weer een nieuwe variant. Alleen al vanwege deze scene is der Untergang een briljante film (Daarnaast is het helemaal een ontzettend goede film)quote:Op maandag 5 april 2010 10:43 schreef MadMaster het volgende:
Hoe WK-kandidaat Nederland een bekerfinale organiseert...
![]()
Doe dat dan ook een keer.quote:Op maandag 5 april 2010 12:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb Der Untergang nog nooit gezien, maar varianten met die scene al verscheidene malen. Elke keer denk ik dan 'oh ja die moet ik nog zien'
Ik vermoed dat die film over een maand wel op tv isquote:
Voor of na Schindlers list?quote:Op maandag 5 april 2010 13:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vermoed dat die film over een maand wel op tv is
Ik heb altijd gedacht dat ze een typo bij de titel van die film hadden gemaakt...quote:Op maandag 5 april 2010 13:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat me in Schindlers list altijd wel opvalt is dat er geen enkele lift of roltrap in voorkomt. Is hij dat pas na de oorlog gaan doen?
Was dat niet bij 'Knoop in je Zakmes'?...quote:Op maandag 5 april 2010 16:13 schreef Nembrionic het volgende:
In "Het zakmes" werd er net beweerd dat Almere de hoofdstad is van Flevoland
Heb de kaartjes ook vanmiddag pas gekregen, maar heb geen interesse/geen tijd...quote:Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel interesse, helaas geen tijd.
Als ik het een dag eerder had geweten was het gelukt. Helaas.
Gaat het niet lukken om zelf te gaan?
Ik doe liever ingrijpen en afmakenquote:
Speciaal voor jou dan: Semi0n.quote:Op maandag 5 april 2010 21:04 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 ook geen behoefte heeft aan volkszangers die opeens een cultstatus verkrijgen. Moet het hebben van obscure artiesten waarvan bijna niemand gehoord heeft...
Precies.... dat vond deze jongen ook niet normaal. Die vrouw heeft hem dus ook niet uit magazijn gepakt, maar van de balie... en dat mag/kan absoluut niet volgens hem.quote:Op maandag 5 april 2010 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Mooi dat je die DSi hebt om kunnen ruilen.
Ook al is dat ding maar 1 of dagen gebruikt, om hem als nieuw te verkopen is asociaal...
Op Sidder.nl?quote:Op maandag 5 april 2010 21:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Precies.... dat vond deze jongen ook niet normaal. Die vrouw heeft hem dus ook niet uit magazijn gepakt, maar van de balie... en dat mag/kan absoluut niet volgens hem.
Nu nog die R4i kaart.. ik heb op die site gekeken, maar ze vragen nogal veel verzendkosten...
Sash?quote:Op maandag 5 april 2010 21:18 schreef Nembrionic het volgende:
De stem klinkt een beetje als van Sash.
En dat afgezet tegen een gemiddeld spelletje van zo'n 30 Euri's...quote:Op maandag 5 april 2010 21:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
yeps.. ze versturen aangetekend... dus er komt ¤ 6,95 bij.
En nu moeten wij gaan gokken?quote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef EauDeToilette het volgende:
Nee ik ben hier vaker geweest ,maar dan onder een andere gebruikersnaam
EDTceteraquote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef EauDeToilette het volgende:
Wie?quote:Op maandag 5 april 2010 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
jayhawk/plasterk en stanley_climbfall zijn mijn gokjes.
ook gezien, blijft een leuke filmquote:Op maandag 5 april 2010 22:49 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren Wallace & Gromit - The Curse of the Were Rabbit gezien, was leuk
'O, het toilet' was het voorheen?quote:Op maandag 5 april 2010 22:26 schreef EauDeToilette het volgende:
quote:
Eensquote:
Dat noemen ze simpelweg marketing...quote:Op maandag 5 april 2010 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind het schrijnend dat Apple-fanboys zich gek laten krijgen door Steve Jobs, terwijl de recentste producten bijna niets toevoegen.
Mensen die buiten in de rij gaan wachten om een gadget te kopen... daar zit ook wel een steekje bij los ja.quote:Op maandag 5 april 2010 23:37 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind het schrijnend dat Apple-fanboys zich gek laten krijgen door Steve Jobs, terwijl de recentste producten bijna niets toevoegen.
Die case van de G5 zou ik op zich wel willen kopen, mits er geen apple computer in zit maar ik er zelf mn eigen computer in kan bouwen. En dat gaat dus niet passen...quote:Op maandag 5 april 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat noemen ze simpelweg marketing...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 04:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm vast niemand aan het nachtbraken op maandag...
quote:Op dinsdag 6 april 2010 04:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar ik vind jullie wel allemaal lief
zowaaar!quote:
Ik heb net mijn laatste nachtdienst gewerkt. Nu 2 dagen vrij, daarna wat voorbereidingen voor het reisje en zaterdag vertrek naar A.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
koffie, en veel
Had redelijk wat moeite met opstaan vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |