Was dat de vrachtwagen die door een blinde/slechtziende vrouw naar Belgiė is gereden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe die YP408
Vorige keer hadden ze een olifant begreep ik. De eigenaar vervoert dat beest gewoon in een vrachtwagen
Jammer dat ze het gezicht van de medewerker van McDonalds niet hebben gefilmd toen dat ding bij de praatpaal verscheen.quote:
Mijn zwager is jaren geleden al eens met een YP bij de McDrive langs geweest.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer dat ze het gezicht van de medewerker van McDonalds niet hebben gefilmd toen dat ding bij de praatpaal verscheen.
Ik ken dat gevoel. Ik ben eens met een M109 bier gaan halen in een Duits dorpje.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn zwager is jaren geleden al eens met een YP bij de McDrive langs geweest.
Alleen kostte hem dat toen een paar dagen achter de wacht...
Toen ging ik net naar de basisschoolquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik meen dat het in/bij Den Bosch was destijds, een jaartje of 25 geleden.
Heeft het nieuws toen nog gehald, omdat ze nogal wat schade hadden aangericht bij de McDrive...
Broekie.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen ging ik net naar de basisschool
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel. Ik ben eens met een M109 bier gaan halen in een Duits dorpje.
Ik was net geboren waarschijnlijkquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen ging ik net naar de basisschool
Stom van McD om de McDrive passend voor personen auto's te maken.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik meen dat het in/bij Den Bosch was destijds, een jaartje of 25 geleden.
Heeft het nieuws toen nog gehald, omdat ze nogal wat schade hadden aangericht bij de McDrive...
Het bier niet.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..].
Kreeg je het ook gratis mee omdat ze dachten dat het een overval was?
quote:
Jammer. Ik heb zelf echt een top tijd gehad.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:46 schreef MadMaster het volgende:
Was nog in de tijd van de dienstplicht en mijn zwager is nu 2 jaar jonger dan ik.
Hij heeft z'n dienstplicht sowieso meer achter dan voor de schermen meegemaakt, hij vond het maar niks...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:46 schreef Nembrionic het volgende:
Dit broekie gaat even keihard een uurtje van de zon genieten.
oefening baart kunstquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hm, vroeger ging 'Defend your castle' me toch een stuk makkelijker af
Ik had het ook wel naar mijn zin.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb zelf echt een top tijd gehad.
Als ik toen als beroeps had kunnen tekenen had ik het zeker gedaan.
Voor mij was het probleem dat er te weinig beroeps stoelen waren. Bijna alles was dpl.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het ook wel naar mijn zin.
Heb kort getwijfeld om bij te tekenen, maar dat reizen zag ik niet zo zitten...
Ga voor de verandering dan eens met je armen over elkaar zitten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef B.ertha het volgende:
Ik mag sinds 2 uur van de fysio niet meer met mijn benen over elkaar zitten en het is nu al schijtvervelend
S5?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben nog op keuring geweest. zou bij de laatste lichting dienstplichtigen gezeten hebben als ik nog op had moeten komen.
Waarom niet? Ik weet dat het slecht is voor de bloedsomloop en spataderen kan veroorzaken, maar zit ook vaak zoquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:03 schreef B.ertha het volgende:
Ik mag sinds 2 uur van de fysio niet meer met mijn benen over elkaar zitten en het is nu al schijtvervelend
niet eensquote:
Ik heb rug/bekkenpijn en nu zegt ze dat ik me waarschijnlijk ooit heb verstapt of ben gevallen, waardoor een spiertje scheef zit. Met de benen over elkaar forceer je je bekken in een toestand die dat verergert..quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga voor de verandering dan eens met je armen over elkaar zitten.![]()
Maar euh!? Waarom niet?
What the hell betekend FRquote:Deelvraag 3 is kwantitatief en daarom dus FR in de vorm v/e gebruikersonderzoek. Hier vergeten: dataverzamelingstechniek, onderzoekspopulatie, steekproef (vorm+grootte).
Crap.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb rug/bekkenpijn en nu zegt ze dat ik me waarschijnlijk ooit heb verstapt of ben gevallen, waardoor een spiertje scheef zit. Met de benen over elkaar forceer je je bekken in een toestand die dat verergert..
De afkorting FR kan verwijzen naar:quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik had al gegoogeldDocenten die hun eigen afkortingen verzinnen
Waarbij FR in het laatste geval staat voor feyenoord rotterdam...quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik kom op Frankrijk, Federal Register en de Ajax fansite, als ik FR google
Ik denk dat ik em heb gevonden!quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Lijkt me in de context nogal apart eerlijk gezegd. Maar goed, ik ben nergens meer zeker van* op dit moment
*puntje voor degene die de muziekverwijzing ziet
quote:
Ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan het met free listing te maken hebben?
Dus als het slecht weer is krijgt hij niets?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:47 schreef Diaan73 het volgende:
Slaap lekker Cobra. Het is heerlijk weer, als Lennon zo wakker is, ga ik even de stad om een cadeautje voor Peace te kopen. Die is komend weekend jarig...
Jawel, maar pas als Lennon wakker is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus als het slecht weer is krijgt hij niets?
Oh daar heb ik hier geen last van. Een klein beetje wind maar die was zo zacht dat toen ik met de wind mee liep, ik niets voelde. En dan is die zon al heetquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat wel een stevige wind.
Petje vergeten en het pas best fris op mijn bol...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |