quote:Op donderdag 1 april 2010 18:48 schreef P.F het volgende:
kan dit? ik dacht namelijk dat het een tshirt was maar ik ben al die te strakke shirtjes opeens beu
maar ik wil ook niet te erg in mn blote kont lopen..
en ik heb mn haar voor t eerst in tijden gekamt whwhehe en maar gelijk gestijlt, ik had echt dreadhaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanavond @ conleche's place!quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
1000, gefeliciteerd allen!
Wanneer doen we een jubileum meet?
volgende week vier ik mijn verjaardagquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:18 schreef P.F het volgende:
[..]
vanavond @ conleche's place!
nee grapje
Volgende week?
Meet in Nijmegen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
volgende week vier ik mijn verjaardagmaar jullie zijn welkomhoor
Ik heb wandelschoenen en een mega rugzak gehaaldquote:Op zaterdag 3 april 2010 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat ga je halen bij Bever, Chico? Ik kreeg laatst ook een nieuwe catalogus in de bus, een huuuge geval! En dat omdat ik daar een keer een winterjas heb gekocht (verder kom ik er nooit)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow, wat een knapperd ben jij!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:16 schreef Rituals het volgende:
Foto van mijn nieuwe haar! Ik haal hem straks weer een keer weg, dus liever niet quoten.
Hee Muis! Long time no see, laatst zag ik Percy Jackson and the Lightning Thief en toen dacht ik aan jou!quote:
Doen ze wel, want de Tumor is doodquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:37 schreef motorbloempje het volgende:
awh Muis! Ik hoopte dat 't allemaal wat rooskleuriger was gewordennu maar hopen dat die vette jaren binnenkort 's aanbreken (hihi, vet
)
RIP aan de nabestaanden!quote:
Neequote:Op zaterdag 3 april 2010 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je zus is nog niet bij de les over klinkers aanbeland?
Ik denk dat je je happyface plek af moet staan aan ritualsquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee die kleur past echt goed bij je! Wat voor kleur heb je normaal dan? Happy-face!
Taart voor de nabestaanden!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden!Kijk, zo moet het!
En nu veel broccoli eten en dan komt de rest vanzelf!
Que liiiiiiiiiiiinda!
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
en aan jou zat ik net te denken!hoe is het!?
Staat leuk! Je hebt een leuk hoofd!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:16 schreef Rituals het volgende:
Foto van mijn nieuwe haar! Ik haal hem straks weer een keer weg, dus liever niet quoten.
Oh noes! 't Is waar! Daar gaat mn identiteitquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat je je happyface plek af moet staan aan rituals!
categorie: tijd niet meer zien posten!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Het gaat goed hoor, maar ik ben heel erg druk en gestresst en vooral heel erg moe. Dus internetten schiet er vaak bij in. Maar ik kon het jubileumtopic niet missen natuurlijk
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd allemaal met 1000 slanktopicsNu maar veel eten deze pasen zodat we nog veel meer topics in het vooruitzicht hebben
dat ja!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:18 schreef Viking84 het volgende:
Muis!
. En wat goed dat de
tumor
dood is!
![]()
![]()
![]()
.
Merel, fijn om je hier weer even te zien
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Is dit nou een permanente kleur of heb je eerst een spoeling gedaan om te kijken hoe het staat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef Rituals het volgende:
Dankjulliewel. Mijn haar is nu een paar tinten donkerder. Zullen we samen dan maar een happyface zijn Maria
.
En Merel is er weer! Heb je het wel druk met leuke dingen?
Dit is een spoeling. Volgens die kapster bleef het wel 3 maanden zitten.. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dit nou een permanente kleur of heb je eerst een spoeling gedaan om te kijken hoe het staat?
Mwuah, werk is onleuk druk, veel overwerk en dan komt het nog niet af, en ik hou er niet van als ik dingen niet af krijg. Maar ik heb vanaf woensdag een paar daagjes vrij, kan ik weer een beetje bijkomenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef Rituals het volgende:
En Merel is er weer! Heb je het wel druk met leuke dingen?
Hè, dat is inderdaad rot! Lekker om straks even een aantal dagen vrij te hebben! En een huis! Wat spannend! Wat heb je op het oog?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Mwuah, werk is onleuk druk, veel overwerk en dan komt het nog niet af, en ik hou er niet van als ik dingen niet af krijg. Maar ik heb vanaf woensdag een paar daagjes vrij, kan ik weer een beetje bijkomen
En ondertussen doe ik een poging om eenhuis
te kopen en dat vind ik ook wel spannend
Net pizza op, net als Moblo! Maar dan niet zelfgemaakt, maar op een scootertje laten brengen
Is goed!!! Het eten komt om 19h45!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Cootje, ik keer nu huiswaarts, daar haal ik mijn fiets op en fiets ik naar je toe!
quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
. Maar ik ben nu wel happy, meer hoeft er niet af.
Kwarktraining, lekkerrrquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er natuurlijk geen greintje verstand van, maar conditietraining combineren met krachttraining (ik schreef eerst kwarktraining) lijkt me geen slecht idee!
Moussy!!!!!! jij mag alles zeggen, zelfs over broccoli. Goed dat de tumor dood is, zulk nieuws zitten we op te wachten.quote:
Uh.. ja, opzouten dan maar weerquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Jubilieumtopicdaar kan ik nog wel even in posten
En met het goede nieuws dat sinds ik hier weg ben er ook 1 kilo weg is
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:53 schreef Laureline het volgende:
Eigenlijk zouden alle illustere figuren uit de Slankreeks hier nog even moeten posten, tgv het 1000ste topic! Greys, Vivi, SHE, alle eerdere klonen van wiedanook, beessie-Jen, kim en haar tante's hondje, etc.
Whoaaa grote props!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef loveli het volgende:
Moussy!!!!!! jij mag alles zeggen, zelfs over broccoli.
Vriendje wakker maken, wordt het een stuk minder saai van.quote:Op zondag 4 april 2010 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vandaag een kg meer dan gister, maar dat is vast vocht, dus ik steek m'n kop in het zand daarvoor![]()
M'n pa is naar de kerk en de broers + vriendje liggen nog te slapen dus het is een beetje saai
Ja lekker, het 18-jarige vriendje van m'n broertje wakkermaken, die bleef logeren omdat ze zo lang hebben zitten warcraften gisteravondquote:Op zondag 4 april 2010 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Vriendje wakker maken, wordt het een stuk minder saai van.
Dat. Een derde van het gewicht dat ik tot nu toe kwijt was zit er opeens weer aan. Mag inderdaad hopen dat het vocht is.quote:Op zondag 4 april 2010 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vandaag een kg meer dan gister, maar dat is vast vocht, dus ik steek m'n kop in het zand daarvoor![]()
M'n pa is naar de kerk en de broers + vriendje liggen nog te slapen dus het is een beetje saai
Oh joh! Lekker hoor!quote:Op zondag 4 april 2010 11:23 schreef AKnynke het volgende:
PF! Hier m'n paasontbijt:
[ afbeelding ]
1 gewone croissant, 1 chocoladecroissant, vers sapje, kop thee, muesli met yoghurt, een fruitsalade bestaande uit een halve ananas, grapefruit, mandarijn, kiwi, appel en banaan en een zachtgekookt eitje!
Arme jijquote:Op zondag 4 april 2010 11:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Nynke, gelukkig lust ik geen croissant.
Scherp, uniek!quote:Op zondag 4 april 2010 10:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, ik zei toch dat je vandaag niet moest wegen, eigenwijs ding
o lekker!!quote:Op zondag 4 april 2010 11:23 schreef AKnynke het volgende:
PF! Hier m'n paasontbijt:
[ afbeelding ]
1 gewone croissant, 1 chocoladecroissant, vers sapje, kop thee, muesli met yoghurt, een fruitsalade bestaande uit een halve ananas, grapefruit, mandarijn, kiwi, appel en banaan en een zachtgekookt eitje!
ik heb nog twee jaar met mijn laptop gedaan nadat de batterij al na 40 seconden (!!) leeg was steeds...quote:Op zondag 4 april 2010 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
bah, mijn laptop is echt stervende, of nou ja, de accuzit nu te printen in de slaapkamer (daar staat de printer
) en de batterij is nu na euh... 10 minuten al bijna leeg
Ja die vrije dagen heb ik echt wel nodig, ik slaap ook gewoon heel slecht doordat ik zo veel aan m'n hoofd heb. Val slecht in slaap, en als ik dan eenmaal slaap word ik midden in de nacht weer wakker. Maargoed, als de rust is weergekeerd komt dat vast ook wel weer goedquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:54 schreef Rituals het volgende:
Hè, dat is inderdaad rot! Lekker om straks even een aantal dagen vrij te hebben! En een huis! Wat spannend! Wat heb je op het oog?
www.pilvergeten.nlquote:Op zondag 4 april 2010 12:18 schreef P.F het volgende:
o godver, ik ben een pil vergeten, terwijl ik nu juist in mijn 'ovuatie tijd' zit, maar nu ben ik dus weer een soort van ongesteldterwijl de 26e juist de laaste dag van mn 'echte' ongesteldheid was. ik slik nu stug de pil door denk ik? en dan nu even extra voorzichtig (condooms) en gewoon doen alsof t niet gebeurd is? uit mn handleiding wordt ik sowieso niets wijzer
quote:Op zondag 4 april 2010 12:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Oja het is pasen! Ik besteed vandaag aan mijn tassen uitpakken, 13 wassen draaien etc.
Het boarden ging echt supergoed trouwens! Niemand verwachtte dat het pas mijn 2e keer wasBen heel veel rode pistes afgeweest! Heb alleen wel mijn knie op dag 4 verdraaid..
En ik las dat de tumor van Muis Deaud is, das mooi![]()
Merel bezig met een huis! Wat spannend!!
Ovulatietijd? Ik had verwacht dat iemand met jouw verstand het beter zou snappen, want met de pil heb je geen ovulatietijd en als je die door vergeten wel zou herbben, dan weet je juist niet wanneerquote:Op zondag 4 april 2010 12:18 schreef P.F het volgende:
o godver, ik ben een pil vergeten, terwijl ik nu juist in mijn 'ovuatie tijd' zit, maar nu ben ik dus weer een soort van ongesteldterwijl de 26e juist de laaste dag van mn 'echte' ongesteldheid was. ik slik nu stug de pil door denk ik? en dan nu even extra voorzichtig (condooms) en gewoon doen alsof t niet gebeurd is? uit mn handleiding wordt ik sowieso niets wijzer
Google even op nhg of ngh (nederlands huisartsengenootschap of nederlands genootschap voor huisartsen) en nieuwe richtlijnen pil. Week 1: meer dan 1 pil: niet ok, volgens mij valt het wel mee nu. In principe is een week na de stopweek slikken genoeg om een (in de stopweek beginnend) rijpend eicelletje weer te laten verschrompelen.quote:Op zondag 4 april 2010 12:37 schreef P.F het volgende:
o klote pil ik haaaaaat dat ding. ik ben er 2 vergeten dus heb ik sowieso gefaald. dus pil 1 en 2 van week 2 en op 4 van week 1 heb ik dan seks gehad dus nu moet ik sowieso de dokter bellen want ik ben er 2 vergeten maar was het er 1 dan was er niets aan de hand. al heb ik er van schrik dat ik er 2 vergeten was er meteen 2 genomen en dan vanavond die van vandaag. ook niet goed zekerwel een fijne site trouwens!
Sperma overleeft 3 tot 5 dagen in vruchtbaar baarmoederslijm (wat door de pil ook wat lastiger gaat), bijna alle zwangerschappen worden veroorzaakt door seks voor de eisprong.quote:Op zondag 4 april 2010 13:26 schreef P.F het volgende:
vooral dat met terugwerkende kracht seks gedeelte is zoo raar eigenlijk...
maar goed, ik ga wel bellen!
nou mijn telefoon geeft deze dagen aan als meest vruchtbaarquote:Op zondag 4 april 2010 13:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Ovulatietijd? Ik had verwacht dat iemand met jouw verstand het beter zou snappen, want met de pil heb je geen ovulatietijd en als je die door vergeten wel zou herbben, dan weet je juist niet wanneer
[..]
Google even op nhg of ngh (nederlands huisartsengenootschap of nederlands genootschap voor huisartsen) en nieuwe richtlijnen pil. Week 1: meer dan 1 pil: niet ok, volgens mij valt het wel mee nu. In principe is een week na de stopweek slikken genoeg om een (in de stopweek beginnend) rijpend eicelletje weer te laten verschrompelen.
Vergeten pil moet je idd ook slikken, dus dat was niet stom. Kussies en even googelen.
nou ja niet raar maar dat je iets fout doet en dat je dan moet nadenken.. hmmm heb ik seks gehad of nietquote:Op zondag 4 april 2010 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Sperma overleeft 3 tot 5 dagen in vruchtbaar baarmoederslijm (wat door de pil ook wat lastiger gaat), bijna alle zwangerschappen worden veroorzaakt door seks voor de eisprong.
En anders gaan we ff verder in het centrale pil topic
Kuttelefoon die niet snapt dat als je de pil slikt 'ie het niet over 'meest vruchtbaar' moet hebben. Dat geldt alleen in een cyclus zonder pil.quote:Op zondag 4 april 2010 13:31 schreef P.F het volgende:
[..]
nou mijn telefoon geeft deze dagen aan als meest vruchtbaar
zeg maar zo iets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat het effect isquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Uh.. ja, opzouten dan maar weer
[..]
:
Ja/nee/misschien. Je hebt niet genoeg hormonen geslikt om het slijmvlies in stand te houden, maar je kunt niet echt iets zinnigs zeggen over een eventuele zwangerschap. Een eventueel bevrucht eitje nestelt pas na een paar dagen eventueel in. Optimaal wordt het zeker niet. Maar we hebben het dus over een eventueel gerijpt eitje dat eventueel gesprongen is en eventueel bevrucht dat ook nog eens eventueel zou kunnen innestelen en voor alle gebeurtenissen waren de omstandigheden verre van ideaal.quote:Op zondag 4 april 2010 13:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmm maar ik ben nu 'ongesteld' dat is dus goed? want ongesteld = opruiming?
Ik ook! Ter illustratie van onze geweldige ontopic-heid!quote:Op zondag 4 april 2010 13:49 schreef conleche het volgende:
Ik wil in dit 1000e topic ook wel even een lijstje dumpen!!
ohja, ik ook!quote:Op zondag 4 april 2010 13:49 schreef conleche het volgende:
Ik wil in dit 1000e topic ook wel even een lijstje dumpen!!
O: 1x geroosterd brood met filet A. en ui en een gekookt eitje
L: 1x geroosterd brood met filet A. en 1 cracker met hetzelfde.
T: cracker 30+ kaas of appelstroop of allebei.
S: hardlopen
T: wodka, nootjes
D: witlof ham/kaas uit de oven en rundergehaktballetjes. Toe een mini-ijsje.
Wat leuk dat het zo goed gingquote:Op zondag 4 april 2010 12:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Oja het is pasen! Ik besteed vandaag aan mijn tassen uitpakken, 13 wassen draaien etc.
Het boarden ging echt supergoed trouwens! Niemand verwachtte dat het pas mijn 2e keer wasBen heel veel rode pistes afgeweest! Heb alleen wel mijn knie op dag 4 verdraaid..
En ik las dat de tumor van Muis Deaud is, das mooi![]()
Merel bezig met een huis! Wat spannend!!
Eet smakelijk!quote:Op zondag 4 april 2010 14:39 schreef P.F het volgende:
Ik voel mij wel een beetje treurig nu maar goedMijn ontbijt is iets later, gezien het tijdverschil NL-ZWE
Die servetjes Dat servetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe ook al drie jaar met deze laptop, hij kan 5 min. zonder adapterquote:Op zondag 4 april 2010 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb nog twee jaar met mijn laptop gedaan nadat de batterij al na 40 seconden (!!) leeg was steeds...
o nice!quote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef Syrena het volgende:
Oh en ik heb een draadloze printer![]()
Wat een pokkeweer is het trouwensBen al een uur onder de zonnebank geweest en daarna allemaal oude fotoalbums doorgekeken op zoek naar paasfoto's van vroegah
![]()
Denk dat ik vanavond weer naar huis ga, lekker in mijn eigen bed slapen en morgen uitgebreid badderen en dan weer terugkomen.
Wat cool, zo'n echt paasontbijt! Die tafel bij PF ziet er ook leuk uit!quote:Op zondag 4 april 2010 14:35 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb echt gepaasontbijt incl gekleurd tafelkleed, gele servetten en harde broodjes en chocolade paashasen op tafel. Doen we ieder jaar zo, en later als ik groot ben wil ik gewoon ieder jaar terug naar mn ouders denk ik
.
[..]
Wat leuk dat het zo goed ging. En hoe ging het met het leenboard?
Knie verdraaid is wel vervelend, niets gescheurd?
(zelfde geintje uitgehaald, kwam er na 2 maanden pas achter dat het kapot was).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knie deed na de val flink veel zeer, maar het boarden ging op zich nog wel. vooral lopen/in de liftjes deed pijn. 's avonds werd het steeds pijnlijker en de volgende ochtend kon ik er nauwelijks mee lopen, elke beweging deed f*cking veel pijn. Ben toen niet gaan boarden, wel wezen zwemmen (60 baantjes, rustig tempo) en veel in het warme bubbelbad gezeten. later die avond ging het opeens veel beter en ik heb de laatste dag weer geboard. Nu voel ik het nog zeker wel, maar niet zo erg meer als eerst. Denk dat de laterale mediale (want binnenkant) band (??) een opdonder heeft gehad.
[ Bericht 0% gewijzigd door _Calimero_ op 04-04-2010 15:13:10 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Als ie draadloos kon zou het er wel bij staan denk ik. Ik heb deze: http://www.dixons.nl/De_o(...)396/default.aspx#topquote:Op zondag 4 april 2010 15:03 schreef P.F het volgende:
[..]
o nice!
wil ik ook!
ik wil deze, kan die ook draadloos?: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=363293
maar die is inkjet he.. ik wil z/w laser om zo goedkoop mogelijk te printen..quote:Op zondag 4 april 2010 15:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als ie draadloos kon zou het er wel bij staan denk ik. Ik heb deze: http://www.dixons.nl/De_o(...)396/default.aspx#top
Was de goedkoopste all-in one draadloos die ik toen vond. Hij kan ook scannen en kopietjes maken
quote:Op zondag 4 april 2010 15:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat cool, zo'n echt paasontbijt! Die tafel bij PF ziet er ook leuk uit!
Het leenboard ging perfect, ik ga hem overkopenBinnenkort krijg ik filmpjes toegestuurd, misschien zet ik er wel eentje online
En de bindingen waren wel iets te groot en mijn schoenen te klein. Daar ben ik echt boos over trouwens, ik heb nog een appeltje te schillen met de intersport:
Oh leuk, welk board was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knie deed na de val flink veel zeer, maar het boarden ging op zich nog wel. vooral lopen/in de liftjes deed pijn. 's avonds werd het steeds pijnlijker en de volgende ochtend kon ik er nauwelijks mee lopen, elke beweging deed f*cking veel pijn. Ben toen niet gaan boarden, wel wezen zwemmen (60 baantjes, rustig tempo) en veel in het warme bubbelbad gezeten. later die avond ging het opeens veel beter en ik heb de laatste dag weer geboard. Nu voel ik het nog zeker wel, maar niet zo erg meer als eerst. Denk dat 1 van de laterale kruisbanden (??) een opdonder heeft gehad.
(benieuwd naar de graphics
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat balen van je knie zeg. Als de pijn niet weggaat, even langs de HA, die kan met 1 rukje voelen of er iets gescheurd is
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ik print meestal op mijn werkquote:Op zondag 4 april 2010 15:13 schreef P.F het volgende:
[..]
maar die is inkjet he.. ik wil z/w laser om zo goedkoop mogelijk te printen..
scannen is wel tof ja.. hmm.. en draadloos ook..quote:Op zondag 4 april 2010 15:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik print meestal op mijn werkMaar met deze kan ik ook op fotopapier printen
En m'n nota's voor de ziektekosten inscannen.
quote:Op zondag 4 april 2010 15:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh leuk, welk board was het?(benieuwd naar de graphics
).
Hmm ik kan het board niet online vinden. Het is van Salomon, wit, met een dessin van zwarte/paarse beetje krullende dingetjes en een panda, en een stukje houtskleur. Erg mooi vind ik 'm wel! Wil er nu graag witte bindingen en schoenen bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat balen van je knie zeg. Als de pijn niet weggaat, even langs de HA, die kan met 1 rukje voelen of er iets gescheurd is
.
![]()
Echt, wat toevallig dat jij dat ook hadIk ga die winkel niet uit voordat ik mijn geld terug heb
Ik heb aangegeven dat ik dacht dat ze te klein waren, maar hij bleef zeggen dat het goed zou komen. Ik heb er ongeveer 2 uur op geboard, dus ze zijn nog als nieuw. Als ze me geen geld teruggeven, dan dreig ik gewoon dat ik tegen alle sportmensen die ik ken (en dat zijn er nogal wat, vanwege verschillende sporten/werk/studie) zeg dat ze nooit meer bij de intersport moeten kopen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Neem je even een verborgen camera mee, want dat wil ik zien!quote:Op zondag 4 april 2010 15:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hmm ik kan het board niet online vinden. Het is van Salomon, wit, met een dessin van zwarte/paarse beetje krullende dingetjes en een panda, en een stukje houtskleur. Erg mooi vind ik 'm wel! Wil er nu graag witte bindingen en schoenen bij![]()
Echt, wat toevallig dat jij dat ook hadIk ga die winkel niet uit voordat ik mijn geld terug heb
Ik heb aangegeven dat ik dacht dat ze te klein waren, maar hij bleef zeggen dat het goed zou komen. Ik heb er ongeveer 2 uur op geboard, dus ze zijn nog als nieuw. Als ze me geen geld teruggeven, dan dreig ik gewoon dat ik tegen alle sportmensen die ik ken (en dat zijn er nogal wat, vanwege verschillende sporten/werk/studie) zeg dat ze nooit meer bij de intersport moeten kopen
Hehe. Ik ben niet snel boos te krijgen, maar dit soort dingen kan ik heel kwaad om worden, en dan moet je ook oppassen want dan kan ik vuur spuwen.quote:Op zondag 4 april 2010 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem je even een verborgen camera mee, want dat wil ik zien!.
Mijn sinaasappels zijn niet lekker meer. Weggegooid, dus nu ga ik wat havermout eten.
Van wat ik er nu van zie is het echt een ongelooflijk mooi boardquote:Op zondag 4 april 2010 15:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hmm ik kan het board niet online vinden. Het is van Salomon, wit, met een dessin van zwarte/paarse beetje krullende dingetjes en een panda, en een stukje houtskleur. Erg mooi vind ik 'm wel! Wil er nu graag witte bindingen en schoenen bij![]()
Fotooo van de taart!quote:Op zondag 4 april 2010 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:.
Ik ben echt een watje als het op dingen gaan eisen in winkels aankomt.. Van m'n eigen werk weet ik trouwens ook dat je met aardig, rustig en beleefd blijven het verst komt (bij mijn manager dan in ieder geval
).
De taart voor anna82 is al uren klaar en nu zit ik weer zenuwachtig te zijn..
quote:Op zondag 4 april 2010 15:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Heb jij een eigen board Chico? (en dan plaatje!?)
Via telefoon boos worden is inderdaad lastiger dan IRL.
Nee, witte bindingen denk ik. En ik heb een skibroek alsof het een spijkerbroek is en volgend jaar ga ik een nieuwe jas kopen (die van mij is al 10 jaar oud!! mag wel weer eens..)
Nice!! Stoer boardje!!quote:Op zondag 4 april 2010 16:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar dan alleen het board (ik heb zwarte bindingen):
[ afbeelding ]
Maar ik sta goofy, dus als ik zit, is de 'burton' op de onderkant ondersteboven.
Ziet er dan zo uit (plaatje gaat zo weer offline): http://i288.photobucket.com/albums/ll166/Chic0late/IMG_1062.jpg
Jas = paars
Wij hebben hier een Samsung ML-1610 en dat ding is echt een drama met printen. Bij grotere hoeveelheden papier moet je er echt bij blijven staan, want het is niet de vraag of het papier vastloopt, maar wanneer. De printer is aangesloten op een router en het is ook al meerdere keren voorgekomen dat de router de printer niet meer kon vinden. En dat lag niet aan de router.quote:Op zondag 4 april 2010 15:03 schreef P.F het volgende:
[..]
o nice!
wil ik ook!
ik wil deze, kan die ook draadloos?: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=363293
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 april 2010 20:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Muis!![]()
Fijn dat die stomme tumor dood is.
Kom je nu hier weer ultragezonde beterwordenlijstjes posten?
ik begrijp het niet.quote:Op zondag 4 april 2010 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan ook een beetje zweeds!
Att jag gillar Mr.Mo!
Ik gok dat het zoiets is als 'ik ga met MrMo trouwen', maar ik kan geen Zweeds dus of het klopt kan ik niet zeggenquote:
Sheet ik wou nog editten na een google-spree!quote:
Ach, zoals Winnie the Pooh zou zeggen: komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 4 april 2010 17:37 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, zie, dat dacht ik ook. Maar k ken gillar niet.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 17:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik gok dat het zoiets is als 'ik ga met MrMo trouwen', maar ik kan geen Zweeds dus of het klopt kan ik niet zeggen
Zo wtf!quote:
Ik heb er ook niks mee, maar het was wel een soort van icoon natuurlijkquote:Op zondag 4 april 2010 18:40 schreef conleche het volgende:
Ben ik de enige die echt een hekel had aan Sugar lee hooper? Ik had altijd last van zaplust als ze voorbijkwam.
Voor de rest RIP en zo natuurlijk.
Hmmmzz, Ik guess dat het aan je definitie van icoon ligt dan.......quote:Op zondag 4 april 2010 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er ook niks mee, maar het was wel een soort van icoon natuurlijk.
Nee hoor ik vond haar ook beeldvervuiling.quote:Op zondag 4 april 2010 18:40 schreef conleche het volgende:
Ben ik de enige die echt een hekel had aan Sugar lee hooper? Ik had altijd last van zaplust als ze voorbijkwam.
Voor de rest RIP en zo natuurlijk.
dit hebben we geplaybackt met onze klas in groep 8. en raad eens wie sugar lee hooper mocht/moest zijnquote:
er zijn wel foto's (ik was ook nog opgemaakt door een klasgenoot "want sugar lee hooper had altijd heftige make upquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 19:36 schreef P.F het volgende:
Geeeen idee kwak![]()
Wij deden altijd de spice girls na, ik en 5 vriendinnen. En raad eens wie die 5 spice girls speelden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
je hield toch niet zo van pittige kapsels?quote:Op zondag 4 april 2010 19:39 schreef P.F het volgende:
ik heb een hekel aan mensen de zeggen ik ben er 5 uur/onee tussen 6 en 7/onee ikben er echt echt echt 8 uurhuh niet zo serieus nemen ik ben er half 9 wat doe je nou moeilijk??
Hierbij draag ik op aan deze mensen:
Ik ookquote:
Oh ik moet er niet op drukken, want dan word ik echt helemaal naar. Maar het is morgen wel weer over.quote:Op zondag 4 april 2010 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Op uitvoering van gym: Kinderen voor Kinderen -> als de afwas maar eens af was
Vik, hoest met je elleboog?
Er waren twee blonde huppelkutjes: Linda en Roosquote:Op zondag 4 april 2010 21:34 schreef _Calimero_ het volgende:
Spicegirls, CheckIk denk dat ik die blonde huppelkut was.
linda roos en jessica, Check![]()
en nog een keer een dansje op de lambada, met vreselijke oranje gekleurde rokjes
quote:Op zondag 4 april 2010 21:02 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heel vroeger Mariah Carey en daarna steeds Spice Girls. En natuurlijk was ik Mel B
Een van de twee, ik heb geen flauw idee meer. Hoewel ik qua boobs meer op Jessica leekquote:Op zondag 4 april 2010 21:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er waren twee blonde huppelkutjes: Linda en Roos. Welke was jij dan?
quote:Op zondag 4 april 2010 21:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]Uiteraard.
Ik heb dus Michael Jackson gedaan, Danny de Munk en ook nog eens 2 Unlimited. En toen was ik Ray geloof ik.
En oooh, ik heb ook nog eens Tim Immers geplaybackt tijdens een playbackshow!quote:
En die heb ik nu dus in m'n hoofd. Dank je wel!quote:Op zondag 4 april 2010 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
- Mr President - Coco Jambo (ik was de donkere meneer! Want mn vriendinnetjes wilden de mooie meisjes zijn en ik vond gek doen ook wel prima)
Jeugdsentimentquote:- Spice Girls - Stop Right Now (ik was geloof ik Mel C ofzo, of Victoria)
Zo moeilijk waren de danspasjes niet bij Ademnoodquote:Op zondag 4 april 2010 21:57 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb ook een keertje de Spice Girls nagedaan, toen was ik Geri Halliwel. En Linda, Roos en Jessica, maar wie ik toen was weet ik niet meer. Wel dat ik mijn danspasjes toen vergat
We waren creatief! We hadden zelf een dansje bedacht!quote:Op zondag 4 april 2010 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo moeilijk waren de danspasjes niet bij Ademnood.
Wij hebben samen met de leraren de Macarena gedanst op het schoolplein in groep 8.
quote:Op zondag 4 april 2010 22:00 schreef Ewelina het volgende:
[..]
We waren creatief! We hadden zelf een dansje bedacht!Alleen waren 2 van de 3 dus de pasjes vergeten
Daarnaast had ik op 10-jarige leeftijd nog niet door dat er zoiets als TMF/MTV bestond.
Haha, dat heb ik ook wel gedaan ja! Stiekem, als m'n ouders er niet waren.quote:Op zondag 4 april 2010 22:09 schreef neen het volgende:
[..]Ik had wel meisjes in m'n klas die de volgende dag heel trots vertelden dat ze een nummer hadden besteld bij The Box
Ieeh, dat liedje is van Doe Maar hoor! En Tim Immers verkracht het vreselijk, lompe blonde onbenullige onmuzikale hork dat hij isquote:Op zondag 4 april 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En oooh, ik heb ook nog eens Tim Immers geplaybackt tijdens een playbackshow!.
Jij bent beter bij beter bij beter bij beter bij mij
Want ik ben liever dan liever dan lief liever dan hij.
En toen was er een meisje die nog niemand had en die mocht toen op de achtergrond gitaar komen spelen bij mij. En toen ging de presentator van de show alleen maar met haar praten en niet met mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh echt waar?quote:Op zondag 4 april 2010 22:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ieeh, dat liedje is van Doe Maar hoor! En Tim Immers verkracht het vreselijk, lompe blonde onbenullige onmuzikale hork dat hij isO,o, wat heb ik me daaraan geërgerd destijds.
Oja, nog zoeen die ze mochten afschieten van mij toen ik dat liedje hoorde. Onee, dat was al gebeurd, har harquote:Op zondag 4 april 2010 22:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh echt waar?![]()
.
Ik hoorde vaak achteraf dat bepaalde nrs covers waren. Zo wist ik ook helemaal niet dat I'll be missing you van Puff Daddy een cover was van The Police, want die kende ik toen nog niet.
Wie niet! Volgens mij las heel 'onze generatie' de Hitkrant en/of break out, waren we allemaal fan van de Spice Girls, Backstreet Boys of 3T of 5ive ofzo, en keken we allemaal TMF, MTV en The Boxquote:Op zondag 4 april 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik was ook wel echt een teenybopper
Ik ook. Al vond ik Anouk ook erg tof.quote:Op zondag 4 april 2010 22:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik vond The Box wel geinig, soms 11 x in een ochtend The Call van de Backstreet Boys![]()
Of 'Come on over' van Christina Aguilera.
Ik was ook wel echt een teenybopper
Inderdaad. Al moet ik bekennen dat ik het nog steeds wel leuk vindquote:Op zondag 4 april 2010 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wie niet! Volgens mij las heel 'onze generatie' de Hitkrant en/of break out, waren we allemaal fan van de Spice Girls, Backstreet Boys of 3T of 5ive ofzo, en keken we allemaal TMF, MTV en The Box![]()
Dat ging bij mij pas over toen mn muzieksmaak veranderde (ging ongeveer zo: Spice Girls --> Hanson --> Silverchair --> Nirvana --> andere wazige rockmuziek --> heden, met van alles en nog wat)
Ik vond hem leukquote:Op zondag 4 april 2010 22:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, nog zoeen die ze mochten afschieten van mij toen ik dat liedje hoorde. Onee, dat was al gebeurd, har har![]()
Ik erger me daar kapot aan, van die niksige artiesten die gewoon maar een oud hitje uit het blik trekken en daar vervolgens een slappelulversie van makenAfblijven!
Jaaa! Het sparen van plaatjes en posters was veelal nog leuker dat de muziek zelfquote:Op zondag 4 april 2010 22:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik was fan van Blur. Echt heel erg. Met knipselboeken en posters enzo![]()
.
Kloptquote:Op zondag 4 april 2010 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wie niet! Volgens mij las heel 'onze generatie' de Hitkrant en/of break out, waren we allemaal fan van de Spice Girls, Backstreet Boys of 3T of 5ive ofzo, en keken we allemaal TMF, MTV en The Box![]()
Dat ging bij mij pas over toen mn muzieksmaak veranderde (ging ongeveer zo: Spice Girls --> Hanson --> Silverchair --> Nirvana --> andere wazige rockmuziek --> heden, met van alles en nog wat)
Ik ging meer van Marusha (jaja..) naar Nirvana naar Blur naar Radiohead / Björk / andere alternatieve bandsquote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa! Het sparen van plaatjes en posters was veelal nog leuker dat de muziek zelf*wisselde nogal vaak van fanschap omdat plaatjes sparen zo leuk was
* Zo was ik 'fan' van o.a. Guns N Roses
![]()
Jeff Buckley
Haha ja ik denk het ook! En ik denk dat ik qua muziek een beetje dezelfde verandering heb doorgemaakt, dat begon met:quote:Op zondag 4 april 2010 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat ging bij mij pas over toen mn muzieksmaak veranderde (ging ongeveer zo: ]Spice Girls --> Hanson --> Silverchair --> Nirvana --> andere wazige rockmuziek --> heden, met van alles en nog wat)
Oooh my ja ik was daar ietsjes te jong voor maar die ken ik nog.quote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt. Dan was ik ook nog een teenybopper
. Take That was niet meer hip, maar de Backstreet Boys wel.
En wie kent Jeremy Jackson nog?
[ afbeelding ]
Hij is nu echt eng geworden btw. Maar jullie vinden hem hier vast ook al eng
. Ik had posters van hem naast mijn bed hangen en voor ik ging slapen gaf ik hem een kusje
.
Jeremy Jackson en de BSB waren in dezelfde periode erg populair hoorquote:Op zondag 4 april 2010 22:31 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oooh my ja ik was daar ietsjes te jong voor maar die ken ik nog.
Ik was fan van Nick Carter van BSB!
ik was helemaal fan van no merci...En nog steeds als ik dat ene liedje hoor denk ik 'ja, dat was leuk!'quote:Op zondag 4 april 2010 22:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk![]()
. En Puff Daddy was niet degene die afgeschoten werd, dat was Notorious BIG
.
Covers zijn niet per definitie slecht. No Mercy maakte in 1996 een cover van Missing van EBTG uit 1996: leuk. Maar de cover van Under the bridge door All Saints is dan weer een drama.
En Jeff Buckley leverde met Hallelujah natuurlijk hét bewijs dat covers het origineel kunnen overtreffen!
Die cd heb ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 22:32 schreef neen het volgende:
New Radicals was tof ja, dat nummer dan en wat te denken van LiquidoNarcotic
het mooiste was dat er zo'n roomijsmachine was waar hij dan gewoon onder ging hangen, legendarisch!
En m'n eerste cd was van The Offspring, die was toch echt goed
Ik vond de videoclip van When I die zo mooiquote:Op zondag 4 april 2010 22:32 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik was helemaal fan van no merci...En nog steeds als ik dat ene liedje hoor denk ik 'ja, dat was leuk!'
Ik was eerst vooral erg van de Spice Girls, ik denk inderdaad dat mijn interesse voor jongens zich pas rond 1999 ofzo begon te ontwikkelen! Ik kende Jeremy Jackson ook alleen van plaatjes in de Hitkrant af en toe, ik wist niet waar hij van was.quote:Op zondag 4 april 2010 22:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jeremy Jackson en de BSB waren in dezelfde periode erg populair hoor. Dus je kunt niet te jong zijn geweest voor Hobie
. Of je bent pas in 1998 ofzo fan geworden van de BSB?
Ik was ook fan van Nick. D'uh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |