Sash?quote:Op maandag 5 april 2010 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
De stem klinkt een beetje als van Sash.
En dat afgezet tegen een gemiddeld spelletje van zo'n 30 Euri's...quote:Op maandag 5 april 2010 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
yeps.. ze versturen aangetekend... dus er komt ¤ 6,95 bij.
En nu moeten wij gaan gokken?quote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef EauDeToilette het volgende:
Nee ik ben hier vaker geweest ,maar dan onder een andere gebruikersnaam
EDTceteraquote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef EauDeToilette het volgende:
Wie?quote:Op maandag 5 april 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
jayhawk/plasterk en stanley_climbfall zijn mijn gokjes.
ook gezien, blijft een leuke filmquote:Op maandag 5 april 2010 22:49 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren Wallace & Gromit - The Curse of the Were Rabbit gezien, was leuk
'O, het toilet' was het voorheen?quote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef EauDeToilette het volgende:
quote:
Eensquote:
Dat noemen ze simpelweg marketing...quote:Op maandag 5 april 2010 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind het schrijnend dat Apple-fanboys zich gek laten krijgen door Steve Jobs, terwijl de recentste producten bijna niets toevoegen.
Mensen die buiten in de rij gaan wachten om een gadget te kopen... daar zit ook wel een steekje bij los ja.quote:Op maandag 5 april 2010 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind het schrijnend dat Apple-fanboys zich gek laten krijgen door Steve Jobs, terwijl de recentste producten bijna niets toevoegen.
Die case van de G5 zou ik op zich wel willen kopen, mits er geen apple computer in zit maar ik er zelf mn eigen computer in kan bouwen. En dat gaat dus niet passen...quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat noemen ze simpelweg marketing...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 04:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm vast niemand aan het nachtbraken op maandag...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 04:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar ik vind jullie wel allemaal lief
zowaaar!quote:
Ik heb net mijn laatste nachtdienst gewerkt. Nu 2 dagen vrij, daarna wat voorbereidingen voor het reisje en zaterdag vertrek naar A.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
koffie, en veel
Had redelijk wat moeite met opstaan vanmorgen
quote:
A. = Afghanistanquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:11 schreef MadMaster het volgende:
A. = Amsterdam?
Dat mag je denken hoorquote:Op maandag 5 april 2010 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De meeste PC behuizingen zijn gewoon ronduit lelijk met al die lampjes en raampjes en shit(sorry etc)
Als alles goed gaat zijn we er binnen 12 uur.quote:
Op weg naar indonesië vlogen we er overheen en het verbaasde me hoe snel je boven Afghanistan hangt...quote:
Daarom vroeg ik ook of er een verkooppunt zou zijn.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jij wilde daar kaarten gaan halen voor een concert?
Rock The Casbah, Rock the Casbah...
o.a. daar naartoequote:Op dinsdag 6 april 2010 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op weg naar indonesië vlogen we er overheen en het verbaasde me hoe snel je boven Afghanistan hangt...
Ik dacht dat je daarom Amsterdam bedoelde.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook of er een verkooppunt zou zijn.
En The Clash is wel goed te doen.
Normaal let je er niet zo op waarboven je vliegt, maar toen zat NL er nog niet zo lang en dan valt valt het je meer op dan normaal...quote:
De vlucht met een passagierstoestel naar het overstap punt in een buurland van A. duurt net zo lang als de tactische vlucht om in A. te komen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's nog goed te doen. 12 uur. Ben wel eens langer onderweg geweest voor een paar dagen werk
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daarom Amsterdam bedoelde.
Had nog bijna 'Ja, graag, alvast bedankt' gezegd...
You got to dance, motherfuckers...quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:37 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb trouwens mijn 12" platen en LP's van de KLF gevonden. Die heb heb ik nu, incl het sentimentele gekraak en geruis, op staan.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
You got to dance, motherfuckers...
What Time Is Love...
Nee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:44 schreef MadMaster het volgende:
Je weet waar de ene helft van de KLF zijn zakken mee heeft gevuld?
Wacht even, klok en klepel...quote:
Dus dan kunnen de mensen kiezen tussen de kauwgom uitspugen of in hun jassen/tassen zoeken naar dat potje, de kauwgom verpakken en vervolgens opbergen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:55 schreef Etcetera het volgende:
Kauwgumpot met dubbele bodem Ik vind het best een goed idee
Er zijn natuurlijk altijd mensen die nooit tevreden zijnquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus dan kunnen de mensen kiezen tussen de kauwgom uitspugen of in hun jassen/tassen zoeken naar dat potje, de kauwgom verpakken en vervolgens opbergen.
Ik gok dat het bij het uitspugen blijft.
Doe het dan eens een keer goed, dan ben je er klaar mee.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk altijd mensen die nooit tevreden zijn
Ik ben weer met m'n PvA bezig![]()
![]()
![]()
Het is dat ik weet wie het zegt andersquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe het dan eens een keer goed, dan ben je er klaar mee.
Dat Duitse gekaapte schip bevrijden.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat? kleine bootjes lekschieten, de piraten een aai over de bol geven, snoepzakej mee en weer thuis afzetten.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wie het zegt anders![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:51 schreef De_Hertog het volgende:
Mogguh.
Plus, als je gewoon zo blistertje hebt met tien vakjes kun je de kauwgom gewoon terugstoppen, zelfs is dat is voor de meesten al te veel moeite.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus dan kunnen de mensen kiezen tussen de kauwgom uitspugen of in hun jassen/tassen zoeken naar dat potje, de kauwgom verpakken en vervolgens opbergen.
Ik gok dat het bij het uitspugen blijft.
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb net mijn laatste nachtdienst gewerkt. Nu 2 dagen vrij, daarna wat voorbereidingen voor het reisje en zaterdag vertrek naar A.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze zoeken nog vrijwilligers voor het opsporen van bermbommen...
Gezien de uitzending van Paul de Leeuw van afgelopen zaterdag zal de vrije plek wel door hem bezet zijn.quote:
Ik snap totaal niet waar je het over hebtquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gezien de uitzending van Paul de Leeuw van afgelopen zaterdag zal de vrije plek wel door hem bezet zijn.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze zoeken nog vrijwilligers voor het opsporen van bermbommen...
Hij had Stas Jack de Vries in de uitzending (de uitzending stond in het teken van de uitgezonden militairen) en daagde hem uit samen met hem een hindernisbaan te pakken. Jack stelde als tegenprestatie dat Paul dan ging optreden voor de troepen in Afghanistan. Beiden gingen accoord.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet waar je het over hebt
Bedoel je dat Paul is uitgezonden?(ja, heel flauw)
Jack de Vries nodigde PdL uit voor een tripje A.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap totaal niet waar je het over hebt
Bedoel je dat Paul is uitgezonden?(ja, heel flauw)
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hij had Stas Jack de Vries in de uitzending (de uitzending stond in het teken van de uitgezonden militairen) en daagde hem uit samen met hem een hindernisbaan te pakken. Jack stelde als tegenprestatie dat Paul dan ging optreden voor de troepen in Afghanistan. Beiden gingen accoord.
Nutteloos te zeggen dat Jack de race over de hindernisbaan makkelijk won.
Het was een leuke uitzending. Ze hadden een Alouette III van de KLu gebietst voor een rondvlucht, een YP408 om een McFlurry te gaan halen bij de McDrive, live verbinding met Kamp Holland en Deh Rawod en natuurlijk de hindernisbaan waar Jack een aantal maal kopje onderging in een stinkende sloot terwijl (watje) Paul over de hindernissen stapte.quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk nooit meer maar ik heb het vroeger echt VAAK gekeken. Leuke shows vind ik. Een vriend van me werk er nu in de studio als manusje-van-alles. Wat een gekkenhuis daar af en toe
Was dat de vrachtwagen die door een blinde/slechtziende vrouw naar België is gereden?quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe die YP408
Vorige keer hadden ze een olifant begreep ik. De eigenaar vervoert dat beest gewoon in een vrachtwagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |