SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:37 schreef wel.o.k het volgende:
het zit er weer op.
ik ga naar huis
KrengSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voor mij welquote:
Ik zit thuis weg te roesten achter een beeldscherm ja. Ik ben net zo zielig als jullie boe-hoequote:Op dinsdag 6 april 2010 11:36 schreef skitzin het volgende:
[..]
Je zit in iedergeval niet op kantoor weg te roesten achter een beeldscherm
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit thuis weg te roesten achter een beeldscherm ja. Ik ben net zo zielig als jullie boe-hoe
quote:Op dinsdag 6 april 2010 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit thuis weg te roesten achter een beeldscherm ja. Ik ben net zo zielig als jullie boe-hoe
Gaan danquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gaat iedereen toch naar huis?
Ik wil eigenlijk ook best wel
ik ben al thuisquote:Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef Symphonic het volgende:
Waarom gaat iedereen toch naar huis?
Ik wil eigenlijk ook best wel
voor mij is ie morgen pas overquote:
WTFquote:Op dinsdag 6 april 2010 08:46 schreef Ladylike het volgende:
Goede morgen mensen.
Ik heb besloten mijn heil ergens anders te zoeken dan de KSC.
Ik heb er nog eens over nagedacht en merk dat niemand echt achter mij staat mbt Marijke zwolle en suikertaartje.
Blijkbaar is hun afwezigheid erg storend en aangezien ik de reden ben, heb ik besloten mijn eigen raad op te volgen (het is maar internet..) en elders op fok mijn heil te zoeken.
Jammer maar als jullie die 2 echt zo graag hier willen hebben, offer ik mezelf wel op.bedankt.....
helaas, ik heb wat afspraken, dus kan ik er niet tussenuit knijpenquote:
Beetje creatief, dan kan allesquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helaas, ik heb wat afspraken, dus kan ik er niet tussenuit knijpen
quote:
mja inderdaad ben nu ook wel benieuwdquote:
ben ik al mee bezigquote:
Idd, ik kom voor Ll hier.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:22 schreef Bengeltje het volgende:
Volg Arcee.Post-id 80.000.000 is bijna aan de beurt! deel 2.
en ik maar denken dat je voor mij kwamquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, ik kom voor Ll hier.bedoel ik vind het een hartstikke leuke meid. Klets graag met haar.
DUS HIER KOMEN VERDOMME.
Natuurlijk en Marc en Fruts en en , maar ik had het nu even over de vrouwelijke kant.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ik maar denken dat je voor mij kwam
dan is het niet ergquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk en Marc en Fruts en en , maar ik had het nu even over de vrouwelijke kant.
ongehoordquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:59 schreef skitzin het volgende:
Aaaaaahh zooo ben ik weer
Goh wie had dat gedacht.
Word het plots op eens ontzettend druk op mn werk
hier is het ook super weerquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:06 schreef wel.o.k het volgende:
hallo alle aanwezigen![]()
wat is het ontzettend lekker weer thuis.![]()
heerlijk een tosti met pizzasaus gegeten in de zon.
en nu aan de studie
Dat zij ik ook al.. Hoe durven ze!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ongehoord![]()
wat denken ze wel dat je er komt om te werken ofzo
ik zou daarover een gesprek aanvragenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:09 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat zij ik ook al.. Hoe durven ze!
Als of ze verwachten dat ik naar mijn werk kom om te werken
Heb je Ll al terug kunnen slepen?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en denk ook niet dat het gaat lukken
ze behoorlijk stellig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zou daarover een gesprek aanvragen![]()
![]()
en denk ook niet dat het gaat lukken
Meppenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze behoorlijk stellig.![]()
stomme smurfen
och ze is nou in BI SCquote:
die hier ook maar zelden komenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze behoorlijk stellig.![]()
stomme smurfen
zag net ook pas dat jij er postquote:
Hoiquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk en Marc en Fruts en en , maar ik had het nu even over de vrouwelijke kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |