JFquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Aanvaring met LL gehad![]()
Ola allemaal
En iemand die een keertje in de top 100 staat moet dan wel meteen maar in de OP? Vind ik een beetje snel hoor. Wie weet komen Marijke en Suikertje nog terug... die zullen zich ook lekker welkom voelen op deze manierquote:
quote:
de meeste vrouwen die ik ken die doen alsof hun neus bloedquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Sinds ze volwassen zijn? Ik praat altijd dingen uit
Flessepesquote:
mensen die zich daar aanstoot aan nemenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
En iemand die een keertje in de top 100 staat moet dan wel meteen maar in de OP? Vind ik een beetje snel hoor. Wie weet komen Marijke en Suikertje nog terug... die zullen zich ook lekker welkom voelen op deze manier.
Als men hier al langer komt vind ik dat meer dan logischquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mensen die zich daar aanstoot aan nemen
vorige weekquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Wanneer heb jij Klonk, JortK, Papier.. voor het laatst hier gezien?
Mijn laatste bos bloemen is dik een jaar geledenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
vrouwen blijven hun leven lang kwaad op je. Mannen een minuut of drie. Tenzij bier, dan een seconde of drie. Mannen zijn okee. Vrouwen ook wel, tot ze kwaad op je zijn. EN dat kan overal door komen. Als je bijvoorbeeld niet op tijd spontaan een bloemetje voor ze koopt. Wanneer "op tijd" is? Dat zie je vanzelf wel, als het te laat is
Ach, blijkbaar wilde iemand een punt maken door juist Marijke en Suiker uit de OP te halen en te vervangen door Aarti en iemand die een keertje een dagje meepostte. Zoals ik al zei: ze zullen zich inderdaad enorm welkom voelen hier, op die manier... geen wonder dat ze wegblijven ookquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Wanneer heb jij Klonk, JortK, Papier.. voor het laatst hier gezien?
ik lig daar niet wakker van hoor.... het is maar fok..... fok is tijdverdrijf, geen onderdeel van mijn levenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Als men hier al langer komt vind ik dat meer dan logischOf wil jij er ook uitgeknikkerd worden als je even niets van je laat horen?
Zal mij het nou rukken of ik in die OP sta of nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Als men hier al langer komt vind ik dat meer dan logischOf wil jij er ook uitgeknikkerd worden als je even niets van je laat horen?
Dat is toch een lichte misrekeningquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
fok is tijdverdrijf, geen onderdeel van mijn leven
Nou Fles, daar heb je het alquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn laatste bos bloemen is dik een jaar geleden![]()
EN DIE WAREN NIET EENS VAN JOU!!!![]()
![]()
![]()
![]()
fok doe ik alleen als ik mij verveel.... verveel ik mij niet dan zie je me hier ook een stuk minderquote:
Toen kende ik je niet eens, eigengereide truttemarijquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijn laatste bos bloemen is dik een jaar geleden![]()
EN DIE WAREN NIET EENS VAN JOU!!!![]()
![]()
![]()
![]()
In dat geval verveelt GF zich dus altijd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
fok doe ik alleen als ik mij verveel.... verveel ik mij niet dan zie je me hier ook een stuk minder
kennis van ons komt thuis met een bos bloemen voor hun trouwdag zegt zijn vrouw ook leuk nou hoef ik voor vanavond geen bloemen te halenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
vrouwen blijven hun leven lang kwaad op je. Mannen een minuut of drie. Tenzij bier, dan een seconde of drie. Mannen zijn okee. Vrouwen ook wel, tot ze kwaad op je zijn. EN dat kan overal door komen. Als je bijvoorbeeld niet op tijd spontaan een bloemetje voor ze koopt. Wanneer "op tijd" is? Dat zie je vanzelf wel, als het te laat is
dat heb ik ook regelmatig hahaquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:33 schreef Giertje het volgende:
voor mij is het ook als ik me verveel dat ik hier post
en dat is dus vaak
geen onderdeelquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik lig daar niet wakker van hoor.... het is maar fok..... fok is tijdverdrijf, geen onderdeel van mijn leven
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, blijkbaar wilde iemand een punt maken door juist Marijke en Suiker uit de OP te halen en te vervangen door Aarti en iemand die een keertje een dagje meepostte. Zoals ik al zei: ze zullen zich inderdaad enorm welkom voelen hier, op die manier... geen wonder dat ze wegblijven ook.
Als het zo moest was het bij mij idd ook meteen klaarquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kennis van ons komt thuis met een bos bloemen voor hun trouwdag zegt zijn vrouw ook leuk nou hoef ik voor vanavond geen bloemen te halen![]()
ze heeft dat boeket aan de jarige gegeven die avond![]()
nou krijgt ze dus geen bloemen meer van hem
ah oke...quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:20 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Aanvaring met LL gehad![]()
Ola allemaal
marijke heeft zichzelf niet meer welkom gemaakt, suikertaartje, weet ik niet wat daarmee is, en dit is alles wat ik hier over heb te melden, maagoed zoals Knuffel zegt: het is maar fok, geen baanquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, blijkbaar wilde iemand een punt maken door juist Marijke en Suiker uit de OP te halen en te vervangen door Aarti en iemand die een keertje een dagje meepostte. Zoals ik al zei: ze zullen zich inderdaad enorm welkom voelen hier, op die manier... geen wonder dat ze wegblijven ook.
waar hadden ze dan ruzie over??quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
marijke heeft zichzelf niet meer welkom gemaakt, suikertaartje, weet ik niet wat daarmee is, en dit is alles wat ik hier over heb te melden, maagoed zoals Knuffel zegt: het is maar fok, geen baan
Jullie hebben dr weggejaagd ja. Maar dat is verder ook alles wat ik erover te melden heb hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
marijke heeft zichzelf niet meer welkom gemaakt,
ging over rokenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
waar hadden ze dan ruzie over??
de goede oude tijd was zonder internet en zonder mobieltjesquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Waar is de goeie ouwe tijd gebleven?
biekse is er ook uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Conflicten laten voortduren is niet.o.kquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ah oke...
Als ik een keer tijd zal ik wel eens terug gaan lezen.
Jammer, conflicten zijn er om opgelost te worden
toen we nog buiten speeldequote:Op zaterdag 3 april 2010 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.
Waar is de goeie ouwe tijd gebleven?
ik heb niks gedaanquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jullie hebben dr weggejaagd ja. Maar dat is verder ook alles wat ik erover te melden heb hoor
Ik heb geen idee wat er gespeeld heeft, maar waar er twee vechten, hebben er ook twee schuld, en Marijke is nog steeds welkom hier hoor! Of is de KSC tegenwoordig ook al een gesloten kliek geworden waar je alleen in mag posten als je door iedereen aardig wordt gevonden?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:36 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
marijke heeft zichzelf niet meer welkom gemaakt, suikertaartje, weet ik niet wat daarmee is, en dit is alles wat ik hier over heb te melden, maagoed zoals Knuffel zegt: het is maar fok, geen baan
en dik worden als je stopt dacht ikquote:
kloptquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dik worden als je stopt dacht ik
whehehe dan zou het hier wel heel rustig wordenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er gespeeld heeft, maar waar er twee vechten, hebben er ook twee schuld, en Marijke is nog steeds welkom hier hoor! Of is de KSC tegenwoordig ook al een gesloten kliek geworden waar je alleen in mag posten als je door iedereen aardig wordt gevonden?
De mogelijkheid totquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dik worden als je stopt dacht ik
Dat word het zo langzamerhand ook toch?quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe dan zou het hier wel heel rustig worden
Ja, zonder jouw posts zou het inderdaad rustig wordenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe dan zou het hier wel heel rustig worden
Bepaalde mensen bepalen wie hier welkom is en wie nietquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er gespeeld heeft, maar waar er twee vechten, hebben er ook twee schuld, en Marijke is nog steeds welkom hier hoor! Of is de KSC tegenwoordig ook al een gesloten kliek geworden waar je alleen in mag posten als je door iedereen aardig wordt gevonden?
ik zeg niet wie welkom is of niet, ik post niet iedere dag, dus ik kan ook niet alles weten. Ik vind het prima als hier mensen komen OF niet, maakt mij niet uitquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
jou ken ik ook idd niet boeiuh!!! en de meeste hier kennen mij waarschijnlijk ook niet of iig niet goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik zeg niet wie welkom is of niet, ik post niet iedere dag, dus ik kan ook niet alles weten. Ik vind het prima als hier mensen komen OF niet, maakt mij niet uit
ALS JE ZO GAAT BEGINNEN BEN JE HIER NIET MEER WELKOMquote:
en niet zo gezelligquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zonder jouw posts zou het inderdaad rustig worden.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALS JE ZO GAAT BEGINNEN BEN JE HIER NIET MEER WELKOM
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |