Groetjes!quote:
damn dan werk je best wel veelquote:Op maandag 5 april 2010 16:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
home sweet home
strandwandeling gaat vnaaf niet door maar is nu morgen.... morgen 5uurtjes werken en dan naar psycholoog... blij dat ik iig niet heel de dag op mijn werk moet zijn.... dat is mijn 8e dag in 9 dagen tijd... ben het nu wel ff zat
sociaal ze flesquote:
morgen dus pas....quote:Op maandag 5 april 2010 16:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
damn dan werk je best wel veel
jij hebt strand lekker hoor effe uitwaaien is wel fijn
hmmz jij hebt teminste een full time baanquote:Op maandag 5 april 2010 16:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
morgen dus pas....
ik werk gemiddeld 40uur in de week..... mja ene week dus meer dan andere week...
nog welquote:Op maandag 5 april 2010 16:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz jij hebt teminste een full time baan
wou dat ik dat ook had
zolang de rechter niet zegt dat ik niet werk blijf ik gewoon daar werkenquote:Op maandag 5 april 2010 16:59 schreef Giertje het volgende:
whehehhe mja indd al een idee wat je hierna gaat doen?
wheheh okee danquote:Op maandag 5 april 2010 17:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zolang de rechter niet zegt dat ik niet werk blijf ik gewoon daar werken
pizzaquote:
ook lekkerquote:Op maandag 5 april 2010 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
pizzaik ga zo maar kipschnitzel opwarmen en mexicaanse roerbak groente eten
smakelijk friemelquote:Op maandag 5 april 2010 17:01 schreef friemelaar het volgende:
Voorbereidingen voor gourmet![]()
![]()
Lekker lang, met veel onderbrekingen
bij mij de lamsteaks ook alquote:
jij bent echt een vlees eter of niet?quote:Op maandag 5 april 2010 17:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij de lamsteaks ook al![]()
dadelijk de everzwijn medallions maar eens bakken
quote:Op maandag 5 april 2010 17:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij bent echt een vlees eter of niet?
oeh bbqquote:
Dank je, de voorbereidingen zijn nu klaar, we gaan er maar eens aan beginnenquote:
laterssssss friemelquote:Op maandag 5 april 2010 17:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dank je, de voorbereidingen zijn nu klaar, we gaan er maar eens aan beginnen![]()
Laterssssss allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |