quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
. Maar ik ben nu wel happy, meer hoeft er niet af.
Kwarktraining, lekkerrrquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er natuurlijk geen greintje verstand van, maar conditietraining combineren met krachttraining (ik schreef eerst kwarktraining) lijkt me geen slecht idee!
Moussy!!!!!! jij mag alles zeggen, zelfs over broccoli. Goed dat de tumor dood is, zulk nieuws zitten we op te wachten.quote:
Uh.. ja, opzouten dan maar weerquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:02 schreef Sarabi het volgende:
Jubilieumtopicdaar kan ik nog wel even in posten
En met het goede nieuws dat sinds ik hier weg ben er ook 1 kilo weg is
quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:53 schreef Laureline het volgende:
Eigenlijk zouden alle illustere figuren uit de Slankreeks hier nog even moeten posten, tgv het 1000ste topic! Greys, Vivi, SHE, alle eerdere klonen van wiedanook, beessie-Jen, kim en haar tante's hondje, etc.
Whoaaa grote props!quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef loveli het volgende:
Moussy!!!!!! jij mag alles zeggen, zelfs over broccoli.
Vriendje wakker maken, wordt het een stuk minder saai van.quote:Op zondag 4 april 2010 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vandaag een kg meer dan gister, maar dat is vast vocht, dus ik steek m'n kop in het zand daarvoor![]()
M'n pa is naar de kerk en de broers + vriendje liggen nog te slapen dus het is een beetje saai
Ja lekker, het 18-jarige vriendje van m'n broertje wakkermaken, die bleef logeren omdat ze zo lang hebben zitten warcraften gisteravondquote:Op zondag 4 april 2010 10:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Vriendje wakker maken, wordt het een stuk minder saai van.
Dat. Een derde van het gewicht dat ik tot nu toe kwijt was zit er opeens weer aan. Mag inderdaad hopen dat het vocht is.quote:Op zondag 4 april 2010 10:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vandaag een kg meer dan gister, maar dat is vast vocht, dus ik steek m'n kop in het zand daarvoor![]()
M'n pa is naar de kerk en de broers + vriendje liggen nog te slapen dus het is een beetje saai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |