*refresht, stuurt gegevens opnieuw*quote:thx, stem vastgelegd
quote:thx, stem vastgelegd
Lol, zo werkt dat natuurlijk niet. Bij de normale FOK!verkiezingen 2009 kon je ook gedurende de hele stemronde je stemmen veranderen. Dáár is dat voor bedoeld. Uiteindelijk wordt er 17 april om 00:00 gekeken wie je geselecteerde kandidaten zijn en daarop wordt de stemming gebaseerd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:16 schreef Trollface. het volgende:
*stemt*
thx, stem vastgelegd
*refresht, stuurt gegevens opnieuw*
thx, stem vastgelegd
thx, stem vastgelegd
thx, stem vastgelegd
Hij bedoelt dat de boel gescamd kan worden door per persoon meedere keren te kunnen stemmen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:18 schreef Rauzer het volgende:
Je antwoorden werden steeds weggehaald na refreshen??
mja, dan heeft ie de OP niet goed gelezenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lol, zo werkt dat natuurlijk niet. Bij de normale FOK!verkiezingen 2009 kon je ook gedurende de hele stemronde je stemmen veranderen. Dáár is dat voor bedoeld. Uiteindelijk wordt er 17 april om 00:00 gekeken wie je geselecteerde kandidaten zijn en daarop wordt de stemming gebaseerd.Denk ik
[..]
Hij bedoelt dat de boel gescamd kan worden door per persoon meedere keren te kunnen stemmen.
Ik kreeg de link doorgestuurd van iemand.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mja, dan heeft ie de OP niet goed gelezen.
een fanquote:Op zaterdag 3 april 2010 16:19 schreef l0c4lh0st het volgende:
1. (3 pt.) Miss_Blackberrylove
2. (2 pt.) Pluis_Konijn
3. (1 pt.) motorbloempje
100000000. (0 pt.) slaaf_fikkie
Da's handig als jij het gaat verzinnen!quote:Op zondag 4 april 2010 00:41 schreef shiznuts het volgende:
Mijn geld zet ik als uitslag (dus niet mijn stem) in op: -Menn0- (1) , Miss_Blackberrylove (2) en Pluis_Konijn (3).
Dan ga ik alvast verzinnen wat ze moeten zingen.Humm...
Stuur je dan ook gelijk een instrumentale versie mee?quote:Op zondag 4 april 2010 00:41 schreef shiznuts het volgende:
Mijn geld zet ik als uitslag (dus niet mijn stem) in op: -Menn0- (1) , Miss_Blackberrylove (2) en Pluis_Konijn (3).
Dan ga ik alvast verzinnen wat ze moeten zingen.Humm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |