abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? zondag 4 april 2010 @ 13:30:52 #151
70532 loveli
N
pi_79930404
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:26 schreef P.F het volgende:
vooral dat met terugwerkende kracht seks gedeelte is zoo raar eigenlijk...

maar goed, ik ga wel bellen!
Sperma overleeft 3 tot 5 dagen in vruchtbaar baarmoederslijm (wat door de pil ook wat lastiger gaat), bijna alle zwangerschappen worden veroorzaakt door seks voor de eisprong.

En anders gaan we ff verder in het centrale pil topic
crap in = crap out
pi_79930417
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Ovulatietijd? Ik had verwacht dat iemand met jouw verstand het beter zou snappen, want met de pil heb je geen ovulatietijd en als je die door vergeten wel zou herbben, dan weet je juist niet wanneer
[..]

Google even op nhg of ngh (nederlands huisartsengenootschap of nederlands genootschap voor huisartsen) en nieuwe richtlijnen pil. Week 1: meer dan 1 pil: niet ok, volgens mij valt het wel mee nu. In principe is een week na de stopweek slikken genoeg om een (in de stopweek beginnend) rijpend eicelletje weer te laten verschrompelen.

Vergeten pil moet je idd ook slikken, dus dat was niet stom. Kussies en even googelen.
nou mijn telefoon geeft deze dagen aan als meest vruchtbaar
zeg maar zo iets:

pi_79930444
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Sperma overleeft 3 tot 5 dagen in vruchtbaar baarmoederslijm (wat door de pil ook wat lastiger gaat), bijna alle zwangerschappen worden veroorzaakt door seks voor de eisprong.

En anders gaan we ff verder in het centrale pil topic
nou ja niet raar maar dat je iets fout doet en dat je dan moet nadenken.. hmmm heb ik seks gehad of niet
pi_79930525
Piefster, volgens mij kan jij ook beter aan de nuvaring. Daar hoef je maar eens in de 3 weken aan te denken.
pi_79930584
Ik ben alleen bang dat mn lichaam na ±8 jaar dezelfde pil opeens zo iets heeft van -wow- wat is dit?
  Vis een optie? zondag 4 april 2010 @ 13:42:35 #156
70532 loveli
N
pi_79930778
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:31 schreef P.F het volgende:

[..]

nou mijn telefoon geeft deze dagen aan als meest vruchtbaar
zeg maar zo iets:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kuttelefoon die niet snapt dat als je de pil slikt 'ie het niet over 'meest vruchtbaar' moet hebben. Dat geldt alleen in een cyclus zonder pil.

Stopweek: geen hormonen, er begint een eitje te rijpen. Een eitje heeft een dag of 10 nodig om rijp te worden zodat 'ie kan springen. Na 7 dagen begin je met de pil (eitje begint niet meteen te groeien op dag 1 van de stopweek, maar als hormoonspiegel laag genoeg is gezakt, dus vanaf dag 2 ofzo). Da's dus op 6 dagen rijpen. Als je dan een week hormonen slikt, heb je niet veel meer aan dat eitje.
Stel dat 'ie in na die week nog niet helemaal dood ende verschrompeld was, dan heeft 'ie 2 dagen de kans gekregen om toch te rijpen en springen.
Sperma leeft tot 5 dagen in vruchtbaar slijm, dat was er al niet op de seksdag dankzij de pil. Na een dag of 3 is het bevruchtend vermogen er toch echt wel af. Behalve als je vriendje superzaad heeft en jij een super ei en super slijmvlies, valt het wel mee.

Nu even lang genoeg slikken om de pil weer betrouwbaar te maken en een reservestrip in je notebook plakken. No more worries.
crap in = crap out
pi_79930871
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 23:07 schreef loveli het volgende:
[..]

Uh.. ja, opzouten dan maar weer
[..]

:
Als dat het effect is Graag!
Fijn Pasen iedereen!
pi_79930907
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Hmm maar ik ben nu 'ongesteld' dat is dus goed? want ongesteld = opruiming?
pi_79930978
Ik wil in dit 1000e topic ook wel even een lijstje dumpen!!

O: 1x geroosterd brood met filet A. en ui en een gekookt eitje
L: 1x geroosterd brood met filet A. en 1 cracker met hetzelfde.
T: cracker 30+ kaas of appelstroop of allebei.
S: hardlopen
T: wodka, nootjes
D: witlof ham/kaas uit de oven en rundergehaktballetjes. Toe een mini-ijsje.
  Vis een optie? zondag 4 april 2010 @ 13:55:07 #160
70532 loveli
N
pi_79931176
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:47 schreef P.F het volgende:

[..]

Hmm maar ik ben nu 'ongesteld' dat is dus goed? want ongesteld = opruiming?
Ja/nee/misschien. Je hebt niet genoeg hormonen geslikt om het slijmvlies in stand te houden, maar je kunt niet echt iets zinnigs zeggen over een eventuele zwangerschap. Een eventueel bevrucht eitje nestelt pas na een paar dagen eventueel in. Optimaal wordt het zeker niet. Maar we hebben het dus over een eventueel gerijpt eitje dat eventueel gesprongen is en eventueel bevrucht dat ook nog eens eventueel zou kunnen innestelen en voor alle gebeurtenissen waren de omstandigheden verre van ideaal.
De kans dat je een miljoen wint is denk ik vergelijkbaar.

Denk dat de huisarts ook zegt: kans is nagenoeg nul en nu geen actie nemen.
crap in = crap out
  zondag 4 april 2010 @ 13:56:59 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79931239
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:49 schreef conleche het volgende:

Ik ook! Ter illustratie van onze geweldige ontopic-heid!

O: twee sneetjes soort van paasbrood met roomboter en een stukje notenbrood
T: paar paaseieren
L: twee gekookte eitjes, misschien nog een plak van dat paasbrood
T: banananana met een beker melk
T: ?
D: rotiiiii
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 4 april 2010 @ 13:57:25 #162
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79931250
quote:
Op zondag 4 april 2010 13:49 schreef conleche het volgende:

O: 1x geroosterd brood met filet A. en ui en een gekookt eitje
L: 1x geroosterd brood met filet A. en 1 cracker met hetzelfde.
T: cracker 30+ kaas of appelstroop of allebei.
S: hardlopen
T: wodka, nootjes
D: witlof ham/kaas uit de oven en rundergehaktballetjes. Toe een mini-ijsje.
ohja, ik ook!

Lijstje van gister:

O: banaan
S: 6 km. hardlopen
O2: muesli met bramen, frambozen en blauwe bessen en yoghurt
L: restje pizza met feta, avocado en kip, laatste kom spinazie linzensoep
T: stukje chocola, gesnoept van speculaastaartdeeg
D: zelfgemaakte pasta met wat kaas en stukjes vlees, stuk speculaastaart, 4 paaseitjes.

Vandaag:
O: 2 croissantjes, lading fruit, muesli met yoghurt, gekookt eitje
T/L: snee warm versgebakken brood met roomboter en hagelslag denk ik
D: BLC sandwich op versgebakken brood: bacon, lettuce en chicken. Met wat mayo of wat pesto..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 4 april 2010 @ 14:35:30 #163
171890 Chicolate
Chemicals
pi_79932617
Ik heb echt gepaasontbijt incl gekleurd tafelkleed, gele servetten en harde broodjes en chocolade paashasen op tafel . Doen we ieder jaar zo, en later als ik groot ben wil ik gewoon ieder jaar terug naar mn ouders denk ik .
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Oja het is pasen! Ik besteed vandaag aan mijn tassen uitpakken, 13 wassen draaien etc.
Het boarden ging echt supergoed trouwens! Niemand verwachtte dat het pas mijn 2e keer was Ben heel veel rode pistes afgeweest! Heb alleen wel mijn knie op dag 4 verdraaid..

En ik las dat de tumor van Muis Deaud is, das mooi
Merel bezig met een huis! Wat spannend!!
Wat leuk dat het zo goed ging . En hoe ging het met het leenboard? Knie verdraaid is wel vervelend, niets gescheurd? (zelfde geintje uitgehaald, kwam er na 2 maanden pas achter dat het kapot was).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79932800
Ik voel mij wel een beetje treurig nu maar goed Mijn ontbijt is iets later, gezien het tijdverschil NL-ZWE

Die servetjes Dat servetje

zondag 4 april 2010 @ 14:48:59 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79933172
Ik vind die haas cool .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 april 2010 @ 14:49:52 #166
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79933200
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:39 schreef P.F het volgende:
Ik voel mij wel een beetje treurig nu maar goed Mijn ontbijt is iets later, gezien het tijdverschil NL-ZWE

Die servetjes Dat servetje

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eet smakelijk!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_79933316
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die haas cool .
Ik vind hem een beetje psychisch
pi_79933342
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:02 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb nog twee jaar met mijn laptop gedaan nadat de batterij al na 40 seconden (!!) leeg was steeds...
Ik doe ook al drie jaar met deze laptop, hij kan 5 min. zonder adapter Voor mijn kleine laptopje heb ik bij Dealextreme een nieuwe accu gekocht, die kan nu 6-7 uur op de batterij
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79933495
Oh en ik heb een draadloze printer
Wat een pokkeweer is het trouwens Ben al een uur onder de zonnebank geweest en daarna allemaal oude fotoalbums doorgekeken op zoek naar paasfoto's van vroegah

Denk dat ik vanavond weer naar huis ga, lekker in mijn eigen bed slapen en morgen uitgebreid badderen en dan weer terugkomen.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79933548
gezellig hoor!

ik heb net maar een paaseitje gesmuld, een pure, had Mr.Mo van zijn werk gehad. We doen er al 2 weken mee geloof ik. Net als een zakje choco-amandelen, voor zijn verjaardag gehad. 200 gram denk ik? Doen we al sinds 6 februari mee af en toe ééntje

en verder ben ik goed bezig met studeren, maar heb ik het ijskoud gelukkig is er wel thee, maar echt comfortabel is 't niet

Syntax, ben nu bij hoofdstuk 3 met samenvatten, van de 5... wellicht krijg ik ze alle vijf nog af vandaag, dat zou fijn zijn
Ja doei.
pi_79933788
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:56 schreef Syrena het volgende:
Oh en ik heb een draadloze printer
Wat een pokkeweer is het trouwens Ben al een uur onder de zonnebank geweest en daarna allemaal oude fotoalbums doorgekeken op zoek naar paasfoto's van vroegah

Denk dat ik vanavond weer naar huis ga, lekker in mijn eigen bed slapen en morgen uitgebreid badderen en dan weer terugkomen.
o nice!

wil ik ook!

ik wil deze, kan die ook draadloos?: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=363293
  zondag 4 april 2010 @ 15:05:57 #172
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79933870
quote:
Op zondag 4 april 2010 14:35 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb echt gepaasontbijt incl gekleurd tafelkleed, gele servetten en harde broodjes en chocolade paashasen op tafel . Doen we ieder jaar zo, en later als ik groot ben wil ik gewoon ieder jaar terug naar mn ouders denk ik .
[..]

Wat leuk dat het zo goed ging . En hoe ging het met het leenboard? Knie verdraaid is wel vervelend, niets gescheurd? (zelfde geintje uitgehaald, kwam er na 2 maanden pas achter dat het kapot was).
Wat cool, zo'n echt paasontbijt! Die tafel bij PF ziet er ook leuk uit!

Het leenboard ging perfect, ik ga hem overkopen Binnenkort krijg ik filmpjes toegestuurd, misschien zet ik er wel eentje online En de bindingen waren wel iets te groot en mijn schoenen te klein. Daar ben ik echt boos over trouwens, ik heb nog een appeltje te schillen met de intersport:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
knie deed na de val flink veel zeer, maar het boarden ging op zich nog wel. vooral lopen/in de liftjes deed pijn. 's avonds werd het steeds pijnlijker en de volgende ochtend kon ik er nauwelijks mee lopen, elke beweging deed f*cking veel pijn. Ben toen niet gaan boarden, wel wezen zwemmen (60 baantjes, rustig tempo) en veel in het warme bubbelbad gezeten. later die avond ging het opeens veel beter en ik heb de laatste dag weer geboard. Nu voel ik het nog zeker wel, maar niet zo erg meer als eerst. Denk dat de laterale mediale (want binnenkant) band (??) een opdonder heeft gehad.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Calimero_ op 04-04-2010 15:13:10 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_79933964
klote van je schoenen en je knie, maar wat ben jij toch heerlijk sportief !
pi_79934009
quote:
Op zondag 4 april 2010 15:03 schreef P.F het volgende:

[..]

o nice!

wil ik ook!

ik wil deze, kan die ook draadloos?: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=363293
Als ie draadloos kon zou het er wel bij staan denk ik. Ik heb deze: http://www.dixons.nl/De_o(...)396/default.aspx#top

Was de goedkoopste all-in one draadloos die ik toen vond. Hij kan ook scannen en kopietjes maken
pi_79934059
En ik had twee VVV-bonnen, dus hij was maar 50 euro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')