zwager is jaren geleden al eens met een YP bij de McDrive langs geweest.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer dat ze het gezicht van de medewerker van McDonalds niet hebben gefilmd toen dat ding bij de praatpaal verscheen.
Ik ken dat gevoel. Ik ben eens met een M109 bier gaan halen in een Duits dorpje.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zwager is jaren geleden al eens met een YP bij de McDrive langs geweest.
Alleen kostte hem dat toen een paar dagen achter de wacht...
Toen ging ik net naar de basisschoolquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik meen dat het in/bij Den Bosch was destijds, een jaartje of 25 geleden.
Heeft het nieuws toen nog gehald, omdat ze nogal wat schade hadden aangericht bij de McDrive...
Broekie.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen ging ik net naar de basisschool
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel. Ik ben eens met een M109 bier gaan halen in een Duits dorpje.
Ik was net geboren waarschijnlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen ging ik net naar de basisschool
Stom van McD om de McDrive passend voor personen auto's te maken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik meen dat het in/bij Den Bosch was destijds, een jaartje of 25 geleden.
Heeft het nieuws toen nog gehald, omdat ze nogal wat schade hadden aangericht bij de McDrive...
Het bier niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..].
Kreeg je het ook gratis mee omdat ze dachten dat het een overval was?
quote:
Jammer. Ik heb zelf echt een top tijd gehad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Was nog in de tijd van de dienstplicht en mijn zwager is nu 2 jaar jonger dan ik.
Hij heeft z'n dienstplicht sowieso meer achter dan voor de schermen meegemaakt, hij vond het maar niks...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
Dit broekie gaat even keihard een uurtje van de zon genieten.
oefening baart kunstquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, vroeger ging 'Defend your castle' me toch een stuk makkelijker af
Ik had het ook wel naar mijn zin.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb zelf echt een top tijd gehad.
Als ik toen als beroeps had kunnen tekenen had ik het zeker gedaan.
Voor mij was het probleem dat er te weinig beroeps stoelen waren. Bijna alles was dpl.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het ook wel naar mijn zin.
Heb kort getwijfeld om bij te tekenen, maar dat reizen zag ik niet zo zitten...
Ga voor de verandering dan eens met je armen over elkaar zitten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef B.ertha het volgende:
Ik mag sinds 2 uur van de fysio niet meer met mijn benen over elkaar zitten en het is nu al schijtvervelend
S5?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben nog op keuring geweest. zou bij de laatste lichting dienstplichtigen gezeten hebben als ik nog op had moeten komen.
Waarom niet? Ik weet dat het slecht is voor de bloedsomloop en spataderen kan veroorzaken, maar zit ook vaak zoquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef B.ertha het volgende:
Ik mag sinds 2 uur van de fysio niet meer met mijn benen over elkaar zitten en het is nu al schijtvervelend
niet eensquote:
Ik heb rug/bekkenpijn en nu zegt ze dat ik me waarschijnlijk ooit heb verstapt of ben gevallen, waardoor een spiertje scheef zit. Met de benen over elkaar forceer je je bekken in een toestand die dat verergert..quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga voor de verandering dan eens met je armen over elkaar zitten.![]()
Maar euh!? Waarom niet?
What the hell betekend FRquote:Deelvraag 3 is kwantitatief en daarom dus FR in de vorm v/e gebruikersonderzoek. Hier vergeten: dataverzamelingstechniek, onderzoekspopulatie, steekproef (vorm+grootte).
Crap.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb rug/bekkenpijn en nu zegt ze dat ik me waarschijnlijk ooit heb verstapt of ben gevallen, waardoor een spiertje scheef zit. Met de benen over elkaar forceer je je bekken in een toestand die dat verergert..
De afkorting FR kan verwijzen naar:quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik had al gegoogeldDocenten die hun eigen afkortingen verzinnen
Waarbij FR in het laatste geval staat voor feyenoord rotterdam...quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom op Frankrijk, Federal Register en de Ajax fansite, als ik FR google
Ik denk dat ik em heb gevonden!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt me in de context nogal apart eerlijk gezegd. Maar goed, ik ben nergens meer zeker van* op dit moment
*puntje voor degene die de muziekverwijzing ziet
quote:
Ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan het met free listing te maken hebben?
Dus als het slecht weer is krijgt hij niets?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker Cobra. Het is heerlijk weer, als Lennon zo wakker is, ga ik even de stad om een cadeautje voor Peace te kopen. Die is komend weekend jarig...
Jawel, maar pas als Lennon wakker is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus als het slecht weer is krijgt hij niets?
Oh daar heb ik hier geen last van. Een klein beetje wind maar die was zo zacht dat toen ik met de wind mee liep, ik niets voelde. En dan is die zon al heetquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat wel een stevige wind.
Petje vergeten en het pas best fris op mijn bol...
Meneer wordt maar verwend...quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, weer terug... met cadeau 1, vandeweek nog op zoek naar cadeau 2.
Een setje André, Mary, Willeke, Willy en Nelis?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dat doet me eraan denken dat ik nog een cadeautje moet kopen voor iemand. Ik ben benieuwd wat ik ga kopen.
Het is een vrouw maar toevallig een die gek is op bierquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een setje André, Mary, Willeke, Willy en Nelis?
Een uitstekend biertje voor Tim dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Heb afgelopen weekend de André gedronken, maar ik vond het nogal zuur...
Ik ben meer van de bockbieren, wat zoeter dan gemiddeld dus...quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een uitstekend biertje voor Tim dus
Waar gaat je smaak naar uit?
Dan moet je de Mary hebbenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben meer van de bockbieren, wat zoeter dan gemiddeld dus...
Backbier vind ik te veel als 'bearback' klinken...quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je de Mary hebben
Oh en natuurlijk naar het Bockbierfestival
Er is ook een lente backbierfestival ergens.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Backbier vind ik te veel als 'bearback' klinken...![]()
En ik ga niet naar bierfestivals, aan de whisky heb ik al genoeg.
Af en toe probeer ik wel eens wat en dat vind ik voldoende...
Klinkt goed, eens zoeken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk
Wellicht voor jou leuk om een Hel en Verdoemenis o.i.d. van brouwerij de Molen te kopen, of een ander bier van ze. Op eikenhout gerijpt en volgens eigen zeggen 25 jaar houdbaar.
Eigenlijk zijn vrijwel alle bruine bieren een hele lange tijd te bewaren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klinkt goed, eens zoeken.
Chimay blauw is trouwens ook (ruim) 25 jaar houdbaar. Heb er ooit eentje van 25 jaar op, en ik leef nog
Probeer dat te onthouden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk
Wellicht voor jou leuk om een Hel en Verdoemenis o.i.d. van brouwerij de Molen te kopen, of een ander bier van ze. Op eikenhout gerijpt en volgens eigen zeggen 25 jaar houdbaar.
Er staat heel veel van de Molen in de bierwinkels tegenwoordig. Te veel. Ze draaien er zomaar 10 nieuwe soorten uit als het even moet. Niet leuk meer. En ik vraag me af of dat de kwaliteit ten goede komt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer dat te onthouden.
De Straffe Hendrick is overigens opgegaan afgelopen weekend en die was wel te doen...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb nog een aantal Westvleteren van een jaar of 6 over datum liggen
en een kruik Hertog Jan Grand Prestige die ver over datum is
Ik zie net dat ik vandaag had kunnen proberen WV 12 te reserverenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet niet hoeveel het waard is en daar ga ik waarschijnlijk nooit achterkomen
hoop alleen dat het lekker is
Jaquote:
Hel en Verdoemenis kan ik wel onthouden...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staat heel veel van de Molen in de bierwinkels tegenwoordig. Te veel. Ze draaien er zomaar 10 nieuwe soorten uit als het even moet. Niet leuk meer. En ik vraag me af of dat de kwaliteit ten goede komt.
Dus het kan zo zijn dat je denkt "ik moest iets van de Molen hebben" en dat je door de bomen het bos niet meer ziet
Ja, check ditquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vroeger kon je gewoon nog eens op de gok die knat oprijden en met een beetje mazzel was er een redelijke kans dat er bier was. Tegenwoordig moet je besteld hebben (zoals je net zelf al aangaf).
De hype die op internet gecreeerd is ja.quote:Volgens mij is het voor een hoop drinkers vooral de exlcusiviteit die het lekker maakt![]()
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hel en Verdoemenis kan ik wel onthouden...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zie net op de FedEx site dat mijn telefoon 5 minuten eerder bezorgd isGa hem o halen
Mijn andre heeft zelfmoord gepleegd
En welke telefoon heb je je aan gewaagd?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zie net op de FedEx site dat mijn telefoon 5 minuten eerder bezorgd isGa hem o halen
Mijn andre heeft zelfmoord gepleegd
Nopequote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En welke telefoon heb je je aan gewaagd?
oh ja. De telefoon heeft het nauwelijks meer dan een jaar uitgehouden en dreef me al maanden tot waanzin (vandaar dat ik, god zij geloofd en geprezen' twee weken geleden al mijn telefoonnumers in mijn computer heb opgeslagen)quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, check dit
http://www.sintsixtus.be/nl/brouwerijactueel.htm
[..]
De hype die op internet gecreeerd is ja.
Hm, misschien welquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een uitstekend biertje voor Tim dus
Waar gaat je smaak naar uit?
quote:
Bij de 'Zalm op een tartaar van vis' vind ik het een beetje raar dat ze niet melden wat voor vis die tartaar van is gemaaktquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Zit even te knutselen aan de website van de whiskyvereniging.
Volgende week staat het volgende whisky menu op het programma:
Amuse:
Zalm op een tartaar van vis.
Whisky: Glen Garioch
Een trio van eendenlever en Ribiolakaas.
Whisky: Clynelish Distillers Edition
Op de huid gebakken kabeljauw met venkel in Ricard, sinaasappel en beurre rouge.
Whisky: The Wild Geese
Gebakken Aberdeen Black Angus ossenhaas met een saus van salie.
Whisky: Highland Park 12 jaar
Een amuse van vieux gris kaas
Whisky: Talisker Distillers Edition
Creme brulee van bergamot, mousse van bloedsinaasappel en een sorbet van mineola.
Whisky: Macallan Fine Oak 12 jaar
Koffie met friandises
Er zijn nog een paar plekken beschikbaar.
Waarschijnlijk meerdere vissoorten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de 'Zalm op een tartaar van vis' vind ik het een beetje raar dat ze niet melden wat voor vis die tartaar van is gemaakt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |