waar?!?quote:
Op tafel (niet heel lang gok ik) in een tent in Duitsland waar we met alle vrienden onbeperkt spareribs gaan schranzen consumeren.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Op tafel (niet heel lang gok ik) in een tent in Duitsland waar we met alle vrienden onbeperkt spareribs gaan schranzen consumeren.
Oehhhhquote:Op maandag 5 april 2010 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Op tafel (niet heel lang gok ik) in een tent in Duitsland waar we met alle vrienden onbeperkt spareribs gaan schranzen consumeren.
Oma zit strakker in haar vel ja?quote:Op maandag 5 april 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Oma is weer weg. Ik heb toch wel een ontzettend uitgezakt lichaam.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Dat was echt het eerste waar ik aan dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe bedoel je? Door het relatief weinige bewegen van de laatste maanden?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nee door mijn bierbuikquote:Op maandag 5 april 2010 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat was echt het eerste waar ik aan dachtMaar hoe bedoel je? Door het relatief weinige bewegen van de laatste maanden?
Komt dat niet deels door t zelfde? (ja zeggen nu!! Zeg ja!!quote:
Oh ehh JAquote:Op maandag 5 april 2010 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt dat niet deels door t zelfde? (ja zeggen nu!! Zeg ja!!)
Ja zie jequote:
Fhaquote:
whehehequote:
wij 23 mei personeels BBQquote:
dat van vorig jaar is nou idd ook opquote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Vlees komt altijd wel op bij een BBQ. Anders kan je het altijd nog invriezen.
trusten knuffelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |