Meneer wordt maar verwend...quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, weer terug... met cadeau 1, vandeweek nog op zoek naar cadeau 2.
Een setje André, Mary, Willeke, Willy en Nelis?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
Dat doet me eraan denken dat ik nog een cadeautje moet kopen voor iemand. Ik ben benieuwd wat ik ga kopen.
Het is een vrouw maar toevallig een die gek is op bierquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een setje André, Mary, Willeke, Willy en Nelis?
Een uitstekend biertje voor Tim dusquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:48 schreef MadMaster het volgende:
Heb afgelopen weekend de André gedronken, maar ik vond het nogal zuur...
Ik ben meer van de bockbieren, wat zoeter dan gemiddeld dus...quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een uitstekend biertje voor Tim dus
Waar gaat je smaak naar uit?
Dan moet je de Mary hebbenquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben meer van de bockbieren, wat zoeter dan gemiddeld dus...
Backbier vind ik te veel als 'bearback' klinken...quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je de Mary hebben
Oh en natuurlijk naar het Bockbierfestival
Er is ook een lente backbierfestival ergens.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Backbier vind ik te veel als 'bearback' klinken...![]()
En ik ga niet naar bierfestivals, aan de whisky heb ik al genoeg.
Af en toe probeer ik wel eens wat en dat vind ik voldoende...
Klinkt goed, eens zoeken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk
Wellicht voor jou leuk om een Hel en Verdoemenis o.i.d. van brouwerij de Molen te kopen, of een ander bier van ze. Op eikenhout gerijpt en volgens eigen zeggen 25 jaar houdbaar.
Eigenlijk zijn vrijwel alle bruine bieren een hele lange tijd te bewaren.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:20 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Klinkt goed, eens zoeken.
Chimay blauw is trouwens ook (ruim) 25 jaar houdbaar. Heb er ooit eentje van 25 jaar op, en ik leef nog
Probeer dat te onthouden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk
Wellicht voor jou leuk om een Hel en Verdoemenis o.i.d. van brouwerij de Molen te kopen, of een ander bier van ze. Op eikenhout gerijpt en volgens eigen zeggen 25 jaar houdbaar.
Er staat heel veel van de Molen in de bierwinkels tegenwoordig. Te veel. Ze draaien er zomaar 10 nieuwe soorten uit als het even moet. Niet leuk meer. En ik vraag me af of dat de kwaliteit ten goede komt.quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Probeer dat te onthouden.
De Straffe Hendrick is overigens opgegaan afgelopen weekend en die was wel te doen...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb nog een aantal Westvleteren van een jaar of 6 over datum liggen
en een kruik Hertog Jan Grand Prestige die ver over datum is
Ik zie net dat ik vandaag had kunnen proberen WV 12 te reserverenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet niet hoeveel het waard is en daar ga ik waarschijnlijk nooit achterkomen
hoop alleen dat het lekker is
Jaquote:
Hel en Verdoemenis kan ik wel onthouden...quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er staat heel veel van de Molen in de bierwinkels tegenwoordig. Te veel. Ze draaien er zomaar 10 nieuwe soorten uit als het even moet. Niet leuk meer. En ik vraag me af of dat de kwaliteit ten goede komt.
Dus het kan zo zijn dat je denkt "ik moest iets van de Molen hebben" en dat je door de bomen het bos niet meer ziet
Ja, check ditquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vroeger kon je gewoon nog eens op de gok die knat oprijden en met een beetje mazzel was er een redelijke kans dat er bier was. Tegenwoordig moet je besteld hebben (zoals je net zelf al aangaf).
De hype die op internet gecreeerd is ja.quote:Volgens mij is het voor een hoop drinkers vooral de exlcusiviteit die het lekker maakt![]()
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hel en Verdoemenis kan ik wel onthouden...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zie net op de FedEx site dat mijn telefoon 5 minuten eerder bezorgd isGa hem o halen
Mijn andre heeft zelfmoord gepleegd
En welke telefoon heb je je aan gewaagd?quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zie net op de FedEx site dat mijn telefoon 5 minuten eerder bezorgd isGa hem o halen
Mijn andre heeft zelfmoord gepleegd
Nopequote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En welke telefoon heb je je aan gewaagd?
oh ja. De telefoon heeft het nauwelijks meer dan een jaar uitgehouden en dreef me al maanden tot waanzin (vandaar dat ik, god zij geloofd en geprezen' twee weken geleden al mijn telefoonnumers in mijn computer heb opgeslagen)quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, check dit
http://www.sintsixtus.be/nl/brouwerijactueel.htm
[..]
De hype die op internet gecreeerd is ja.
Hm, misschien welquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een uitstekend biertje voor Tim dus
Waar gaat je smaak naar uit?
quote:
Bij de 'Zalm op een tartaar van vis' vind ik het een beetje raar dat ze niet melden wat voor vis die tartaar van is gemaaktquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Zit even te knutselen aan de website van de whiskyvereniging.
Volgende week staat het volgende whisky menu op het programma:
Amuse:
Zalm op een tartaar van vis.
Whisky: Glen Garioch
Een trio van eendenlever en Ribiolakaas.
Whisky: Clynelish Distillers Edition
Op de huid gebakken kabeljauw met venkel in Ricard, sinaasappel en beurre rouge.
Whisky: The Wild Geese
Gebakken Aberdeen Black Angus ossenhaas met een saus van salie.
Whisky: Highland Park 12 jaar
Een amuse van vieux gris kaas
Whisky: Talisker Distillers Edition
Creme brulee van bergamot, mousse van bloedsinaasappel en een sorbet van mineola.
Whisky: Macallan Fine Oak 12 jaar
Koffie met friandises
Er zijn nog een paar plekken beschikbaar.
Waarschijnlijk meerdere vissoorten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de 'Zalm op een tartaar van vis' vind ik het een beetje raar dat ze niet melden wat voor vis die tartaar van is gemaakt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |