Sperma overleeft 3 tot 5 dagen in vruchtbaar baarmoederslijm (wat door de pil ook wat lastiger gaat), bijna alle zwangerschappen worden veroorzaakt door seks voor de eisprong.quote:Op zondag 4 april 2010 13:26 schreef P.F het volgende:
vooral dat met terugwerkende kracht seks gedeelte is zoo raar eigenlijk...
maar goed, ik ga wel bellen!
nou mijn telefoon geeft deze dagen aan als meest vruchtbaarquote:Op zondag 4 april 2010 13:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Ovulatietijd? Ik had verwacht dat iemand met jouw verstand het beter zou snappen, want met de pil heb je geen ovulatietijd en als je die door vergeten wel zou herbben, dan weet je juist niet wanneer
[..]
Google even op nhg of ngh (nederlands huisartsengenootschap of nederlands genootschap voor huisartsen) en nieuwe richtlijnen pil. Week 1: meer dan 1 pil: niet ok, volgens mij valt het wel mee nu. In principe is een week na de stopweek slikken genoeg om een (in de stopweek beginnend) rijpend eicelletje weer te laten verschrompelen.
Vergeten pil moet je idd ook slikken, dus dat was niet stom. Kussies en even googelen.
nou ja niet raar maar dat je iets fout doet en dat je dan moet nadenken.. hmmm heb ik seks gehad of nietquote:Op zondag 4 april 2010 13:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Sperma overleeft 3 tot 5 dagen in vruchtbaar baarmoederslijm (wat door de pil ook wat lastiger gaat), bijna alle zwangerschappen worden veroorzaakt door seks voor de eisprong.
En anders gaan we ff verder in het centrale pil topic
Kuttelefoon die niet snapt dat als je de pil slikt 'ie het niet over 'meest vruchtbaar' moet hebben. Dat geldt alleen in een cyclus zonder pil.quote:Op zondag 4 april 2010 13:31 schreef P.F het volgende:
[..]
nou mijn telefoon geeft deze dagen aan als meest vruchtbaar
zeg maar zo iets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als dat het effect isquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Uh.. ja, opzouten dan maar weer
[..]
:
Ja/nee/misschien. Je hebt niet genoeg hormonen geslikt om het slijmvlies in stand te houden, maar je kunt niet echt iets zinnigs zeggen over een eventuele zwangerschap. Een eventueel bevrucht eitje nestelt pas na een paar dagen eventueel in. Optimaal wordt het zeker niet. Maar we hebben het dus over een eventueel gerijpt eitje dat eventueel gesprongen is en eventueel bevrucht dat ook nog eens eventueel zou kunnen innestelen en voor alle gebeurtenissen waren de omstandigheden verre van ideaal.quote:Op zondag 4 april 2010 13:47 schreef P.F het volgende:
[..]
Hmm maar ik ben nu 'ongesteld' dat is dus goed? want ongesteld = opruiming?
Ik ook! Ter illustratie van onze geweldige ontopic-heid!quote:Op zondag 4 april 2010 13:49 schreef conleche het volgende:
Ik wil in dit 1000e topic ook wel even een lijstje dumpen!!
ohja, ik ook!quote:Op zondag 4 april 2010 13:49 schreef conleche het volgende:
Ik wil in dit 1000e topic ook wel even een lijstje dumpen!!
O: 1x geroosterd brood met filet A. en ui en een gekookt eitje
L: 1x geroosterd brood met filet A. en 1 cracker met hetzelfde.
T: cracker 30+ kaas of appelstroop of allebei.
S: hardlopen
T: wodka, nootjes
D: witlof ham/kaas uit de oven en rundergehaktballetjes. Toe een mini-ijsje.
Wat leuk dat het zo goed gingquote:Op zondag 4 april 2010 12:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Oja het is pasen! Ik besteed vandaag aan mijn tassen uitpakken, 13 wassen draaien etc.
Het boarden ging echt supergoed trouwens! Niemand verwachtte dat het pas mijn 2e keer wasBen heel veel rode pistes afgeweest! Heb alleen wel mijn knie op dag 4 verdraaid..
En ik las dat de tumor van Muis Deaud is, das mooi![]()
Merel bezig met een huis! Wat spannend!!
Eet smakelijk!quote:Op zondag 4 april 2010 14:39 schreef P.F het volgende:
Ik voel mij wel een beetje treurig nu maar goedMijn ontbijt is iets later, gezien het tijdverschil NL-ZWE
Die servetjes Dat servetje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe ook al drie jaar met deze laptop, hij kan 5 min. zonder adapterquote:Op zondag 4 april 2010 12:02 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb nog twee jaar met mijn laptop gedaan nadat de batterij al na 40 seconden (!!) leeg was steeds...
o nice!quote:Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef Syrena het volgende:
Oh en ik heb een draadloze printer![]()
Wat een pokkeweer is het trouwensBen al een uur onder de zonnebank geweest en daarna allemaal oude fotoalbums doorgekeken op zoek naar paasfoto's van vroegah
![]()
Denk dat ik vanavond weer naar huis ga, lekker in mijn eigen bed slapen en morgen uitgebreid badderen en dan weer terugkomen.
Wat cool, zo'n echt paasontbijt! Die tafel bij PF ziet er ook leuk uit!quote:Op zondag 4 april 2010 14:35 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb echt gepaasontbijt incl gekleurd tafelkleed, gele servetten en harde broodjes en chocolade paashasen op tafel. Doen we ieder jaar zo, en later als ik groot ben wil ik gewoon ieder jaar terug naar mn ouders denk ik
.
[..]
Wat leuk dat het zo goed ging. En hoe ging het met het leenboard?
Knie verdraaid is wel vervelend, niets gescheurd?
(zelfde geintje uitgehaald, kwam er na 2 maanden pas achter dat het kapot was).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knie deed na de val flink veel zeer, maar het boarden ging op zich nog wel. vooral lopen/in de liftjes deed pijn. 's avonds werd het steeds pijnlijker en de volgende ochtend kon ik er nauwelijks mee lopen, elke beweging deed f*cking veel pijn. Ben toen niet gaan boarden, wel wezen zwemmen (60 baantjes, rustig tempo) en veel in het warme bubbelbad gezeten. later die avond ging het opeens veel beter en ik heb de laatste dag weer geboard. Nu voel ik het nog zeker wel, maar niet zo erg meer als eerst. Denk dat de laterale mediale (want binnenkant) band (??) een opdonder heeft gehad.
[ Bericht 0% gewijzigd door _Calimero_ op 04-04-2010 15:13:10 ]I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Als ie draadloos kon zou het er wel bij staan denk ik. Ik heb deze: http://www.dixons.nl/De_o(...)396/default.aspx#topquote:Op zondag 4 april 2010 15:03 schreef P.F het volgende:
[..]
o nice!
wil ik ook!
ik wil deze, kan die ook draadloos?: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=363293
maar die is inkjet he.. ik wil z/w laser om zo goedkoop mogelijk te printen..quote:Op zondag 4 april 2010 15:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als ie draadloos kon zou het er wel bij staan denk ik. Ik heb deze: http://www.dixons.nl/De_o(...)396/default.aspx#top
Was de goedkoopste all-in one draadloos die ik toen vond. Hij kan ook scannen en kopietjes maken
quote:Op zondag 4 april 2010 15:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat cool, zo'n echt paasontbijt! Die tafel bij PF ziet er ook leuk uit!
Het leenboard ging perfect, ik ga hem overkopenBinnenkort krijg ik filmpjes toegestuurd, misschien zet ik er wel eentje online
En de bindingen waren wel iets te groot en mijn schoenen te klein. Daar ben ik echt boos over trouwens, ik heb nog een appeltje te schillen met de intersport:
Oh leuk, welk board was het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.knie deed na de val flink veel zeer, maar het boarden ging op zich nog wel. vooral lopen/in de liftjes deed pijn. 's avonds werd het steeds pijnlijker en de volgende ochtend kon ik er nauwelijks mee lopen, elke beweging deed f*cking veel pijn. Ben toen niet gaan boarden, wel wezen zwemmen (60 baantjes, rustig tempo) en veel in het warme bubbelbad gezeten. later die avond ging het opeens veel beter en ik heb de laatste dag weer geboard. Nu voel ik het nog zeker wel, maar niet zo erg meer als eerst. Denk dat 1 van de laterale kruisbanden (??) een opdonder heeft gehad.
(benieuwd naar de graphics
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat balen van je knie zeg. Als de pijn niet weggaat, even langs de HA, die kan met 1 rukje voelen of er iets gescheurd is
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ik print meestal op mijn werkquote:Op zondag 4 april 2010 15:13 schreef P.F het volgende:
[..]
maar die is inkjet he.. ik wil z/w laser om zo goedkoop mogelijk te printen..
scannen is wel tof ja.. hmm.. en draadloos ook..quote:Op zondag 4 april 2010 15:16 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik print meestal op mijn werkMaar met deze kan ik ook op fotopapier printen
En m'n nota's voor de ziektekosten inscannen.
quote:Op zondag 4 april 2010 15:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh leuk, welk board was het?(benieuwd naar de graphics
).
Hmm ik kan het board niet online vinden. Het is van Salomon, wit, met een dessin van zwarte/paarse beetje krullende dingetjes en een panda, en een stukje houtskleur. Erg mooi vind ik 'm wel! Wil er nu graag witte bindingen en schoenen bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat balen van je knie zeg. Als de pijn niet weggaat, even langs de HA, die kan met 1 rukje voelen of er iets gescheurd is
.
![]()
Echt, wat toevallig dat jij dat ook hadIk ga die winkel niet uit voordat ik mijn geld terug heb
Ik heb aangegeven dat ik dacht dat ze te klein waren, maar hij bleef zeggen dat het goed zou komen. Ik heb er ongeveer 2 uur op geboard, dus ze zijn nog als nieuw. Als ze me geen geld teruggeven, dan dreig ik gewoon dat ik tegen alle sportmensen die ik ken (en dat zijn er nogal wat, vanwege verschillende sporten/werk/studie) zeg dat ze nooit meer bij de intersport moeten kopen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Neem je even een verborgen camera mee, want dat wil ik zien!quote:Op zondag 4 april 2010 15:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hmm ik kan het board niet online vinden. Het is van Salomon, wit, met een dessin van zwarte/paarse beetje krullende dingetjes en een panda, en een stukje houtskleur. Erg mooi vind ik 'm wel! Wil er nu graag witte bindingen en schoenen bij![]()
Echt, wat toevallig dat jij dat ook hadIk ga die winkel niet uit voordat ik mijn geld terug heb
Ik heb aangegeven dat ik dacht dat ze te klein waren, maar hij bleef zeggen dat het goed zou komen. Ik heb er ongeveer 2 uur op geboard, dus ze zijn nog als nieuw. Als ze me geen geld teruggeven, dan dreig ik gewoon dat ik tegen alle sportmensen die ik ken (en dat zijn er nogal wat, vanwege verschillende sporten/werk/studie) zeg dat ze nooit meer bij de intersport moeten kopen
Hehe. Ik ben niet snel boos te krijgen, maar dit soort dingen kan ik heel kwaad om worden, en dan moet je ook oppassen want dan kan ik vuur spuwen.quote:Op zondag 4 april 2010 15:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem je even een verborgen camera mee, want dat wil ik zien!.
Mijn sinaasappels zijn niet lekker meer. Weggegooid, dus nu ga ik wat havermout eten.
Van wat ik er nu van zie is het echt een ongelooflijk mooi boardquote:Op zondag 4 april 2010 15:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hmm ik kan het board niet online vinden. Het is van Salomon, wit, met een dessin van zwarte/paarse beetje krullende dingetjes en een panda, en een stukje houtskleur. Erg mooi vind ik 'm wel! Wil er nu graag witte bindingen en schoenen bij![]()
Fotooo van de taart!quote:Op zondag 4 april 2010 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:.
Ik ben echt een watje als het op dingen gaan eisen in winkels aankomt.. Van m'n eigen werk weet ik trouwens ook dat je met aardig, rustig en beleefd blijven het verst komt (bij mijn manager dan in ieder geval
).
De taart voor anna82 is al uren klaar en nu zit ik weer zenuwachtig te zijn..
quote:Op zondag 4 april 2010 15:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Heb jij een eigen board Chico? (en dan plaatje!?)
Via telefoon boos worden is inderdaad lastiger dan IRL.
Nee, witte bindingen denk ik. En ik heb een skibroek alsof het een spijkerbroek is en volgend jaar ga ik een nieuwe jas kopen (die van mij is al 10 jaar oud!! mag wel weer eens..)
Nice!! Stoer boardje!!quote:Op zondag 4 april 2010 16:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar dan alleen het board (ik heb zwarte bindingen):
[ afbeelding ]
Maar ik sta goofy, dus als ik zit, is de 'burton' op de onderkant ondersteboven.
Ziet er dan zo uit (plaatje gaat zo weer offline): http://i288.photobucket.com/albums/ll166/Chic0late/IMG_1062.jpg
Jas = paars
Wij hebben hier een Samsung ML-1610 en dat ding is echt een drama met printen. Bij grotere hoeveelheden papier moet je er echt bij blijven staan, want het is niet de vraag of het papier vastloopt, maar wanneer. De printer is aangesloten op een router en het is ook al meerdere keren voorgekomen dat de router de printer niet meer kon vinden. En dat lag niet aan de router.quote:Op zondag 4 april 2010 15:03 schreef P.F het volgende:
[..]
o nice!
wil ik ook!
ik wil deze, kan die ook draadloos?: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=363293
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |