Ohquote:
Paterserf ja?quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OhDan maar een keertje slanke lijn koffie
Dat is het belangrijkstquote:Op maandag 5 april 2010 12:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker was behoorlijk van de kaart maar goed het was erg gezellig
Mij boeit het niet hoor, voor een keertjequote:
Als je niet voor jezelf zorgt, doet een ander het ook nietquote:en ik had nog wel zo'n zin in koeken
Ik weet ook weer waar ik staquote:Op maandag 5 april 2010 12:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkst![]()
GF![]()
![]()
Marc![]()
Pieeeeeeeeeeeeeeeeer![]()
![]()
![]()
dat komt omdat je de koeken bent vergetenquote:
De liefde van Fha gaat door de maagquote:Op maandag 5 april 2010 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat komt omdat je de koeken bent vergeten
quote:
hoiquote:
Kut ja, zometeen buiten zittenquote:Op maandag 5 april 2010 12:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Fles!
Pasop het is mooi weer.
Sowiesoquote:
doe maar wel een jas aan zo warm is het nietquote:
Zo maar even een stukje hardlopen.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 12:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Sowieso
Haaaaay Flessiepeeeeeeeesssssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed?
Ik heb besloten dat ik vandaag te lui ben om naar de sportschool te lopen en dat ik straks in mijn pauze van het leren maar gewoon voor de tv ga staan springen met halters enzoquote:Op maandag 5 april 2010 12:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo maar even een stukje hardlopen.
quote:
Zodra ik daar woon is het eerste jaar al volgepland met alle dingen die we samen gaan doen geloof ikquote:Op maandag 5 april 2010 13:18 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Als je buurman bent doe je maar een keer mee hahaha
quote:Op maandag 5 april 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodra ik daar woon is het eerste jaar al volgepland met alle dingen die we samen gaan doen geloof ik![]()
Hihi jaaaaquote:Op maandag 5 april 2010 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zodra ik daar woon is het eerste jaar al volgepland met alle dingen die we samen gaan doen geloof ik![]()
Je zit in de Mac?quote:Op maandag 5 april 2010 13:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk elders bezig met studeren, heb ik hier gewoon gratis WiFi
quote:Op zondag 4 april 2010 23:40 schreef Ladylike het volgende:
Dat mensen wegblijven moeten ze zelf weten, om maar een voorbeeld te geven, friemel is ook gewoon blijven posten na de aanvaring met JF.
Er is nooit tegen iemand gezegd dat hij niet welkom is, behalve tegen GF
zelfs in het topic waaruit ik quote, maar goed....
......
Het is INTERNET!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 5 april 2010 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee friem![]()
Wie zet er een schaaltje nootjes neer?
friemelquote:
dan moet je dat ook niet doenquote:Op maandag 5 april 2010 15:47 schreef Fha het volgende:
Ik haat samenwerken(met mensen die dat gewoon niet kunnen)
eindelijk klaar met werken marcquote:
Daar heb je nou eenmaal niet altijd invloed opquote:
Jepsquote:Op maandag 5 april 2010 15:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eindelijk klaar met werken marc
je moet het van schoolquote:Op maandag 5 april 2010 16:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar heb je nou eenmaal niet altijd invloed op
neequote:Op maandag 5 april 2010 16:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je moet het van school![]()
kan je niet vragen om een ander?
dat is idd vervelendquote:Op maandag 5 april 2010 16:06 schreef Fha het volgende:
[..]
neeMaar we zijn al bijna klaar dus dat scheelt. Het is alleen wel te frustrerend voor woorden als je continu het werk van een ander kan gaan zitten aanpassen omdat het gewoon niet klopt, niet logisch is en zinnen supermega krom geschreven zijn
![]()
Als ik klaar ben mag ik van mezelf lekker een uur niks doen ter compensatie haha
quote:Op maandag 5 april 2010 16:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is idd vervelend![]()
tosti's maken
quote:
ze zijn al opquote:
Groetjes!quote:
damn dan werk je best wel veelquote:Op maandag 5 april 2010 16:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
home sweet home
strandwandeling gaat vnaaf niet door maar is nu morgen.... morgen 5uurtjes werken en dan naar psycholoog... blij dat ik iig niet heel de dag op mijn werk moet zijn.... dat is mijn 8e dag in 9 dagen tijd... ben het nu wel ff zat
sociaal ze flesquote:
morgen dus pas....quote:Op maandag 5 april 2010 16:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
damn dan werk je best wel veel
jij hebt strand lekker hoor effe uitwaaien is wel fijn
hmmz jij hebt teminste een full time baanquote:Op maandag 5 april 2010 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
morgen dus pas....
ik werk gemiddeld 40uur in de week..... mja ene week dus meer dan andere week...
nog welquote:Op maandag 5 april 2010 16:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz jij hebt teminste een full time baan
wou dat ik dat ook had
zolang de rechter niet zegt dat ik niet werk blijf ik gewoon daar werkenquote:Op maandag 5 april 2010 16:59 schreef Giertje het volgende:
whehehhe mja indd al een idee wat je hierna gaat doen?
wheheh okee danquote:Op maandag 5 april 2010 17:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zolang de rechter niet zegt dat ik niet werk blijf ik gewoon daar werken
pizzaquote:
ook lekkerquote:Op maandag 5 april 2010 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pizzaik ga zo maar kipschnitzel opwarmen en mexicaanse roerbak groente eten
smakelijk friemelquote:Op maandag 5 april 2010 17:01 schreef friemelaar het volgende:
Voorbereidingen voor gourmet![]()
![]()
Lekker lang, met veel onderbrekingen
bij mij de lamsteaks ook alquote:
jij bent echt een vlees eter of niet?quote:Op maandag 5 april 2010 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij de lamsteaks ook al![]()
dadelijk de everzwijn medallions maar eens bakken
quote:Op maandag 5 april 2010 17:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij bent echt een vlees eter of niet?
oeh bbqquote:
Dank je, de voorbereidingen zijn nu klaar, we gaan er maar eens aan beginnenquote:
laterssssss friemelquote:Op maandag 5 april 2010 17:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dank je, de voorbereidingen zijn nu klaar, we gaan er maar eens aan beginnen![]()
Laterssssss allemaal
waar?!?quote:
Op tafel (niet heel lang gok ik) in een tent in Duitsland waar we met alle vrienden onbeperkt spareribs gaan schranzen consumeren.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Op tafel (niet heel lang gok ik) in een tent in Duitsland waar we met alle vrienden onbeperkt spareribs gaan schranzen consumeren.
Oehhhhquote:Op maandag 5 april 2010 17:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Op tafel (niet heel lang gok ik) in een tent in Duitsland waar we met alle vrienden onbeperkt spareribs gaan schranzen consumeren.
Oma zit strakker in haar vel ja?quote:Op maandag 5 april 2010 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Oma is weer weg. Ik heb toch wel een ontzettend uitgezakt lichaam.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Dat was echt het eerste waar ik aan dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hoe bedoel je? Door het relatief weinige bewegen van de laatste maanden?
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nee door mijn bierbuikquote:Op maandag 5 april 2010 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat was echt het eerste waar ik aan dachtMaar hoe bedoel je? Door het relatief weinige bewegen van de laatste maanden?
Komt dat niet deels door t zelfde? (ja zeggen nu!! Zeg ja!!quote:
Oh ehh JAquote:Op maandag 5 april 2010 19:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Komt dat niet deels door t zelfde? (ja zeggen nu!! Zeg ja!!)
Ja zie jequote:
Fhaquote:
whehehequote:
wij 23 mei personeels BBQquote:
dat van vorig jaar is nou idd ook opquote:Op maandag 5 april 2010 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Vlees komt altijd wel op bij een BBQ. Anders kan je het altijd nog invriezen.
trusten knuffelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |