Is dit nou een permanente kleur of heb je eerst een spoeling gedaan om te kijken hoe het staat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef Rituals het volgende:
Dankjulliewel. Mijn haar is nu een paar tinten donkerder. Zullen we samen dan maar een happyface zijn Maria
.
En Merel is er weer! Heb je het wel druk met leuke dingen?
Dit is een spoeling. Volgens die kapster bleef het wel 3 maanden zitten.. Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Is dit nou een permanente kleur of heb je eerst een spoeling gedaan om te kijken hoe het staat?
Mwuah, werk is onleuk druk, veel overwerk en dan komt het nog niet af, en ik hou er niet van als ik dingen niet af krijg. Maar ik heb vanaf woensdag een paar daagjes vrij, kan ik weer een beetje bijkomenquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:26 schreef Rituals het volgende:
En Merel is er weer! Heb je het wel druk met leuke dingen?
Hè, dat is inderdaad rot! Lekker om straks even een aantal dagen vrij te hebben! En een huis! Wat spannend! Wat heb je op het oog?quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Mwuah, werk is onleuk druk, veel overwerk en dan komt het nog niet af, en ik hou er niet van als ik dingen niet af krijg. Maar ik heb vanaf woensdag een paar daagjes vrij, kan ik weer een beetje bijkomen
En ondertussen doe ik een poging om eenhuis
te kopen en dat vind ik ook wel spannend
Net pizza op, net als Moblo! Maar dan niet zelfgemaakt, maar op een scootertje laten brengen
Is goed!!! Het eten komt om 19h45!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 18:28 schreef P.F het volgende:
Cootje, ik keer nu huiswaarts, daar haal ik mijn fiets op en fiets ik naar je toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |