abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 april 2010 @ 11:02:06 #126
3185 Adelante
To let it go now
pi_79926844
Fijne Paashaas
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 4 april 2010 @ 11:23:24 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79927296
Same to you Adelante..

Waar staat dat Fok idols gedoe?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 4 april 2010 @ 11:23:25 #128
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_79927297
PF! Hier m'n paasontbijt:

1 gewone croissant, 1 chocoladecroissant, vers sapje, kop thee, muesli met yoghurt, een fruitsalade bestaande uit een halve ananas, grapefruit, mandarijn, kiwi, appel en banaan en een zachtgekookt eitje!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 4 april 2010 @ 11:24:21 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79927320
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:23 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]

1 gewone croissant, 1 chocoladecroissant, vers sapje, kop thee, muesli met yoghurt, een fruitsalade bestaande uit een halve ananas, grapefruit, mandarijn, kiwi, appel en banaan en een zachtgekookt eitje!
Oh joh! Lekker hoor! .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 april 2010 @ 11:31:21 #130
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79927450
goeiemorgen! vrolijk pasen!

mijn moeder had kleine chocolade eieren in de achtertuin verstopt (betegeld plaatsje van 4 bij 5 met bakken planten) wehehehe mn broertje en ik in pyjama in de stromende regen die eieren zoeken ik heb er twee gegeten bij mn ontbijt, rest aan broertje gegeven. verder netjes gepaasontbijt. bruin brood met plakje ham, dun sneetje suikerbrood, matze met klein beetje zeezout.
Kwak
  zondag 4 april 2010 @ 11:34:55 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79927513
Lekker Nynke, gelukkig lust ik geen croissant.

Wij hebben normaal ontbeten zoals we altijd doen als we samen zijn.
2 sneetjes volkorenbrood met kaas en met ham, beschuit jam en een gekookt eitje. Glas melk

Planning rest:
L: broccolisoep en sneetje brood
T's: appel, peer, blokje choco
D: Spinaziesoep en een zelfgemaakt tonijnsalade met brood
T's wat chips en wat toastjes.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 4 april 2010 @ 11:43:10 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79927687
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker Nynke, gelukkig lust ik geen croissant.
Arme jij .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 april 2010 @ 11:44:24 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79927715
Goeiemorgen!
quote:
Op zondag 4 april 2010 10:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, ik zei toch dat je vandaag niet moest wegen, eigenwijs ding
Scherp, uniek!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79927742
bah, mijn laptop is echt stervende, of nou ja, de accu zit nu te printen in de slaapkamer (daar staat de printer ) en de batterij is nu na euh... 10 minuten al bijna leeg
Ja doei.
pi_79927877
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
[..]

Scherp, uniek!
Ben gewoon nieuwsgierig! Ga ervan uit dat het niet blijven is hoor.
pi_79928088
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:23 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]

o lekker!!
  zondag 4 april 2010 @ 12:02:25 #137
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79928107
quote:
Op zondag 4 april 2010 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
bah, mijn laptop is echt stervende, of nou ja, de accu zit nu te printen in de slaapkamer (daar staat de printer ) en de batterij is nu na euh... 10 minuten al bijna leeg
ik heb nog twee jaar met mijn laptop gedaan nadat de batterij al na 40 seconden (!!) leeg was steeds...
Kwak
  zondag 4 april 2010 @ 12:10:23 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79928291
Lijstje:

O: yoghurt met brambozen
T: beker warme choc
T: twee boterhammen met pindakaas
L: twee boterhammen met pain de provence
T: bakje havermout
T: twee sinaasappels
D: aardappelen met spinazie, burrito's of couscous. Moet ik even met de heer des huizes overleggen .
Niet meer actief op Fok!
pi_79928451
o godver, ik ben een pil vergeten, terwijl ik nu juist in mijn 'ovuatie tijd' zit, maar nu ben ik dus weer een soort van ongesteld terwijl de 26e juist de laaste dag van mn 'echte' ongesteldheid was. ik slik nu stug de pil door denk ik? en dan nu even extra voorzichtig (condooms) en gewoon doen alsof t niet gebeurd is? uit mn handleiding wordt ik sowieso niets wijzer
  zondag 4 april 2010 @ 12:23:27 #140
331 Merel
Be here now.
pi_79928562
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 18:54 schreef Rituals het volgende:
Hè, dat is inderdaad rot! Lekker om straks even een aantal dagen vrij te hebben! En een huis! Wat spannend! Wat heb je op het oog?
Ja die vrije dagen heb ik echt wel nodig, ik slaap ook gewoon heel slecht doordat ik zo veel aan m'n hoofd heb. Val slecht in slaap, en als ik dan eenmaal slaap word ik midden in de nacht weer wakker. Maargoed, als de rust is weergekeerd komt dat vast ook wel weer goed

Het huis dat ik wil is geweldig In dezelfde stad als waar ik nu woon, hele leuke buurt, helemaal mijn soort huis. Maar ze verkopers zijn al met iemand in onderhandeling en hoewel ik daar een goed bod tegenover heb gesteld is de kans dus groter voor mij dat het niet doorgaat dan wel. Dus dat levert ook wat stress op, want ik wil het ik wil het ik wil het!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 4 april 2010 @ 12:26:09 #141
331 Merel
Be here now.
pi_79928629
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:18 schreef P.F het volgende:
o godver, ik ben een pil vergeten, terwijl ik nu juist in mijn 'ovuatie tijd' zit, maar nu ben ik dus weer een soort van ongesteld terwijl de 26e juist de laaste dag van mn 'echte' ongesteldheid was. ik slik nu stug de pil door denk ik? en dan nu even extra voorzichtig (condooms) en gewoon doen alsof t niet gebeurd is? uit mn handleiding wordt ik sowieso niets wijzer
www.pilvergeten.nl

Of de huisarts (of vervangende weekendarts) natuurlijk.

En wat leuk dat jullie allemaal zo met Pasen bezig zijn! Ik ga in de loop van de middag eens richting moeders en dan kijk ik wel wat die bedacht heeft. Normaal doen we eieren zoeken, maar m'n broer zit met z'n been in het gips dus dat win ik toch
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_79928940
o klote pil ik haaaaaat dat ding. ik ben er 2 vergeten dus heb ik sowieso gefaald. dus pil 1 en 2 van week 2 en op 4 van week 1 heb ik dan seks gehad dus nu moet ik sowieso de dokter bellen want ik ben er 2 vergeten maar was het er 1 dan was er niets aan de hand. al heb ik er van schrik dat ik er 2 vergeten was er meteen 2 genomen en dan vanavond die van vandaag. ook niet goed zeker wel een fijne site trouwens!
  zondag 4 april 2010 @ 12:40:27 #143
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79929003
Oja het is pasen! Ik besteed vandaag aan mijn tassen uitpakken, 13 wassen draaien etc.
Het boarden ging echt supergoed trouwens! Niemand verwachtte dat het pas mijn 2e keer was Ben heel veel rode pistes afgeweest! Heb alleen wel mijn knie op dag 4 verdraaid..

En ik las dat de tumor van Muis Deaud is, das mooi
Merel bezig met een huis! Wat spannend!!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 4 april 2010 @ 12:42:26 #144
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79929060
Ai PF... Ik kan je geen raad geven, ik ben vroegah zooo vaak mijn pil vergeten (soms 2 of 3 x in een week) en deed gewoon verder alsof er niks aan de hand was Gelukkig nooit zwanger van geraakt..
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_79929134
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Oja het is pasen! Ik besteed vandaag aan mijn tassen uitpakken, 13 wassen draaien etc.
Het boarden ging echt supergoed trouwens! Niemand verwachtte dat het pas mijn 2e keer was Ben heel veel rode pistes afgeweest! Heb alleen wel mijn knie op dag 4 verdraaid..

En ik las dat de tumor van Muis Deaud is, das mooi
Merel bezig met een huis! Wat spannend!!

jay!
pi_79929375
Vrolijk pasen iedereen! Ik had gisterochtend al de hele ontbijttafel mooi gedekt met versiersels enzo, vanmorgen heel uitgebreid allemaal lekkere dingetjes gemaakt Als mijn moeder er niet is moet ik het gezellig maken, anders doet niemand het Maar ze vonden het leuk, dus het is gelukt.

Ik ga zometeen heel zondags een filmpje pakken met zusje. Ik had het beloofd en ik voel me nu wel goed genoeg.

En zo'n mooi nummer:
pi_79929386
2 x
  zondag 4 april 2010 @ 13:16:38 #148
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79929970
@ pf: week twee vergeten is niet zo erg, en in de richtlijn voor huisartsen maken ze pas echt een probleem als je er méér dan drie vergeet, dus ik zou me niet té druk maken. maar ik zou sowieso wél even de huisarts bellen om dit te checken... gewoon echt even doen
Kwak
pi_79930271
vooral dat met terugwerkende kracht seks gedeelte is zoo raar eigenlijk...

maar goed, ik ga wel bellen!
  Vis een optie? zondag 4 april 2010 @ 13:27:04 #150
70532 loveli
N
pi_79930285
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:18 schreef P.F het volgende:
Ovulatietijd? Ik had verwacht dat iemand met jouw verstand het beter zou snappen, want met de pil heb je geen ovulatietijd en als je die door vergeten wel zou herbben, dan weet je juist niet wanneer
quote:
Op zondag 4 april 2010 12:37 schreef P.F het volgende:
o klote pil ik haaaaaat dat ding. ik ben er 2 vergeten dus heb ik sowieso gefaald. dus pil 1 en 2 van week 2 en op 4 van week 1 heb ik dan seks gehad dus nu moet ik sowieso de dokter bellen want ik ben er 2 vergeten maar was het er 1 dan was er niets aan de hand. al heb ik er van schrik dat ik er 2 vergeten was er meteen 2 genomen en dan vanavond die van vandaag. ook niet goed zeker wel een fijne site trouwens!
Google even op nhg of ngh (nederlands huisartsengenootschap of nederlands genootschap voor huisartsen) en nieuwe richtlijnen pil. Week 1: meer dan 1 pil: niet ok, volgens mij valt het wel mee nu. In principe is een week na de stopweek slikken genoeg om een (in de stopweek beginnend) rijpend eicelletje weer te laten verschrompelen.

Vergeten pil moet je idd ook slikken, dus dat was niet stom. Kussies en even googelen.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')