Neequote:Op zaterdag 3 april 2010 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je zus is nog niet bij de les over klinkers aanbeland?
Ik denk dat je je happyface plek af moet staan aan ritualsquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee die kleur past echt goed bij je! Wat voor kleur heb je normaal dan? Happy-face!
Taart voor de nabestaanden!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden!Kijk, zo moet het!
En nu veel broccoli eten en dan komt de rest vanzelf!
Que liiiiiiiiiiiinda!
Hoe dat zo?quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
en aan jou zat ik net te denken!hoe is het!?
Staat leuk! Je hebt een leuk hoofd!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:16 schreef Rituals het volgende:
Foto van mijn nieuwe haar! Ik haal hem straks weer een keer weg, dus liever niet quoten.
Oh noes! 't Is waar! Daar gaat mn identiteitquote:Op zaterdag 3 april 2010 15:56 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat je je happyface plek af moet staan aan rituals!
categorie: tijd niet meer zien posten!quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:59 schreef Merel het volgende:
[..]
Hoe dat zo?
Het gaat goed hoor, maar ik ben heel erg druk en gestresst en vooral heel erg moe. Dus internetten schiet er vaak bij in. Maar ik kon het jubileumtopic niet missen natuurlijk
quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:32 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd allemaal met 1000 slanktopicsNu maar veel eten deze pasen zodat we nog veel meer topics in het vooruitzicht hebben
dat ja!quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:18 schreef Viking84 het volgende:
Muis!
. En wat goed dat de
tumor
dood is!
![]()
![]()
![]()
.
Merel, fijn om je hier weer even te zien
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Is dit nou een permanente kleur of heb je eerst een spoeling gedaan om te kijken hoe het staat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef Rituals het volgende:
Dankjulliewel. Mijn haar is nu een paar tinten donkerder. Zullen we samen dan maar een happyface zijn Maria
.
En Merel is er weer! Heb je het wel druk met leuke dingen?
Dit is een spoeling. Volgens die kapster bleef het wel 3 maanden zitten.. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dit nou een permanente kleur of heb je eerst een spoeling gedaan om te kijken hoe het staat?
Mwuah, werk is onleuk druk, veel overwerk en dan komt het nog niet af, en ik hou er niet van als ik dingen niet af krijg. Maar ik heb vanaf woensdag een paar daagjes vrij, kan ik weer een beetje bijkomenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef Rituals het volgende:
En Merel is er weer! Heb je het wel druk met leuke dingen?
Hè, dat is inderdaad rot! Lekker om straks even een aantal dagen vrij te hebben! En een huis! Wat spannend! Wat heb je op het oog?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Mwuah, werk is onleuk druk, veel overwerk en dan komt het nog niet af, en ik hou er niet van als ik dingen niet af krijg. Maar ik heb vanaf woensdag een paar daagjes vrij, kan ik weer een beetje bijkomen
En ondertussen doe ik een poging om eenhuis
te kopen en dat vind ik ook wel spannend
Net pizza op, net als Moblo! Maar dan niet zelfgemaakt, maar op een scootertje laten brengen
Is goed!!! Het eten komt om 19h45!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Cootje, ik keer nu huiswaarts, daar haal ik mijn fiets op en fiets ik naar je toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |