quote:Op zondag 4 april 2010 22:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra,
Jij mag het fort bewaken vannacht?
Die garantie krijg je niet van me.quote:Op zondag 4 april 2010 23:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's mooi, kunnen wij weer veilig gaan slapen
quote:
Een aparte combinatie!quote:Op maandag 5 april 2010 01:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:Thee met een cognacje er naast blijkt best een aardige combi te zijn
. Waarom heb ik dat gedronken? Ik was op een verjaardagsfeestje en liet andere mensen uitkiezen wat ik als volgende zou drinken
Nope, het was in een café dus als er iemand al sigaren had gehad had ik naar het rookhok moeten verhuizenquote:Op maandag 5 april 2010 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een aparte combinatie!![]()
Maar toch wel met een goede sigaar?
quote:Op maandag 5 april 2010 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit ondertussen de jonge gasten hier wat "muziek les" te geven. Ze hadden nog nooit iets van KLF geluisterd.
ik ook nietquote:Op maandag 5 april 2010 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit ondertussen de jonge gasten hier wat "muziek les" te geven. Ze hadden nog nooit iets van KLF geluisterd.
Dit is tot nu toe wel de favoriet van de jongens.quote:
quote:
vind ze niet zo heel super eikquote:Op maandag 5 april 2010 02:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Dan heb je heel wat "schade" in te halen.
We hebben 'm net aan staan.quote:Op maandag 5 april 2010 02:19 schreef lubje25 het volgende:
last train to trancentral is ook te gek trouwens
Met Tammy Winette.quote:Op maandag 5 april 2010 02:19 schreef lubje25 het volgende:
Ik ken alleen een paar singles trouwens. Misschien wel van hetzelfde album allemaal. Met dat ohohoh moemoeland bedoelde ik natuurlijk Justified & Ancient
Straks als ik thuis ben maar een kijken of ik de 12" platen kan vinden.quote:Op maandag 5 april 2010 02:23 schreef lubje25 het volgende:
creme de la creme van de eurodance/house, eigenlijk de voorloper ervan
Graag gedaan!quote:Op maandag 5 april 2010 02:37 schreef lubje25 het volgende:
nu al een half uur KLF aan t luisteren, ondertussen spoken er allerlei andere juweeltjes door mijn hoofd van die tijd en net iets later.
dank je cobra
Is dat een soort beertender?quote:Op maandag 5 april 2010 02:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
En de KLF is hier populair aan het worden. Een van de jongens heeft net een maat van 'm, die hier bij de brandweer werkt, uit het nest gebeld dat ie moest komen luisteren. Er staat hier dus nu een crashtender voor de deur en we zitten samen met wat brandweer collega's te luisteren.
quote:
en daarmee rijden ze gewoon over de basisquote:Op maandag 5 april 2010 02:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
En de KLF is hier populair aan het worden. Een van de jongens heeft net een maat van 'm, die hier bij de brandweer werkt, uit het nest gebeld dat ie moest komen luisteren. Er staat hier dus nu een crashtender voor de deur en we zitten samen met wat brandweer collega's te luisteren.
quote:Op maandag 5 april 2010 02:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en daarmee rijden ze gewoon over de basis
De (vrijwillige) brandweermannen die ik ken lusten allemaal wel een sapje. 20:14 brandmelding, vals alarm 20:37 heren terug op de kazerne. 03:14 lampen nog aan in de kantine van de brandweer. Met bijbehorende muzikale begeleiding, bij voorkeur Hazes, en meerdere fietsen voor de deurquote:Op maandag 5 april 2010 02:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Met een hele grote voorraad bier aan boord.
[ afbeelding ]
quote:
Hier zijn het allemaal beroeps. Maar ook die houden, net als wij, wel van een feestje. Regelmatig houden we samen met de brandweer en de verkeersleiding een feestje bij hun voor de kazerne. Paar fustjes bier en de BBQ.quote:Op maandag 5 april 2010 02:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
De (vrijwillige) brandweermannen die ik ken lusten allemaal wel een sapje. 20:14 brandmelding, vals alarm 20:37 heren terug op de kazerne. 03:14 lampen nog aan in de kantine van de brandweer. Met bijbehorende muzikale begeleiding, bij voorkeur Hazes, en meerdere fietsen voor de deur
Ze kregen hier ruzie met het bestuur of zo. Bijna de hele vrijwillige brandweer is nu een roeiploeg. Ze trainen vaakquote:Op maandag 5 april 2010 03:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier zijn het allemaal beroeps. Maar ook die houden, net als wij, wel van een feestje. Regelmatig houden we samen met de brandweer en de verkeersleiding een feestje bij hun voor de kazerne. Paar fustjes bier en de BBQ.
Alleen jammer dat de dienstdoende ploeg dan niets mag drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |