Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
geen idee ik ben toevallig bij mijn ouders en die kwamen met het gourmetten idee dus ik blijf mooi eten hierquote:Op zondag 4 april 2010 18:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoe is het er eigenlijk ingeslopen dat pasen een soort van kerst is geworden?? qua avondeten dus
Geen idee. De winkels moeten omzet genereren denk ik. Dit was 5 jaar geleden nog niet zo iigquote:Op zondag 4 april 2010 18:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
hoe is het er eigenlijk ingeslopen dat pasen een soort van kerst is geworden?? qua avondeten dus
volgens mij is het een jaar of 3 geleden er in geslopenquote:Op zondag 4 april 2010 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. De winkels moeten omzet genereren denk ik. Dit was 5 jaar geleden nog niet zo iig
Volgens iemand in de winkel gister was het vorig jaar Pasen 22 graden.quote:Op zondag 4 april 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet niks meer van Pasen vorig jaar2 jaar geleden sneeuwde het
qua avondeten weet ik niet paasontbijt cq brunch is altijd al geweest.quote:Op zondag 4 april 2010 18:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik heb vorig jaar met Pasen geen foto's gemaaktquote:Op zondag 4 april 2010 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens iemand in de winkel gister was het vorig jaar Pasen 22 graden.
Ik onthou nooit wat ik doe met dit soort dagenquote:Op zondag 4 april 2010 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar met Pasen geen foto's gemaaktOp goede vrijdag was het wel prachtig weer toen.
ik weet dat ook allang niet meer zijn dingen waar je niet bij stil staatquote:Op zondag 4 april 2010 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik onthou nooit wat ik doe met dit soort dagenDus ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik toen heb gedaan
Laat staan dat ik nog weet wat voor weer het was.
Van goede vrijdag heb ik nog WEL foto's hmmquote:Op zondag 4 april 2010 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik onthou nooit wat ik doe met dit soort dagenDus ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik toen heb gedaan
Laat staan dat ik nog weet wat voor weer het was.
dat weet ik... daarom zeit ik er expres avondeten bijquote:Op zondag 4 april 2010 18:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
qua avondeten weet ik niet paasontbijt cq brunch is altijd al geweest.
Dan 'verft' Fha'tje de jouwe blauwquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)tische-borsten.dhtml
Saaiquote:
Anders kom jij even werken dan?quote:
Neem wat te eten mee en je bent zijn heldquote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anders kom jij even werken dan?![]()
Dan entertain ik Bolle wel.
Hij slaapt, maar verder is het een goed ideequote:Op zondag 4 april 2010 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Anders kom jij even werken dan?![]()
Dan entertain ik Bolle wel.
Jij hebt er nu 2 en een in aanbouw manquote:
Ben benieuwd of het ook echt een leuk gezellig thuis gaat wordenquote:Op zondag 4 april 2010 21:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij hebt er nu 2 en een in aanbouw manIn ieder geval plekken die je thuis kunt noemen..
Tuurlijk wel. Leuke buuf is het halve werkquote:Op zondag 4 april 2010 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het ook echt een leuk gezellig thuis gaat worden
Nou, dat wordt nog wat danquote:Op zondag 4 april 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Leuke buuf is het halve werk![]()
Ik ben ook wel eens niet boos op Henry hoorquote:
Ik heb eerst nog een appeltje te schillen met een andere buuf, rememberquote:Op zondag 4 april 2010 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens niet boos op Henry hoor
Mjah ik weet hetquote:Op zondag 4 april 2010 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb eerst nog een appeltje te schillen met een andere buuf, remember
Dan moet je vaker overdag kijkenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
...en die van Suikertaartje en Marijke zijn verdwenen! In plaats daarvan staan er 2 onbekende icoontjes.
Je lult uit je nek, want het was niet jullie, ik was het.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie hebben dr weggejaagd ja. Maar dat is verder ook alles wat ik erover te melden heb hoor
Eens, in een discussie zijn beide (soms meerdere) partijen schuld.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er gespeeld heeft, maar waar er twee vechten, hebben er ook twee schuld, en Marijke is nog steeds welkom hier hoor! Of is de KSC tegenwoordig ook al een gesloten kliek geworden waar je alleen in mag posten als je door iedereen aardig wordt gevonden?
Oh ja, wie bepaalt dat dan?? zo lang als ik kom heb ik me nog door niemand laten tegenhouden om te posten op fok waar dan ook!!!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bepaalde mensen bepalen wie hier welkom is en wie nietVinden ze zelf
Maar goed, Dat is ook maar een mening natuurlijk he
quote:
is trouwens design met Jimmy chooquote:
Yeps, uiteraardquote:
nou al volquote:Op zondag 4 april 2010 23:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is trouwens design met Jimmy choo
Dit is de versie van Jimmy
[ afbeelding ]
[..]
Yeps, uiteraard
dat scheeltquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-04-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 030 goldfinger1963
02. 027 Giertje
03. 026 Fha
04. 021 Dr_Flash
05. 015 Knuffelzacht
06. 010 Papierversnipperaar
07. 007 marcb1974
08. 004 MPG
09. 004 indahnesia.com
10. 004 Bengeltje
11. 003 Ladylike
12. 003 friemelaar
13. 002 DaMart
14. 001 classpc
weer teveel gedronkenquote:
je moet ook niet boeren met een aansteker voor je mondquote:Op maandag 5 april 2010 00:27 schreef Giertje het volgende:
jups drinkspel met kaarten gedaan
en de brandweer is hier achter bij de flat omdat er wat in de fik staat
zolang het niet de flat isquote:Op maandag 5 april 2010 00:27 schreef Giertje het volgende:
jups drinkspel met kaarten gedaan
en de brandweer is hier achter bij de flat omdat er wat in de fik staat
quote:Top 100 van zondag 4 april 2010
dan staat/stond er waarschijnlijk toch een appartement in de fikquote:Op maandag 5 april 2010 00:39 schreef Giertje het volgende:
nou ze gaan dus wel naar binnen en er is een hoogwerker
marcquote:
trusten kerelquote:
tafelquote:
giertjequote:
Goed, jij was hetquote:Op zondag 4 april 2010 23:40 schreef Ladylike het volgende:
Je lult uit je nek, want het was niet jullie, ik was het.
Probeer je nu JF erbij te betrekken vanwege jullie discussie eerder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
die zou jij toch meebrengenquote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Geeft niet, koffie is koffie![]()
Wel verse gevulde koek erbij?
Middag alweer johquote:
Fhaquote:
quote:
Mogguhquote:OOSTERHOUT - Een flatgebouw aan het Paterserf in Oosterhout (Noord-Brabant) is in de nacht van zondag op maandag deels ontruimd geweest nadat een 39-jarige man geprobeerd had de woning waarin hij verbleef in brand te steken. Dat meldde de politie.
Rond 1 uur kreeg de politie een verontrust telefoontje van een kennis van de verdachte van de brandstichting. Deze attendeerde de politie erop dat de brandstichter had gewaarschuwd zichzelf iets aan te willen doen. Aangekomen bij de woning zag de politie hoe de man net zijn keuken in brand had gezet.
Vanwege de hevige rookontwikkeling werden drie van het acht verdiepingen tellende gebouw geëvacueerd. De brandweer had het vuur echter snel onder controle, waarna de omwonenden weer naar huis mochten. De brandstichter is aangehouden.
jazeker was behoorlijk van de kaart maar goed het was erg gezelligquote:
marcquote:
pierquote:
Ohquote:
Paterserf ja?quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OhDan maar een keertje slanke lijn koffie
Dat is het belangrijkstquote:Op maandag 5 april 2010 12:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker was behoorlijk van de kaart maar goed het was erg gezellig
Mij boeit het niet hoor, voor een keertjequote:
Als je niet voor jezelf zorgt, doet een ander het ook nietquote:en ik had nog wel zo'n zin in koeken
Ik weet ook weer waar ik staquote:Op maandag 5 april 2010 12:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkst![]()
GF![]()
![]()
Marc![]()
Pieeeeeeeeeeeeeeeeer![]()
![]()
![]()
dat komt omdat je de koeken bent vergetenquote:
De liefde van Fha gaat door de maagquote:Op maandag 5 april 2010 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt omdat je de koeken bent vergeten
quote:
hoiquote:
Kut ja, zometeen buiten zittenquote:Op maandag 5 april 2010 12:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Fles!
Pasop het is mooi weer.
Sowiesoquote:
doe maar wel een jas aan zo warm is het nietquote:
Zo maar even een stukje hardlopen.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 12:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Sowieso
Haaaaay Flessiepeeeeeeeesssssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed?
Ik heb besloten dat ik vandaag te lui ben om naar de sportschool te lopen en dat ik straks in mijn pauze van het leren maar gewoon voor de tv ga staan springen met halters enzoquote:Op maandag 5 april 2010 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo maar even een stukje hardlopen.
quote:
Zodra ik daar woon is het eerste jaar al volgepland met alle dingen die we samen gaan doen geloof ikquote:Op maandag 5 april 2010 13:18 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Als je buurman bent doe je maar een keer mee hahaha
quote:Op maandag 5 april 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodra ik daar woon is het eerste jaar al volgepland met alle dingen die we samen gaan doen geloof ik![]()
Hihi jaaaaquote:Op maandag 5 april 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodra ik daar woon is het eerste jaar al volgepland met alle dingen die we samen gaan doen geloof ik![]()
Je zit in de Mac?quote:Op maandag 5 april 2010 13:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk elders bezig met studeren, heb ik hier gewoon gratis WiFi
quote:Op zondag 4 april 2010 23:40 schreef Ladylike het volgende:
Dat mensen wegblijven moeten ze zelf weten, om maar een voorbeeld te geven, friemel is ook gewoon blijven posten na de aanvaring met JF.
Er is nooit tegen iemand gezegd dat hij niet welkom is, behalve tegen GF
zelfs in het topic waaruit ik quote, maar goed....
......
Het is INTERNET!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 5 april 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee friem![]()
Wie zet er een schaaltje nootjes neer?
friemelquote:
dan moet je dat ook niet doenquote:Op maandag 5 april 2010 15:47 schreef Fha het volgende:
Ik haat samenwerken(met mensen die dat gewoon niet kunnen)
eindelijk klaar met werken marcquote:
Daar heb je nou eenmaal niet altijd invloed opquote:
Jepsquote:Op maandag 5 april 2010 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eindelijk klaar met werken marc
je moet het van schoolquote:Op maandag 5 april 2010 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar heb je nou eenmaal niet altijd invloed op
neequote:Op maandag 5 april 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet het van school![]()
kan je niet vragen om een ander?
dat is idd vervelendquote:Op maandag 5 april 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
[..]
neeMaar we zijn al bijna klaar dus dat scheelt. Het is alleen wel te frustrerend voor woorden als je continu het werk van een ander kan gaan zitten aanpassen omdat het gewoon niet klopt, niet logisch is en zinnen supermega krom geschreven zijn
![]()
Als ik klaar ben mag ik van mezelf lekker een uur niks doen ter compensatie haha
quote:Op maandag 5 april 2010 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd vervelend![]()
tosti's maken
quote:
ze zijn al opquote:
Groetjes!quote:
damn dan werk je best wel veelquote:Op maandag 5 april 2010 16:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
home sweet home
strandwandeling gaat vnaaf niet door maar is nu morgen.... morgen 5uurtjes werken en dan naar psycholoog... blij dat ik iig niet heel de dag op mijn werk moet zijn.... dat is mijn 8e dag in 9 dagen tijd... ben het nu wel ff zat
sociaal ze flesquote:
morgen dus pas....quote:Op maandag 5 april 2010 16:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
damn dan werk je best wel veel
jij hebt strand lekker hoor effe uitwaaien is wel fijn
hmmz jij hebt teminste een full time baanquote:Op maandag 5 april 2010 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
morgen dus pas....
ik werk gemiddeld 40uur in de week..... mja ene week dus meer dan andere week...
nog welquote:Op maandag 5 april 2010 16:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz jij hebt teminste een full time baan
wou dat ik dat ook had
zolang de rechter niet zegt dat ik niet werk blijf ik gewoon daar werkenquote:Op maandag 5 april 2010 16:59 schreef Giertje het volgende:
whehehhe mja indd al een idee wat je hierna gaat doen?
wheheh okee danquote:Op maandag 5 april 2010 17:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zolang de rechter niet zegt dat ik niet werk blijf ik gewoon daar werken
pizzaquote:
ook lekkerquote:Op maandag 5 april 2010 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pizzaik ga zo maar kipschnitzel opwarmen en mexicaanse roerbak groente eten
smakelijk friemelquote:Op maandag 5 april 2010 17:01 schreef friemelaar het volgende:
Voorbereidingen voor gourmet![]()
![]()
Lekker lang, met veel onderbrekingen
bij mij de lamsteaks ook alquote:
jij bent echt een vlees eter of niet?quote:Op maandag 5 april 2010 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij de lamsteaks ook al![]()
dadelijk de everzwijn medallions maar eens bakken
quote:Op maandag 5 april 2010 17:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij bent echt een vlees eter of niet?
oeh bbqquote:
Dank je, de voorbereidingen zijn nu klaar, we gaan er maar eens aan beginnenquote:
laterssssss friemelquote:Op maandag 5 april 2010 17:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dank je, de voorbereidingen zijn nu klaar, we gaan er maar eens aan beginnen![]()
Laterssssss allemaal
waar?!?quote:
Op tafel (niet heel lang gok ik) in een tent in Duitsland waar we met alle vrienden onbeperkt spareribs gaan schranzen consumeren.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Op tafel (niet heel lang gok ik) in een tent in Duitsland waar we met alle vrienden onbeperkt spareribs gaan schranzen consumeren.
Oehhhhquote:Op maandag 5 april 2010 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Op tafel (niet heel lang gok ik) in een tent in Duitsland waar we met alle vrienden onbeperkt spareribs gaan schranzen consumeren.
Oma zit strakker in haar vel ja?quote:Op maandag 5 april 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Oma is weer weg. Ik heb toch wel een ontzettend uitgezakt lichaam.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Dat was echt het eerste waar ik aan dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe bedoel je? Door het relatief weinige bewegen van de laatste maanden?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nee door mijn bierbuikquote:Op maandag 5 april 2010 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat was echt het eerste waar ik aan dachtMaar hoe bedoel je? Door het relatief weinige bewegen van de laatste maanden?
Komt dat niet deels door t zelfde? (ja zeggen nu!! Zeg ja!!quote:
Oh ehh JAquote:Op maandag 5 april 2010 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt dat niet deels door t zelfde? (ja zeggen nu!! Zeg ja!!)
Ja zie jequote:
Fhaquote:
whehehequote:
wij 23 mei personeels BBQquote:
dat van vorig jaar is nou idd ook opquote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Vlees komt altijd wel op bij een BBQ. Anders kan je het altijd nog invriezen.
trusten knuffelquote:
Slaanquote:
quote:
Wat een tuigquote:Op maandag 5 april 2010 23:00 schreef Fha het volgende:
[..]Morgen.
Donderdag afgesproken dat we morgen verslag in willen leveren. Ze moest nog afmaken. Ik sms vanmiddag of ze dat dan door wil mailen. Smst zij terug "ik heb er vandaag geen tijd meer voor". godverdegodverdegodver. Zacht gezegd.
Mjah en ze had al bijna niks gedaan. Hier kan ik heeel slecht tegen. Dat ik iets meer doe dan een ander vind ik niet erg, zolang die ander wel gewoon zijn best doet. Maar dit is gewoon onbeschaamd meeliften en dan ben je bij mij verkeerd.quote:
quote:
quote:
morgen een bitchfightquote:Op maandag 5 april 2010 23:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah en ze had al bijna niks gedaan. Hier kan ik heeel slecht tegen. Dat ik iets meer doe dan een ander vind ik niet erg, zolang die ander wel gewoon zijn best doet. Maar dit is gewoon onbeschaamd meeliften en dan ben je bij mij verkeerd.
Dus word gezellig morgen, als ik net zo vrolijk () ben als vandaag krijgt ze echt de wind van voren
Neuhquote:
Slaap lekker Fhaquote:Op maandag 5 april 2010 23:39 schreef Fha het volgende:
Nou. ik ga lekker naar bed. Vermoeiend dat school gedoe
Slaap lekker (of werkse?) GF (en MPG als je er nog bent).![]()
slaap ze Fhaquote:Op maandag 5 april 2010 23:39 schreef Fha het volgende:
Nou. ik ga lekker naar bed. Vermoeiend dat school gedoe
Slaap lekker (of werkse?) GF (en MPG als je er nog bent).![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 05-04-2010
![]()
01. 042 goldfinger1963
02. 027 Fha
03. 023 Giertje
04. 021 Dr_Flash
05. 014 Knuffelzacht
06. 006 friemelaar
07. 005 marcb1974
08. 005 MPG
09. 004 Papierversnipperaar
10. 003 Ladylike
11. 003 vrolijke-frits
12. 002 indahnesia.com
13. 001 0013379
quote:
daar was ik al bang voorquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:46 schreef Ladylike het volgende:
Goede morgen mensen.
Ik heb besloten mijn heil ergens anders te zoeken dan de KSC.
Ik heb er nog eens over nagedacht en merk dat niemand echt achter mij staat mbt Marijke zwolle en suikertaartje.
Blijkbaar is hun afwezigheid erg storend en aangezien ik de reden ben, heb ik besloten mijn eigen raad op te volgen (het is maar internet..) en elders op fok mijn heil te zoeken.
Jammer maar als jullie die 2 echt zo graag hier willen hebben, offer ik mezelf wel op.bedankt.....
Ll, wat vertel je me nouquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:46 schreef Ladylike het volgende:
Goede morgen mensen.
Ik heb er nog eens over nagedacht en merk dat niemand echt achter mij staat mbt Marijke zwolle en suikertaartje.
Blijkbaar is hun afwezigheid erg storend en aangezien ik de reden ben, heb ik besloten mijn eigen raad op te volgen (het is maar internet..) en elders op fok mijn heil te zoeken.
Jammer maar als jullie die 2 echt zo graag hier willen hebben, offer ik mezelf wel op.bedankt.....
Ik heb echt duidelijk weer iets gemistquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ll, wat vertel je me nou![]()
ik dacht dat al achter ons lag
lol! wut? ben ook eens een paar dagen weg lees ik dit? Lekker laten gaan die twee en jij blijft hier!quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:46 schreef Ladylike het volgende:
Goede morgen mensen.
Goed idee!quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lol! wut? ben ook eens een paar dagen weg lees ik dit? Lekker laten gaan die twee en jij blijft hier!
Precies, ik haal het zweepje wel onder het stof vandaan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:18 schreef skitzin het volgende:
[..]
Goed idee!
Haal jij het touw, pak ik de handboeien..
Zo makkelijk komt ze hier niet weg!
Goede morgen mensen.
Goede morgen mensen.
Goede morgen mensen.
Vertel mij watquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:09 schreef Symphonic het volgende:
Mogguh
Het is wel weer even omschakelen na zo'n lang weekend
quote:
Like I said, zo'n drama is het ook allemaal niet hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:46 schreef Ladylike het volgende:
Goede morgen mensen.
Er weet er weer eentje de slechtste zet van het bord te vinden hoorquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:29 schreef skitzin het volgende:
Misschien kunnen we Ll terug krijgen door een Poll op te richten
was maar een ideequote:Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er weet er weer eentje de slechtste zet van het bord te vinden hoor![]()
Lief bedacht, maar laat maar gewoon. Zo'n Idols-vertoning is het laatste waar men op zit te wachtenquote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb de huisarts maar even gebeld voor eenvervolgreceptje van die spierverslappers. Hoerezooi. Wel vanmiddag weer naar fysio. Benieuwd hoe dat gaat
Je zit in iedergeval niet op kantoor weg te roesten achter een beeldschermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
het zit er weer op.
ik ga naar huis
KrengSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor mij welquote:
Ik zit thuis weg te roesten achter een beeldscherm ja. Ik ben net zo zielig als jullie boe-hoequote:Op dinsdag 6 april 2010 11:36 schreef skitzin het volgende:
[..]
Je zit in iedergeval niet op kantoor weg te roesten achter een beeldscherm
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit thuis weg te roesten achter een beeldscherm ja. Ik ben net zo zielig als jullie boe-hoe
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit thuis weg te roesten achter een beeldscherm ja. Ik ben net zo zielig als jullie boe-hoe
Gaan danquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gaat iedereen toch naar huis?
Ik wil eigenlijk ook best wel
ik ben al thuisquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gaat iedereen toch naar huis?
Ik wil eigenlijk ook best wel
voor mij is ie morgen pas overquote:
WTFquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:46 schreef Ladylike het volgende:
Goede morgen mensen.
Beetje creatief, dan kan allesquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helaas, ik heb wat afspraken, dus kan ik er niet tussenuit knijpen
quote:
mja inderdaad ben nu ook wel benieuwdquote:
ben ik al mee bezigquote:
Idd, ik kom voor Ll hier.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
Volg Arcee.Post-id 80.000.000 is bijna aan de beurt! deel 2.
en ik maar denken dat je voor mij kwamquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, ik kom voor Ll hier.bedoel ik vind het een hartstikke leuke meid. Klets graag met haar.
DUS HIER KOMEN VERDOMME.
Natuurlijk en Marc en Fruts en en , maar ik had het nu even over de vrouwelijke kant.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ik maar denken dat je voor mij kwam
dan is het niet ergquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk en Marc en Fruts en en , maar ik had het nu even over de vrouwelijke kant.
ongehoordquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:59 schreef skitzin het volgende:
Aaaaaahh zooo ben ik weer
Goh wie had dat gedacht.
Word het plots op eens ontzettend druk op mn werk
hier is het ook super weerquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
hallo alle aanwezigen![]()
wat is het ontzettend lekker weer thuis.![]()
heerlijk een tosti met pizzasaus gegeten in de zon.
en nu aan de studie
Dat zij ik ook al.. Hoe durven ze!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ongehoord![]()
wat denken ze wel dat je er komt om te werken ofzo
ik zou daarover een gesprek aanvragenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:09 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat zij ik ook al.. Hoe durven ze!
Als of ze verwachten dat ik naar mijn werk kom om te werken
Heb je Ll al terug kunnen slepen?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en denk ook niet dat het gaat lukken
ze behoorlijk stellig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou daarover een gesprek aanvragen![]()
![]()
en denk ook niet dat het gaat lukken
Meppenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze behoorlijk stellig.![]()
stomme smurfen
och ze is nou in BI SCquote:
die hier ook maar zelden komenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze behoorlijk stellig.![]()
stomme smurfen
zag net ook pas dat jij er postquote:
Hoiquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk en Marc en Fruts en en , maar ik had het nu even over de vrouwelijke kant.
zie je bengel nou pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |